Connect with us

ALL MEDIA

Campania “Why don’t you come over” a castigat premiul Grand Prix la Eurobest

Avatar

Published

on

Campania “Why don’t you come over?”, realizată de GMP Group (GMP Avertising, Webstyler şi GMP PR) a câştigat Grand Prix la categoria PR la ediţia din 2013 a competiţiei Eurobest, potrivit unui comunicat remis Radar de Media.

Gândul, publicaţia alături de care care a fost realizată campania “Why don’t you come over?” (WDYCO), este astfel nu doar cel mai premiat brand românesc al Noii Europe, ci şi al Europei în general, fiind cel mai premiat brand românesc la Eurobest.

“E o onoare pentru noi că am luat Grand Prix la Eurobest în categoria PR, pentru o campanie integrată pentru care au colaborat competenţe diferite ale GMP Group. Însă, mai tare ne bucură faptul că ştirile pozitive despre România nu contenesc să se scrie, că oameni care, de altfel, îi vor pe români afară din ţările lor, află despre campania noastră şi văd şi o altă faţă a românilor.

Fiecare premiu internaţional pe care campania WDYCO l-a adus în ţară înseamnă câte o nouă ocazie de a se vorbi la nivel internaţional despre campanie şi mesajul ei. Juriile festivalurilor internaţionale care au premiat campania, comunicatorii aflaţi în sală la decernare, presa internaţională care a scris despre fiecare competiţie în parte, toţi ar fi putut fi target al campaniei,  a declarat Felix Tataru, preşedinte GMP Group.

Campania semnată de Grupul GMP pentru brandul gândul.info a adunat un palmares bogat de premii, fiind probabil cea mai premiată campanie românească din 2013.

Printre premiile primite de această campanie se numără: Grand Prix – Digital Campaigns, Gold – PR Campaigns, Silver – Integrated Campaigns la Golden Drum 2013; Gold la categoria Best of PR, Silver la categoria Online la ADC*RO Awards, competiţie la care aceeaşi campanie a fost desemnată cea mai bună campanie integrată, câştigand trofeul Silver la categoria Best of Integrated; Finalist la Cannes Lions 2013, categoria PR, subcategoriile crisis şi media; Gold Medal la categoria PR Campaigns, AdStars 2013 şi cea mai bună campanie din regiune, la European Excellence Awards.

Comentarii

comments

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending