Connect with us

Analize

Care este secretul cresterii audientelor Antena 1?

Avatar

Published

on

 

Încă de la lansarea grilei de primăvară, audienţele Antenei 1 sunt în creştere, fie că este vorba de show-uri difuzate în premieră, fie de cele “cu tradiţie”, îndrăgite de public, care au în urmă multe sezoane.

Mai mult decât atât, emisiunile “pilon” ale postului, cele pe care le regăsim zilnic, difuzate la aceeaşi ora, au cunoscut evoluţii spectaculoase. În săptămâna 28 martie – 3 aprilie, emisiunile care au făcut performanţă şi s-au situat pe primul loc în clasamentul audienţelor în rândul publicului comercial sunt următoarele.

Observatorul dimineţii şi Observatorul orei 13 sunt cele mai urmărite jurnale de ştiri, pe intervalul lor de difuzare. În medie, peste 150 000 de telespectatori îl urmăresc pe cel de dimineaţă şi în jur de 100 000 pe cel de la prânz.

antena 1

antena 1_audiente

TU ALEGI CASTIGATORII! VOTEAZA AICI! PREMIILE RADAR DE MEDIA 2016

Comentarii

3 Comments

3 Comments

  1. Avatar

    Bitdefender

    6 aprilie 2016 at 14:47

    FEBRUARIE PRIME-TIME MARTIE

    1 Pro TV 902 9.1 Pro TV 934 9.4
    2 Kanal D 676 6.8 Antena1 628 6.3
    3 Antena 1 639 6.4 KanalD 622 6.2

    MEDIA PE ZI

    1 Pro TV 391 3.9 Pro TV 397 4
    2 Antena 1 351 3.5 Antena1 342 3.4
    3 Kanal D 236 2.4 Kanal D 215 2.2

    @ Mihai Stirbu, poti sa ne explici cum creste Antena1? Multumesc

  2. Avatar

    F

    6 aprilie 2016 at 13:36

    erau si inainte lideri pe intervalele astea alese de ei. Intervalul Observatorul diminetii se bate o ora cu reluari la Protv, Neata cu Razvan si Dani se intersecteaza din nou cu reluari la Protv o ora intre 10 si 11, Mireasa pentru fiul meu se bate tot cu reluari. Dupa-amiaza e batuta de Kanal D. Acces bate intr-adevar Protv, dar eu nu m-as lauda prea mult cu asta.

    Ar fi bine sa reveniti la postarea audientelor pe niste intervale clare in fiecare zi, cum ati facut anul trecut. era un plus mare pentru site-ul vostru. preluarea comunicatelor nu este o idee buna, fiindca televiziunile dau comunicate doar atunci cand castiga ele.

  3. Avatar

    JUKAN

    6 aprilie 2016 at 12:42

    V AM SPUS CA SUNTETI CEL MAI PROST SITE SUNTETI PLATITI DE LATRINA INPUTITA SA I RIDICATI IN SLAVI

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0