Connect with us

MAGAZIN

Canalul de YouTube „iUmor” a înregistrat astãzi 1.000.000 de abonaţi

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Astãzi, pe canalul de YouTube „iUmor” a fost înregistrat abonatul cu numãrul un milion, emisiunea de la Antena 1 devenind astfel singura emisiune tv din România cu un milion de abonaţi care „gustã” din plin clipurile concurenţilor şi ale câştigãtorilor care au fãcut senzaţie pe scena emisiunii difuzate în fiecare duminicã, de la ora 20:00, de-a lungul celor cinci sezoane.

Canalul „iUmor” a fost deschis pe 26 septembrie 2013, sub titulatura iCommedy, adunând aproximativ 90.000 de subscriberi, iar din aprilie 2016, de când şi-a schimbat denumirea a ajuns la perfomanţele de astãzi, adicã nu mai puţin de 1.000.000  de abonaţii.

În total, canalul însumeazã peste 3 miliarde de minute vizionate ( 3.241.950.139) şi un total de 1412 de clipuri încãrcate, reprezentând 628.770.136 de vizualizãri. Minutele de vizionare dintr-o singurã zi, însumate, reprezintã un total de 35 de ani, iar totalul minutelor vizionate de la lansarea canalului, reprezentat în ani, ar însemna 6164 de ani.

Coco Marinescu, concurentul care l-a determinat pe Mihai Bendeac sã-şi toarne un pahar de apã în cap în primul sezon al emisiunii „iUmor” conduce clasamentul celor mai vizionate videoclipuri de pe canalul „iUmor”, cu peste 8.6 milioane de vizualizãri şi un total de aproximativ 64 de milioane de minute de vizionare, fiind urmat de Cãtãlin Bordea cu 6.5 milioane de vizualizãri şi aproximativ 55 de milioane de minute de vizionare.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Life Style

Adina Halas: Moș Crăciun există și noi mergem acasă la el

Published

on

 

Cu cât se apropie sărbătorile de iarnă, cu atât sunt mai visătoare. Rememorez scene, frânturi, mirosuri, senzații din copilarie, când mă gândeam că în sfârșit am să îl prind pe Moș Crăciun când pune cadourile sub brad.

E drept că pe atunci se numea Moș Gerilă, dar emoția era la fel de mare ca a baiețelului meu acum, care are 7 ani. L-am pândit pe Moșu’ ani în șir, dar era mai dibaci ca mine și avea mereu răbdare să adorm înainte să vină cu daruri… Momentele acestea din copilarie sunt cele la care mă întorc cu drag an de an, cele care mi-au creat imagini pe care le rememorez și acum și care mi-au dat confort și siguranță și când am devenit adult și am început să am multe responsabilități.

Pentru că înțeleg cât de importantă este copilăria în formarea unui om și pentru că îmi aduc aminte ce simțeam la 7 ani, știu exact ce simte Serghei acum și de aceea am decis împreună cu tatăl lui să îi păstrăm cât mai mult timp magia activă. Este clasa I acum și copiii au început deja să își exprime între ei îndoielile, pentru că unii au frați mai mari și au aflat de la aceștia că treaba nu este tocmai cum cred ei.

Citeste intreg aricolul aici.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Ambasad’Or Home, premiul de excelenta pentru cel mai bun proiect real estate

Published

on

 

In cadrul Galei Performantei si Excelentei, gazduita de Ambasad’Or Events, complexul rezidential Ambasad’Or Home a obtinut premiul de excelenta pentru cel mai bun proiect real estate. Trofeul a fost ridicat chiar de Presedintele Ambasad’Or, Nicusor Stan.

“Ambasad’Or Home este un proiect pe care l-am lansat anul trecut si ma bucur nespus de mult ca are un feedback atat pozitiv. Cand am pornit la drum cu Ambasad’Or Home, am pornit intr-un domeniu nou pentru mine si am vazut totul ca pe o provocare”, a declarat domnul Nicusor Stan.

Ambasad’Or Home este un complex rezidential situat in Otopeni, la granita cu sectorul 1. Este o investitie 100% romaneasca, la standarde occidentale, ce cuprinde 140 apartamente, cu doua si trei camere.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Copiii noștri merită să-și trăiască frumos anii de școală!

Published

on

 

Miercuri, 7 Nov 2018, în comuna Brebu (jud Prahova), la Școala Gimnazială ”Matei Basarab” a fost lansată campania CSR care și-a propus să contribuie la asigurarea unor condiții decente de dezvoltare prin educație, sprijinind instituții de învățământ în zonele defavorizate. Inițiatorul este RoStar, însă și alte companii au început să i se alăture în acest demers umanitar. 

Conștientă de faptul că educația reprezintă unul dintre cei mai importanți piloni în dezvoltarea societății, RoStar a inițiat o campanie umanitară în care a invitat și alte companii să contribuie. În doar câteva zile au și răspuns afirmativ Bilka, Lotus Ceramicas, Policolor și Velux (iar lista va fi completată și cu alte nume). Scopul practic al acestui demers este să sprijine în următorii ani cât mai multe instituții de învăţământ din întreagă țară, fiecare companie Partener contribuind cu produse și servicii proprii.

Așa cum declară și surse din învățământ, în România numărul elevilor a scăzut cu peste 30% de la Revoluție încoace, 19% (adică 50,000 copii anual) renunțând la studii și mai puțin de 50% absolvind examenul de bacalaureat. Oficial, astăzi 42% dintre elevi sunt analfabeți funcțional și social. Potrivit testării PISA, realizată de Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE), rezultatele elevilor noștri sunt în scădere la toate cele 3 discipline (matematică, știință și citire), clasându-ne astfel la coada Europei. Iar una dintre principalele cauze este chiar situația în care se află sistemul de învățământ, care nu le facilitează condițiile necesare pentru a face performanță.

Deoarece școlile din micile localități nu beneficiază de aproape niciun suport material, RoStar & Partenerii se vor concentra pe aceste zone defavorizate. În luna Octombrie au fost contactate peste 20 instituții de învățământ din județul Prahova, în final fiind aleasă Școala Gimnazială ”Matei Basarab” din comuna Brebu, unde RoStar a dotat pe 7 Nov 2018 Laboratorul de Informatică cu 10 desktop-uri licențiate și scaune. Plini de recunoștință, reprezentanții școlii au organizat o scurtă ceremonie la care au participat membri ai Consiliului de Administrație și elevii care i-au întâmpinat pe invitații RoStar și reprezentanții presei locale cu o serbare școlară, recitând poezii și cântând, în semn de mulțumire.

„Suntem onorați că școala noastră a fost aleasă să inaugureze acest proiect și că, în sfârșit, putem să punem la dispoziția elevilor noștri un laborator complet utilat, care le va servi în  procesul de învățare. Școlii noastre și nu numai, din păcate, îi lipsesc multe facilități extrem de necesare pentru un proces corespunzător de educare a tinerilor. Școli din întreaga țară au nevoie de dotări elementare, pentru ca elevii să fie în siguranță și să se bucure de condiții civilizate pentru a se dezvolta. Însă toate au un început iar noi ne bucurăm că mediul privat ne sare în ajutor.” declară domnul Viorel Codarcea, directorul Școlii Gimnaziale ”Matei Basarab” din Brebu.

„Am auzit de atâtea ori cum se dă vina pe ‚scoală’ și nivelul scăzut de educație, dar și de lipsa investițiilor atât de necesare, încât am hotărât să facem ceva în acest sens, mai ales că cei mai fideli consumatori ai produselor noastre sunt chiar copiii. Ei merită tot ce e mai bun! Așa că am pornit la drum într-o aventură căreia îi vom dedica mult timp și resurse, însă o vom face cu tot dragul. Mai ales că, iată, ni s-au alăturat prompt primele companii, cărora, cu siguranță, li se vor adauga și altele.” a spus Sait Mehmet Bulut, Managing Director RoStar.

Următoarea școală care va fi renovată în următoarea perioadă va fi aleasă în județul Călărași.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending