Connect with us

ALL MEDIA

Campania “Why Don’t You Come Over” premiată la PR Awards

Published

on

 

Campania “Why Don’t You Come Over”, creată şi susţinută de Gândul şi GMP, a obţinut titlul de „Campania Anului” la a XI-a ediţie a Romanian PR Awards, organizată de Forum for International Communications.

“Este un premiu pe care îl merită românii, cei care au înţeles că este timpul să venim cu un răspuns, care au preluat campania începută de GMP şi Gândul.info şi au transformat-o într-o cauză personală. Sper să îi avem alături în continuare pentru că nu plănuim să ne oprim. România merită o imagine mai bună în Europa şi în lume, şi are şi atuurile pentru aceasta, aşa cum demonstrează această campanie”, declară Claudiu Pândaru, director editorial Gândul.

“Am avut şansa să lucrăm împreună o campanie în care s-au aliniat toate planetele: colegi care au stat nopţile ca totul să iasă bine şi repede, un client cu curaj, care a ţinut bine de tot pasul cu partea de content editorial, două popoare care exceleaza la capitolul simţul umorului şi un moment în care presa internaţională nu se aştepta să afle şi altfel de lucruri despre România. Cred că lecţia cea mai importantă este că, în era Facebook, oamenii şi brandurile au mai multă putere reală de a schimba lucrurile decât oricand.”, a precizat Mihai Gongu, Creative Director GMP Advertising.

În cadrul evenimentului, au fost acordate 19 premii de aur, 30 de premii de argint şi 9 diplome de excelenţă de către un juriu internaţional de top, reunind competenţe în comunicare din SUA, Marea Britanie, Germania, Italia, Belgia, Olanda, Suedia, Franţa şi România.

Iniţiativa a pornit în luna februarie a acestui an, ca răspuns la acţiunea iniţiată de cotidianul britanic „The Guardian”, de descurajare a emigranţilor români şi bulgari de a veni să lucreze în Regatul Unit. Campania a pornit cu afişe prin care, într-o manieră amuzantă şi uşor ironică, se descriau avantajele pe care le prezintă România, în raport cu Marea Britanie, britanicii fiind, astfel, invitați să vină în România.

Afişele s-au viralizat rapid pe reţelele sociale, iar campania a fost preluată de nenumărate publicaţii şi site-uri din toată lumea. Cel mai popular afiş a fost cel prin care frumuseţe româncelor era comparată cu cea a Ducesei de Cambridge şi a surorii acesteia, acestea două bucurându-se de o imensă apreciere şi popularitate în rândul britanicilor.

Următoarea etapă a campaniei a adus invitaţia concretă adresată britanicilor de a găsi o „canapea” oferită de români pentru a petrece câteva zile în România şi a se convinge singuri de adevarul mesajelor din afişe. În plus, pe site-ul www.whydontyoucomeover.co.uk, a fost adăugată o secţiune specială unde angajatorii români puteau oferi joburi britanicilor.

Campania a generat peste 5 milioane de afişări în presa românească (print, online, radio, TV) şi peste 100 de materiale în presa internațională, fiind premiată atât în ţară, la Gala Internetics, la Golden Drum, cât şi peste hotare, la AdStars. De asemenea, Why Don’t You Come Over a fost nominalizată la CannesLions 2013, la categoria PR, subcategoriile „Crisis” şi „Media”, dar şi la European Excellence Awards la categoria „Bulgaria, Romania, Croatia, Slovenia, Serbia, Montenegro, Bosnia-Herzegovina”.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Nu-i așa că te-ai plictisit de aceeași abordare a prezentării știrilor?

Published

on

 

Când poți să scoți umor din orice, de ce să nu o faci? Cei de la funnews.ro vin cu o abordare inedită de prezentare a știrilor și o fac bine.

Online-ul este invadat zilnic de informații care mai de care mai interesante. Presa online ne bombardează zilnic cu subiecte din toate domeniile de activitae. Telefoanele ni se încing de atâta informație negativă. Negativitate ce ni se transmite indirect și pe care subconștientul o adopă într-o manieră inconștientă.

Nu ar fi mai tare să ne bem cafeaua dimineața citind un articol în care gafele făcute de vreun politician răzleț să fie prezentate satiric?

Nu ar fi mai relaxant să privim întotdeauna partea funny dintr-un subiect care de altfel ne-ar enerva la culme?

Un astfel de site a fost de curând  lansat pe platformele românești. Vorbim despre  funnews.ro .

Găsind amuzamentul în cel mai negru și enervant subiect, oamenii ăștia te vor face să râzi încă de la primul click. Ideile lor sunt creative și îndrăznețe. Umorul este unul de calitate superioară, dacă ai și materia cenușie necesară pentru a-l înțelege. Dacă guști ironiile de tot felul ai șansa să găsești la ei cele mai neașteptate titluri. Deși subiectele politice sunt favoritele lor, au scris articole de succes și în alte domenii cum ar fi : showbizz, sport etc.în ultima vreme ironizarea politicienilor a devenit un trend adoptat de tot poporul.

Spui un banc, dar stai în față

Atunci când ai capacitatea de a crea bancuri din orice poți spune depre tine că ai o intelingență aparte. Totodată te poți lăuda cu un optimism debordant pe care n-ai de ce să nu dorești să-l sheruiești cu semenii tăi.

Când s-au lansat cei de la funnews.ro au avut mult curaj. În presa online existând deja câteva astfel de publicații aceștia s-au înarmat cu forețe proaspete făcând față cu brio concurenței.

Faptul că nu au avut ca dezavantaj principal din prima o deficiență de start în fața concurenței nu i-a oprit. Din contră, acest lucru le-a sporit creativitatea ajungând să egaleze scorul și să se situeze pe podium alături de concurență. Lucru ce nu le-a fost deloc greu, având la îndemână minusurile concurenței și folosindu-se de ele ca de o armă.

Când vrei să fii totuși la curent cu știrile, dar acestea îți provoacă silă sau te enervează, intră pe publicația proaspăt lansată funnews.ro pentru a-ți face ziua mai bună. Reușești astfel să rămâi actualizat și să îți îmbunătățești și starea de spirit.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Ascuta Radio Impuls si castiga, pe loc, 100 de Euro!

Published

on

 

Radio Impuls iti lanseaza cea mai tare provocare! Cu un singur SMS poti castiga, instant, 100 de Euro! Tot ceea ce trebuie sa faca ascultatorii Radio Impuls pentru a intra in joc si in posesia sumei de 100 de Euro este sa trimita un SMS cu textul „Ascult Radio Impuls”, la numarul 1831, SMS cu tarif normal, valabil in toate  retelele de telefonie mobila.

Cand vor fi sunati de DJ-ii Radio Impuls, participantii la concurs trebuie sa dea un singur raspuns: „Ascult Radio Impuls!”, pentru a castiga suma de 100 de Euro.

Regulamentul concursului poate fi consultat pe site-ul oficial al postului de Radio, la sectiunea Regulamente:  https://radioimpuls.ro/regulamente/ .

               Radio Impuls s-a alaturat  Kanal D Romania, odata cu intrarea in portofoliul Dogan Media International.  Radio Impuls reprezinta o puternica retea cu acoperire in orase importante, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova. Statia  difuzeaza hituri contemporane, intr-o grila de programe fresh, cu importanta componenta de infotainment, adresandu-se unui public urban, dinamic, dornic sa asculte muzica buna si entertainment de calitate.

DJ-ii Radio Impuls asigura zilnic doza de energie si optimism in emisiunile statiei: „Uzina de Dume” (prezentata de Stefan si Mishu), “Morning Latte” (Alexandra Enasoaie), “Muzica ce-ti place” (Cosmin Dimancescu), “Bara la Bara” (Mihai Hînda) si „Party Zone” (Even Steven).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Jurnalistul Cosmin Stan a revenit la Stirile PRO TV

Published

on

 

STIRI PE SCURT: Cosmin Stan (41 de ani) a revenit la postul Pro TV după zece ani, timp în care a trecut pe la mai multe posturi de ştiri, anunta Ziarul Adevarul.

În ultimul an, Cosmin Stan a prezentat, alături de Octavia Geamănu, Observatorul de Weekend, de la Antena 1. Înainte, el a lipsit timp de patru ani de pe micile ecrane, iar anterior a trecut pe la Realitatea TV, Digi24 şi Prima TV. 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending