Connect with us

DIGITAL

Caravana Samsung Trends of Tomorrow 2015 ajunge în Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov și Constanța

Published

on

 

Samsung Electronics România continuă pentru cel de-al cincilea an consecutiv programul educațional „Trends of Tomorrow”, care va ajunge anul acesta în Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov și Constanța după ce săptămâna trecută a ajuns în cinci licee din Iași.

Peste 1.300 de elevi din liceele ieșene au descoperit împreună cu reprezentanții Samsung care sunt înclinațiile lor vocaționale și ce pași pot urma după ce și-au ales o carieră. Informațiile sunt disponibile în aplicația vocaționala #TomorrowMe dezvoltată de Samsung Electronics România, cu informații relevante despre piața locală a muncii. Aplicația este disponibilă gratuit în Galaxy App și în Google Play. O variantă desktop, un site cu aceleași funcționalități ca ale aplicației, va fi de asemenea disponibilă.

„Caravana «Trends of Tomorrow» a ajuns până acum în Iași, la Colegiul Național Mihai Eminescu, Liceul Teoretic Vasile Alecsandri, Colegiul Național Garabet Ibrăileanu, Liceul Teoretic Dimitrie Cantemir și la Colegiul Costache Negruzzi, unde peste 1.300 de elevi din clasele 9-12 au participat la conferințele susținute de reprezentanți Samsung și parteneri și au descoperit mai multe despre vocația lor, prin intermediul aplicației #TomorrowMe. Până la finalul anului, vom ajunge în Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov și Constanța, unde sperăm să convingem cât mai mulți elevi că alegerea meseriei potrivite este una din cele mai importante decizii pe care o vor lua”, a declarat Sabina Știrb, Public Affairs and Corporate Citizenship Manager, Samsung Electronics România.

Caravana s-a oprit săptămâna aceasta în Cluj-Napoca, astfel încât elevii pot testa aplicația #TomorrowMe și pot afla, alături de reprezentanții Samsung și eJobs, care sunt primii pași pe care e bine să îi urmeze pentru a-și alege o carieră apropiată de vocația lor. Aceștia au la dispoziție, în aplicație, șase povești de succes cu profesioniști consacrați, fiecare dintre ei reprezentând una dintre cele șase tipologii Holland care stau la baza aplicației: Melania Medeleanu, fondator MagiCAMP, este reprezentanta profilului social, Victor Armășelu, Head of CE Division, Samsung Electronics, îi inspira pe cei pragmatici, Cristina Laslo, căpitanul echipei de handbal de junioare a României, câștigătoare a medaliei de aur la Campionatul Mondial din Macedonia, reprezintă profilul realist, Cristina Constantinescu, cercetător al Muzeului de Istorie Naturală Grigore Antipa, le vorbește investigativilor, Sergiu Biriș, antreprenor, Co-Founder & CEO Zonga, se adresează antreprenorilor, iar cei cu înclinații artistice îl pot descoperi pe Deliric, unul dintre artiștii lor preferați, într-o ipostază inedită, aceea de mentor.

Aproximativ 5.000 de tineri se vor alătura în acest an celor peste 25.000 care au participat în ultimii ani în caravana „Trends of Tomorrow”. Aceștia vor avea ocazia să își descopere vocația, să afle care este meseria care li se potrivește, ce studii trebuie să urmeze pentru a dezvolta o carieră în direcția dorită și alte informații importante despre jobul ales. Toate informațiile importante și relevante au fost cuprinse în aplicația #TomorrowMe, respectiv o serie de sugestii de job-uri potrivite, traseul educațional, pașii pe care trebuie să îi urmezi ca să îți construiești cariera dorită, date referitoare la oportunitățile existente în prezent pe piața muncii, precum și o incursiune în viitor: cum vor arăta aceste meserii peste 5-10 ani.

Aplicația este integrată cu programele educaționale actuale și cu cerințele din piața muncii, punând la dispoziția elevilor de liceu și nu numai un test rapid prin care își pot descoperi vocația. În funcție de profilul vocațional rezultat, utilizatorii primesc sugestii de job-uri actuale disponibile pe platforma www.ejobs.ro, dar și informații despre ce studii trebuie să urmeze și care sunt etapele carierei alese. Mai multe informații care să îi ajute pe tineri să identifice traseul vocațional sunt disponibile pe site-ul www.pemeserie.ro.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Initiative este noua agenţie de media a brandului Fortuna Rendez-Vous

Published

on

 

Agenţia Initiative a fost desemnată să coordoneze campaniile media pentru Fortuna Rendez-Vous, brand produs de peste 25 de ani de producătorul local Cafea Fortuna, în urma câștigării unui pitch. Astfel, Initiative va dezvolta strategia de media și va gestiona implementarea tuturor campaniilor media pentru promovarea brandului Fortuna Rendez-Vous. Campaniile media se vor derula pe toate canalele (TV, print, OOH, radio, online).

„Din dorința continuă de a le oferi consumatorilor de toate vârstele și profesiile un binemeritat moment de relaxare, întotdeauna acordăm o atenție deosebită calității cafelei și venim constant cu noutăți. Astfel, aveam nevoie de un partener media alături de care să ne continuăm povestea cafelei începută în urmă cu peste 25 de ani. Datorită experienței și a soluțiilor propuse, avem încredere că prin colaborarea cu agenția Initiative ne vom atinge obiectivele propuse pentru 2019”, afirmă Cristi Scarlat, General Manager – Cafea Fortuna.

„Ne-am dorit foarte mult să câștigăm acest pitch și încă de la primirea briefului ne-am implicat 100% în dezvoltarea unei strategii care să rezoneze cu toate categoriile de consumatori. Suntem permanent pe fugă, avem nenumărate lucruri de rezolvat, iar 24 de ore nu par suficiente. De aceea, constant avem nevoie de surse de energie. Și, ce poate concura cu o călătorie a simțurilor prin lumea cafelei Fortuna, care ne ajută să ne revitalizăm și să ne continuăm proiectele? Ne bucură faptul că alături de Fortuna Rendez-Vous, vom duce mai departe povestea cafelei, printr-un mix de campanii adaptate fiecărui target”, adaugă Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative.

Echipa de comunicare & marketing a Fortuna Rendez-Vous este formată din: Cristi Scarlat – General Manager, Ana Moroianu – Marketing Specialist.

Echipa Initiative implicată în câștigarea pitch-ului și în campaniile pentru Cafea Fortuna: Alexandra Olteanu (Managing Director), Dana Marinescu (Client Service Director), Ruxandra Ștefan (Strategy & Planning Director), Anca Ionescu (Account Director), Ruxandra Stan (Market Intelligence Manager), Mirela Vasiloiu (Buying Director), Cosmin Oțel (Digital Strategy Director), Lavinia Mitran (Senior Digital Planner), Valentin Deleanu (Senior PPC Specialist), Alexandru Miu (Senior OOH Manager), Cătălina Ghiță (Media Buyer), Cristina Chinde (Research Manager).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Ai un business online si vrei sa apelezi la servicii SEO? Iata cum poti obtine cele mai bune rezultate!  

Published

on

 

Daca ai o afacere si vrei sa o promovezi eficient in mediul online, este important sa stii ca fara servicii SEO este foarte dificil sa obtii succesul pe care ti-l doresti. Este adevarat ca serviciile SEO de calitate nu sunt deloc ieftine, mai ales daca tintesti primele pozitii din motoarele de cautare, insa rata de recuperare a investitiei este una mult mai mare decat a altor instrumente de marketing online.

ROI (return on investment), sau rata de recuperare a investitiei este un indicator pe care orice antreprenor online doreste sa il maximizeze. Daca vrei sa investesti in servicii SEO, obtinerea unui ROI cat mai bun va fi o provocare la fel de mare ca succesul in social media sau construirea de brand awareness. Mai exact, indiferent cat de atent este targetata audienta si cat de sus se pozitioneaza site-ul nostru in topul pozitiilor din Google, vom atrage, in mod inevitabil, si trafic netargetat.

Cu toate ca traficul pe care un site il atrage reprezinta un factor pe care Google il ia considerare in listarea acestuia, acest lucru nu implica neaparat si o crestere a ratei de conversie, din simplul motiv ca nu toti vizitatorii vor lua decizia de a cumpara produsele si/sau serviciile pe care site-ul respectiv le promoveaza. Asadar, daca vrei sa investesti in servicii SEO, este important sa tii cont de anumite recomandari care te vor ajuta sa obtii cele mai bune rezultate. Iata care sunt acestea:

 

Tine cont de obiectivele tale de business atunci cand alegi o agentie care ofera servicii SEO

Inainte de a incepe colaborarea cu o agentie specializata in servicii SEO, stabileste scopul si obiectivele tale de business in ceea ce priveste conversiile, vanzarile si strategia generala de marketing. O strategie de optimizare SEO trebuie sa fie intotdeauna corelata cu obiectivele de business, in asa fel incat sa maximizeze rezultatele obtinute.

Totul depinde de nivelul la care se afla afacerea ta la momentul respectiv. De exemplu, daca beneficiezi deja de un trafic stabil pe site, apeland la servicii SEO vei reusi sa obtii si mai mult trafic care sa iti aduca si o crestere a numarului de conversii.

Pe de alta parte, daca obiectivul tau este sa obtii mai mult brand awareness, apeland la servicii SEO vei reusi sa targetezi publicul tinta cu mai mare acuratete, cu ajutorul cuvintelor cheie de tip long-tail.

 

Apeleaza la o agentie care ofera servicii SEO ce includ si optimizarea ratei de conversie

Este important ca serviciile SEO de care beneficiezi sa te ajute sa fructifici potentialul site-ului de a oferi vizitatorilor cea mai placuta experienta de navigare posibila, acest lucru realizandu-se cu ajutorul tehnicilor de optimizare a ratei de conversie, cunoscute generic sub numele de CRO (Conversion Rate Optimization). Acest ansamblu de tehnici si strategii asigura utilizatorilor cel mai scurt si mai placut drum spre finalizarea unei comenzi, crescand semnificativ sansele ca acestia sa ia decizia de a achizitiona produsele sau serviciile tale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Ioana Zamfir, directorul de creație Centrade | Cheil, jurat la Eurobest 2018

Published

on

 

Agenția de publicitate Centrade | Cheil anunță selectarea Ioanei Zamfir în juriul Eurobest 2018, unul dintre cele mai prestigioase festivaluri europene dedicate excelenței în creativitate.

„Sunt extrem de onorată să reprezint România și echipa Centrade | Cheil în cadrul unui festival ce reunește elita creativității europene”, spune Ioana Zamfir. „Mă aştept să văd nominalizări ce ridică standardul categoriei Brand Experience Activation & Direct, și să am o experiență extraordinară în jury room, alături de profesioniști din toată lumea, pe care îi respect enorm”.

Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil South-East Europe, adaugă: „Participarea Ioanei confirmă încă o dată experienţa şi contribuţia sa personală la procesul continuu de profesionalizare a industriei. În ceea ce ne priveşte, încurajăm şi susţinem participarea colegilor noştri în juriile marilor festivaluri dedicate industriei. Pe de o parte, o astfel de oportunitate validează profilul profesional al oamenilor din echipă. Totodată, îi aduce în mijlocul celor mai talentați și mai experimentați colegi din industrie, și îi conectează la cele mai recente tendințe și cele mai creative idei. Cu siguranță, este o experiență de care beneficiază atât ei, ca jurați, echipa agenției per ansamblu și, nu în ultimul rând, clienții noștri”.

Eurobest – Festivalul European de Creativitate este un eveniment anual ce premiază excelența în comunicarea creativă, publicitate și domeniile adiacente din Europa. Lansat în 1988, Eurobest se situează în topul premiilor acordate industriei de publicitate din Europa, numărând 14 categorii: PR, Film, Print, Outdoor, Direct, Promo & Activation, Media, Interactive, Mobile, Radio, Design, Craft, Integrated and Branded Content & Entertainment.
În fiecare an, campaniile înscrise sunt analizate de un juriu format din experţi de calibru şi cu reputaţie deosebită în industria de profil. Juraţii decid lista scurtă iniţială şi campaniile care trebuie să câştige trofeele Grand Prix, Gold, Silver şi Bronze. Câştigătorii sunt anunţaţi în cadrul Eurobest Awards Ceremony, la finalul Festivalului.

Ioana Zamfir și-a început cariera în publicitate în anul 2010. S-a alăturat echipei Centrade | Cheil România în luna mai a acestui an, ca director de creație. Anterior, a ocupat poziția de Group Creative Director la Mccann București.
Recunoașterea pentru munca ei în creație a venit în forma celor mai importante premii, în festivaluri prestigioase din industrie precum Cannes Lions, Clio Awards, LIA Awards, Eurobest, Epica, Golden Drum, Effie sau Fibra.
Una dintre campaniile ei recente – „Bihor Couture” – a câștigat aur, argint și bronz atât la Cannes, cât și la Clio.
În timpul anilor ei de copywriting, a fost recunoscută drept Copywriterul Anului în România de către juriul internațional de la Fibra Awards. A fost ea însăși parte a Marelui Juriu la New York Festivals.

Centrade | Cheil are o echipă de creație formată din 20 de specialiști cu competențe în campanii de brand, implementare pe toate canalele, conținut digital, UX și design. Portofoliul recent de clienți include branduri de prestigiu precum Samsung, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, Procter & Gamble, Point PickUp.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending