Connect with us

Evenimente

Carla’s Dreams, locul 1 pe radio cu “Luna”, cel mai recent single

Published

on

 

Carla’s Dreams continuă să bucure publicul cu piese de suflet, de succes, intens difuzate pe radiouri. 

Astfel că cel mai recent single “Luna” a depășit 15 milioane de vizualizări pe YouTube și este pe locul 1 în topul radio din România.

 

Carla’s Dreams – Luna

 

Anul acesta, pe 18 mai, Carla’s Dreams vor susține cel mai mare concert “Nocturn” care va avea loc la Romexpo.

“După o noapte care a durat 200 de zile.

Din istorii create din umbre pe străzi.

A apărut NOCTURN.

Cel mai mare concert CSD din România!

18 mai. Romexpo.”, au spus Carla’s Dreams.

 

Primul invitat special al acestui eveniment este Vanotek, DJ și producător român, cunoscut în Europa de Est, cu show-uri și piese în topurile radio și TV din Rusia, Ucraina, CIS. Cele mai de succes piese ale lui Vanotek “Tell Me Who”, “Back to Me” și “Love is Gone” au atras atenția Ultra Music, renumita casă de discuri din Statele Unite ale Americii.

Single-ul “Luna” este a sasea piesă din proiect, precedată de “Karma”, “Benzina”, “Praf de stele”, “CRV” și “Regina goală”.

 

Carla’s Dreams – Karma

 

Carla’s Dreams – Ca Benzina

 

Carla’s Dreams – Praf de Stele

 

Carla’s Dreams – CRV

 

Carla’s Dreams – Regina goală

 

Carla’s Dreams au susținut trei concerte sold out la Arenele Romane în ultimii trei ani, “NGOC”, “Monomaniac” și “Antiexemplu”.

Biletele se găsesc în format electronic pe www.iabilet.ro și în rețeaua fizică iabilet.ro/retea: Magazinele Flanco, Diverta, Metrou Unirii 1 lângă casa de bilete Metrorex, Magazinul Muzica, Magazinele IQ BOX – Telekom, Cafe Deko, Club Vintage, Club Quantic, Expirat Halele Carol (în intervalul orar: 18:00-22:00), Hard Rock Cafe, Berăria H, Târgul Cărții (Pasajul Latin), Agențiile Perfect Tour, Magazinele Uman, Casa de Balet și în Stațiile de Plată SelfPay din toată țara.

 

Biletele au următoarele prețuri:

  • earlybird: 280 lei Cat A, 149 lei Cat B, 69 lei Cat C, 49 lei Cat D + 5 lei taxe de ticketing
  • presale: 300 lei Cat A, 159 lei Cat B, 79 lei Cat C, 59 lei Cat D + 5 lei taxe de ticketing

  • la intrare: 320 lei cat A, 170 lei Cat B, 100 lei Cat C, 70 lei Cat D

 

Oferta earlybird este valabilă pentru primele 500 de bilete.

 

Categoria A – cu loc pe scaun în tribuna VIP. (doar 200 de bilete)

Categoria B – fără loc, în fața scenei

Categoriile C si D – în spatele categoriei B, fără loc

 

Biletele oferă participanților acces doar în categoriile în care și-au cumpărat bilet.

La prețul tuturor biletelor comandate în earlybird și presale se adaugă comisionul de ticketing de 5 lei.

 

  • Copiii cu vârsta sub 7 ani au acces gratuit doar în categoriile B, C si D și trebuie să fie însoțiți de un adult posesor de bilet valid.
  • Locurile pe scaune în categoria A se ocupă în ordinea sosirii la locație, acestea neavând numere alocate.

  • Concertul are loc în aer liber pe Platformele 12 si 13 de la Romexpo. Consultați programul final al evenimentului pe Facebook sau pe bestmusic.ro cu 3 zile înainte de concert.

  • Accesul este permis persoanelor sub 12 ani doar însoțite de un adult posesor de bilet valabil.

  •  

    Lasa un comentariu aici!

    Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

    Click to comment

    Lasă un răspuns

    Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    Evenimente

    Giulia Tabără – locul I ” Festivalul Junior Music Fest 2019 ” – ediția a V- a Brașov

    Published

    on

     

    La acest sfârșit de săptămână, respectiv 5-6 octombrie 2019,a avut loc la Brașov, a V-a ediție a Festivalului de muzică pop pentru copii și adolescenți “Junior Music Fest “.Peste 120 de concurenți din toate colțurile țării, un juriu de calibru format din Aurelian Temisan, Luminița Anghel, Monica Davidescu, Ciro de Luca și Nicole Cherry, premii atractive și recitalurile invitaților, au transformat Brașovul intr-o lume de poveste.

    Câștigătoare a concursului internațional “Sanremo Junior ” la dor 10 ani,finalista în două ediții a concursului “Next Star “,Giulia Tabără obține locul I la “Festivalul Junior Music Fest Brașov 2019 ” – ediția a V-a, impresionand atât publicul cât și juriul cu interpretarea sa.

    Lasa un comentariu aici!

    Continue Reading

    Evenimente

    Atelierele ILBAH pentru a 3-a oara consecutiv la MODEXPO  

    Published

    on

     

    Rampa de lansare pentru industria de fashion

    Pentru a doua oara in acest an, in perioada 26-29 Septembrie am asistat la o demonstratie inedita oferita de Atelierele ILBAH, care pentru a 3-a oara au adus la ROMEXPO, in cadrul expozitiei internationale MODEXPO, 6 workshop-uri GRATUITE de Croitorie.

    Expozitia MODEXPO a avut loc in Pavilionul B2, unde peste 50 de companii nationale si internationale au oferit vizitatorilor ocazia de a achizitiona tesaturi textile, imbracaminte, pielarie, blanarie, incaltaminte, marochinarie si accesorii.

    Pe parcursul celor 4 zile de expozitie Atelierel ILBAH au sustinut 6 ateliere de Croitorie sub umbrela “Descopera Tainele Croitoriei”, atelierele care de fiecare data s-au bucurat de un succes rasunator si au adus zambetul pe buzele partcipantilor.

    Atelierele ILBAH sustin industria textila, din care face parte si meseria de croitor, una dintre cele mai vechi si nobile meserii, la foarte mare cautare in marile orase ale tarii dar si in strainate. In cadrul celor 6 workshop-uri partcipantii, fie amatori sau pasionati, au primit o lectie gratuita de croitorie de la trainerii Atelierele ILBAH, traineri cu vaste cunostinte si experienta in domeniu. Cei prezenti au invatat cum sa foloseasca masinile performante de cusut marca Brother, partener official Atelierele ILBAH, si cum sa realizeze un obiect textil folosind tehnici de ultima generatie. La finalul celor 2 ore interactive vizitatorii au plecat cu zambet larg si cunostinte noi, cu care ulterior isi vor alimenta hobby-ul sau de ce nu vor urma acest drum spre o viitoare cariera.

     

    Organizator: Atelierele ILBAH.

    Eveniment sustinut de Romexpo.

    Parteneri: Cusut si Brodat, Brother, Tipare de Croitorie

     

    Lasa un comentariu aici!

    Continue Reading

    BAZAR

    De Ziua Internațională a cafelei, Starbucks aduce oamenii împreună

    Published

    on

     

    În fiecare an, pe 1 octombrie, lumea se adună pentru a sărbători băutura care ne unește pe toți, cafeaua, dar și pentru a recunoaște meritele numeroaselor părți importante implicate în procesul obținerii acestei băuturi – de la fermieri, la prăjitori, la barista – care se dedică creării și servirii băuturii pe care toți o iubim. În prima zi de octombrie, Starbucks sărbătorește această unitate mondială prin evenimente semnificative în cafenelele din România, prin barista talentați care fac demonstrații inedite de preparare a cafelei și prin alte surprize.

    Cafeaua Starbucks nu ar fi posibilă fără fermierii din întreaga lume care o cultivă. De aceea, brandul lucrează alături de aceștia pentru a sprijini practicile agricole durabile și comunitățile de care aparțin.

     „Cafeaua aduce oamenii împreună și suntem foarte mândri de acest lucru. Credem în sustenabilitate și în rolul nostru de a-i face pe fermieri mai puternici și mai încrezători”, a declarat Karol Zuradzki, Director Regional Starbucks România, Bulgaria și Serbia.  

    Peste 25 de milioane de producători de cafea din întreaga lume se confruntă cu impactul unui climat în schimbare. Acesta este motivul pentru care, din punct de vedere al mediului, Starbucks lucrează pentru a soluționa provocările agricole care amenință traiul fermierilor, având misiunea de a face cafeaua primul produs agricol sustenabil din lume. Astăzi, 99% din cafeaua achiziționată de Starbucks la nivel mondial este verificată în conformitate cu Practicile „Coffee and Farmer Equity” (C.A.F.E.), practici care au ajutat fermierii să-și îmbunătățească performanțele legate de mediu, ținând sub control impactul schimbărilor climatice de mai bine de 15 ani.

    Din punct de vedere economic, Starbucks face investiții financiare în susținerea fermierilor pe termen lung și în perioade de criză. Cafeaua rămâne o parte critică a economiei pentru mii de fermieri de cafea. Dar, ca orice cultură, este sensibilă la fluctuațiile de prețuri datorate unei varietăți de factori, cei mai mulți fiind în afara controlului fermierilor. Când prețurile globale ale cafelei s-au redus la sfârșitul anului 2018, Starbucks s-a angajat să obțină 20 de milioane de dolari în fonduri de ajutor de urgență pentru fermierii mici din Nicaragua, Guatemala, El Salvador și Mexic. Fondurile sporesc acum veniturile pe care le-au primit pentru recolta lor și contribuie la creșterea stabilității acestora.

    Mai mult, Starbucks sprijină educația și inovația de tip open-source pentru a ajuta fermierii prin productivitate și durabilitate. Până în prezent, Starbucks a instruit peste 52.000 de fermieri oferind acces gratuit la educație și resurse prin Centrele sale de sprijin pentru fermieri, cu un obiectiv de a ajunge la 200.000 de fermieri până în 2020.

    Așadar, a fi client Starbucks înseamnă mai mult decât a cumpăra o cafea, înseamnă că faci parte din toate aceste eforturi de susținere pentru a face comunitățile agricole locale mai puternice și mai încrezătoare.

    „Experiența cafelei Starbucks poate fi rezumată astfel: o cafea excelentă, servită într-un decor modern și confortabil, într-o atmosferă amicală și relaxantă, de către barista zâmbitori și extrem de bine pregătiți, parte a unei echipe care nu se limitează doar la a vinde cafea, ci se preocupă și de amprenta sa asupra lumii și manifestă grijă față de toți cei implicați în producerea cafelei. Pe 1 octombrie nu sărbătorim doar cafeaua, ci îi sărbătorim pe toți cei care o fac specială pentru noi. Vă mulțumim că sărbătoriți alături de noi și că dovediți faptul că, într-adevăr, Cafeaua Unește!”, continuă Karol.

    #CoffeeUnites

     

    Despre Starbucks

    Începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company și-a luat angajamentul de a aproviziona și a prepara cafea arabica de cea mai înaltă calitate, respectând normele de conduită etică şi profesională. În prezent, cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume. Prin angajamentul de neclintit pentru excelență și în conformitate cu principiile companiei noastre, aducem experiența unică Starbucks în viața fiecărui client prin intermediul fiecărei căni de cafea servite. Pentru a împărtăși cu noi experiența, vă rugăm să ne vizitați în locațiile noastre sau online pe news.starbucks.com și Starbucks.com.

    Despre AmRest

    AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importanți operatori de restaurante din Europa, listați public. Portofoliul Grupului este format din cele patru branduri în franciză (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King) și cinci branduri pe care le deține (La Tagliatella, Blue Frog, Kabb, Bacoa, Sushi Shop). În prezent AmRest operează rețeaua de peste 2100 restaurante în segmentele Restaurante cu Servire Rapidă și Restaurante Casual Dining din 26 țări: Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croația, Slovenia, Austria, Rusia, Spania, Portugalia, Franța, Germania, Armenia, Azerbaidjan, China, Belgia, Iran, Italia, Luxemburg, Arabia Saudită, Elveția, EAU, Marea Britanie. Mai multe informații disponibile pe webpage: www.amrest.eu/en

     

    Lasa un comentariu aici!

    Continue Reading
    Advertisement

    Facebook

    PREMIILE RADAR DE MEDIA

    Advertisement

    Trending

    %d blogeri au apreciat: