Connect with us

Emisiuni

Când începe noul sezon „Vedeta populară” la TVR 1

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

Profesori, economişti, ingineri, studenţi şi elevi la şcoli de muzică şi nu numai au participat la preselecţiile pentru sezonul 5 al emisiunii Vedeta populară de la TVR 1. Timp de două săptămâni, echipa emisiunii a călătorit în marile oraşe ale ţării – Sibiu, Cluj Napoca, Bistriţa, Iaşi, Craiova şi Bucureşti – unde i-au ascultat pe toţi cei dornici să intre în competiţia lansată de Iuliana Tudor. Dintre aceştia, 45 vor avea ocazia să arate că pot avea un drum în folclorul românesc începând din 29 martie, când debutează sezonul cu numărul 5 Vedeta populară.

„Preselecţiile pentru sezonul 5 s-au încheiat. Mă bucur să descopăr pentru a cincea oară personaje diverse, proaspete, interesante, cu foarte mult talent şi, poate cel mai important, dorinţa de a urca pe scenă şi de a convinge juriul şi publicul că-şi merită locul. De la adolescenţi de 16 ani, până la octogenari, fiecare dintre cei aleşi va aduce cântece dintre cele mai frumoase şi valoroase, precum şi poveşti de viaţă care să ne inspire şi să ne emoţioneze deopotrivă. Sunt nerăbdătoare să începem sezonul 5 Vedeta populară, care va debuta la TVR 1 pe 29 martie, la ora 21.00”, mărturiseşte Iuliana Tudor.

„Suntem la al cincilea sezon şi constat cu încâtare că interesul pentru concursul dedicat talentelor din muzica populară românească este la fel de mare. Au venit să ne întâlnească şi să îşi pună la încercare vocea şi cunoştinţele despre folclor români din toate zonele ţării şi cu preocupări în domeniile cele mai variate. Unii ne-au impresionat cu repertoriul, alţii cu vocea, alţii cu poveştile de viaţă. Abia aşteptăm să îi aducem în faţa telespectatorilor, să îi cunoască şi să îşi aleagă favoriţii”, a declarat Elise Stan, realizator TVR şi membru al juriului Vedeta populară.

Concurenţi de toate vârstele îmbracă straie populare din regiunile istorice ale ţării şi urcă pe scenă pentru a dovedi că pot deveni Vedeta populară. Iuliana Tudor îi provoacă să dea proba talentului lor în faţa întregii ţări duminica, de la ora 21.00, la TVR 1.

Vedeta populară, patru sezoane de succes

După patru sezoane, Vedeta populară a devenit una dintre cele mai cunoscute şi îndrăgite emisiuni tv din România. Garanţie pentru folclorul de calitate şi continuator al tradiţiilor, emisiunea de divertisment a TVR 1 a devenit scenă şi rampă de lansare pentru românii talentaţi. Alexandra Chira, din Sălaj, este câştigătoarea primului sezon Vedeta populară, difuzat în 2017. Un an mai târziu, două sezoane ale concursului dedicat talentelor din muzica populară românească au fost câştigate de Cătălina Rotaru, reprezentând Bucovina – cea de-a doua ediţie şi Mihai Teacă, din Braşov şi bistriţeanul Vlăduţ Sărmaş – în al treilea sezon. În 2019, olteanca Simona Alexandru a cucerit publicul şi juriul emisiunii, adjudecându-şi marele premiu şi titlul Vedeta populară. Finalele concursului au clasat, de fiecare dată, TVR 1 în topul celor mai urmărite posturi tv, telespectatorii aşteptând cu nerăbdare să afle care sunt cei mai talentaţi interpreţi de folclor de la noi, confirmaţi la Vedeta populară.

Comentarii

Emisiuni

Radu Palaniță a câștigat marele premiu Românii au talent! Finala, lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Radu Palaniță a câștigat vineri seară marele trofeu Românii au talent, premiul în valoare de 120.000 de euro și titlul de cel mai talentat concurent. Într-o finală specială, desfășurată de acasă, Radu a reușit să ajungă la inimile oamenilor prin vocea lui și să-i convingă pe telespectatori că merită votul lor și șansa de a triumfa.

 

Pe locul 2, în urma voturilor primite, s-a clasat Siena Vușcan care a obținut premiul de 20.000 euro, iar pe locul 3, tânărul pianist, Mihai Țigaret, care a reușit să câștige 10.000 euro. Cei doi copii au demonstrat, încă o dată, că generația lor este pregătită să impresioneze.

 

Tot aseară, a fost desemnat și câștigătorul premiului de originalitate de 10.000 de euro.

După o săptămână de vot, telespectatorii au ales să-l susțină pe cel mai tânăr concurent al sezonului 10, Vlad Ciobanu, cel care i-a convins cu poeziile recitate.

 

Marea finală Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.3 puncte de rating și 30.3% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.7 puncte de rating și 18.5% share.

 

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:11, aproape 3 milioane de români se bucurau de finala de acasă a show-ului.

Seara s-a încheiat cu o declarație încărcată de emoție a marelui câștigător, Radu Palaniță: ”Sunt foarte emoționat, nu credeam că oamenii vor avea atât de multă încredere în mine. Încă nu realizez ce s-a întâmplat. Aș vrea să le transmit tuturor celor care au fost alături de mine și vor fi pe mai departe că acest moment a fost piatra de temelie pentru ceea ce va urma în cariera mea, iar acest lucru li se datorează și lor.”

 

”În viață trebuie să încerci, trebuie să prinzi curajul”, a fost mesajul transmis de câștigătorul sezonului 10 pentru cei care încă nu s-au decis să se înscrie! Cu acest gând, toți cei care au un talent și vor să-l arate întregii țări sunt așteptați pe site-ul romaniiautalent.protv.ro pentru a completa formularul de înscriere pentru sezonul 11 Românii au talent!

 

Comentarii

Continue Reading

Emisiuni

Buburuza şi Motan Noir îi învaţă pe copii cum să se protejeze de noul virus

Avatar

Published

on

            Buburuza şi Motan Noir, super-eroii din serialul cu acelaşi nume, le arată celor mici, dar şi adulţilor cum să se protejeze de noul virus. Animaţia poate fi urmărită de luni până vineri, de la ora 16:30, pe Disney Channel. Însă de data aceasta nu este vorba de noi episoade, ci de un scurt filmuleţ educativ cu cei doi protagonişti. Mai exact, este o campanie de informare în colaborare cu UNICEF, prin care copiii sunt învăţaţi chiar de personajele lor preferate, cât de importantă este prevenţia.

 

            „Miraculous – Barrier Gestures” este un clip postat recent pe contul de YouTube al serialului Miraculous LadyBug, care explică într-o manieră prietenoasă şi ingenioasă, comportamentul corect pe timp de pandemie. Prin apel la poveste, joc şi personaje îndrăgite, celor mici le va fi mai uşor să înţeleagă şi să adopte măsurile de prevenţie.

Maestrul Fu le spune Buburuzei şi lui Motan Noir că în oraş este un nou răufăcător, pe care din păcate nu-l pot învinge cu super-puterile lor. Mic şi practic invizibil, virusul poate fi totuşi ţinut la distanţă prin gesturi simple, dar eficiente. Dintr-o carte străveche, învăţatul le citeşte eroilor, ca pe o poveste, ce trebuie să facă. În primul rând, spălarea frecventă a mâinilor cu apă şi săpun, atunci când tuşim sau strănutăm să ne acoperim gura cu pliul cotului sau folosirea şerveţelelor de unică folosinţă şi desigur, păstrarea distanţei sociale.

Cele mai simple gesturi de prevenţie sunt cele mai bune metode de a ţine posibilele infecţii la distanţă. Aşa că, cei doi super-eroi au acum o nouă misiune: de a transmite tuturor acest mesaj deloc complicat, dar important. „Protejează-te pe tine şi pe cei dragi ţie ! Protejează-i pe cei din jurul tău ! Împreună vom învinge virusul !” ne spun cu mult curaj Buburuza şi Motan Noir.

 

Miraculos: Buburuza şi Motan Noir (Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir) este un popular serial animat 3D pentru adolescenţi. O colaborare între mai multe studiouri de animaţie din Franţa (Zagtoon & Method Animation), Japonia (Toei Animation) şi Coreea de Sud (SAMG Animation). Seria este difuzată în toată lumea, în peste o sută de ţări, printre care şi România (Disney Channel), iar fanii aşteaptă deja sezonul cu numărul patru.

Acţiunea se petrece în Parisul modern, unde doi liceeni obişnuiţi, Marinette Dupain-Cheng și Adrien Agreste, au misiunea de a salva oraşul de răufăcători. Datorită super-puterilor pe care le primesc, ei devin Buburuza şi Motan Noir. Însă nimeni nu le cunoaşte adevăratele identităţi, nici măcar ei nu ştiu reciproc cine este în spatele măştilor. În acest carnaval, Marinette este îndrăgostită de Adrien, în timp ce el o iubeşte pe Buburuză.

Comentarii

Continue Reading

Emisiuni

Juraţii iUmor aleg ultimul finalist al show-ului

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Cea mai îndrăgită emisiune de umor din România se apropie de finalul celui de-al optulea sezon, iar înainte de marea finalã, difuzatã pe 6 iunie, de la 20:00, la Antena 1, juraţii vor alege ultimul finalist în cadrul semifinalei iUmor. În semifinalã vor participa cei care au primit cele mai multe voturi în aplicația iUmor, dar nu au reușit să se claseze pe primul loc în preferințele publicului. Câștigătorul semifinalei, care va avea loc sâmbãta aceasta, de la 20:00, pe Antena 1, se va alătura celor 10 finaliști în lupta pentru marele premiu în valoare de 20.000 euro, din data de 6 iunie.

Opt concurenți vor urca sâmbãtã pe scena iUmor sâmbata aceasta, pentru a câștiga un loc în marea finală iUmor: Adi Dima, Orban Gabi, Petre Dănuț Irinel, Vlad Schiopu, Nuri Guney, Ștefania Costache, Mr Kills şi Grupul de UMOR- Știrile care nu conteazã.

La fel ca şi în audiții, când concurenţii aveau nevoie de două dintre voturile juraților pentru a ajunge la vot în aplicația „iUmor”, în semifinală concurenții trebuie să îi convingă din nou şi sã primeascã douã voturi, altfel sunt eliminați. Cei care vor obține douã  “Thumbs up”, îi vor pune pe jurați într-o postură dificilă, pentru că Delia, Cheloo și Mihai Bendeac sunt cei care vor alege câștigătorul semifinalei iUmor dintre ei.

În cadrul marei finale iUmor, difuzate pe 6 iunie, de la 20:00, la Antena 1, telespectatorii vor putea vota interpretarea concurenților care au obţinut trei „Thumbs up” din partea juraţilor, într-un interval de 20 de minute, pentru a decide prin vot prin SMS la 1313 marele câștigător, care va pleca acasă cu marele premiu în valoare de 20.000 de euro.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0