Connect with us

A-Z NEWS

Caspar Schlickum, seful pentru EMEA al Xaxis: “Promisiunea „programmatic”-ului tine mai degraba de felul cum schimbam felul de a face media”

Published

on

Caspar Schlickum, seful pentru EMEA al Xaxis, platforma de programmatic a conglomeratului global de comunicare WPP, a declarat intr-un interviu acordat HotNews.ro ca programmatic buying inseamna si modul cum se face media in prezent. El a mai subliniat faptul ca media va fi tranzactionata automatizat la un moment dat.

Prin achizitia automatizata de spatiu publicitar (programmatic buying), pe baza datelor acumulate de diverse platforme tehnologice, se cumpara spatiu publicitar in timp real, prin sisteme de tip bursa.

Potrivit lui Caspar Schlickum, Xaxis este o platforma care este deja prezenta in 34 de piete si lucreaza pentru circa 2500 de clienti, inclusiv in Europa Centrala si de Est, parte a grupului WPP care luceaza cu operatiunea de media a grupului, GroupM, si cu agentiile sale – MediaCom, Mindshare, MEC, Maxus.

CEO pentru EMEA al Xaxis a mai adaugat ca la Xaxis se foloseste avantajul creat de revolutia din tehnologie si date pentru a gestiona si opera un produs de ultima generatie care permite clientilor agentiilor sa comunice si interactioneze cu consumatorii intr-un mod nou si eficient si sa atinga doar audientele dorite.

Achizitia automatizata sau RTB (real time bidding – achizitii de spatiu publicitar prin licitatii in timp real, n.red.) însemna combinarea datelor provenite din multe surse diferite pentru  a defini noi segmente de audienta, in diverse moduri care nu erau posibile pana in prezent.

Mai mult, achizitia automatizata poate sa insemne aparitia unor modalitati cu totul noi de a face campanii de targetare secventiala.

“Pentru mine, promisiunea „programmatic”-ului nu tine doar de cumparare in timp real, tine mai degraba de felul cum executam procesul media, cum schimbam felul de a face media.”, mai spune acesta.

Schlickum este de parere că spatiul publicitar in toata media va fi cumparat si vandut automatizat, insa achizitia simpla, in timp real, printr-un sistem de tip „open exchange” sau intr-o piata deschisa unde vanzatorii si cumparatorii vin laolalta va reprezenta o parte foarte mica a industriei.

“Toata media va fi tranzactionata automatizat la un moment dat. Pentru ca e o metoda mult mai eficienta, mai flexibila, bazata pe mult mai multe date, mai inteligenta. Nu toata media e la fel. Se vede lucrul acesta in pietele mai dezvoltate, unde apar si probleme legate de vizibilitatea mesajelor, de frauda sau de faptul ca publisherii vor anumiti clienti si clientii vor anumiti publisheri. ”, adauga acesta.

În ceea ce priveste relatia cu Google, Caspar Schlickum subliniaza ca Xaxis are o relatie stransa cu aceasta companie, dar sunt zone unde lucreaza separat.

“Ei sunt, in mod evident, un furnizor media, dar nu cumparam ceea ce ofera prin pachetul lor de tehnologie media. Avem propria tehnologie si propria platforma de management al datelor in care am investit bani. Iar noi am conceput toate tehnologiile noastre gandindu-ne la ceea ce le trebuie clientilor nostri – securitatea datelor, securitate de brand, reach etc..

Iar aceasta inseamna ca lucram cateodata alaturi de Google, iar alte dati nu.”, mai spune Schlickum.
“Cred ca Europa Centrala si de Est se va misca foarte repede spre „programmatic” si va fi o piata foarte dinamica.”, conchide acesta.

Foto Credit: Beet.tv

Facebook Comments Box

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending