Connect with us

Business

Cat de important este un MBA pentru copii?

Redactia Radar de Media

Published

on

Educatia copiilor este, pentru orice parinte, o prioritate. Suntem constienti de faptul ca traim intr-o lume din ce in ce mai competitiva si, drept urmare, cei mici trebuie sa invete inca de la varste fragede cum sa fie cei mai buni. De aceea, multi parinti isi indruma copiii catre cursuri de specialitate, pe care nu le pot urma in scoli. Nu este vorba despre clasicele cursuri de balet sau muzica, ori despre meditatiile la matematica sau la romana. Este vorba despre cursuri de public speaking, IT sau, mai nou, antreprenoriat. Acestea mai sunt cunoscute si ca cursuri MBA copii. De exemplu, in Craiova, la Happy Kids Academy, sutn disponibile astfel de cursuri pentru copiii cu varste cuprinse intre 6 si 13 ani. In cadrul unui asemenea curs, copiii vor invata cum sa comunice eficient, cum sa-si promoveze imaginea personala si cum sa isi descopere personalitatea. Acestea sunt lucruri esentiale in dezvoltarea unui viitor adult de succes. De asemenea, printre alte “achizitii” educationale se numara si organizarea timpului, arta negocierii, lucrul in echipa, dar si lucrul individual. Astfel micutii vor invata cum sa fie leaderi in tot ceea ce fac.

 

Pe viitor, copiii ce vor avea un asemenea antrenament, vor fi o mana de lucru valoroasa. Dezvoltarea pietei in domeniul afacerilor necesita antreprenori si manageri din ce in ce mai priceputi. De aceea, educarea copiilor in acest sens este un pas esential. Scoala, din pacate, nu scoate absolventi pregatiti sa infrunte aceasta lume. Copiii care se bazeaza strict pe lucrurile invatate in scoala nu vor sti niciodata cum se conduce o afacere, cum se conduce o echipa sau cum sa fie propriul lor angajat. Copiii trebuie sa stie ce inseamna piata, bugetul,cum sa faca anumite lucruri ce tin de management. Exista sondaje conform carora 50% din noile afaceri nu supravietuiesc in primul an si majoritatea cazurilor o reprezinta managementul defectuos. Un astfel de curs, le va oferi copiilor un start si, daca aceasta lume li se va parea interesanta, vor avea inca de mici bazele a ceea ce inseamna comunicare, cooperare, leadership. Astfel, daca atunci cand vor creste, isi vor deschide propria afacere, sansele de reusita vor fi mult mai mari.

 

Asadar, Happy Kids Academy isi propune sa le ofere copiilor o sansa in acest sens si sa le cultive, prin lectii interactive si interesante, gustul pentru afaceri si antreprenoriat. Pentru ca din orice poate fi facut un business, profesorii de la Happy Kids Academy se vor asigura ca notiunile vor fi prezentate cat mai pe intelesul micutilor, intr-un mod atractiv. Copiii vor invata cum sa isi identifice propriile abilitati si, desigur, cum sa le puna in valoare. Nu se stie ce talent poate ascunde copilul tau!

 

Cum se vor desfasura clasele? Este vorba despre 8 lectii. In prima lectie se vor invata tehnici de comunicare eficienta. Copiii vor invata cum trebuie sa se prezinte, cum sa isi invinga emotiile, cum sa comunice cu cei din jurul lor, ce bariere exista in calea ascultarii si, desigur, cum sa asculte la randul lor. A doua lectie va fi despre marketing personal. Se va invata despre demararea si conducerea campaniei de marketing, ce inseamna propriul brand, marketing-ul personal si multe alte lucruri esentiale in acest domeniu. La cea de-a treia ora se va invata despre organizarea si managementul timpului. Prin povesti si exercitii se va insusi coordonarea eficienta a timpului in folosul copilului. A patra ora este despre finante. Este extrem de eficienta pentru ca cei mici vor fi introdusi in domeniul finantelor si vor invata ce sunt banii. Acest lucru ii va ajuta sa inteleaga valoarea banilor si cum sa ii managerieze eficient. Astfel vor invata sa faca economii, dar si investitii. Un plan de business este oricand binevenit si acesta se va invata in lectia cu numarul cinci. Copiii vor invata cum sa creeze un produs si cum sa ii stabileasca pretul si, de asemenea, ce este un plan financiar. Tehnicile de negociere sunt un alt capitol important si acestea vor fi insusite la ora cu numarul sase. Cei mici vor sti astfel cum sa obtina ceea ce este in avantajul lor. Lectia sapte este una extrem de importanta pentru ca li se va vorbi copiilor despre ce inseamna leadership. Trebuie sa stie ca sunt mai multe tipuri de leaderi si de faptul ca un leader nu este sef, ci este una din “caramizile” importante care stau la baza afacerii. Un leader trage intotdeauna alaturi de ceilalti si stie cum sa imparta sarcinile cat mai eficient. Ultima lectie, cea cu numarul opt, va fi pentru recapitularea cunostintelor.

 

Cu acest curs MBA de la Happy Kids Academy, cu siguranta, cei mici vor avea pe final mai multe notiuni de leadership, management, si alte lucruri ce tin de antreprenoriat decat multi adulti. Importanta unor asemenea cursuri este enorma si, chiar daca efectele lor nu se vad imediat, cu timpul o astfel de formare va fi vizibila. A invata sa comunice nu ii va ajuta doar in afaceri, ci si la scoala sau in viata de zi cu zi, iar a invata sa isi managerieze timpul va fi un lucru eficient pentru ei (vor sti cum sa faca ziua mai productiva si cum sa se organizeze mai bine cu temele, scoala, joaca etc.). Pentru mai multe detalii si pentru a-i oferi copilului tau un start deosebit in lumea adultilor, contacteaza acum Happy Kids Academy!

 

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Studiu

Digi24 este în topul celor mai de încredere branduri conform Institutului Reuters

Avatar

Published

on

            Digi24 se menține pentru al patrulea an consecutiv, în topul celor mai de încredere branduri, conform Digital News Report realizat de Institutul Reuters. În plus, Digi24.ro se situează printre cele mai urmărite și credibile surse de informare din online.

 

Conform raportului Digital News Report, lansat de Institutul Reuters şi Universitatea Oxford, 71% dintre respondenți consideră că Digi24 reprezintă un brand media de încredere și rămâne, pentru al patrulea an consecutiv, în topul celor mai urmărite instituții de presă din țară.

Postul de știri Digi24 se menține în topul realizat de Institutul Reuters, al doilea cel mai de încredere și urmărit post de televiziune din România, dar și primul post de știri din acest clasament. Astfel, 44% dintre telespectatori aleg săptămânal platforma TV a Digi24.

Platforma Online este de asemenea, în topul celor mai urmărite surse de informaţie, ocupând poziția a treia, cu 30% dintre utilizatori care se informează de pe site-ul sau aplicația digi24.ro.

Raportul se bazează pe o cercetare realizată în 40 de ţări şi la care au participat peste 80.000 de consumatori de ştiri. În România, sondajul a fost făcut în perioada ianuarie-februarie 2020, pe un eșantion de 2.017 persoane, cu o distribuție mai mult urbană, având o marjă de eroare +/-2,18%.

            „Digital News Report de la Reuters Institute, din acest an confirmă un trend general către o lume a știrilor mai digitalizată, dominată de platforme, având în centru dispozitivele mobile; în plus, există dovezi că unii editori de materiale deosebite, premium, se bucură de o creștere a abonamentelor. (…)

Încrederea în mass-media crește timid în 2020, față de 2019, România fiind pe locul 19, din 40 de piețe de media, cu 38 la sută din audiențele digitale care declară că au încredere în presă, în general. Digital News Report demonstrează că încrederea în presă este influențată de evoluțiile sociale și de gradul de divizare al unei societăți, iar în România, anul 2019, în comparație cu alte țări, a fost un an fără evenimente politice, economice sau sociale deosebite…, se mai arată în secţiunea pentru România a raportului.

Comentarii

Continue Reading

Business

Comerțul nu este afectat de coronavirus – magazinele de bricolaj online au un avantaj

Avatar

Published

on

Într-o perioadă de criză unii nu se pot gândi decât la necesitățile de întreținere. Totuși cine stă la casă, are gospodărie în întreținere mai ales în perioada în care primește recomandare de a sta cât mai mult timp acasă, își caută preocupare. Așa se face că, pe lângă magazinele alimentare sau farmacii, magazinele de bricolaj sunt în continuare în atenția publicului.

Desigur, în această perioadă în mod special au întâietate variantele online. Bricolaj Market este un exemplu în acest sens.

Activitatea restrânsă îndreaptă atenția către întreținerea spațiului personal

Pe măsură ce se impun reguli mai stricte în decursul perioadei de pandemie, oamenii își îndreaptă mai mult atenția spre timpul petrecut acasă. Aici sunt încă multe de făcut și suprapunându-se cu perioada de primăvară, întreținerea spațiilor verzi sau mici reparații ii vor ține ocupați pe mulți.

Sunt căutate în mod special echipamentele pentru grădină, pentru tăiat iarbă, tuns gazon, dar și tipuri diverse de aparat de sudura, printre altele. Sunt preferate variantele de echipamente de performanță, însă din clasa celor hobby. Prețurile sunt mai rentabile și se disting printr-o capacitate suficient de mare pentru a face față cerințelor gospodărești. Au, din fericire, varietatea necesară dintre care cei interesați pot alege.

Atenție la acest capitol! Bugetul clienților se va îndrepta strict către produsele necesare numaidecât în gospodărie. Pentru a fi o investiție rentabilă este recomandată consilierea. Spre exemplu un inverter de sudură ales poate fi mai scump ca achiziție, însă pe termen lung, la folosire, are capacitate mare cu un consum redus de energie electrică. Pentru utilizatorul casnic va conta de asemenea să fie un echipament compact, ușor de manevrat și de mutat.

Mulți trec munca în online și au de câștigat

Pentru un magazin precum Bricolaj Market activitatea extinsă și în mediul online nu este ceva nou. Acum însă mai mult ca oricând publicul adoptă această variantă ca fiind mai sigură. Ce trebuie să știe publicul este că eshop-urile sunt pregătite să facă față cerințelor. Astfel, ca și până acum, poate fi solicitată asistența tehnică, la preluarea comenzii, consiliere profesională în cazul în care clientul nu distinge opțiunea perfectă pentru nevoile sale.

Produsele cumpărate din magazinele online beneficiază desigur de garanție, așa cum o  oferă producătorul.  La unele tipuri de produse variază, la altele este aceeași pentru toată gama – aparatele de sudură au garanții de până la 2 ani spre exemplu.

De asemenea, comanda poate fi făcută simplu și rapid, fără a fi neapărat necesară înregistrarea unui cont. Și din acest punct de vedere clienții sunt îndrumați astfel încât să bifeze toți pașii în timp scurt.

Stocuri există, curieratul însă funcționează foarte bine, iar pentru grija publicului trebuie menționat că această metodă de cumpărare implică mai puțin contact față în față, limitând așadar riscurile, în contextul pandemiei actuale.

Notă!

Produsele care vin din țări europene unde sunt înregistrate cazuri de coronavirus nu reprezintă un pericol. Multe dintre acestea sunt stocuri pe care retailerii le dețineau și înainte de declanșarea epidemiei. Nu prezintă risc, iar comercianții își asumă toate normele de igienă și dezinfectare.

Comentarii

Continue Reading

Business

Pentru transport profesional chemaţi un specialist – cum sunt onorate astfel de cereri

Avatar

Published

on

transport marfa si mobila

Pentru orice serviciu există un nivel al amatorului și unul al profesionistului. Înțelegem pe deplin că așa cum mergem la specialist pentru orice problemă, atunci când vine vorba de nevoia ce ține de relocare, transport marfă sau alte bunuri vorbim despre recomandarea de a apela la firme specializate.

Serviciile pe această nișă s-au dezvoltat simțitor de mult în ultima vreme, ca drept dovadă a dezvoltării pe sectoare diverse. Deschiderea unui nou sediu, mutarea unei firme sau chiar mutarea în casă nouă sunt cazuri care impun necesitatea unui transport special.

Firmă cu experiență, care poate asigura transportul

Dacă vă întrebați ce poate merge rău atunci când alegeți pe oricine deține o mașină mai încăpătoare, să transporte anumite bunuri să ne gândim la scenarii: marfă sau bunuri deteriorate atunci când ajung la destinație, costuri mai mari, întrucât vor fi necesare mai multe rute, repetate tur-retur. Așadar, dacă punem în balanță practic nu merită.

Există firme de transport marfa ce pot onora comenzi în ceea ce privește necesitatea de a muta mobilă, bunuri de mare volum sau de a ajuta la relocarea unei societăți, cu tot ce înseamnă mutarea echipamentelor. O astfel de colaborare are la bază un contract, astfel că timpul în care se va desfășura întreaga operațiune este cel stabilit conform termenilor din contract.

Avantajele de a lucra cu o firma serioasă de transport marfă

Siguranță – o firmă de transport marfă și mobilă în București precum sunt serviciile pe care le regăsim la www.transport-marfa-mobila.ro poate asigura transportul. Astfel, la destinație nu există surprize, deteriorări.

Eficienţă și promptitudine – practic publicul își asigură un timp optimizat în care realizează mutările necesare.

Costuri rentabile – dacă ne gândim la soluții alternative, sunt necesare autovehicule încăpătoare și șoferi, există și factorul de efort fizic, așadar per total costurile sunt mai avantajoase atunci când alegerea este cea a unei firme care să realizeze transportul necesar. Vorbim spre exemplu inclusiv de șoferi cu experiență care vor contribui la efectuarea unui transport eficient.

Când apelăm la astfel de servicii

În principiu tot ce înseamnă o mutare complexă, cu bunuri de mare volum va impune nevoia de autovehicule mari pentru a fi transportate. Există însă tot felul de cazuri. Cei de la transport-marfă-mobilă.ro spre exemplu se adresează publicului bucureștean, indiferent de sector. Echipa este mereu pregătită pentru a răspunde solicitărilor privind transportul intern sau internațional. Pot fi soluția ideală pentru a transporta marfă, mobilă, electrocasnice și nu numai.

Serviciile profesionale de transport vor include și încărcarea, descărcarea, manipularea bunurilor. În plus, pentru rutele mai lungi, la transport internațional spre exemplu, sunt doi șoferi ce se vor asigura că transportul este efectuat în timp util, fără a compromite condițiile optime, inclusiv timpul de odihnă.

În ceea ce privește costurile lucrurile sunt relative și variază de la caz la caz. În mod cert însă, avantajele primează astfel pentru că sunt servicii rentabile. Detalii în acest sens pot fi solicitate și din cadrul paginii online mai sus menționată.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0