Connect with us

ALL MEDIA

Care sunt sloganurile utilizate cel mai des în social media în ultimele 3 luni

Avatar

Published

on

Sloganul „Prea bun, prea ca la țară” este cel mai des utilizat în conversațiile inițiate în ultimele 3 luni de zile de utilizatori în social media, fiind urmat de „Prietenii știu de ce” și „Viitorul sună bine”. Dacă sloganul clasat pe prima poziție a topului realizat de ZURF se regăsește în 384 de mențiuni aparținând consumatorilor, cel care ocupă a doua poziție este prezent în 338 de conversații inițiate pe principalele platforme de comunicare, în timp ce sloganul de pe locul al treilea este menționat de 308 ori.

Aceasta analiza a fost realizată cu ajutorul ZURF, instrument deținut de Exact Cercetare & Consultanță, ce  monitorizează conversațiile din mediul online în timp real, oferind în același timp și un istoric al acestora. ZURF contribuie astfel atât la descoperirea trendurilor de comunicare din diferitele platforme (FacebookTwitterYoutube, forumuri, bloguri, site-uri și site-uri de știri), cât și la măsurarea impactului pe care inițiativele brandurilor le au în mediul online (concursuri, promoții, campanii, aplicații, acțiuni de donații etc).

Din totalul de 384 de mențiuni înregistrate în social media de sloganul cel mai des utilizat de consumatori – „Prea bun, prea ca la țară”, 305 dintre acestea sunt reprezentate de mesaje /comentarii postate pe Facebook. Important de subliniat este faptul că peste 68 % din total mesaje au fost postate de useri de sex masculin, deși sloganul aparține unui produs alimentar ce are ca target principal populația de gen feminin. Sloganul nu este utilizat întotdeuna sub forma sa inițială, aceasta modificându-se în funcție de mesajul userilor. Astfel, când este utilizat în comentarii pozitive, în care sunt apreciate piese muzicale, mașini, rețete culinare etc, sensul sloganului este păstrat, regăsind însă și alte formulări, în funcție de context, precum: „Prea tare, prea ca la țară”, „Prea draguț, prea ca la țară”, „Prea fain, prea ca la țară”. În cazul mențiunilor cu sens negativ, ce vizează spre exemplu comentarii cu privire la intervenții ale trupelor speciale, reduceri de preț ori zone aglomerate, sensul inițial al sloganului este alterat, acesta fiind utilizat în formulari de tipul:„Prea brutal, prea ca la țară”, „Prea comercial, prea ca la țară”, „Prea mulți, prea ca la țară”. În concluzie, în funcție de tipul de mesaj pe care userul l-a transmis, expresia „ca la țară” din sloganul Covalact poate avea atât conotație pozitivă, fiind menținut mesajul brandului, cât și negativă. În această a doua situație, „la țară” nu mai reprezintă locul idilic plin de semnificații euforizante, ci se transformă într-un spațiu nedorit, cu care userii nu vor să se asocieze.

„Viitorul sună bine”, slogan lansat în 1999, este utilizat în prezent mai ales de către bărbați în mediul online, într-un  procent de 63 %. Ca și în cazul celor 2 sloganuri clasate pe primele 2 poziții ale topului, principala platformă de comunicare în care se regăsește sloganul Connex este reprezentată de Facebook, cu peste 200 de mesaje (dintr-un total de 308 prezente pe toate platformele de comunicare). În acest caz, sloganul este utilizat numai în context pozitiv, făcând referire la evenimentele importante de pe agenda zilnică, competiții sportive, afirmații cu privire la job etc.

Într-un univers al creativității, atenția consumatorilor și userilor se focalizează asupra mesajelor puternice și clare, generând în mod automat și involuntar formulări ce vizează relaționarea atât în lumea reală, cât și în cea virtuală. Este foarte posibil ca sloganurile evocatoare să devină noi modele de discurs, utilizate în cele mai diverse tipuri de interacțiuni, atât în mediul online, cât și în offline, se arata in aceasta analiza.

Votaţi AICI în semifinala premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Comentarii

ALL MEDIA

Ce trebuie să iei în calcul atunci când alegi piesele auto de la centre de dezmembrări

Avatar

Published

on

În ultima vreme, centrele de dezmembrări au luat amploare și continuă să crească în popularitate. Explicația este evidentă și ține de preferința pentru mașini second hand importate masiv din Europa. România a fost campioană la acest capitol, multă vreme și nici acum nu se poate spune că lucrurile stau diferit.

Din pură nevoie de a găsi o soluție echilibrată în ceea ce privește întreținerea mașinii, piesele la mâna a doua sunt o recomandare. Nu orice tip de piesă desigur. Consumabilele, spre exemplu, nu sunt nicicând indicate a fi cumpărate la mâna a doua. Însă aripi, faruri, radiatoare, pompe de injecție, chiulasă, electromotoare sau alternatoare sunt oricând de preferat a fi cumpărate din centre de dezmembrări.

Diferența? De la astfel de centre de dezmembrari Craiova sau  din orice alt oraș achizițiile pot fi mai avantajoase din punct de vedere financiar. Vorbim despre o diferență de cele mai multe ori chiar și de jumătate de preț față de costurile cu piesele noi. Așadar, un major avantaj este legat de posibilitatea de a controla costurile, astfel încât să fie evitate achizițiile destul de costisitoare.

Ce trebuie să știți despre piesele cumpărate de la dezmembrări

Contrar unor prejudecăți sau contrar practicilor unor centre ce lucrează la nivel de amator, există și opțiunea de a primi garanție și de a avea parte de piese verificate. Iată ce trebuie să știți despre piese auto achiziționate din centre de dezmembrări precum Wolcar spre exemplu:

Garanția

Desigur, unele centre de acest gen nu își permit să ofere garanție pentru produsele comercializate. Aici este de altfel și ruleta rusească în cazul acestei metode de achiziție a unor piese auto. Nu însă și când vine vorba de Wolcar. Pentru ceea ce cumpăraţi de aici aveţi garanție asigurată de 3 luni.

Retur și verificare de piese

În ceea ce privește compatibilitatea pieselor aveţi un filtru activ în cadrul paginii Wolcar. Alegerea corespunzătoare va ține cont de modelul mașinii, anul fabricației de asemenea. O paletă largă de opțiuni regăsiţi aici: piese pentru Audi, Ford, Volkswagen, Skoda și multe altele. Privind tipologia pieselor vorbim despre elemente de caroserie, climatizare, electrice, de interior, pentru motor sau elemente de transmisie.

Oricare ar fi alegerea, stocul disponibil este notat online. Înainte de a fi livrată o piesă aceasta va fi verificată pe bancul de lucru. De asemenea, la Wolcar aveți și garanția a ceea ce cumpărați. În cazul în care intervine decizia de a face un retur, banii vor fi returnați integral. Detalii regăsiți și în cadrul paginii oficiale.

 

Cine este Wolcar

Centrul fizic este în localitatea Malu Mare, Craiova, județul Dolj. Dar cei interesați de achiziția unor piese de aici trebuie să știe că este posibilă orice comandă, cu livrare oriunde în țară. Pentru cei care pot ridica produsul de la centru lor, aici vor regăsi și un service autorizat, cu o lungă listă de servicii: începând cu partea de diagnoză computerizată și până la înlocuire de piese.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Kanal D, premiu pentru “Excellence in Media Sales”

Avatar

Published

on

Kanal D a primit aseara premiul pentru “Excellence in Media Sales”, in cadrul evenimentului “Most Admired Business Women Awards 2020”, organizat de Business Arena Magazine. Distinctia a fost oferita Stefaniei Mitrache, Digital&TV Sales Director Kanal D, pentru succesul profesional, aptitudinile manageriale si determinare in atragerea celor mai bune rezultate intr-un segment de piata foarte competitiv.

Printre invitatii la prestigiosul eveniment s-a aflat si Cosmin Cernat, vedeta Kanal D.

“Sunt foarte mandra ca am primit aceasta recunoastere, este meritul intregii echipe Kanal D, careia tin sa ii multumesc pe aceasta cale. Sunt convinsa ca impreuna vom reusi sa aducem, in continuare, cele mai bune solutii pentru clientii si partenerii nostri. Kanal D este un jucator important pe piata media din Romania, care se remarca prin rezultate spectaculoase inregistrate si printr-o crestere constanta, de la an la an”, a spus Stefania Mitrache, Digital&TV Sales Director Kanal D.

Kanal D este unul dintre cei mai performanti jucatori pe piata media din Romania; statia si-a consolidat pozitia in top trei televiziuni din Romania prin intermediul unei strategii de comunicare foarte bine articulate a valorilor bradului si a continutului emisiunilor difuzate.

In 2019, Kanal D se plasa pe primul loc la nivel National, in Day Time, in intervalul 11:00 -15:00, inregistrand o cota de piata de 15,1%. De asemenea, suprematia la nivel National, in Day Time, a continuat si in 2020, de luni pana vineri, in acelasi interval orar, statia acumuland o cota de piata de 16,5%.

Comentarii

Continue Reading

Radio

Ramon Cotizo și Nono Semen preiau ștafeta matinalului Digi FM de vacanță

Avatar

Published

on

            Ramon Cotizo și Nono Semen sunt „Regii dimineților de vacanță” și preiau ștafeta matinalului Digi FM, în luna august. În fiecare dimineață, de luni până vineri, de la ora 7:00 la 10:00, cei doi aduc energie și voie bună ascultătorilor Digi FM.

 

„Eu vara nu dorm ! Pe bune. Mă ține căldura treaz. Colegii mei s-au bucurat la auzul veștii și mi-au spus că eu sunt alesul pentru matinalul Digi FM de vacanță. Ce nu știau ei este că eu vara nu dorm – noaptea…  Așa că, după ce am tras bățul scurt (mai scurt decât Ciuclaru), vă aștept în fiecare dimineață de la ora 7:00 să ne trezim împreună sau mă treziți și pe mine. Nu o să fiu singur. Cel mai bun amic și coleg al meu, Nono, o să se alăture acestei nebunii de-o vară.

 

            „Cum suntem două firi puse pe glume, cred că o să ne descurcăm onorabil. Colegii ne strigă deja Regii dimineților şugubețe. Bețescurte, clar. Dar ne bucurăm. Ne bucurăm pentru că o să fim cu voi, pentru că dimineața bună se face cu un zâmbet, o glumă, o voce prietenoasă, alături de ascultătorii Digi FM, la prima cafea a zilei, în drum spre job sau în concediu, a spus Ramon Cotizo, completat de Nono Semen: „Fie că ești în vacanță sau la job, la Digi FM vei simți un vibe bun alături de doi oameni sinceri, deschiși și bucuroși că pot să-ți fie aproape.”

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0