Connect with us

ALL MEDIA

Catalin si Andra Maruta au stat patru zile pe yaht in stamtoarea Gibraltar (galerie foto)

Published

on

Cand vine vorba de vacante, Andra si Catalin Maruta sunt ”recidivisti”. O rescunosc chiar ei, atunci cand povestesc despre vacanta din vara aceasta din Spania, destinatie pe care au bifat-o si anul trecut: ”Noua cand ne place un loc, mergem iarasi si iarasi, ca sa exploram la maxim resursele lui.

Asa cum in Dubai am facut doua Revelioane la rand, tot asa ne-am gandit sa mergem si doua veri la rand in Spania, fiindca ne-a placut enorm anul trecut. Si, oricum, mai ramasesera lucruri de vazut. Vara trecuta n-am reusit sa cuprindem totul. E greu sa umbli atat si sa te si odihnesti si sa faci si cumparaturi si sa stai si la plaja… La un moment dat, trebuie sa te imparti, sa renunti la niste lucruri in favoarea altora”, povesteste Catalin Maruta, intors in tara cu forte proaspete si gata sa deschida portile unui nou sezon “Happy Hour” la Pro Tv, pe 30 august.

”Traseul a fost stufos”, isi continua vedeta Pro Tv povestea, ”am fost in Tenerife, la Marbella, la Barcelona, in Gibraltar”. Si unde sunt atatea destinatii minunate, si amintirile sunt pe masura. Impreuna cu un grup de prieteni, Andra si Catalin au fost de-a dreptul impresionati de Port Aventura, al doilea parc tematic, ca marime, din lume. ”Suntem incantati ca am vazut Port Aventura. E situat in statiunea Salou, pe coasta de est, si e impartit in vreo cinci compartimente geografice exotice. Fiecare zona ofera minunatii de neinchipuit si ai ce vedea la nesfarsit, poti sa stai si o saptamana acolo. E imens si superb”, isi amintesc ei.

La fel de exotica a fost si experienta plimbarii prin stramtoarea Gibraltar, o aventura unica pe care toti au savurat-o din plin. ”In stramtoare am fost cu yahtul, am avut ambarcatiunea vreo patru zile pe mana noastra si am profitat la maxim de ocazie. In Gibraltar am intrat inclusiv pe land-ul maimutelor, care sunt indraznete, se apropie mult, sunt obisnuite cu turistii, chiar daca nu-i iubesc sincer, ci doar profita de ei pentru ca le lasa banane si alte dulciuri”, povesteste amuzat Maruta.

Si daca Marbella a fost locul perfect pentru concerte si cluburi, iar Barcelona i-a uimit din nou cu frumusetile sale, in Tenerife Andra si Catalin Maruta s-au bucurat de peisaje exotice si de linistea naturii. ”In Tenerife n-are rost sa cauti locuri de cultura sau muzee, evident ca exploatezi mai mult exotismul. Acolo am vazut Loro Parque, situat in Puerto de la Cruz, un loc absolut magnific. Apoi am vazut Siam Parque, in Costa Adeje, tot in Tenerife, unul dintre locurile premiate la nu stiu cate saloane si festivaluri de turism din lume”, mai spune vedeta Pro Tv.

Vacanta din vara aceasta a fost un bun prilej pentru Maruta de a-si completa o noua colectie. Cunoscut ca un avid colectionar de sepci si ceasuri, prezentatorul ”Happy Hour” marturiseste bucuros ca s-a intors din Spania cu multi magneti de frigider: ”In vacanta asta ne-a casunat pe magneti, ca avem colectie – printre alte colectii de-ale mele, am instaurat si una de magneti. Am luat destul de multi, si cu sigla statiunilor sau parcurilor pe unde am umblat, dar si cu alte imagini sugestive. Nici n-avem atatea locuri de lipit acasa, cati magneti avem acum!”

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Postul de televiziune Digi Film îşi schimbă denumirea în FILM NOW

Published

on

Foto Credit: DIGI TV

Din 18 iunie, Digi Film, canalul de filme al RCS & RDS, va avea o nouă identitate. După șapte ani sub același brand, el își asumă acum un nume care întrupează valorile spectacol, culoare, aventură, într-o lume în care totul se întâmplă acum: aventură, acum; emoţie, acum; film, acum.

Astfel, Digi Film devine Film Now, un canal TV care aduce publicului abonat mai mult spectacol, mai multă emoţie, mai mult dinamism într-o selecție de filme de calitate, 24 de ore din 24, neîntrerupte de pauze de publicitate.

Digi Film a pornit în februarie 2011, din dorința companiei RCS & RDS de a completa oferta modestă a canalelor de film prezente în România. De atunci, Digi Film a adus publicului producţii de vârf din cele mai diverse genuri cinematografice, de la cele mai noi titluri la filmele de cult ale fiecărui gen. Difuzând încă de la lansare titluri premiate, multe cu succes colosal la box office, Digi Film a devenit rapid unul dintre preferatele  telespectatorilor Digi și ale cinefililor.

„Dacă ar fi să ne definim printr-o idee, probabil am vorbi despre acţiune sau adrenalină. Dar am promovat întotdeauna o combinaţie între fiorul adrenalinei  şi senzaţia de confort şi relaxare a comediilor bune, şi am completat tabloul cu cea mai diversă paletă de genuri: thriller, science-fiction, istoric, horror, film romantic, animaţie, dramă etc. În luna iulie, filme ca “Ice Age”, “Paddington 2”, “Doctor Strange”, “Arrival”, “Escape Plan”, “Den of Thieves”, “Bastille Day” și multe altele vor face parte din oferta Film Now,” precizează Bogdan Chiriţoiu, manager canale tematice.

Digi Film / Film Now are ca target principal spectatorul urban între 18 și 65 de ani. Grila 24/24 urmărește structura demografică și tiparul ocupării forţei de muncă, precum și tiparul de consum al telespectatorilor români, oferind filme de aventură, acţiune, comedie sau familie în timpul zilelor de lucru, animaţii și filme pentru copii în dimineţile zilelor de weekend și în perioadele de sărbători, filme cu cast puternic și renume în zilele de weekend. În prime time sunt programate cele mai intense filme de acţiune, aventuri sau thriller, cele mai tari comedii, cele mai incitante drame psihologice sau de suspans. Noaptea se difuzează preponderent filme de acţiune, thriller sau horror, pentru amatorii de senzaţii tari.

Digi Film / Film Now colaborează cu cele mai puternice companii de distribuţie de film din întreaga lume, de la marile studiouri (Warner, Disney, NBC etc.) la companii independente din România sau din străinătate, pentru a asigura telespectatorilor săi acces la o selecţie pentru toate gusturile și exigenţele

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending