Connect with us

Business

Carti de vizita impecabile, la urgenta …

Redactia Radar de Media

Published

on

Va fi o iarna plina de evenimente si de gale, iar daca nu aveti carti de vizita se impune sa le faceti la urgenta. Chiar daca va duceti neinsotiti la gala, nu va veti simti pret de-o clipa singuri. Trec intreprinzatorii pe la masa fiecaruia, intind mana si se prezinta si paseaza o carte de vizita.

La sfarsitul evenimentului lumea pleaca acasa cu un teanc generos de carti de vizita realizate de catre TBPC.ro, fiindca daca vrei sa ai o carte de vizita de calitate premium, aici le comanzi.

Calitatea cernelei face ca imprimeul sa fie impecabil, fara puncte mici negre sau dungi, iar inscrisurile sa fie lizibile. Mesajul este imprimat clar fara umbre si literele nu pot fi confundate intre ele sub nicio forma.

Corpul literelor are marimea potrivita care sa permita citirea cartilor de vizita fara ochelari, iar calitatea hartiei este ireprosabila. Fine, placute la pipait ele recomanda produsele si serviciile noastre, de aceea trebuie sa arate irezistibil.

Multi specialisti si producatori au nevoie de carti de vizita, iar in impresionanta colectie pe care o detin am carti de vizita de la:

-cabinete de psihologie si psihologi specializati pe diferite probleme ale oamenilor. Imi place cand textul este insotit de un citat sau desen sugestiv. Datorita acestor carti de vizita de calitate premium am putut sa le recomand prietenilor un psiholog bun care lucreaza cu copii, cand au avut nevoie, de aceea intind mana sa iau orice carte de vizita mi se ofera.

-avocati buni, specializati pe diferite cauze. Am putut sa imi ajut amicele care doreau sa obtina custodia copiilor sau sa faca partajul. De asemenea am dat cartea de vizita a unui avocat foarte bun, specializat in dreptul muncii, unui fost coleg de redactie, care a fost concediat de catre patron, in timp ce se afla in concediu medical si era internat la spital.

-distribuitori de medicamente in toata tara. Pe langa preturile foarte bune pe care le practicau, produsele proveneau de la o sursa sigura fiind luate de la cele mai bune fabrici de profil din tara si din Germania.

-producatori de mezeluri, de condimente, laboratoare de cofetarie-patiserie care fac prajituri/torturi la comanda si le livreaza la adresa indicata

-restaurante la care se pot organiza evenimente

-fotograf nunta, aniversari si botez

-hoteluri, pensiuni si agentii de turism

-medici care au diferite specializari si cabinete particulare. Multi dintre ei recurg la acesta modalitate de desfasurarea a activitatii, fiindca la spitalele de stat se asteapta pentru o programare si 2-3 luni, timp in care boala se poate agrava si este mult mai greu de intervenit.

-tipografii foarte bune, care pot realiza: pliante, carti de vizita, brosuri, afise, tricouri, agende si pixuri personalizate.

-traducatori din diferite limbi de circulatie internationala, grupati pe domenii

-saloane de infrumusetare si florarii

-furnizor de rafturi metalice, firme care inchiriaza masini si florarii online de lux.

-cabinete de stomatologie, unde se fac implanturi, albiri dentare, fixarea aparat dentar si lucrari fixe sau proteze.

Specialistii de la Tbpc.ro fac cele mai bune si frumoase carti de vizita oferind clientului posibilitatea sa aleaga produsul dorit dintre modelele: carti de vizita cu cant colorat, carti de vizita gravate si carton texturat. La comenzi mai mari de 300 de lei, transportul la domiciliu este gratuit, oriunde in tara.

In cazul in care ati epuizat cartile de vizita sau nu aveti asa ceva, le puteti comanda la urgenta, completand datele din calculatorul de pret, cerand oferta de pret, apoi finalizand comanda. Ele vor fi sigur gata pana la evenimentele organizate la care puteti imparti cu succes carti de vizita.

Sunt atat de multe lucruri de apreciat la firma prezentata mai sus, incat ma tem sa nu omit ceva important. De pilda se poate selecta numarul dorit de carti de vizita, de la 100, pana la 2000 de bucati. In cazul in care sunteti la a doua comanda, vi se acorda un discount de 10%.

In prezent toti marii furnizori de servicii si de produse din tara, persoanele care lucreaza pe cont propriu sau angajatii cu studii superioare care practica profesii liberale isi comanda aici carti de vizita si chiar marturisesc ca datoreaza acestei firme o mare parte din succes.

Iata cateva din declaratiile lor:„In ciuda faptului ca sunt psiholog care lucreaza cu copiii si in Bucuresti si in tara este mare nevoie de astfel de specialisti, la cabinetul meu aveam din ce in ce mai putine programari.

Intr-o zi am auzit de cartile de vizita de calitate premium de la Tbpc.ro si mi-am dat seama ca asa voi deveni cunoscuta. Cartile de vizita aratau impecabil si imi era mila sa ma despart de ele, dar m-au salvat de la faliment, fiindca fara pacienti, trebuia sa inchid urgent cabinetul care ma costa enorm (locatie inchiriata, dotari, facturi). In prezent nu concep sa nu comand 1 000 de carti de vizita anual si am devenit unul dintre cei mai buni specialisti din domeniu.” (O.M, psiholog copii)

„Vizitele la cabinetele noastre de stomatologie s-au dublat, de cand trimitem reprezentanti care impart carti de vizita la fiecare eveniment si la gurile de metrou. Anual comandam peste 1000 de carti de vizita in mai multe reprize sa ne ajunga.” (T.D, manager clinica stomatologica)

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Business

Comerțul nu este afectat de coronavirus – magazinele de bricolaj online au un avantaj

Avatar

Published

on

Într-o perioadă de criză unii nu se pot gândi decât la necesitățile de întreținere. Totuși cine stă la casă, are gospodărie în întreținere mai ales în perioada în care primește recomandare de a sta cât mai mult timp acasă, își caută preocupare. Așa se face că, pe lângă magazinele alimentare sau farmacii, magazinele de bricolaj sunt în continuare în atenția publicului.

Desigur, în această perioadă în mod special au întâietate variantele online. Bricolaj Market este un exemplu în acest sens.

Activitatea restrânsă îndreaptă atenția către întreținerea spațiului personal

Pe măsură ce se impun reguli mai stricte în decursul perioadei de pandemie, oamenii își îndreaptă mai mult atenția spre timpul petrecut acasă. Aici sunt încă multe de făcut și suprapunându-se cu perioada de primăvară, întreținerea spațiilor verzi sau mici reparații ii vor ține ocupați pe mulți.

Sunt căutate în mod special echipamentele pentru grădină, pentru tăiat iarbă, tuns gazon, dar și tipuri diverse de aparat de sudura, printre altele. Sunt preferate variantele de echipamente de performanță, însă din clasa celor hobby. Prețurile sunt mai rentabile și se disting printr-o capacitate suficient de mare pentru a face față cerințelor gospodărești. Au, din fericire, varietatea necesară dintre care cei interesați pot alege.

Atenție la acest capitol! Bugetul clienților se va îndrepta strict către produsele necesare numaidecât în gospodărie. Pentru a fi o investiție rentabilă este recomandată consilierea. Spre exemplu un inverter de sudură ales poate fi mai scump ca achiziție, însă pe termen lung, la folosire, are capacitate mare cu un consum redus de energie electrică. Pentru utilizatorul casnic va conta de asemenea să fie un echipament compact, ușor de manevrat și de mutat.

Mulți trec munca în online și au de câștigat

Pentru un magazin precum Bricolaj Market activitatea extinsă și în mediul online nu este ceva nou. Acum însă mai mult ca oricând publicul adoptă această variantă ca fiind mai sigură. Ce trebuie să știe publicul este că eshop-urile sunt pregătite să facă față cerințelor. Astfel, ca și până acum, poate fi solicitată asistența tehnică, la preluarea comenzii, consiliere profesională în cazul în care clientul nu distinge opțiunea perfectă pentru nevoile sale.

Produsele cumpărate din magazinele online beneficiază desigur de garanție, așa cum o  oferă producătorul.  La unele tipuri de produse variază, la altele este aceeași pentru toată gama – aparatele de sudură au garanții de până la 2 ani spre exemplu.

De asemenea, comanda poate fi făcută simplu și rapid, fără a fi neapărat necesară înregistrarea unui cont. Și din acest punct de vedere clienții sunt îndrumați astfel încât să bifeze toți pașii în timp scurt.

Stocuri există, curieratul însă funcționează foarte bine, iar pentru grija publicului trebuie menționat că această metodă de cumpărare implică mai puțin contact față în față, limitând așadar riscurile, în contextul pandemiei actuale.

Notă!

Produsele care vin din țări europene unde sunt înregistrate cazuri de coronavirus nu reprezintă un pericol. Multe dintre acestea sunt stocuri pe care retailerii le dețineau și înainte de declanșarea epidemiei. Nu prezintă risc, iar comercianții își asumă toate normele de igienă și dezinfectare.

Comentarii

Continue Reading

Business

Pentru transport profesional chemaţi un specialist – cum sunt onorate astfel de cereri

Avatar

Published

on

transport marfa si mobila

Pentru orice serviciu există un nivel al amatorului și unul al profesionistului. Înțelegem pe deplin că așa cum mergem la specialist pentru orice problemă, atunci când vine vorba de nevoia ce ține de relocare, transport marfă sau alte bunuri vorbim despre recomandarea de a apela la firme specializate.

Serviciile pe această nișă s-au dezvoltat simțitor de mult în ultima vreme, ca drept dovadă a dezvoltării pe sectoare diverse. Deschiderea unui nou sediu, mutarea unei firme sau chiar mutarea în casă nouă sunt cazuri care impun necesitatea unui transport special.

Firmă cu experiență, care poate asigura transportul

Dacă vă întrebați ce poate merge rău atunci când alegeți pe oricine deține o mașină mai încăpătoare, să transporte anumite bunuri să ne gândim la scenarii: marfă sau bunuri deteriorate atunci când ajung la destinație, costuri mai mari, întrucât vor fi necesare mai multe rute, repetate tur-retur. Așadar, dacă punem în balanță practic nu merită.

Există firme de transport marfa ce pot onora comenzi în ceea ce privește necesitatea de a muta mobilă, bunuri de mare volum sau de a ajuta la relocarea unei societăți, cu tot ce înseamnă mutarea echipamentelor. O astfel de colaborare are la bază un contract, astfel că timpul în care se va desfășura întreaga operațiune este cel stabilit conform termenilor din contract.

Avantajele de a lucra cu o firma serioasă de transport marfă

Siguranță – o firmă de transport marfă și mobilă în București precum sunt serviciile pe care le regăsim la www.transport-marfa-mobila.ro poate asigura transportul. Astfel, la destinație nu există surprize, deteriorări.

Eficienţă și promptitudine – practic publicul își asigură un timp optimizat în care realizează mutările necesare.

Costuri rentabile – dacă ne gândim la soluții alternative, sunt necesare autovehicule încăpătoare și șoferi, există și factorul de efort fizic, așadar per total costurile sunt mai avantajoase atunci când alegerea este cea a unei firme care să realizeze transportul necesar. Vorbim spre exemplu inclusiv de șoferi cu experiență care vor contribui la efectuarea unui transport eficient.

Când apelăm la astfel de servicii

În principiu tot ce înseamnă o mutare complexă, cu bunuri de mare volum va impune nevoia de autovehicule mari pentru a fi transportate. Există însă tot felul de cazuri. Cei de la transport-marfă-mobilă.ro spre exemplu se adresează publicului bucureștean, indiferent de sector. Echipa este mereu pregătită pentru a răspunde solicitărilor privind transportul intern sau internațional. Pot fi soluția ideală pentru a transporta marfă, mobilă, electrocasnice și nu numai.

Serviciile profesionale de transport vor include și încărcarea, descărcarea, manipularea bunurilor. În plus, pentru rutele mai lungi, la transport internațional spre exemplu, sunt doi șoferi ce se vor asigura că transportul este efectuat în timp util, fără a compromite condițiile optime, inclusiv timpul de odihnă.

În ceea ce privește costurile lucrurile sunt relative și variază de la caz la caz. În mod cert însă, avantajele primează astfel pentru că sunt servicii rentabile. Detalii în acest sens pot fi solicitate și din cadrul paginii online mai sus menționată.

Comentarii

Continue Reading

Business

Avantajele de a avea un seif in casa sau la birou

Avatar

Published

on

Multi oameni sunt de parere ca inchirierea unei casete de valori la banca este cea mai buna modalitate de a-si pastra obiectele importante in siguranta. Dar daca este vorba de documente si articole la care ai nevoie de acces rapid? In acest caz, cea mai buna optiune este de a achizitiona un seif pentru casa sau birou. Iata care sunt beneficiile pe care ti le ofera un seif in propria casa sau birou:

Ai acces instant la documente

Exista documente de care ai nevoie imediat: din pacate, bancile nu sunt disponibile 24/7. Ce se intampla daca ai nevoie de un document in perioada in care bancile sunt inchise, in weekend sau in timpul sarbatorilor legale? Prin instalarea unui seif acasa sau la birou, poti avea acces rapid la documente precum pasaport, certificat de nastere, titluri, investitii, plan de asigurare si dosare importante, oricand doresti.

Protectie

Solicitand unui profesionist sa instaleze un seif acasa sau la birou, poti fi sigur ca obiectele tale valoroase sunt protejate in permanenta, iar seiful nu va putea fi mutat cu usurinta din loc. Pentru birou, este necesar sa alegi un seif de dimensiuni mari, de preferat cu fanta, pentru ca accesul la depunere sa fie permis oricui, insa la continut sa poata ajunge doar persoanele autorizate. Pentru protectie maxima, in special in cazul documentelor importante, poti alege seifuri cu dubla certificare, ceea ce inseamna ca vei fi protejat si impotriva efractiei dar si importiva incendiilor.

Un alt beneficiu al seifului, este faptul ca tii intr-un singur loc obiectele de care ai nevoie si astfel nu mai exista riscul sa le pierzi. Chiar daca nu sunt valoroase, sunt importante, iar documentele precum buletinul, pasaportul si alte acte, pot duce la un proces de recuperare stresant, obositor si durabil daca sunt pierdute sau ratacite.

Pastrezi armele de foc departe de raza copiilor

Prin achizitionarea unui seif, ai garantia ca pistolul sau munitia ta nu va ajunge pe maini gresite. Seiful pentru arme poate fi instalat intr-o zona mai putin accesibila, departe de ochii copiilor sau al persoanelor care iti calca pragul. Astfel, ai garantia ca accesul la arma iti este permis doar tie sau persoanelor autorizate.

Un seif nu numai ca iti ofera acces usor la documente si obiectele de valoare, dar ti le pastreaza in siguranta in orice moment al zilei. Asadar, nu-ti expune obiectele de valoare la riscuri inutile si pur si simplu achizitioneaza un seif pentru a beneficia de toate avantajele enumerate mai sus. Exista foarte multe modele de seifuri disponibile pe piata, in dimensiuni variate si cu utilitati diverse. Este important sa te documentezi si sa alegi produsul potrivit nevoilor tale, fie pentru birou sau casa. Seifurile pot fi instalate pe podea, in perete sau asezate in interiorul mobilei. Ia in considerare caracteristicile si achizitioneaza un seif pentru pastrarea in siguranta a obiectelor valoroase.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0