Connect with us

Campanie TV

Campanie: Vara incepe la Antena 1 cu 100 de zile

Published

on

 

Din 1 iunie, Antena 1 demarează campania „Vara de 100 de zile”, o campanie care celebrează spectacolul, bucuria, soarele, locurile minunate ale țării noastre și poveștile unor oamenii extraordinari care merită să fie cunoscuți de toată lumea

 

Prima acțiune care va deschide „Vara de 100 de zile” va avea loc chiar de Ziua Copilului, în Orășelul Copiilor din București, unde nu mai puțin de 100 de baloane le vor fi împărțite acestora.

Dacă de 1 iunie cei mai fericiți vor fi copiii, pe 2 iunie distracția se mută pe plaja din Mamaia unde 100 de înghețate îi vor răcori pe localnicii și turiștii sosiți la mare. Tot iubitorii mării se vor bucura și de 100 de mingi de plajă cu care Antena 1 vrea să le facă vara mai veselă și mai colorată. Fie că vor primi 100 de cafele la metrou, vor intra în posesia a 100 de bilete la Zurlandia sau vor primi 100 de pălării de soare, Antena 1 le va face telespectatorilor săi cadouri dintre cele mai neașteptate până în ultima zi de vară.

 

La rândul ei, echipa „Observator” pregătește pentru „Vara de 100 de zile” reportaje speciale, din care telespectatorii Antena 1 vor putea afla poveștile extraordinare ale unor oameni care fac lucruri ce merită a fi cunoscute și, de ce nu, care pot deveni model de inspirație și pentru alții, vor putea descoperi locuri de o frumusețe incredibilă, pe care însă, prea puțini dintre noi le știu, tradiții ce păstrează în ele farmecul și patina timpului.

 

Așadar, din 1 iunie, la Antena 1 începe „Vara de 100 de zile”, un prilej de a oferi telespectatorilor săi cadouri, bucurie și energie cât să le ajungă până la finalul verii.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

Focus prezintă o campanie despre agricultura deșteaptă

Published

on

Foto Credit: PRIMA TV
 

Știrile Focus prezintă, începând de miercuri, 10 octombrie, ora 18.00, o nouă campanie pornind de la situația dificilă din agricultura românească.

Reporterii știrilor Focus au găsit culturi ciudate pe terenurile din România și au descoperit mulți români care au abandonat cultura tradițională de grâu, mere, cartofi sau porumb. Reporterii Focus au străbătut țara în lung și lat pentru a aduce povești despre cum se face în țara noastră agricultura profitabilă. Telespectatorii vor urmări aceste reportaje la Prima TV, timp de o săptămână, până pe 17 octombrie. De la Constanța până în Bistrița și din Oradea până în Vrancea, Focus a descoperit cât costă și cât poți câștiga daca vei cultiva goji, lavandă, aronia, trufe sau dacă vei crește păuni, cerbi, căprioare și vaci angus.

De miercuri în cadrul știrilor Focus 18 telespectatorii pot urmări români care au înțeles cum se face agricultura deșteaptă și care au avut rezultate uimitoare și pot fi un exemplu pentru alți producători.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Paramount Channel lansează noua campanie de marketing „Filme. Magie”

Published

on

 

Detaliile contează enorm – e ceva ce auzim frecvent în ziua de astăzi și se aplică, fără excepție, și în industria cinematografică. Detaliile creează magia filmului; ceea ce noi vedem pe marele sau micul ecran este rezultatul muncii unei întregi echipe.

Pe 1 octombrie 2018, Paramount Channel dă startul unei noi campanii de marketing, care va sublinia detaliile ce compun magia filmului, de la decorațiuni, efecte speciale până la recuzită, sunet și cel mai important, cum acestea influențează percepția telespectatorului asupra unei pelicule. Cum spunea și celebrul Martin Scorsese: Cinemaul se definește prin ceea ce e în interiorul cadrului și prin ce rămâne în afara lui”. Efectele speciale pot oferi o imagine distorsionată a realității, astfel încât aceste detalii sunt luate prea în serios de public, creându-se un contrast între procesul de producție a filmului și rezultatul final.

„Am vrut să continuăm tradiția în care ne concentrăm asupra procesului creativ, permițându-le telespectatorilor accesul în culise. O scenă spectaculoasă nu este doar o scenă spectaculoasă, ci reprezintă mai mult de atât, nu se termină unde se termină ecranul televizorului, ci are propria ei poveste. Am încercat prin această campanie să arătăm într-un mod amuzant cum se întâlnesc cele două lumi: a realității și a ficțiunii. Sperăm ca și această campanie să aibă un succes similar cu cel de anul trecut, «Filme care ne plac așa cum sunt», premiată cu Promax la nivel european și mondial”, a spus András Martsa, Senior Promo Producer, Paramount Channel.

Campania, producție maghiară a Viacom, în colaborare cu casa de producție Malvin, este una dintre cele mai importante ale canalului de până acum și se va desfășura în trei țări din Europa: România, Ungaria și Polonia. Prin intermediul a trei spoturi care arată imagini din making-of-ul lungmetrajelor romantice, western și de acțiune, Paramount Channel dorește să ilustreze cum arată în realitate o filmare și ce se vede pe ecran în urma adăugării efectelor speciale.

„Este ceva foarte bizar, dar și amuzant, dacă ne gândim că cele mai emoționante, intime sau înfricoșătoare scene, pe care le privim cu deplină empatie la televizor, s-au născut în cele mai nefirești moduri. În această campanie, elementul asupra căruia ne-am concentrat a fost conexiunea ciudată dintre film și realitate”, a spus Daniel Kabai, Creative Director, Paramount Channel.

Campania poate fi văzută în luna octombrie pe panourile publicitare din mediul urban, în cel online și pe micile ecrane, în spoturi dedicate pe Paramount Channel, dar și difuzate de posturile Digi 24, TLC, National Geographic, Animal Planet și National Geographic Wild.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Stirile Kanal D, transmisiuni live de la Strasbourg, intr-un moment cheie pentru Romania

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Nicoleta Dragusin, corespondentul special Stirile Kanal D la Strasbourg va prezenta, la cald, ultimele informatii cu privire la situatia Romaniei in fata oficialilor Uniunii Europene.

Incepand din aceasta seara, la Stirile Kanal D, de la ora 18:45, telespectatorii vor putea urmari timp de trei zile, informatii actualizate despre explicatiile date de Premierul Romaniei, Viorica Dancila, in fata oficialilor europeni, dar si  despre directia in care se indreapta tara noastra si ce se intampla cu legile Justitiei. De asemenea, violentele de la protestul din 10 august vor fi si ele supuse dezbaterii.

„Stirile Kanal D sunt la Strasbourg pentru ca avem datoria de a le prezenta telespectatorilor noștri tot ceea ce se întâmplă si se discută în acest moment crucial pentru viitorul european al României! Dezbaterea in plenul de la Strasbourg al Parlamentului European are ca temă respectarea statului de drept de către țara noastră, un element constitutiv vital pentru o democrație, iar România riscă sancțiuni foarte dure! Cele mai grave ar fi activarea Art. 7 din Tratatul U.E., care presupune si suspendarea dreptului de vot, si sistarea fondurilor europene! Premierul Viorica Dăncilă si ministrul de Justiție, Tudorel Toader, sunt aici, la Strasbourg, ca sa raspunda nelamuririlor existente la nivel european! Sunt foarte multe intrebari la care liderii familiilor politice europene asteapta raspuns, intrebari legate, printre altele, de independenta justitiei – dupa modificarea codurilor penale, continuarea luptei anticoruptie – dupa demiterea fostei sefe a DNA, Laura Codruta Kovesi, si legate de violentele inregistrate la protestul din 10 august, din Piata Victoriei”, spune Nicoleta Dragusin, corespondentul Stirilor Kanal D la Strasbourg.

Nu pierdeti in aceasta saptamana, in principalul grupaj informativ al zilei, interventiile live al corespondentului Kanal D, Nicoleta Dragusin, referitoare la un subiect extrem de sensibil ce poate afecta o tara intreaga.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending