Connect with us

A-Z NEWS

CAMPANIE | “Descoperă comoara orașului Praga” – marketing experiențial în noua campanie pentru Staropramen, dezvoltată de Lowe&Partners

Published

on

Reclame

“Legenda ne spune că o prințesă a ascuns o comoară ce nici până astăzi nu a fost găsită. Fii tu cel care o descoperă!” De la această premisă a plecat conceptul creativ dezvoltat de echipa Lowe&Partners pentru noua campanie a brandului de bere pragheză Staropramen, “Descoperă comoara orașului Praga”.

Astfel, campania promoţională Staropramen ce se desfășoară în perioada 5 august – 29 septembrie 2013, invită la un Quest, un treasure hunt care îi poate aduce pe cei care răspund provocării chiar la Praga, să plece ei înșiși pe străzile orașului, în căutarea comorii ascunse.

Mecanismul promoţiei constă în introducerea codurilor unice de sub capacul sau cheița oricărui produs Staropramen pe site-ul www.comoaradinpraga.ro sau prin sms, la 1779. La introducerea a 8 coduri, se intră automat în tragerea la sorți, unde se poate câștiga una din cele cinci excursii la Praga. Fiecare cod devoalează o parte din harta finală, iar după cele 8 harta se desfășoară în fața celui care a introdus codurile.

Cei cinci câștigători ai excursiei continuă acest treasure hunt chiar în inima Pragăi: trebuie să caute anumite indicii în tot orașul, iar cei care adună cele mai multe puncte în această întrecere este câștigătorul comorii:  o sticlă de aur Staropramen. Premiile zilnice ale campaniei sunt 500 de baxuri a câte 6 doze de bere pe zi, iar regulamentul integral al campaniei se regăsește la www.comoaradinpraga.ro.

Campania are un spot dedicat, un web site contruit în parallax de către echipa MobileWorks, iar strategia de media a fost semnată de agenția de media Initiative.

“Am construit <<arhitectura>> acestei campanii astfel încât consumatorul să trăiască cu adevărat povestea brandului. Berea pragheză Staropramen înseamnă istorie, tradiție și este legată indisolubil de acest oraș. Am realizat un nou concept de marketing experiențial, care înglobează aventură, perspicacitate, descoperire, călătorie, cunoaștere”, spune Manuela Gogu, Creative Director Lowe&Partners.

“Am considerat de la bun început acest concept ca fiind unul interactiv și inovator,  atât de aproape de esenţa brandului Staropramen. <<Descoperă comoara orașului Praga>> este o poveste care atrage și provoacă, vorbește despre istorie și despre spirit și ce loc o poate încununa mai bine decât Praga, acolo unde Staropramen este <<acasă>>?“, spune Mihai Bonca, Director de Marketing Bergenbier SA.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar3 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni4 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden4 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show4 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentaro săptămână ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending