Connect with us

A-Z NEWS

CAMPANIE | Florin Piersic jr. pune voce în cea mai recentă reclamă Petrom – „Drumul performanței e important pentru noi toți”

Published

on

Reclame

Actorul Florin Piersic jr. este implicat în cea mai recentă campanie de comunicare pentru Petrom semnată de Leo Burnett. Campania își propune să trezească în fiecare român dorința de a face performanță, prin conștientizarea impactului pozitiv pe care îl au faptele fiecăruia dintre noi în viața noastră și în societatea în care trăim.

Petrom alege să vorbească despre faptele sale și despre efectele pozitive ale demersurilor făcute cu responsabilitate, profesionalism și cu gândul către viitor, creând adevarate surse de inspirație pentru noi toți.

„Avem încredere în impactul pozitiv pe care fiecare îl poate avea față de cei din jur, față de societate și țara în care trăim. Și ne dorim ca prin faptele noastre, ale partenerilor și furnizorilor noștri să ducem mai departe acest gând, să îi inspirăm pe ceilalți pentru a determina împreună schimbarea în bine.” a declarat Iliana Stanculet, Corporate brand manager Petrom.

“Campania Petrom este discursul asumat al unui lider care știe să încurajeze și își dorește să îi inspire pe cei din jur, care își propune să declanșeze comportamente menite să producă o schimbare în bine. Și face asta într-un mod firesc și asumat, pentru că e ceva ce aplică în acțiunile sale în fiecare zi.” declara Petronela Ionescu, Brand communication director Leo Burnett.

Pe lângă spotul TV, care folosește vocea lui Florin Piersic jr. pentru a aduce discursul Petrom mai aproape de români, campania este dezvoltată și în mediul online și în print.

Echipa Leo Burnett&Target care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Carmen Tiderle, Tudor Cuciuc, Andreea Ghenoiu, Ioana Avram (creație), Petronela Ionescu,  Alexandra Pătârlăgeanu (client service) și Sorin Deleanu (producție).

Din partea Petrom s-au implicat în realizarea campaniei: Dan Pazara (Director Comunicare –Communications & Sustainability Department), Iliana Stănculeț (Corporate Brand Manager – Communications & Sustainability Department), Mădălina Solomon (Corporate Branding & Advertising – Communications & Sustainability Department).

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar23 de ore ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV2 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show2 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni2 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden2 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show3 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar6 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending