Connect with us

BAZAR

Carmen Ivanov: Cum ajungi o voce de reclamă

Published

on

 

3, 2, 1, ești! Așa sună debutul înregistrării unei reclame! Fie că trebuie să interpretezi un personaj trist sau unul vesel, unul monoton sau unul savuros, unul dintre cele mai importante skill-uri din voice over este să ai capacitatea de a transforma un cuvânt scris de cineva într-un cuvânt pronunțat. Mai multe informații despre o voce bună pentru reclame, dar și despre proiectul ”Magazia de voci”, ne oferă, în exclusivitate, Carmen Ivanov, trainer de dicție.

Pentru a fi un voice over bun, modul în care transmiți mesajul contează enorm: trebuie să fie complet natural și conectat limbii în care este scris textul.

Înainte de fiecare înregistrare, spune ea, încearcă să suni ca și când ai purta o conversație, ca și când ai vorbi cu un prieten, nu precum ai recita dintr-o poezie.

De asemenea, este foarte important să vorbești clar și să ai o dicție bună.

Nu uita să fii întotdeauna conștient de cum sună vocea ta. Dacă vei învăța să te asculți, îți vei auzi greșelile și vei fi capabil să le repari.

Acordă o deosebită atenție inflexiunii vocii, adică undele înalte si joase vocii. Folosește inflexiuni pentru a sublinia cuvintele-cheie, ținând cont că acest lucru afectează într-un mod direct audiența.

Viteza pe care o folosești atunci când vorbești este foarte importantă. Nu uita că trebuie să poți vorbi atât repede, cât și încet.

Asta pentru că oricând se poate ca în aceeași zi să fii nevoit să înregistrezi o reclamă pentru un club de dance care trebuie dată pe un ritm rapid și una pentru un salon de masaj de relaxare, care trebuie dată mai lent, desigur.

Volumul vocii trebuie exersat în permanență. Mai multe exerciți pentru un control al volumului, se găsesc în manualul de dicție ”Șase sași în șase saci”.

Proiectul ”Magazia de voci” este rampa de lansare a oamenilor obișnuiți în lumea voice-acting-ului.

Tot ceea ce trebuie să faceți este să vă înregistrați citind următorul mesaj: ”Salut sunt…(Prenume) și sunt voce dictie.ro. Eu pot da voce proiectelor tale. Apasă butonul contact și alege-mă pe mine. Sunt cel mai bun și zâmbesc pentru tine. Eu sunt vocea!”.

Vocile sunt selectate și analizate de echipa dictie.ro și vor fi admise în magazia de voci dacă întrunesc câteva criterii. Unele dintre ele au fost menționate și mai sus.

Ce alte criterii, pe lângă cele prezentate mai sus, trebuie să întrunească o voce, pentru a fi aleasă de cât mai mulți clienți?

C.I.: Textul de casting trebuie citit corect si cu intonație, în așa fel încât toate sunetele sa se audă foarte clar. E necesar un minimum de antrenament înainte ca textul de casting să fie interpretat. Dacă dicția este lacunară, cu siguranță vocea nu va fi acceptată în magazia de voci.

Aveți clienți doar din industria publicității?

C.I.: Mai multe radiouri și televiziuni au folosit vocile din magazia de voci dicție.ro, pe lângă clienții din industria publicității. Adică, în jur de 30 de persoane au reușit să se angajeze la radio sau TV după apariția în magazia de voci. Majoritatea job-urilor sunt în zona de voice over de știri sau, în cazul radiourilor, realizatori de programe și prezentatori de știri.

CITEȘTE ȘI:

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BAZAR

Agentia de stiri – Ecopolitic Media, competitor oficial pe piața de consultanță și publicitate media

Published

on

 

Începând din acest an, agentia de stiri Ecopolitic Media, proprietara portalului de stiri online https://ecopolitic.ro/, a intrat oficial si pe piața de consultanță și publicitate media.   

Cu experiența și încrederea dovedită în decursul celor patru ani de activitate ca și agentie de știri, prin portalul  https://ecopolitic.ro/ , agenție de stiri acreditată la cele mai importante instituții, atât la Palatul Victoria (Guvernul României), Palatul Cotroceni (Administrația Prezidențială) cât și la Palatul Parlamentului, Ecopolitic Media a dezvoltat si autorizat inca doua departamente – de consultanta si publicitate media, care au inceput sa lucreze din acest an.

Iulian Ionescu, director general Ecopolitic Media: Suntem deja un competitor solid si de incredere pe piața de publicitate si consultanta din România.

”Ce diferentiaza Ecopolitic Media de concurenta din aceasta noua piata pentru noi, cea de consultanta si de publicitate media, este faptul ca noi avem o abordare unica, aceea a unui jurnalist – suntem conectati tot timpul la evenimente, suntem creativi si avem foarte multe informatii.

Putem presta aceste noi servicii intr-un mod unic pentru ca sunt strans legate de activitatea noastra din ultimii 4 ani.

Daca luam un exemplu de consultanta in domeniul politic – evident ca cel mai in masura sa dea sfaturi si recomandari este jurnalistul pe zona politica, prin activitatea sa, stie si intelege exact ce insemna politica la toate nivelurile si evident ca poate oferi o consultanta unica, solida si de incredere.

Pe zona de publicitate – este foarte clar ca odata ce site-ul agentiei de stiri – ecopolitic.ro, este accesat, avem deja o piata, un spatiu pe care-l oferim pentru campaniile de publicitate.”, ne-a transmis directorul general al Ecopolitic Media, Iulian Ionescu.

Conform datelor oficiale, societatea Ecopolitic Media  furnizează o gamă completă de servicii de publicitate si de promovare (prin posibilitati interne sau prin subcontractare), inclusiv consultanta, servicii de creatie, productia de material publicitar si cumpararea acestuia.   

  • Activități de consultanță în domeniul relațiilor publice și al comunicării

Societatea Ecopolitic Media  acordă  consultatii, îndrumare si asistenta, atât pentru firme cât si alte organizatii în domeniul relatiilor publice si al comunicarii.

Ecopolitic Media pune la dispoziție o gamă variată de promovare online, publicitate și consultanță:

  • Consultanță, inclusiv consultanță și strategie politică
  • Advertoriale
  • Cuvinte cheie către site-ul / blogul / produsul Dvs.
  • Bannere publicitare
  • Concursuri pentru promovarea unor produse/ site-uri/ campanii/ evenimente
  • Review-uri

Pentru oferte de ratecard și lista de prețuri pentru consultanta, publicitate, promovare, bannere și advertoriale pot fi contactati la adresa de mail: redactie@ecopolitic.ro

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Muzica

Solist de muzica populara, fost europarlamentar la Strasbourg, vrea o cariera in TV!

Published

on

 

Tanarul interpret argesean de muzica populara Sebi David este norocos caci la cei 24 de ani ai sai nu-l iubesc doar organizatorii de spectacole ci si producatorii de televiziune, fiind invitat in mai multe emisiuni si are lipici la diverse angajamente.

Mai mult, tanarul isi doreste si o cariera in televiziune pe linga ceea ce face, avand carisma care trece de micul ecran. Mai mult decat atat, solistul a marturisit ca in urma cu ceva ani a avut parte de o experienta altfel. “Am ajuns la Strasbourg in urma unui proiect intitulat ,,Euroscola”. Am fost 25 de elevi pe intreaga Romanie practic noi am fost finalistii acestui proiect. Am avut oportunitatea sa fiu europarlamentar pentru o saptamana acolo avand aceleasi atributii ca un europarlamentar, am votat legi, am vorbit despre situatia economica din tara noastra. Nu pot uita niciodata aceasta functie importanta din viata.

Am fost europarlamentar in anul 2012 si de atunci cariera mea a fost intr-o permanenta ascensiune”, ne-a marturisit tanarul solist. Insa aceasta experienta nu a fost singura aventura, caci a avut parte de mai multe experiente. “Am foat si managerul unei scoli de muzica timp de un an de zile. Insa am plecat din aceasta functie deoarece nu mai aveam timp de spectacole, emisiuni si de compus piese. Lucram foarte mult timp imi placea dar viata artistica era mai importanta. De mic am avut functii importante in Conservator am fost si senator al specializarii “muzica” ales de 200 studenti in senatul universitatii”, ne-a mai spus solistul.

 

A fost ales cel mai frumos argesean

 

Tanarul a absolvit în 2017 două facultăţi: Muzica şi Teologia, ambele la Universitatea din Piteşti. Mai mult, Sebi David a terminat ca şef de promoţie Facultatea de Muzică. „A fost foarte dificil să termin cele două facultăţi, deoarece învăţam zi şi noapte. Îmi place foarte mult să învăţ“, precizează tânărul interpret de muzică populară. Cea mai mare dorinţă a sa este să ducă mai departe cântecele tradiţionale şi portul popular. Ce l-a motivat să urmeze şi Facultatea de Teologie? „Am vrut să aflu mai multe lucruri despre trecutul nostru, despre religia noastră.

Am vrut să ştiu, când merg la biserică, ce am de făcut când e o sărbătoare, să-i ştiu menirea“. De-a lungul drumului său în folclorul românesc, solistul a participat la numeroase festivaluri şi concursuri atât naţionale, cât şi internaţionale, obţinând mai multe premii importante, cum ar fi Marele Premiu la Festivalul de Muzică Veche de la Craiova din 2015 şi Premiul I la Festivalul Naţional ,,Chindia“, din Târgovişte, în 2016. În prezent, Sebi David este solist vocal al Ansamblului Profesionist ,,Doina Bascovului“ din comuna Bascov, al Ansamblului ,,Ciuleandra“ din Topoloveni şi al Ansamblului  ,,Chindia“ din comuna Călineşti.

Pe lângă toate acestea, este şi dirijorul grupului vocal ,,Pădureanca“, din comuna Bogaţi. În 2012, a obţinut şi un premiu inedit, fiind declarat „Cel mai frumos argeşean“ la o competiţie cu zeci de concurenţi. „Titlul de «Cel mai frumos argeşean» l-am obţinut greu. Îmi doream să câştig acest titlu, deoarece cred că, aşa cum ne-a lăsat Dumnezeu, fiecare avem ceva care sclipeşte. Am fost mulţi concurenţi, peste 30 la secţia masculină, şi am rămas zece în finală“, ne-a declarat Sebi David. Dupa cum vedeti face de toate iar muzicianul ne-a spus şi care este secretul energiei sale inepuizabile:

„Nu-mi place să stau degeaba. Vreau să descopăr întotdeauna lucruri noi şi să studiez cât mai mult pentru a atinge perfecţiunea pe toate planurile. De mic am fost un perfecţionist“. Tânărul interpret de muzică populară urmează să se înscrie la doctorat şi îşi doreşte să lanseze cel de-al doilea album al său împreună cu „Lăutarii“ din Chişinău şi cu marele dirijor Nicolae Botgros. Pana atunci a lansat un nou videooclip la piesa “Hai la joc la joc” pentru care a filmat intr-un loc superb la unul dintre cele mai mari muzee din tara, Muzeul Golesti cu o istorie fabuloasa.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Europa FM Live pe Plajă 2019 – Programul pe zile! Cine sunt invitatii show-ului?

Published

on

 

Europa FM Live pe Plajă 2019 îi aduce pe plaja dintre Venus și Saturn pe cei mai îndrăgiți artiști români ai momentului. Află când are loc festivalul și în ce zile au fost repartizați artiștii și trupele confirmate la eveniment.

 

Europa FM Live pe Plajă 2019 va avea loc pe 8,9 și 10 august, pe plaja dintre Venus și Saturn. Festivalul este unul destinat întregii familii, fără a exista o limită de vârstă de la care este permis accesul în spațiul de desfășurare. Intrarea la eveniment este liberă.

 

Pe lista artiștilor confirmați la festival anul acesta se regăsesc Alina Eremia, Byron, Vama, The Mono Jacks, Toulouse Lautrec, The Motans, Irina Rimes, Delia, Smiley, Sore, Feli, Carla’s Dreams, Lidia Buble, Antonia, Lora, Jean Gavril, Ioana Ignat, Cabron, Jurjak, Adda, Nicole Cherry și mulți alții.

Fiecare dintre cele trei zile de festival aduce nenumărate surprize, pe care publicul le va putea descoperi live pe 8, 9 și 10 august, pe plaja dintre Venus și Saturn.

 

PROGRAM Europa FM Live pe Plajă 2019:

Joi, 08 august 2019 – de la ora 16:30

  • VAMA
  • Les Elephants Bizarres
  • Grimus
  • Toulouse Lautrec
  • The Mono Jacks
  • Byron
  • Gramofone
  • Alex & The Fat Penguins

 

Vineri, 09 august 2019 – de la ora 16:30

  • Alina Eremia
  • The Motans
  • Irina Rimes
  • Delia
  • Voltaj
  • Lidia Buble
  • Randi
  • Edward Sanda
  • Ioana Ignat
  • Smiley
  • Sore
  • Feli
  • Jean Gavril
  • Jo
  • Seredinschi
  • Cabron
  • Dorian

Sâmbătă, 10 august 2019 – de la ora 16:30

  • Vunk
  • Antonia
  • Dj Project
  • Vanotek
  • Carla’s Dreams
  • Bere Gratis
  • Lora
  • Liviu Teodorescu
  • Nicole Cherry
  • Adda
  • Jurjak

Europa FM Live pe Plajă, care a debutat în urmă cu 7 ani sub forma unui concert desfășurat într-o singură seară, a reușit să devină din 2012 până azi un adevărat fenomen național, generând un grad maxim de ocupare al stațiunilor din sudul litoralului.

Din 2016, Europa FM Live pe Plajă s-a transformat într-un festival de trei zile, care reunește în fiecare seară artiști pentru toate gusturile și pentru toate vârstele

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: