Connect with us

A-Z NEWS

CAMPANIE | Cum a ajuns Beck’s Green Lemon la mare, într-o activare de tip engagement Lowe&Partners: printr-un tunel senzorial

Published

on

Reclame

Un tunel format din patru sticle enorme Beck’s Green Lemon, de patru metri înălțime, legate între ele, și o experiență de neuitat în fiecare “cameră” a sticlei, pentru fiecare dintre cele patru simțuri: văz, auz, simț tactil, miros.

Beck’s Green Lemon Sensations este conceptul de activare tip engagement pe care echipa de creatie Lowe&Partners l-a dezvoltat pentru Beck’s Green Lemon, în perioada 20 iulie-17 august, în stațiunile de pe litoral. De asemenea, un alt mecanism de activare a fost și apariția unei echipe de motocicliști, fiecare dintre ei însoțiți de o hostess, care au dăruit celor de pe plajă o bere rece.

“Beck’s Green Lemon Sensations a fost mai mult decât o activare, a fost engagement și o altă modalitate de adresare a brandului către consumator, nu prin cuvinte, ci prin experiență trăită. În camera văzului cei curioși au fost întâmpinați initial de întuneric, ca mai apoi să se delecteze cu imagini spectaculoase din lumea subacvatică; auzul le-a fost mângâiat cu sunete ale valurilor mării, în camera de experiență tactilă au pășit pe iarbă rece, ca să se răcorească, iar experiența olfactivă le-a adus arome de lămâie. La final, au trăit experiența totală Beck’s Green Lemon”, spune Corina Angearu, Account Manager Lowe&Partners.

“Pentru un brand de bere, miezul verii este momentul oportun de adresare către consumatori. Litoralul este iarăși o locație perfectă pentru transmiterea mesajului. Echipa creativă Lowe&Partners a găsit și un concept original, care a transformat ceea ce ar fi putut fi o activare sezonieră într-un engagement real între consumator și brand”,  spune Ecaterina Bordei, Brand Manager Premium Brands.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentaro zi ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV2 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show2 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni2 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden2 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show3 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar6 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending