UTILE
Campanie PPC vs. email marketing

Ce inseamna PPC?
Atunci cand vine vorba despre promovarea unor servicii sau produse in mediul online, exista foarte multe canale pe care le ai la dispozitie, fiecare cu avantajele si dezavantajele sale. Doua dintre acestea, despre care vom discuta in continuare, sunt PPC si email marketing. Pentru ca poate fi dificil sa intelegi cum functioneaza aceste mecanisme daca nu ai lucrat pana acum cu ele, am incercat sa structuram informatiile intr-o maniera cat mai simpla, astfel incat sa fie usor de asimilat. Asadar, daca esti antreprenor si vrei sa afli mai multe despre marketingul online, informatiile urmatoare iti vor fi de un real folos.
PPC inseamna pay-per-click si este un termen care face referire la un canal de marketing care se bazeaza pe plata per click. In termeni cat mai simpli, aceasta este o metoda extrem de performanta, care iti poate garanta pozitii fruntase in rezultatele cautarilor utilizatorilor si care poate aduce trafic pe site-ul pe care iti promovezi produsele sau serviciile, intr-un timp foarte scurt. Mai mult, intr-o campanie PPC bugetul este setat chiar de marketer, asa ca nu va fi nevoie sa cheltuiesti mai mult decat esti dispus.
Exista mai multe platforme pe care pot fi facute campanii PPC marketing in Romania: Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads sau Waze Ads. Dintre acestea, se remarca Google Ads, care ofera servicii diferite de PPC, fata de platformele de social media, datorita algoritmului utilizat. In plus, Google Ads mai vine cu un avantaj, datorita multiplelor locatii in care pot fi afisate reclamele din campanii. Cu ajutorul Google, se afiseaza Ads in intreaga retea, formata din PlayStore, Gmail, YouTube Google Maps si altele. In cadrul Google Ads, marketerul are posibilitatea de a utiliza mai multe tipuri de campanii PPC in diverse formate, Video, Search sau Display fiind doar trei exemple.
Ce inseamna email marketing?
Pe de alta parte, email marketing este un canal direct de publicitate, utilizat pentru a crea sau mentine relatia dintre brand-ul tau si clientii care si-au manifestat deja interesul fata de produsele sau serviciile pe care le oferi, transmitandu-le informatii cu caracter comercial.
Insa, este foarte usor sa aluneci intr-o panta gresita atunci cand utilizezi campanii email marketing. O campanie de succes se bazeaza mai mult pe content de calitate si mai putin pe buletine informative referitoare la promotii, care ii indeamna pe utilizatori sa cumpere, intr-un mod agasant.
PPC + email marketing – combinatia castigatoare in marketing
Avantajul in campanii PPC pe Google Ads este reprezentat de potentialul urias de reach, avand in vedere ca, in Romania, 97.7% dintre utilizatori folosesc motorul de cautare Google. Aceasta statistica este o veste excelenta pentru cei care doresc sa ajunga la cat mai multi utilizatori, pe care ii pot targeta, ulterior, cu campanii de email marketing.
Imagineaza-ti o palnie pe care o umpli cu email-uri ale unor potentiali clienti sau ale unor clienti existenti. La un moment dat, palnia se va goli, iar o campanie PPC in Google Ads este modalitatea perfecta de a o reumple. Prin intermediul unei campanii PPC, poti targeta utilizatorii care cauta in mod activ produse sau servicii de tipul celor pe care le oferi. Atunci cand utilizatorii intalnesc astfel de Ads si dau click, ajung direct pe website-ul tau, unde le poti obtine acordul pentru email marketing, utilizand anumite strategii.
De exemplu, poti utiliza un formular tip pop-up, prin intermediul caruia le oferi utilizatorilor un discount la prima comanda, daca se aboneaza la newsletter. Pe de alta parte, in cazul utilizatorilor care genereaza conversii ca urmare a unei campanii PPC si plaseaza o comanda, email-ul acestora poate fi obtinut in formularul de check-out.
In concluzie, o strategie de marketing online de succes poate fi formata din mai multe canale, precum PPC si email marketing. Datorita tehnologiei, iti va fi mult mai usor sa obtii rezultate palpabile, prin implementarea corecta a unei campanii PPC intr-o platforma precum Google Ads, pe care o poti utiliza inclusiv in scopul crearii unei baze de date solide pentru email marketing.
- Program TV3 săptămâni ago
Programul ANTENA 1 pentru perioada 17 – 23 noiembrie 2023
- Program TV3 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 20 – 26 noiembrie 2023
- Program TV2 săptămâni ago
Programul ANTENA 1 pentru perioada 24 – 30 noiembrie 2023
- Seriale3 săptămâni ago
CLANUL a ajuns la sezonul final! Echipa a început filmările pentru cel de-al 4-lea capitol
- Program TV3 săptămâni ago
Programul HAPPY CHANNEL pentru săptămâna 17 – 23 noiembrie 2023
- Program TV3 săptămâni ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 20 – 26 Noiembrie 2023
- Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 27 Noiembrie – 03 Decembrie 2023
- ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Fiul unui cunoscut om de afaceri la un pas de tragedie! Salvat de un medic roman, dupa ce fusese diagnosticat gresit in Turcia!
- Special TV2 săptămâni ago
România este oriunde inima se simte acasă! De 1 decembrie, trăiești România la PRO TV!
- Seriale2 săptămâni ago
Comedia romantică Lasă-mă, îmi place! Camera 609 de la Antena 1 a fost reînnoită pentru sezonul doi
- Program TV2 săptămâni ago
Programul HAPPY CHANNEL pentru săptămâna 24 – 30 noiembrie 2023
- AUDIENȚE TV3 săptămâni ago
America Express își menține supremația în topul audiențelor
- ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Selim the Kid lanseaza videoclipul piesei „Vin cu tata”
- Program TV2 săptămâni ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 27 Noiembrie – 03 Decembrie 2023
- Emisiunio săptămână ago
Andrew Tate primul interviu televizat după ce a ieșit din închisoare la “40 de întrebări cu Denise Rifai”
- Program TV3 săptămâni ago
Programul PRIMA TV pentru săptămâna 20 – 26 noiembrie 2023