Connect with us

A-Z NEWS

Cătălin Tolontan: ”Ordonanța Voiculescu”, mari șanse să fie modificată

Published

on

Reclame

Supranumită ”Ordonanța Voiculescu”, pentru că televiziunile Intact au fost cele care au inițiat-o, măsura prin care banii de publicitate TV ai clienților nu mai treceau prin agenții, scoțîndu-i pe publicitari din sistemul de facturare și afectîndu-le rebate-ul, are mari șanse să fie schimbată, notează Cătălin Tolontan pe www.tolo.ro.

Potrivit jurnalistului GSP: ”Unul dintre oamenii din industria de publicitate din România, aflat la o conferință internațională, și-a anunțat astăzi informal partenerii că ”lucrurile s-au rezolvat!”.

”Se așteaptă ca Ordonanța să fie modificată astfel încît clientul să poată opta să treacă fluxul financiar prin agenție, exact ca înainte de Ordonanță”, a explicat cineva din România. Neoficial, informația că ”schimabrea e iminentă” a fost confirmată din mai multe agenții de media.

Acesta mai notează: ”Împotriva ordonanței s-a făcut un lobby intens, intern și internațional. Trecută prin guvern în noiembrie 2012, ea funcționează, practic, de mai puțin de un an de zile, dacă se ia în calcul momentul din care devenit operațională prin încheierea contractelor anterioare ei.

Radu Florescu, președintele UAPR, forul agențiilor de publicitate, ar fi avut o întîlnire cu Victor Ponta, care ar fi agreat schimbările. Alte voci din agențiile românești sînt ceva mai sceptice, spunînd că “promisiuni s-au mai făcut, dar lucrurile au rămas pe loc”. UAPR tocmai primise un refuz de la Bruxelles care le transmisese publicitarilor că ‘e o problemă internă’.”, își încheie jurnalistul articolul.

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending