Connect with us

BUSINESS

Carti de vizita model …

Avatar

Published

on

In prezent cartea de vizita reprezinta o necesitate, fiindca inseamna recomandare si economie de timp. Sa zicem ca iti doresti un taxi sau uber care sa te duca la aeroport sau la o gala unde nu stii sa ajungi, dar ai adresa. Esti presat de timp, fiindca aranjatul tau si ordinea din bagaje ti-au luat deja mult timp. Dar ai cartea aceea de vizita a soferului acela ambil, care isi face exemplar datoria, este curat, politicos si nu vorbeste tot drumul sa te apuce durerile de cap. Scoti cartea de vizita din compartimentul special al portofelului si il suni.

Daca te serveste cu aceeasi promptitudine si de data acesta, iti bagi numarul de telefon in agenda si devii clientul lui fidel.

Ca sa fie o recomandare, cartea de vizita trebuie insa sa arate si ea impecabil, cum sunt carti de vizita realizate de TBPC.ro.

Am primit atat de multe carti de vizita, incat pot spune cum trebuie sa arate acestea sa recomande si cum nu trebuie sa fie, fiindca vor pune clientii pe fuga.

Iata ce nu imi place la o carte de vizita:

-scrisul foarte mic si neclar. Literele au umbre, dimensiunea lor minuscula necesita efort sporit pentru a fi citite. Nu toata lumea are o vedere perfecta. In general esti tentat sa arunci o astfel de carte de vizita, mai ales daca nu ai beneficiat de serviciile apartinatorului si nu esti convins de calitatea lor. Iti vine sa crezi ca :”Produsele sau serviciile lui sunt de aceeasi calitate cu cartea de vizita”, chiar daca s-ar putea sa nu fie adevarat.

-are greseli de scriere, pe care bietul om le corecteaza cu pixul peste literele tiparite. Este jenant sa iti dea cineva o carte de vizita corectata, dar sa fim sinceri pana la capat, si mai jenant sa ti-o dea cu multe greseli. TBPC.ro se respecta atat de mult si respecta clientii, incat le trimit un model de carte de vizita inainte de printare ca sa poata fi corectate eventualele erori. Admitem ca se poate gresi, daca s-a comunicat telefonic, iar una dintre parti se afla in trafic (nu la volan) sau intr-un mijloc de transport in comun, dar totul se poate verifica trimitand clientului o carte de vizita model, pe care sa o verifice cu atentie si sa o corecteze. Procesul este similar cu acel “Bun de tipar” valabil in cazul tiparirii unei carti.

-are pete pe intreaga suprafata, umbre inestetice.

-hartia din care este facuta nu este de calitate. Fie ca se rupe repede si se sifoneaza, fie ca are un aspect murdar un astfel de suport material pune sub semnul indoielii si un continut de calitate.

-formularea neclara, confuza sau prea sofisticata pentru o carte de vizita.

-dimensiune care deranjeaza: prea mica, incat se pierde in buzunar sau prea mare: nu poate fi pastrata in compartimentul special pentru carti de vizita sau carduri.

Trebuie sa va prezint acum aspecte pozitive ale cartilor de vizita realizate de producatorul prezentat mai sus, locul in care imi comand carti de vizita, printuri si tricouri personalizate.

Imi plac cartile de vizita cu cant colorat, iar daca alegerea culorii este si simbolica, este mai bine.

De exemplu: cant rosu pentru persoanele care lucreaza in sanatate. Cantul albastru poate fi ales pentru aviator, lucratori in domeniul apei, salvamari, in timp ce verdele ar putea fi ales de catre lucratori din domeniul mediului, peisagisti.

Pentru mine as alege un cant portocaliu sau turcoaz pentru ca imi plac aceste culori. Prin cantul colorat se poate obtine un efect magic, daca oferi servicii si produse de calitate premium. Culoarea face apel la memorie si vei sti exact unde ai pus cartea de vizita respective sa il contactezi pe cel care are datele pe ea in vederea colaborarii in afaceri.

La fel de important este logo, iar daca nu ai unul, profesionistii firmei prezentate mai sus sunt artisti la acest capitol. Mereu inspirati iti vor alege ei unui reprezentativ pentru activitatea ta.

De pilda esti blogger si iti place sa scrii? Poti alege o carte deschisa sau mana dreapta tinand in mana un condei. Esti cardiolog? Nimic mai potrivit ca o inima, pentru pediatru se poate alege un copilas dragut, pentru judecator sau avocat cumpana dreptatii.

Si cartile de vizita gravate sunt foarte frumoase si interesante, mai ales ca nu le vezi la oricine. In alegerea modelului nu trebuie sa mergi niciodata pe “varianta cea mai ieftina”, fiindca publicitatea este deosebit de importanta, indiferent prin ce canal vine.

O carte de vizita te reprezinta in fata celorlalti si iti poate deschide porti ale succesului. In trecut, cartile de vizita erau scrise caligrafic, de mana, pe cele mai scumpe si bune materiale. Da, mi-ar placea sa pot comanda carti de vizita pe matase sau pe hartie decorate cu foita de aur sau de argint.

Mi-ar placea un scris lizibil, dar caligrafic, dar stiu sa pretuiesc si o carte de vizita bine realizata pe carton texturat.

Raportul calitate-pret trebuie sa fie onest si cand vorbim de carti de vizita. Un producator atent, cum este cel prezentat mai sus, respecta si timpul clientilor, astfel ca nu ii obliga sa faca nenumarate drumuri, ci preia comenzile online si trimite produsele la adresa indicata de acesta in formularul de comanda sau telefonic.

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Articolele de papetărie din orice birou – recomandări de la Pintexim Fabrica de Papetărie

Avatar

Published

on

papetarie pintexim.ro

În orice birou se regăsesc diverse articole de papetărie, indiferent că este vorba despre o afacere la început de drum sau dimpotrivă, una care are mulți ani de experiență în spate. Când vine vorba despre produse de papetărie pentru birou, indiferent de specificul business-ului, sunt câteva articole ce nu trebuie să lipsească.

Sunt produse ce favorizează desfășurarea activităților, fiind utilizate în special pentru organizarea eficientă a activităților. Astfel, în fiecare birou se va regăsi o agendă, un top de hârtie, biletele autoadezive, plicuri, calendare si alte articole asemănătoare.

Imaginea unui birou dictează profesionalismul spre care se orientează atât angajații, cât și fondatorul firmei. De aceea acestea trebuie să fie calitative. Un punct de interes ce vine în întâmpinarea publicului larg cu articole variate de birotică este Pintexim Fabrica de Papetărie, magazinul online fiind regăsit pe https://www.pintexim.ro/.

Articole de papetărie de la Pintexim Fabrica de Papetărie

Cu toate că în prezent se preferă transmiterea informațiilor în mediul online, produsele de papetărie sunt esențiale pentru organizarea priorităților și a task-urilor ce trebuie îndeplinite în fiecare zi. În cele ce urmează vor fi prezentate principalele articole de papetărie care nu ar trebui să lipsească din niciun birou.

Bilețelele autoadezive

Notitele autoadezive sunt practice în majoritatea domeniilor de activitate și pot fi folosite și acasă. Sunt ca niște remindere absolut necesare care atrag atenția prin multitudinea de culori, dar și prin diversele forme drăguțe. La birou, pe aceste bilețele pot fi notate ziua și locul întâlnirilor de afaceri, indicații sau diverse task-uri scurte.

Aceste bilețele se regăsesc și pe https://www.pintexim.ro/ în categoria Notes adeziv. Acestea sunt un ideal mod de a transmite diverse mesaje colegilor de birou. Pot fi lipite de monitor pentru a uita de trimiterea unor mail-uri importante ce pot fi omise din cauza altor activități necesare de îndeplinit.

Plicurile din hârtie

În cadrul unui business, plicurile din hârtie sunt absolut necesare mai ales dacă salariul este înmânat și banii nu sunt transferați pe card. Acestea mai pot fi utilizate și pentru sigilarea documentelor importante sau pentru păstrarea facturilor din cadrul firmei. La Pintexim Fabrica de Papetărie se regăsesc diverse modele și dimensiuni întocmai pentru a fi întâmpinate nevoile unui public variat.

Plicurile din hârtie își dovedesc utilitatea și când vine vorba despre activități cotidine precum trimiterea felicitărilor pentru zilele de naștere, dar și vederi din vacanțe.

Topurile de hârtie pentru copiator

Alegerea colilor pentru copiator trebuie să se concentreze pe anumite criterii de calitate. În plus, acestea sunt diferite pentru fiecare model de copiator și imprimantă în parte, pe lângă imprimarea diferitelor documente necesare în firmă precum contracte de muncă sau facturi.

Colile A4 sunt necesare și așa cum este menționat mai sus este nevoie să fie potrivite pentru modelul de copiator din firmă. Pentru cei interesați de calitate și de caracteristici universale, pe https://www.pintexim.ro/ se regăsește varianta hartie alba pentru copiator A4 Absolute Paper. Topul conține 500 de coli albe A4 care se potrivesc pentru orice model de copiator.

Produsele de papetărie sunt absolut necesare în orice birou. Cei interesați de un raport echitabil între preț și calitate sunt invitați să viziualizeze gama vastă de produse a magazinului specificat anterior, pe https://www.pintexim.ro/.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Creștere record în industria de brokeraj credite ipotecare

Avatar

Published

on

Luna octombrie 2019 a doborât toate recordurile Kiwi Finance, fiind declarată cea mai bună lună din istoria companiei. Cu o rată de aprobare de 89% și dosare de creditare aprobate depuse la bănci în valoare de 44.5 milioane euro, rezultă că liderul pieței de brokeraj credite a inițiat credite ipotecare reprezentând 20% din totalul creditelor ipotecare din România în luna octombrie.

 

Industria de brokeraj credite din România contribuie actualmente cu cca 18% din totalul creditelor ipotecare acordate de bănci, fără să le includem aici pe cele acordate pentru programul Prima Casă. Unul dintre cei mai mari brokeri de credite de pe piață, Kiwi Finance, a raportat în primele 6 luni ale acestui an o creștere semnificativă de 21% a volumului de dosare credite față de aceeași perioadă a anului trecut. Însă Octombrie 2019 a fost cea mai bună luna din istoria Kiwi Finance – a trimis băncilor spre aprobare credite în valoare de 44.5 milioane euro, din care 90% credite ipotecare şi 10% credite de nevoi personale. Deja cu o rată medie de aprobare de 89%, atinsă în 2019, luna trecută Kiwi Finance a inițiat credite ipotecare reprezentând 20% din totalul creditelor ipotecare din România.

 

Anca Bidian – CEO Kiwi Finance: „Cum am reușit să avem această creștere spectaculoasă? Practic cea mai bună lună din istoria companiei noastre a fost posibilă datorită următorilor factori:

  1. Creșterea eficienței prin filtrele și procesele interne pe care le implementăm înainte să trimitem efectiv solicitările către bănci.
  2. Rețeaua noastră de brokeri prezenți în 65 sucursale pe teritoriul întregii țări are o expertiză și o maturitate unică în piață atât ca volum de cazuistică, cât și ca portofoliu de soluții de creditare.
  3. Încep să se finalizeze imobilele din proiectele începute anul trecut, în același timp fiind lansate noi și noi proiecte imobiliare mari în toate orașele cu dinamică economică. Iar acest lucru alimentează, fără să indestuleze, o cerere solvabilă și sănătoasă de credite ipotecare, ceea ce duce la un traseu crescător dar controlabil al vitezei de creditare.

Cred că fără perturbații externe semnificative acest ritm va continua, fiindcă în România avem nu numai o cerere dar și o nevoie consistentă de locuințe iar ritmul actual de construcții – deși crescut – încă nu acoperă cererea existentă. Încă ceva: în ultimii doi ani am primit cele mai multe cereri de credite ipotecare din diaspora, 30% creștere în 2018 și 50% creștere în 2019 față de anii anteriori. Iar 90% dintre solicitări au venit din UE, din partea persoanelor cu studii superioare, plecate de 6-8 ani din țară, acestea cumpărând preponderent în București și Vestul țării.”

 

Conform surselor INS și GFK distribuția creditării în România este direct proporțională cu gradul de dezvoltare economică, venitul mediu și puterea de cumpărare. Astfel, comparativ cu Bucureștiul care absoarbe aproape jumătate din totalul dosarelor intermediate, Ardealul are 4 orașe cu venituri peste media națională și 8 orașe cu putere de cumpărare mai mare decât media națională, Muntenia are 2 orașe cu venituri și putere de cumpărare peste medie, Dobrogea este în media națională, în timp de Moldova are un singur oraș cu venituri peste medie, însă niciunul cu putere de cumpărare peste media națională.

 

Anca Bidian, CEO Kiwi Finance, estimează că doar vânzările Kiwi Finance din 2019 vor atinge nivelul întregii industrii de brokeraj de acum câțiva ani. Mai exact, în intervalul Ian-Iun 2019 vânzările totale de credite ale companiei au fost de aproape 400 milioane lei, din care 44% în București, 46% în Ardeal, 5% în Sud, 3% în Moldova și 2% în Dobrogea. Cifra de afaceri a crescut în primul semestru cu 24% până la aproape 10 milioane lei.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Investiție în online: QuickShop.ro investește 350.000 Euro în eficientizarea fluxului de comandă

Robert Mutes

Published

on

Retailer-ul online care oferă soluții de încălzire, climatizare și tratare a apei a investit peste 350.000 euro într-un nou depozit logistic, call center, WMS Crosspoint, pentru dezvoltarea capacității de livrare mai rapidă a produselor către clienți. În urmă investiției realizate, retailer-ul Quickshop.ro a diminuat cu peste 90% problemele generate de livrările incomplete sau parțiale, a crescut capacitatea de stocare, manipulare și distribuție a mărfii, a creat noi locuri de muncă și un mediu plăcut de lucru pentru angajați. Prin investiția realizată, retailer-ul estimează o creștere a cifrei de afaceri cu peste 50% în 2020.

Având în vedere contextul în care, conform Expert Forum, sistemele de încălzire centralizată din România se află într-un colaps, investiția retailer-ului a ajutat la creșterea stocurilor la o gamă diversificată de centrale termice pe gaz, centrale termice pe lemne, centrale electrice, dar și centrale termice pe peleți pe lângă celelalte produse comercializate.

În România, din 315 sisteme de încălzire centralizată, au rămas mai puțin de 50 și doar 19 dintre acestea mai au peste 10.000 de gospodării branșate. Mai mult decât atât, chiar și acolo unde aceste sisteme de termoficare încă mai există, calitatea serviciilor de încălzire și furnizare de apă caldă sunt destul de ineficiente, această situație făcând ca multe gospodării să se îndrepte către achiziția de centrale proprii, acestea având un randament mult mai mare. Pe lângă acest fapt, la numărul mare de cereri de debranșare contribuie totodată și dorința proprietarilor de a avea un control asupra sistemelor de încălzire.

“Din 2006 și până în prezent, am trecut prin mai multe etape, atât în ceea ce privește capitolul inovare, cât și în ceea ce privește informarea clientului cu privire la sistemele de încălzire și performanță acestora. Încă se inovează constant deoarece apar soluții noi, SMART, cu design și consum din ce în ce mai eficient. Observăm că și clienții sunt mult mai atenți la sfaturile specialiștilor și la trendurile din piață iar unul dintre trendurile acestui moment este controlul prin intermediul Internetului” declara Andrei Botoaga, CEO-ul magazinului www.quickshop.ro.

Citește și „Radhu a lucrat cu fiul Laurei Zapata si producatori lui Luis Fonsi la noua sa piesa!”.

Foto: QuickShop.ro

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: