Connect with us

Pariuri Sportive

Care Sunt Cele Mai Bune Case de Pariuri Internaționale

Avatar

Published

on

Milioane de români sunt plecați în străinătate pe parcursul fiecărui an. Mulți se stabilesc în altă țară, alții au locuri de muncă sezoniere, iar pe când vacanțele în alte țări vor fi din nou un lucru normal, la acest număr se vor adăuga și românii plecați în concediu.

 

Pentru pasionații de pariuri, toate acestea pot însemna o nouă dilemă – ce case de pariuri internaționale operează la noi în țară, și în ce agenții pot avea încredere în străinătate? În cele ce urmează vom lămuri fiecare aspect pe care trebuie să îl ai în vedere când faci această alegere.

 

România o țară cu popor ”mobil”

 

Conform statisticilor Eurostat, România și Croația sunt țările europene cu procentajul cel mai mare de oameni care se mută în străinătate, țara noastră ocupând locul fruntaș. Echivalentul a 19.4%, aproximativ 1/5 din populația țării se află în străinătate, și chiar dacă în ultimul an tendințele de relocare au încetinit, putem presupune că România va fi în continuare țara europeană cu cele mai multe persoane care emigrează.

 

Întotdeauna a fost dificil să știm cu precizie care este numărul românilor care locuiesc în alte țări pe parcursul anului, dar cert este că acest număr este foarte ridicat, mai ales dacă luăm în calcul și locurile de muncă sezoniere.

 

Pentru mulți români, relocarea sau chiar călătoriile de oricare natură pot coincide cu întreruperea pariurilor sportive, dar cu atâtea opțiuni disponibile în aproape orice țară de pe glob, nu mai e nevoie să îți faci probleme

 

Ce sunt site-urile de pariuri internaționale?

 

Poate fi vorba despre mai multe lucruri diferite, Când oamenii vorbesc despre „case de pariuri internaționale”, s-ar putea să vorbească despre câteva lucruri diferite.

 

  1. Site-uri internaționale de pariuri care sunt deținute de companii din străinătate, dar care dețin licențe de operare în România și sunt legale pentru pariorii români. La această categorie intră de fapt majoritatea caselor de pariuri pe care le avem la noi în țară.

 

Cum alegem cele mai bune case de pariuri internaționale?

 

Sunt mai mulți factori pe care îi poți lua în considerare, iar în unele cazuri, aceste aspecte vor ține în întregime de experiența pe care o ai, și de ce anume îți dorești tu de la o casă de pariuri. Dar câteva puncte de pornire bune ar fi: cotele, varietatea pariurilor și piețelor, metodele de plată acceptate, frecvența și valoarea bonusurilor și ofertelor, platforma de pariuri live, interfața platformei și aplicației mobile, sau chiar recomandările altor utilizator.

 

Pe baza celor de mai sus, dintre casele de pariuri internaționale care operează în România, putem recomanda:

  • Betfair
  • Unibet
  • Sportingbet
  • Betano
  • 888sport

 

  1. Site-uri de pariuri internaționale care sunt deținute de companii din străinătate care nu au licență de operare în România. Practic, operatori pe care nu îi vei găsi la noi în țară. Piața din România este una dintre cele mai bine reglementate din lume, iar amenzile sunt usturătoare, așa că un brand respectabil nu îți va asuma riscul de a opera aici fără o licență emisă de ONJN.

 

Pe aceleași principii descrise la punctul precedent, în străinătate putem recomanda următoarele case de pariuri:

  • Bet365
  • Betway
  • Ladbrokes
  • William Hill
  • LeoVegas

 

Atunci ce este o casă de pariuri românească?

 

Operatorii de pariuri care sunt licențiați în România, au un birou la noi în țară și pot accepta în mod legal jucători români, sunt în teorie agenții de pariuri care fac parte din piața țării noastre – aici intră majoritatea caselor de pariuri active în prezent. Dar dacă interpretăm mai precis termenul ”românesc”, atunci probabil ar trebui să ne referim la case de pariuri care au și proprietarii români (de exemplu Superbet).

 

Sfaturi și recomandări

 

Folosirea contului tău din România în altă țară

 

În mod normal nu ar trebui să poți să-l poți accesa, dar și dacă reușești să-l accesezi din străinătate, nu îți recomandăm să îl folosești. Nu toate casele de pariuri au puse la punct aceste reguli, dar pentru majoritatea site-urilor de pariuri din România, IP-urile din străinătate sunt blocate, și în plus, vei vedea că se stipulează foarte clar în multe promoții că trebuie să ai domiciliul la noi în țară.

 

Validarea contului tău de utilizator la o casă de pariuri din străinătate

 

În majoritatea țărilor în care pariurile sunt legale, operatorii sunt nevoiți să treacă prin verificarea KYC cu fiecare utilizator. Face parte din angajamentul caselor de pariuri față de pariatul responsabil să verifice fiecare utilizator și să lege fiecare cont de o persoană înregistrată în țara respectivă. Deci întotdeauna e bine să completezi verificarea contului tău pentru a evita surprize neplăcute la retrageri, sau chiar suspendarea contului.

 

Siguranța ta e pe primul loc

 

În cele din urmă, fiecare dintre noi poate căuta o experiență de pariere diferită. Ce putem recomanda mai presus de orice, este să te asiguri că pariezi responsabil și în siguranță. Aici ai două verificări pe care poți să le faci:

  • Să te asiguri că operatorul de pariuri are licență de operare în țara respectivă. La fel cum în țara noastră piața este reglementată de către ONJN, pot exista autorități similare pe care le poți găsi cu o căutare online simplă în țara în care te afli.
  • Să confirmi că ai drept de pariere în țara respectivă prin completarea verificării contului tău de pariuri.

 

Comentarii

comments

ALL MEDIA

Mass-media și piața pariurilor sportive, o relație de interdependență

Avatar

Published

on

Mass-media are un rol imens în viețile noastre. Este locul din care ne luăm majoritatea informațiilor, liantul care ne conectează cu lumea întreagă, cu evenimentele importante sau mai puțin importante, cu prieteni, cunoscuți sau influenceri din diverse domenii.

 

Lumea sportului a fost puternic influențată de mass-media, iar transformarea sa într-un fenomen social major i se datorează în bună măsură. Mass-media a făcut ca sportul și competițiile sale importante să ajungă în cât mai multe case, să poată fi vizionate de milioane și milioane de persoane din întreaga lume.

Cu ajutorul mass-media, fanii sunt mereu conectați cu sportivii lor preferați și află noutățile în timp real.

 

Sport, mass-media și pariuri sportive

În zilele noastre, evenimentele sportive au nevoie de acoperire mediatică pentru a fi considerate cu adevărat majore. Sporturile și competițiile care nu reușesc să atragă atenția mass-media au de suferit, căci vor fi vizionate de un număr mult mai redus de persoane, iar încasările echipelor vor fi cu mult mai mici.

De cealaltă parte, mass-media se hrănește cu evenimente sportive, căci ele îi oferă subiecte de scris, materiale palpitante cu povești de succes sau eșecuri răsunătoare.

Una dintre industriile care s-a dezvoltat în jurul evenimentelor sportive este cea a pariurilor sportive. Chiar dacă pariurile reprezintă o activitate veche, trebuie spus că acoperirea media a evenimentelor sportive a contribuit enorm la dezvoltarea și răspândirea acestui hobby.

Piața globală totală a pariurilor sportive se situează în jurul sumei de 700 de miliarde de dolari anual, o sumă imensă care se împarte la mai mulți actori. Banii se împart între jucători, casa de pariuri, dar și echipele sportive care beneficiază de pe urma sponsorizărilor venite din partea agențiilor de pariuri.

 

Operatorii de pariuri sportive, sponsori importanți în industria sportivă

Sponsorizările sunt esențiale pentru bugetul echipelor și ai sportivilor, iar casele de pariuri sunt printre cei mai importanți sponsori. De pildă, în fotbalul britanic, mai mult de 60% din echipele aflate în primele două ligi valorice au ca sponsor principal o agenție de pariuri.

În Premier League, operatorii de jocuri de noroc sunt partenerii preferați ai cluburilor în ceea ce privește echipamentul inscripționat cu emblema sponsorului. Este important de știut că fanii fotbalului au încredere în sponsorii echipelor lor preferate, astfel încât aceste parteneriate sunt benefice atât pentru operatori, cât și pentru echipe.

Un factor important în acordarea sponsorizărilor este și acoperirea media de care se bucură respectiva echipă. Cu cât o echipă este mai cunoscută și se bucură de o atenție mai mare din partea mass-media, cu atât valoarea sponsorizărilor va fi mai mare.

Acest lucru este firesc, dacă ne gândim la relația de interdependență dintre mass-media și evenimentele sportive. Mediatizarea unor sporturi sau echipe duce la popularizarea acestora în rândul unor comunități extinse de persoane.

Aceasta înseamnă că vor fi mai mulți cumpărători de bilete pentru evenimentele live, mai mulți cumpărători de echipamente și materiale promoționale, mai mulți bani investiți în industria pariurilor sportive.

Rețelele de socializare contribuie, de asemenea, la popularitatea echipelor sportive, care au oportunitatea de a se conecta cu fanii și de a le menține ridicat nivelul de implicare.

În topul celor mai urmărite echipe pe rețelele de socializare sunt două legende din La Liga, Real Madrid și FC Barcelona, ambele având peste 200 de milioane de fani. FC Barcelona are, de exemplu, și propriul canal de televiziune prin intermediul căruia transmite partide live sau noutăți privind jucătorii.

 

Drepturile de televizare, sursă esențială de venituri pentru industria sportivă

Drepturile de televizare sunt pilonul dezvoltării industriei sportive la nivel global. Aceasta este sursa principală de venit pentru echipe și organizatori de competiții și evenimente sportive.

În 2017, valoarea totală a drepturilor TV pentru campionatele de fotbal din Europa era de aproximativ 6 miliarde de euro. Deși există 20 de campionate interne în Europa, aproximativ jumătate din această sumă merge în Anglia.

În sezonul trecut, campioana Liverpool a încasat, de pildă, peste 193 de milioane de euro, în timp ce retrogradata Norwich a primit peste 105 milioane de euro.

Mass-media este totodată cea care aduce mai aproape sportul și pariurile sportive. Mediatizarea evenimentelor le face mai atractive pentru fani și mai ofertante pentru pariori.

Campionatul Mondial de Fotbal FIFA este evenimentul sportiv cel mai pariat la nivel mondial. Desigur, acest lucru nu ar trebui să surprindă, întrucât fotbalul este cel mai iubit și mai urmărit sport din lume.

Se estimează că 70% din veniturile totale din pariuri provin din pariuri pe fotbal, iar apogeul este atins în timpul Cupelor Mondiale. În timpul ultimului turneu final din 2018, în Rusia, pariurile au adus încasări de peste 48 de milioane de euro.

Turneul a fost difuzat în 210 țări, având o audiență de 3,2 miliarde de telespectatori și generând venituri record din drepturile de televizare: 3 miliarde de dolari.

 

Sport și mass-media, o relație reciproc avantajoasă

În Statele Unite, mari companii media, precum FoxSports, au înțeles potențialul uriaș al industriei pariurilor sportive și se lansează pe această piață. Alte companii, precum ESPN, NBC sau CBS, intră în parteneriate cu case de pariuri mari, scrie Washington Post.

Industria sportivă, mass-media și industria pariurilor sunt un trio care se influențează și se susține reciproc. Acoperirea mediatică a unui eveniment sportiv crește interesul publicului pentru evenimentul respectiv, sporind totodată, și apetitul pentru pariuri sportive.

Piața pariurilor sportive s-a dezvoltat rapid pe fondul unei mediatizări sportive intense și a progresului în domeniul online, oferind pariorilor șansa de a face profit, legal și în siguranță.

Comentarii

comments

Continue Reading

Pariuri Sportive

Cele mai mari evenimente din eSports pe care trebuie să pariezi în 2021

Avatar

Published

on

Poţi să prinzi o ofertă pe un site de încredere ca MaxBet Casino şi, cu ajutorul ei să iei un câştig important…dar, ce-ai zice dacă de această dată te-ai dedica unui pariu dintr-un domeniu mai puţin cunoscut, eSports.

Abrevierea provine de la sporturi electronice şi le defineşte pe acelea care sunt jucate pe calculator de către jucători profesionişti. Chiar dacă pare puţin probabil, asemenea competiţii au acoperire mondială şi sumele care se vehiculează anual în pariurile de eSports trec cu lejeritate de miliarde de dolari.

Counter Strike Global Offensive

Cunoscut mai ales sub abrevierea de CS:GO, jocul este definitoriu pentru gama de jocuri de tip First Person Shooter fiind unul dintre cele mai vândute jocuri de pe platforma Steam şi care a depăşit de curând cifra de 1 MILION de jucători. Jocul se bazează pe două echipe de profesionişti care sunt grupate în 2 categorii distincte, teroriştii şi contra terorişti. Cele 2 echipe sunt formate din câte 5 jucători profesionişti care se vor înfrunta pe o hartă plină de surprize.

Teroriştii trebuie să reuşească plantarea a 2 bombe în timp ce counterii fac tot ce pot să îi împiedice. Echipele vor schimba pe rând poziţiile, cea care a fost 15 runde tero va fi pentru următoarele în tabăra counterilor. O hartă se consideră câştigată dacă o echipă ajunge prima la un punctaj de 16 puncte. Majoritatea cazinourilor online din ţara noastră au în oferta CS:GO, pariorii având la îndemână o sumedenie de oportunităţi de pariere, dintre care se remarcă:

  • Câștigătorul meciului
  • Total hărţi câştigate
  • Total kill-uri realizate

În general, ca jucător ai parte de cam 30 de pariuri distincte pe care le poţi plasa pe CS:GO. Cotele sunt mari, mizele în funcţie de buzunarul jucătorului şi câştigurile pe măsură. Calendarul pentru asemenea competiţii în anul 2021 este unul complet, echipele întrecându-se în competiţii majore precum BLAST Premier, ESL Pro League, DreamHack Masters CSGO, CSGO Major Championship, ESL Pro League sau Intel Extreme Masters.

League of Legends

În memoria jucătorilor sub acronimul LoL, jocul se aseamănă cu CS GO prin prisma celor două echipe formate din 5 jucători profesionişti. De această dată, strategia este cuvântul de ordine, fiecare echipă având ca scop final distrugerea bazei inamice. Nexusul este centrul de comandă şi operaţiuni al fiecărui team, cucerirea acestuia de echipa adversă însemnând înfrângerea. Jocul se desfăşoară pe mai multe culoare de luptă, esenţial aici este ca o echipă să reuşească să distrugă toate structurile defensive întâlnite pe acest culoar, structuri care constau în turnuri de control şi inhibitoare.

Fiecare culoar abordat are în componenţa 3 turnuri şi un inhibitor, iar nexusul este încadrat de către 2 turnuri. Echipele trebuie să îşi aleagă cu maximă atenţie campionii, să îşi sporească continuu abilităţile de luptă şi să obţină recompense pentru nivelul următor. Pariurile cele mai populare care se pot depune aici sunt cele de tip câştigător meci, cele de handicap sau număr de killuri realizate într-o rundă. Şi pentru că şi acest segment de eSports este unul extrem de apreciat de jucători, evenimentele specifice pot fi urmărite şi pariate în anul 2021 în competiţii prestigioase desfăşurate atât în America cât şi în Europa unde se remarcă NA & EU LCS şi World Championship.

Dota 2

Jocul se încadrează cu succes în categoria de jocuri multiplayer care presupun ca şi League of Legends distrugerea bazei inamice înainte ca aceştia să facă acest lucru cu propria ta bază. Şi aici, se înfruntă tot 2 echipe de 5 jucători care de această dată trebuie să îşi aleagă un erou din panoplia pe care jocul o pune la dispoziţia fiecărei echipe. Eroii au 3 caracteristici majore, agilitate, inteligenţă şi putere care, vor contribui major la desfăşurarea luptei şi mai ales la câştigarea acesteia.

Odată ce s-a ales eroul, este bine de ştiut că fiecare are 4 abilităţi. Pe parcursul luptei, fiecare erou are posibilitatea să îşi îmbunătăţească calităţile de combat prin acumularea de puncte de inteligenţă, achiziţionare de item-uri şi mărirea cantităţii de aur pe care o oferă în joc creepii. Pentru că este un joc de strategie, cel care este în spatele eroului, jucătorul în sine, trebuie să ia deseori decizii inopinate şi extrem de rapide care să-i asigure succesul. Consideraţi din acest punct de vedere adevărate genii, jucătorii de Dota 2 impresionează la capitolul strategie, rapiditate în decizie şi rezistenţa la stres. Asemenea calităţi nu pot trece neobservate aşa că cele mai bune echipe din lume la acest eSports se pot întâlni în The International, turneul cel mai tare din lume pentru Dota 2.

Overwatch

Şi de această dată, titlul jocului duce în prim plan un joc de shooter în echipă, universul fiind de această dată câmpul de luptă. Jucătorii au la dispoziţie nu mai puţin de 15 hărţi şi 5 modalităţi de joc, Assault, Escort, Control, Hybrid şi Arena. În funcţie de jocul ales, poţi fi eroul pe care ţi-l doreşti în funcţie de abilităţile acestuia.

Un erou Damage, simbolizat cu cele 3 cartuşe va face întotdeauna prăpăd în liniile inamice însă are nevoie de acoperire, în timp ce un erou Tank ese infanteristul echipei, desemnat cel mai adesea să spargă liniile inamice, fiind extrem de rezistent la atacuri şi absorbind multe lovituri. Nu în ultimul rând eroii Support sunt aceia de care depinde reuşita finală a echipei, aceştia reuşind să protejeze echipa prin scuturi, amplificând totodată distrugerile şi oferind vindecare. Cea mai importantă competiţie a acestui eSports rămâne The Overwatch League 2021 al cărui sezon are startul în luna aprilie a acestui an.

Valorant

Este un mix între abilităţile dela Overwatch şi clasicul Counter Strike. Cele 2 echipe constituite din 5 jucători se vor bate pe parcursul a 24 de runde de joc. Atacatori vs Apărători sunt cele 2 tabere care se vor înfrunta în joc în cucerirea a cât mai multor locaţii şi cu ajutorul a cât mai multor abilităţi. Strategia contează că întotdeauna dar creativitatea de care dau dovadă cei 5 jucători ai echipei câştigătoare este caracteristica care face diferenţa.

Ajută la acest deznodământ şi cei 4 tipuri de eroi, Duelist, Iniţiator, Sentinel şi Controller ale căror abilităţi sunt puse în evidenţă de ştiinţa fiecărui jucător. Jocul debutează cu Runda Pistolului şi se încheie în funcţie de obiectivele fiecărei echipe. Sunt 2 cazuri în care runda se poate finaliza, echipa plantează şi detonează Spike-ul sau distruge întreaga echipă de apărare.

Cu siguranţă că mai sus sunt cele mai importante jocuri eSports pe care trebuie să le încerci în anul 2021 şi pe care merită să pariezi. Alege inspirat, pariază cu încredere, cercetează echipele tale preferate și poate ca vei avea șansa de a câștiga premiul la care ai visat dintotdeauna.

Comentarii

comments

Continue Reading

Pariuri Sportive

Cele mai interesante bonusuri la pariuri sportive

Avatar

Published

on

Integrarea de diverse bonusuri in oferta agentiilor de pariuri sportive este o practica des folosita pentru a atrage utilizatori noi si a mentine atentia celor care sunt deja inscrisi pe site de ceva timp. Nu toate bonusurile sunt insa la fel de bune sau la fel de provocatoare, iar o parte dintre agentii ies in evidenta din numarul mare de promotii disponibile online.

 

Betano – Bonusul clasic de inregistrare, cu perioada lunga de rulaj

Bonusul de inregistrare oferit de Betano in prezent este unul clasic, atat ca suma, cu un maxim de 500 RON disponibil pentru utilizatori, cat si din punctul de vedere al conditiilor de accesare. Poate fi obtinut doar in urma realizarii unei prime depuneri, de minim 25 RON, care este dublata de agentie, si impune un rulaj de 10x a bonusului primit, o valoare medie, destul de accesibila, chiar si pentru pariorii amatori.

Este in special destinat pentru sectiunea de pariuri sportive, si permite o cota de minim 1.65 pentru ca pariurile sa poata fi luate in considerare la rulaj. Unul dintre cele mai faine avantaje pe care Betano le ofera pariorilor mai putin grabiti, care nu sunt obisnuiti cu rulajele in viteza, este perioada de completare a cerintelor de rulaj, care este in acest caz de nu mai putin de 90 de zile, cea mai mare disponibila pe piata pentru cei care vor sa realizeze pariuri pe bonus online.

 

Winmasters – Bonus de tip pariu gratuit, cu test de atentie

Winmasters lucreaza in aceasta perioada cu un bonus de inregistrare de 550 RON, care multiplica prima depunere cu 110%, promovat ca Bonus fara rulaj. Tehnic, nu se poate spune ca Winmasters solicita rulaj pentru suma bonus acordata, insa impune rulaj pentru suma depusa drept conditie a primirii bonusului.

Bonusul implica o depunere minima de 50 RON si ia forma a 5 pariuri gratuite, primul reprezinta 30% din depunere, iar urmatoarele patru cate 20%, acordate astfel:

  • primul, imediat dupa realizarea depunerii
  • al doilea, dupa un rulaj de 0.5 a valorii depozitului
  • al treilea, dupa un rulaj de 1.5 sumei depuse
  • al patrulea, dupa un rulaj de 4x
  • ultimul, dupa inca un ruljaj de 5x.

Rulajul total al depunerii, necesar pentru a accesa bonusul sub forma de pariuri gratuite, este deci de 11x, aproximativ la fel cu cel impus de Betano. Nu se poate spune insa ca promovarea este gresita, pentru ca tehnic, rulajul nu este impus asupra bonusului, ci asupra depunerii, aceasta tactica fiind utilizata de multi operatori care doresc sa atraga atentia asupr apromotiilor. La fel ca Betano, nici Winmasters nu se zgarceste la perioadele de valabilitate, acordand pentru intreaga procedura 60 de zile.

 

Betfair – Bonus la pariere, nu la depunere

Pe Betfair gasim un bonus putin diferit, conceput in mod exclusiv pentru clientii noi. La cinci pariuri de minim 50 RON, utilizatorul primeste un bonus de 100 RON, combinatie care poate fi repetata de pana la cinci ori, aducand deci valoarea maxima a bonusului la 500 RON.

Promotia impune o cota minima de 1.5, o perioada de valabilitate de 7 zile pentru fiecare set de cinci pariuri, si de 30 de zile pentru accesarea intregului bonus. Campania include si alte conditii suplimentare, legate de partidele pe care se pot realiza pariurile, insa, in esenta, reprezinta un bonus destul de atragator care nu impune un rulaj suplimentar inainte de a retrage castigurile.

 

Winbet – Cel mai mare bonus de pe piata

Cu Winbet, pariorii care isi creeaza pentru prima data cont pe acest site pot castiga un bonus de pana la 2000 RON, care multiplica cu 200% prima depunere, adaugand in plus pana la 500 de rotiri gratuite in cazinou.

Depunerea minima este de 10 lei, iar bonusul se activeaza prin rularea o data a sumei depuse, pe pariuri cu cota minima de 1.5 si bilete cu minim trei evenimente. Bonusul primit are conditii diferite de rulaj si anume:

  • bilet cu minim 6 evenimente
  • cota minima de 1.3.

Castigurile obtinute din rotirile gratuite se pot retrage fara rulaj suplimentar.

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending

# EXMARKETPLACE - GOOGLE CERTIFIED PUBLISHING PARTNER - info@exmarketplace.com; +971 56 626 6430 google.com, pub-9021387890731428, RESELLER, f08c47fec0942fa0 yahoo.com, 1881359, RESELLER #Gemini advertising.com, 28919, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonD appnexus.com, 3292, RESELLER #VerizonD appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonD EMXDGT.com, 1291, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonD indexexchange.com, 183965, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonD openx.com, 540236670, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD openx.com, 537143344, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD pubmatic.com, 156458, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156325, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156674, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD contextweb.com, 561707, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonD rubiconproject.com, 18222, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonD appnexus.com, 11665, RESELLER #VerizonD yahoo.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV aol.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV appnexus.com, 1868, RESELLER #VerizonV appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonV EMXDGT.com, 273, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonV indexexchange.com, 184110, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV openx.com, 537125356, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539129292, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539088779, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV pubmatic.com, 158430, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160042, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160048, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 155967, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 133799, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV contextweb.com, 558299, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV rubiconproject.com, 13132, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV rubiconproject.com, 17250, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV xad.com, 240, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #VerizonV indexexchange.com, 184349, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 183875, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 184626, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV appnexus.com, 11664, RESELLER #VerizonV contextweb.com, 562258, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV indexexchange.com, 189200, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #Index indexexchange.com, 192256, RESELLER #Index pubmatic.com, 158214, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic pubmatic.com, 158883, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic appnexus.com, 10970, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #Xandr spotxchange.com, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx spotx.tv, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx sovrn.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680-eb, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn appnexus.com, 1360, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #sovrn gumgum.com, 11645, RESELLER, ffdef49475d318a9 #sovrn openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn openx.com, 539924617, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn pubmatic.com, 137711, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156212, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156700, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn rubiconproject.com, 17960, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #sovrn rhythmone.com, 1923001931, RESELLER,a670c89d4a324e47 #rhythmone video.unrulymedia.com, 1923001931, RESELLER #unruly aps.amazon.com, cf78b987-05be-4f10-bde4-2e3308b639ce, DIRECT #amazon pubmatic.com, 157150, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon pubmatic.com, 160006, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon openx.com, 540191398, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #amazon rubiconproject.com, 18020,RESELLER, 0bfd66d529a55807 #amazon appnexus.com, 1908, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon appnexus.com, 3663, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon adtech.com, 12068, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon districtm.io, 100962, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #amazon rhythmone.com, 1654642120, RESELLER, a670c89d4a324e47 #amazon ad-generation.jp, 12474, RESELLER #amazon yahoo.com, 55029, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon indexexchange.com, 192410, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #amazon smartadserver.com, 3138, RESELLER #smart contextweb.com, 560288, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smart pubmatic.com, 156439, RESELLER #smart pubmatic.com, 154037, RESELLER #smart rubiconproject.com, 16114, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #smart openx.com, 537149888, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smart appnexus.com, 3703, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smart districtm.io, 101760, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #smart loopme.com, s-2411, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart loopme.com, 5679, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart xad.com, 958, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smart improvedigital.com, 1503, RESELLER #improve improvedigital.com, 1842, RESELLER #improve smartadserver.com, 1827, RESELLER #sublime improvedigital.com, 335, RESELLER #sublime appnexus.com, 3538, RESELLER #sublime appnexus.com, 3539, RESELLER #sublime appnexus.com, 3540, RESELLER #sublime appnexus.com, 11988, RESELLER #sublime vdopia.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate chocolateplatform.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate rubiconproject.com, 22390, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon rubiconproject.com, 22388, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon adyoulike.com, 660a4ec82056cc3d110c021ac670f9ed, RESELLER #Adyoulike appnexus.com, 9733, RESELLER #Adyoulike rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Adyoulike openx.com, 541048855, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #OpenX advertising.com, 3679, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 5831, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8044, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8022, RESELLER #VerizonVideo smaato.com, 1100047117, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato smaato.com, 1100004890, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato adcolony.com, 496220845654deec, RESELLER, 1ad675c9de6b5176 #smaato admanmedia.com, 552, RESELLER #smaato appnexus.com, 1752, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato appnexus.com, 4052, RESELLER #smaato appnexus.com, 8790, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato bidmachine.io, 36, RESELLER #smaato bidmachine.io, 60, RESELLER #smaato bidmachine.io, 74, RESELLER #smaato bidmachine.io, 77, RESELLER #smaato blis.com, 86, RESELLER, 61453ae19a4b73f4 #smaato contextweb.com, 558622, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smaato engagebdr.com, 16, RESELLER #smaato gammassp.com, 1516331892, RESELLER, 31ac53fec2772a83 #smaato indexexchange.com, 183920, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato indexexchange.com, 184270, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato inmobi.com, 55049d2e109d4ac1820ca1432dda4e13, RESELLER, 83e75a7ae333ca9d #smaato mobilefuse.com, 2281, RESELLER #smaato openx.com, 540421297, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smaato pokkt.com, 5886, RESELLER, c45702d9311e25fd #smaato pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156389, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156424, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156425, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubnative.net, 1004796, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato pubnative.net, 1007194, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato rhythmone.com, 4201299756, RESELLER, a670c89d4a324e47 #smaato smartadserver.com, 3117, RESELLER #smaato startapp.com, smt, RESELLER #smaato xad.com, 241, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smaato # ExMarketPlace - end