A-Z NEWS
CAMPANIE | Florin Piersic jr. pune voce în cea mai recentă reclamă Petrom – „Drumul performanței e important pentru noi toți”
Actorul Florin Piersic jr. este implicat în cea mai recentă campanie de comunicare pentru Petrom semnată de Leo Burnett. Campania își propune să trezească în fiecare român dorința de a face performanță, prin conștientizarea impactului pozitiv pe care îl au faptele fiecăruia dintre noi în viața noastră și în societatea în care trăim.
Petrom alege să vorbească despre faptele sale și despre efectele pozitive ale demersurilor făcute cu responsabilitate, profesionalism și cu gândul către viitor, creând adevarate surse de inspirație pentru noi toți.
„Avem încredere în impactul pozitiv pe care fiecare îl poate avea față de cei din jur, față de societate și țara în care trăim. Și ne dorim ca prin faptele noastre, ale partenerilor și furnizorilor noștri să ducem mai departe acest gând, să îi inspirăm pe ceilalți pentru a determina împreună schimbarea în bine.” a declarat Iliana Stanculet, Corporate brand manager Petrom.
“Campania Petrom este discursul asumat al unui lider care știe să încurajeze și își dorește să îi inspire pe cei din jur, care își propune să declanșeze comportamente menite să producă o schimbare în bine. Și face asta într-un mod firesc și asumat, pentru că e ceva ce aplică în acțiunile sale în fiecare zi.” declara Petronela Ionescu, Brand communication director Leo Burnett.
Pe lângă spotul TV, care folosește vocea lui Florin Piersic jr. pentru a aduce discursul Petrom mai aproape de români, campania este dezvoltată și în mediul online și în print.
Echipa Leo Burnett&Target care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Carmen Tiderle, Tudor Cuciuc, Andreea Ghenoiu, Ioana Avram (creație), Petronela Ionescu, Alexandra Pătârlăgeanu (client service) și Sorin Deleanu (producție).
Din partea Petrom s-au implicat în realizarea campaniei: Dan Pazara (Director Comunicare –Communications & Sustainability Department), Iliana Stănculeț (Corporate Brand Manager – Communications & Sustainability Department), Mădălina Solomon (Corporate Branding & Advertising – Communications & Sustainability Department).
-
ENTERTAINMENT3 săptămâni ago
Bianca Petcu lansează videoclipul “Zero Șapte”
-
Program TV3 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 01 – 07 aprilie 2024
-
ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Videoclip Nou: Ralflo X Aura B X Tecsan – Pas cu Pas
-
Program TV3 săptămâni ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 01 – 07 aprilie 2024
-
AUDIENȚE TVo săptămână ago
Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Animaţie2 săptămâni ago
Echipează-te și pregătește-te pentru a te alătura echipei Looney Tunes pentru râsete pe cinste în ACME!
-
Emisiuni2 săptămâni ago
PRO TV anunță începerea filmărilor pentru sezonul 11 Visuri la cheie, într-o nouă formulă: ”una dintre cele mai bune echipe pe care le-am avut până acum”
-
Platforma Online TV2 săptămâni ago
„Dorința”, cel mai nou film animat de comedie de la Disney este disponibil de astăzi pe Disney+
-
Emisiuni2 zile ago
Carmen Târnoveanu: interviu în exclusivitate pentru Radar de Media
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Chef Sautner i-a dat cuțitul de aur lui Mario Mădălin Dumitru. Diseară, Giulia și Vlad Huidu vin să gătească pentru jurații Chefi la cuțite
-
Cultura2 săptămâni ago
Cele opt vieți ale unui trickster de-o vârstă cu veacul, o poveste despre dragoste, pierdere și supraviețuire într-un secol de istorie coreeană
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Grila de programe2 săptămâni ago
Ce să urmărești la televiziunile Warner Bros. Discovery în aprilie
-
Digital2 săptămâni ago
PUBLICĂM ADVERTORIALE SEO – adaptate bugetului tău
-
Televiziune2 săptămâni ago
La aniversarea a 10 ani, ZU TV dă muzica de 10, de la ZUnrise și până la ZUeet dreams