CAMPANIE Digi 24 lanseaza o serie de reportaje, povestea celor “24 de ani.Generatia Revolutiei”

0
679

Digi 24 lansează, din 16 decembrie, printr-o serie de reportaje care spun povestea celor care aveau 24 de ani în decembrie 1989, campania “24 de ani. Generaţia Revoluţiei.” În egală măsură demersul jurnalistic al postului se adresează şi  celor care astăzi au 24 de ani, dar şi celor care au trăit 45 de ani în comunism. La împlinirea a 24 de ani de la Revoluţia din decembrie 1989,  Digi24 pune în oglindă visele, faptele şi speranţele unor generaţii emblemă pentru istoria recentă a României.

Decembrie 1989 a marcat un moment esenţial pentru Româ6nia, atunci o generaţie, denumită apoi generaţia Revoluţiei, a avut curajul sa schimbe cursul istoriei. După 45 de ani de comunism poporul român a ieşit în stradă hotărât să moară pentru libertate. Au trecut de atunci 24 de ani în care, încet, ecourile Revoluţiei s-au stins şi s-au transformat într-o constantă fără sfârşit a întrebărilor, cu o singură certitudine: în decembrie 1989 zeci de mii de tineri au ieşit în stradă şi unii dintre ei au murit. Cine i-a ucis nu ştim exact nici acum.

Pînă pe 22 decembrie, ziua în care România aniversează 24 de ani de la Revoluţie, Digi24 difuzează în jurnalele orelor 06.00, 11.00, 13.00, 15.00. 17.00, 19.00, 21.00 şi 24.00 reportajele din cadrul  campaniei “24 de ani. Generaţia Revoluţiei”. Fie că vorbesc despre revoltele de la Timişoara, despre cum arăta Opoziţia în perioada comunistă, cum se făcea atunci televiziune, despre mamele eroine sau despre generaţia decreţeilor, reportajele Digi 24 îşi propun să redescopere, pentru telespectatori, pentru cei care astăzi au 24 de ani, dar şi pentru nostalgici, istoria recentă.

Prin intermediul materialelor documentate săptămâni în şir, reporterii Digi24 încercă să arate cum am evoluat ca naţie de la mama eroină la natalitatea scăzută de astăzi, de la metroul lui Ceauşescu, ”trenul galben fără cai”,  la frezele Sfânta Varvara şi Sfânta Filofteia, de la sintagma ”noi nu ne vindem ţara” la privatizări şi ”noi ne vindem ţara”, de la circul foamei la mall, de la două ore de program la televizor pe zi la 750 de televiziuni, 633 de posturi de radio si 3727 de reţele de distribuţie prin cablu sau de la generaţia cu cheia de gât la generaţia Facebook.

Comentarii