vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăEVENTSCarmen Ivanov: Cum ajungi o voce de reclamă

    Carmen Ivanov: Cum ajungi o voce de reclamă

    3, 2, 1, ești! Așa sună debutul înregistrării unei reclame! Fie că trebuie să interpretezi un personaj trist sau unul vesel, unul monoton sau unul savuros, unul dintre cele mai importante skill-uri din voice over este să ai capacitatea de a transforma un cuvânt scris de cineva într-un cuvânt pronunțat. Mai multe informații despre o voce bună pentru reclame, dar și despre proiectul ”Magazia de voci”, ne oferă, în exclusivitate, Carmen Ivanov, trainer de dicție.

    Pentru a fi un voice over bun, modul în care transmiți mesajul contează enorm: trebuie să fie complet natural și conectat limbii în care este scris textul.

    Înainte de fiecare înregistrare, spune ea, încearcă să suni ca și când ai purta o conversație, ca și când ai vorbi cu un prieten, nu precum ai recita dintr-o poezie.

    De asemenea, este foarte important să vorbești clar și să ai o dicție bună.

    Nu uita să fii întotdeauna conștient de cum sună vocea ta. Dacă vei învăța să te asculți, îți vei auzi greșelile și vei fi capabil să le repari.

    Acordă o deosebită atenție inflexiunii vocii, adică undele înalte si joase vocii. Folosește inflexiuni pentru a sublinia cuvintele-cheie, ținând cont că acest lucru afectează într-un mod direct audiența.

    Viteza pe care o folosești atunci când vorbești este foarte importantă. Nu uita că trebuie să poți vorbi atât repede, cât și încet.

    Asta pentru că oricând se poate ca în aceeași zi să fii nevoit să înregistrezi o reclamă pentru un club de dance care trebuie dată pe un ritm rapid și una pentru un salon de masaj de relaxare, care trebuie dată mai lent, desigur.

    Volumul vocii trebuie exersat în permanență. Mai multe exerciți pentru un control al volumului, se găsesc în manualul de dicție ”Șase sași în șase saci”.

    Proiectul ”Magazia de voci” este rampa de lansare a oamenilor obișnuiți în lumea voice-acting-ului.

    Tot ceea ce trebuie să faceți este să vă înregistrați citind următorul mesaj: ”Salut sunt…(Prenume) și sunt voce dictie.ro. Eu pot da voce proiectelor tale. Apasă butonul contact și alege-mă pe mine. Sunt cel mai bun și zâmbesc pentru tine. Eu sunt vocea!”.

    Vocile sunt selectate și analizate de echipa dictie.ro și vor fi admise în magazia de voci dacă întrunesc câteva criterii. Unele dintre ele au fost menționate și mai sus.

    Ce alte criterii, pe lângă cele prezentate mai sus, trebuie să întrunească o voce, pentru a fi aleasă de cât mai mulți clienți?

    C.I.: Textul de casting trebuie citit corect si cu intonație, în așa fel încât toate sunetele sa se audă foarte clar. E necesar un minimum de antrenament înainte ca textul de casting să fie interpretat. Dacă dicția este lacunară, cu siguranță vocea nu va fi acceptată în magazia de voci.

    Aveți clienți doar din industria publicității?

    C.I.: Mai multe radiouri și televiziuni au folosit vocile din magazia de voci dicție.ro, pe lângă clienții din industria publicității. Adică, în jur de 30 de persoane au reușit să se angajeze la radio sau TV după apariția în magazia de voci. Majoritatea job-urilor sunt în zona de voice over de știri sau, în cazul radiourilor, realizatori de programe și prezentatori de știri.

    CITEȘTE ȘI:

     

    Laura Anton - Redactor

    laura.anton@radardemedia.ro

    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente