Connect with us

Campanie TV

În prag de alegeri ŞTIRILE PRO TV demarează campania “Căutăm primar, model european”

Pe 5 mai, în cadrul jurnalului de la ora 19:00, Știrile PRO TV vor lansa o nouă campanie, Căutăm primar, model european, realizată de Rareș Năstase, corespondent special Știrile PRO TV. Materialele vor fi difuzate în perioada campaniei electorale ce precede alegerile locale din iunie și vor aduce în prim-plan modelele de urmat în ceea ce privește conducerea și administrarea unei comunități. Campania Știrilor PRO TV este un demers jurnalistic care a presupus zeci de ore de filmare și mii de kilometri parcurși între localități și șantiere.

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Pe 5 mai, în cadrul jurnalului de la ora 19:00, Știrile PRO TV vor lansa o nouă campanie, Căutăm primar, model european, realizată de Rareș Năstase, corespondent special Știrile PRO TV. Materialele vor fi difuzate în perioada campaniei electorale ce precede alegerile locale din iunie și vor aduce în prim-plan modelele de urmat în ceea ce privește conducerea și administrarea unei comunități. Campania Știrilor PRO TV este un demers jurnalistic care a presupus zeci de ore de filmare și mii de kilometri parcurși între localități și șantiere.

 

Românii trebuie să învețe că edilii sunt la dispoziția lor și nu invers, că primarul le este dator pentru funcția deținută. Iar locuitorii trebuie să se manifeste, să taxeze un abuz, să știe ce și cum să ceară de la cel căruia îi acordă votul. O fi decizia la primar, dar acesta trebuie să țină cont mereu de voința alegătorilor. Să le ofere un standard de viață cât mai ridicat și, pentru asta,  să facă investiții chibzuit. Ne putem compara cu multe țări în privința banilor alocați pentru investiții, doar că la ei fondurile cheltuite se regăsesc în condiții mai bune de viață, nu au luat drumuri obscure, prin risipă și deturnări rușinoase.  Trebuie să știm, înainte să mergem la vot, care trebuie să fie imaginea corectă a unui primar și ce așteptări trebuie să aibă românii de la el. Asta am vrut să arăt prin numeroasele exemple filmate în țările vest europene.”, mărturisește Rareș. 

 

Rares Nastase PRO TV

Rares Nastase
PRO TV

Rareș Năstase a trecut granița și a filmat în mai multe orășele din Europa, pentru a arăta românilor demonstrații de bun simț și spirit de gospodar, pe care niște oameni fără interese ascunse le-au pus în slujba comunității. Vom vedea ce se poate realiza din resurse locale, dacă interesul celor care conduc îl depășește pe cel propriu.

 

Am cunoscut mulți primari și, la fiecare discuție cu ei, am descoperit că au cu adevărat simțul răspunderii, că sunt chibzuiți și au viziune pe termen lung. Am filmat în orașe cu renume, dar și în localități mici, care fac din landurile germane ținuturi prospere și primitoare. La fel de gospodari i-am găsit pe primarii din Olanda. Sunt locuri în care nu te lovești de kitsch, de haos urbanistic, de lipsa utilităților sau de amenajări care să afecteze negativ standardul de viață al oamenilor. Există reguli și control,  iar primarii își reprezintă comunitatea corect. E o administrație în care edilul reprezintă cu adevărat interesele oamenilor și, de multe ori, așa cum veți vedea în reportajele difuzate, primarul muncește pro bono, nici măcar nu ia salariu.  Meseria de primar e mai degrabă un hobby, o dorință de a face ceva pentru comunitate și nu pentru interese personale, pentru câștiguri ascunse.  Am găsit mulți edili care sunt primari în… timpul liber, după orele de program de la slujba pe care o au în mod normal. Dar, am văzut și primari de carieră, oameni care și-au dedicat un sfert din viață pentru a face ceva pentru locurile natale. E o meserie făcută din simț civic, cu plăcere și onoare, în localități văzute nu ca o permanentă sursă de risipă și venituri ilicite, ci gândite pentru o dezvoltare durabilă și coerentă.”, a declarat Rareș.

 

Campania își propune să atragă atenția asupra genului de personaj pe care românii ar trebui să-l voteze când ajung în fața urnelor pentru a-și alege primarul, prin exemple de cum poate arăta un oraș, ce ar trebui să realizeze un primar care nu este condus de interese financiare, exemple de idei ce pot transforma viața unei comunități când îți pui mintea și resursele în folosul oamenilor.

 

Germania este primul exemplu de mecanism ce merge perfect pe care telespectatorii îl vor cunoște. 16 administrații cu propriile reguli și particularități. Multe forme de conducere și mai multe soluții și strategii. Peste toate domină, însă, o viziune unitară, care face din statul german poate cel mai bine organizat din lume când vine vorba de administrație locală. „Edili din toate zonele Germaniei, de la primari de comune și orașe mari, la consilieri foarte tineri, vorbesc la Știrile PRO TV despre inițiative pentru o viață mai bună, mai presus de politică și propagandă.”, spune Rareș.

Începând cu 5 mai, telespectatorii vor avea la dispoziție și o platformă online, cautamprimar.stirileprotv.ro, unde își pot spune părerea și unde pot scrie ce își doresc de la noii primari. Toate mesajele vor fi integrate într-o hartă, care ne va arăta la final de câte schimbări are nevoie România și care sunt județele cu cele mai multe mesaje, respectiv cei mai mulți cetățeni care știu ce să ceară de la un primar.

 

Foto Credit: PRO TV

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

Femei exceptionale, care au marcat istoria, celebrate de vedetele Kanal D

Published

on

 

Kanal D sarbatoreste Centenarul Marii Uniri onorand femeile exceptionale ale Romaniei, care au marcat atat istoria tarii noastre, cat si pe cea internationala. Campania „Femei pe bancnote”, initiata de Janina Nectara si sustinuta de vedetele Kanal D, isi propune sa aseze figuri feminine importante pe bancnote. 

Si-au sacrificat viata pentru semenii lor, au inspirat prin curaj, munca, dedicare si inteligenta milioane de oameni si au contribuit decisiv la cladirea unei natiuni; este momentul acum ca meritele lor sa fie recunoscute, sa le purtam cu noi pretutindeni, sa le vedem chipurile. Impreuna cu cei care cred in aceasta misiune ne dorim sa cream un moment istoric pentru Romania, acela de a ilustra o bancnota de circulatie nationala cu chipul unei femei. Tocmai pentru ca, pe langa barbatii cu merite incontestabile in istorie, Romania se poate mandri cu o suita de personalitati feminine ce au marcat veacul prin realizarile lor. Va invitam sa fiti alaturi de vedetele Kanal D in campania nationala #FemeiPeBancnote!  Semnati petitia si alegeti-va figurile feminine preferate accesand www.FemeiPeBancnote.ro! multe despre

Regina Maria, Ecaterina Teodoriu, Maria Tanase, Eugenia de Reuss Ianculescu, Haricleea Darclee, Iulia Hasdeu, Smaranda Braescu se afla printre figurile de seama ale Romaniei, sustinute de vedetele Kanal D in cadrul campaniei „Vrem femei pe bancnote”.

Simona Patruleasa, Teo Trandafir, Ilinca Vandici, Silvia Ionita, Vladimir Draghia, Mihai Ghita, Ernest vor spune povestile impresionante ale acestor femei exceptionale, prin intermediul unor testimoniale emotionante, atat pe micul ecran, cat si pe proprietatile online ale Kanal D.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Vedetele Antena Stars, reunite într-o locație exclusivistă pentru lansarea noii colecții: “Toamna asta se poartã Stars!”

Published

on

Foto Credit: ANTENA STARS
 

În această toamnã, vedetele Antena Stars au lãsat deoparte gândurile de vacanţă şi s-au reunit pe platourile de filmare, de data aceasta o locaţie exclusivistã – un club extravagant din nordul Capitalei, unde au înregistrat noul promo al staţiei. Odatã cu sloganul “Toamna asta se poartã Stars”, noua grilă de toamnă a staţiei a fost marcată şi de schimbãri importante la nivelul graficii, ce au fost integrate şi în noul promo, dar şi de modificãri importante de decor.

Pe durata unei nopţi întregi, pentru cã pe timpul zilei transmit live în casele telespectatorilor, vedetele staţiei au rãspuns prezent în faţa camerelor de filmare şi au defilat pe podium, în lumina reflectoarelor, prezentându-şi cele mai noi “colecţii”. “Rãi da’ buni”, “Agenţia VIP”, “Te iubesc de nu te vezi”, “Star Chef”, “Refresh by Oana Turcu”, “Stãpânii vedetelor” şi “Dosarele VIP” au lansat sezoane noi în aceastã toamnã, în vreme ce “Star Matinal”, “Star News” si “Star Magazine” şi-au continuat promisiunea de a le aduce telespectatorilor zi de zi, mixul perfect de ştiri şi divertisment.

Cum programul foarte încărcat din timpul anului abia le permite să se vadă câteva minute pe holurile studiourilor, vedetele au profitat de ocazie şi s-au distrat pe cinste la aceste filmări. “Noroc cu filmãrile de promo, cã reuşim şi noi sã mai bem o cafea împreunã, chiar şi în creierii nopţi, cum s-a întâmplat de data asta!”, a glumit Mihai Morar, amfitrionul emisiunii “Rãi da’ buni”, de la Antena Stars. Din aceastã toamnã, Mihai îşi învitã telespectatorii sã-i treacã pragul noii sale “case” : “E mult loc mai cald, mai aproape de intimitatea unei sufragerii, un loc în care invitaţii se simt mult mai confortabil. Îl simt ca pe un spatiu de conversaţii între prieteni, nu de interviuri!”, mãrturiseşte vedeta Antena Stars.

Cristi Brancu, moderatorul emisiunii ”Agenția VIP”, și noua sa colegă Majda Aboulumosha, cei care fac și desfac în mondenul autohton, promit să aducă cea mai completă perspectivă asupra celor mai importante știri din lumea vedetelor: ”Agenția VIP are haine noi pentru această toamnă, de la studio, imagine, personaje și până la gazde, dar rămânem aceeași oameni care trăiesc prin și pentru telespectatori. Stelele aleg Antena Stars, pentru că suntem fresh și suntem glamour, chiar și atunci când spunem cele mai mici indiscreții! Dragi prieteni, alegeți să trăiți toamna în stil stars, ca să fiți la înălțime!”, este îndemnul lui Cristi Brancu.

Antena Stars a pornit în forță în toamna asta cu achiziții noi de vedete, cu un refresh general, iar pentru noul promo a fost lansată o linie originală de bijuterii pornind chiar de la logo-ul stației, pe care vedetele le-au purtat, pe podium,  în timpul filmărilor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Focus prezintă o campanie despre agricultura deșteaptă

Published

on

Foto Credit: PRIMA TV
 

Știrile Focus prezintă, începând de miercuri, 10 octombrie, ora 18.00, o nouă campanie pornind de la situația dificilă din agricultura românească.

Reporterii știrilor Focus au găsit culturi ciudate pe terenurile din România și au descoperit mulți români care au abandonat cultura tradițională de grâu, mere, cartofi sau porumb. Reporterii Focus au străbătut țara în lung și lat pentru a aduce povești despre cum se face în țara noastră agricultura profitabilă. Telespectatorii vor urmări aceste reportaje la Prima TV, timp de o săptămână, până pe 17 octombrie. De la Constanța până în Bistrița și din Oradea până în Vrancea, Focus a descoperit cât costă și cât poți câștiga daca vei cultiva goji, lavandă, aronia, trufe sau dacă vei crește păuni, cerbi, căprioare și vaci angus.

De miercuri în cadrul știrilor Focus 18 telespectatorii pot urmări români care au înțeles cum se face agricultura deșteaptă și care au avut rezultate uimitoare și pot fi un exemplu pentru alți producători.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending