Campania electorală 2014 - Care sunt preturile cu care televiziunile taxeaza competitorii - RADAR DE MEDIA
Connect with us

ALL MEDIA

Campania electorală 2014 – Care sunt preturile cu care televiziunile taxeaza competitorii

Published

on

Televiziunea de ştiri B1 TV îi taxează pe competitorii electorali în campania pentru alegerea membrilor din România în Parlamentul European cu sume cuprinse între 300 şi 6.000 de euro, în timp ce postul concurent Digi 24 nu percepe tarife în această campanie.

Societatea B1 TV Channel SRL, care deţine licenţa audiovizuală a B1 TV, a informat Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) că va difuza emisiuni electorale în campania pentru alegerea membrilor din România în Parlamentul European.

Astfel, de luni până joi, între orele 21.30 şi 23.00, B1 TV va difuza emisiunea “Sub semnul întrebării”, realizată de Robert Turcescu (promovare şi dezbatere electorală). În acelaşi interval, vinerea, B1 va transmite emisiunea “X-Press”, cu Sabin Orcan (promovare şi dezbatere electorală), scrie Mediafax.

B1 TV va difuza şi alte emisiuni de promovare şi dezbatere electorală, respectiv: “Evenimentul zilei”, cu Silviu Sergiu, “Talk B1”, cu Mihai Duţă, “România, acum”, cu Irina Petraru, “Butonul de panică”, cu Cătălin Prisacariu, “Aktualitatea B1”, cu Andrei Bădin, şi “Bună seara, România”, cu Mădălina Puşcalău.

 Tarifele practicate de B1 TV în campania pentru europarlamentare variază între 300 de euro şi 6.000 de euro.Astfel, un spot electoral de 30 de secunde, prezentat în cadrul programelor de promovare şi dezbatere electorală, va fi taxat de B1 TV cu 300 de euro pe difuzare, în timp ce materialele de campanie realizate de candidaţi (acţiuni de campanie, înregistrări de la conferinţe de presă, mitinguri, întâlniri cu alegătorii etc.), cu durata de maximum 3 minute pe zi (care vor fi difuzate de trei ori pe zi în programele dedicate de promovare de la orele 12.45, 18.45 şi 00.45) vor fi taxate cu 1.000 de euro pe minut.Pe de altă parte, potrivit documentelor depuse la CNA, televiziunea de ştiri Digi24, deţinută de societatea de telecomunicaţii RCS&RDS SA, nu va percepe tarife în campania electorală pentru europarlamentare. De asemenea, staţia centrală şi staţiile locale ale Digi 24 nu vor difuza nici emisiuni de promovare electorală şi nici spoturi electorale.

Digi 24 Bucureşti va difuza mai multe emisiuni de dezbatere destinate campaniei electorale, între care: “Jurnal de seară”, cu Cosmin Prelipceanu (de luni până vineri, înte orele 20.00 – 22.00, cu reluare), “24 într-o oră”, cu Sanda Nicola (luni – vineri, între orele 23.00 – 24.00, în perioada 5 – 23 mai, cu reluare), “Imparţial”, cu Luca Niculescu (duminica, 20.00 – 21.00, cu reluare), şi “Kilometrul 0”, cu Elena Vijulie (duminica, între 21.00 – 22.00, cu reluare), incheie sursa citata.

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending