Connect with us

Evenimente

CATENA a contribuit la succesul și recordul Galei Festivalului Brazilor de Crăciun 2017, Salvați Copiii România

Published

on

 

Într-o seară de vis, invitații speciali ai celei de-a 17-a ediții a Festivalului Brazilor de Crăciun au reușit să adune, pentru dreptul copiilor vulnerabili de a merge la școală, o sumă record: 673.700 de euro au fost strânși din licitația celor 30 de brazi creați special pentru acest eveniment și donați de către designeri celebri, dar și din biletele de tombolă și din sponsorizări.

Fondurile colectate în cadrul Galei Festivalului Brazilor de Crăciun, în scopul de a reduce abandonul școlar, vor fi folosite pentru a finanța programele educaţionale „Şcoală după Şcoală”, în care sunt incluși 4.500 de copii din medii defavorizate şi familiile acestora. „Le mulţumim tuturor companiilor, designerilor, persoanelor publice și nu numai, care ne sprijină și au încredere că împreună putem reda acestor copii șansa la educație și la un viitor decent” – a spus Gabriela Alexandrescu, președinte  executiv Salvați Copiii România

 

Printre invitații de onoare s-au aflat membri ai managementului de vârf FILDAS Trading, dar și CATENA – sponsor Diamond al evenimentului, în frunte cu directorul general, Alina Marinescu.

Anul aceasta, 15 brazi au intrat în licitaţia serii, iar bradul LUMEA CIRCULUI creat de DOINA LEVINTZA a fost licitat și achiziționat de CATENA, pentru suma de 60.000 de euro.

Iată cum și-a descris celebra creatoare opera din acest an:Circul este acel loc unde găseşti o atmosferă incredibilă, o magie care învăluie toată arena, nu ştii cine umblă, cine zboară şi totul pare ireal. Clovnul este personajul care râde plângând şi plânge râzând. El râde ca noi să nu plângem, el este cel care face magii ca toţi copiii să fie fericiţi”.

 

            „CATENA a participat în fiecare an la acest festival, a licitat și a achiziționat cei mai frumoși și mai râvniți brazi” – a spus Alina Marinescu, directorul general CATENA. A avut un brad preferat și în această seară, pe cel al Doinei Levintza, a așteptat până spre finalul serii de gală, a licitat și a câștigat. Acest brad simbolizează bucuria pe care o dăruim copiilor din familia CATENA, dar mai ales copiilor cărora SALVAȚI COPIII România le face viața mai frumoasă! Vă urăm LA MULȚI ANI și  vă dorim un an plin de realizări!”.

De remarcat și faptul că bradul Ștefania Mircea & Salvați Copiii a fost achiziționat de CATENA, Globalworth, Carrefour, RBC și Club Med, pentru suma totală de 58.000 de euro.

 

La Gala prezentată de Andreea Esca au participat aproape 300 de personalități din mediul de afaceri, media, cultură și sport. Gabriela Alexandrescu, președinte executiv Salvați Copiii România, a vorbit despre rolul esențial pe care responsabilitatea socială îl are pentru societate: „Festivalul Brazilor de Crăciun nu este doar un eveniment caritabil, ci a devenit, treptat, un pol al implicării și al asumării colective a faptelor bune. Este minunat să vezi cum, împreună, adunând binele cu bine, cum ne place nouă să spunem, copiii din medii vulnerabile reușesc să rămână la școală și să se integreze, astfel, social. Designeri, companii, voluntari, jurnaliști, tuturor le mulțumim pentru că au înțeles că fiecare dintre ei este parte a schimbării în bine. Mulțumiri speciale Andreei Esca, Andreei Raicu, dar și celor două grupuri care au susținut momentele artistice: Corul de Copii Radio, dirijat de domnul Voicu Popescu și Grupul SONG, toți implicându-se pro bono”. De-a lungul anilor, Salvați Copiii România a obținut, prin intermediul Festivalului Brazilor de Crăciun, aproape 4.000.000 de euro şi a reușit astfel să sprijine activ 28.195 de copii: 6.556 de copii au participat la Grădiniţele Estivale, 18.008 copii au fost incluşi în programul „Școala după Școală”, iar 3.631 de copii au fost sprijiniți prin programul „A Doua Șansă”.

 

            Catena sprijină în mod regulat mai multe fundații, printre care Salvați Copiii! – România, OvidiuRo, organizația HOSPICE Casa Speranței și fundația Light into Europe, iar ca o recunoaștere a solidei relații de parteneriat cu românii, construită în timp și bazată pe încredere, Catena a câștigat, în ultimii ani, numeroase premii, trofee și distincții de excelență. Catena a demonstrat, de-a lungul anilor, nu doar că vine în sprijinul sănătății românilor, dar că se implică activ în ample acțiuni de prevenție și de informare a populației, în activități de promovare și practicare a unui stil de viață sănătos, precum și în diverse campanii sociale și de ajutorare. Peste 4.700 de oameni formează în prezent echipa Catena – o echipă unită și profesionistă, a cărei misiune permanentă nu este doar aceea de o le oferi românilor servicii de înaltă calitate, ci și de a asigura o legătură directă cu aceștia, bazată pe încredere reciprocă și respect. Ca o dovadă de recunoaştere a excelenţei în afaceri, Fildas și Catena au fost desemnate TRUE LEADERS pentru anul 2016, de către ICAP România.

 

            Catena este în prezent Numărul 1 în retailul farmaceutic din România, poziție pe care, pe o piață puternic concurențială, o menține din 2012. Recent, Catena a fost recompensată cu trofeul HOSPICE Champion Award. Apoi, în cadrul galei Forbes 100 a fost lansată ediția specială Forbes România şi Forbes 500, dedicată celor mai importante 100 de personalităţi business care au marcat economia românească – „Forbes Romania 100 Greatest Living Business Minds”, Anca Vlad, preşedinte Fildas-Catena, fiind prima personalitate căreia i s-a înmânat acest trofeu, „drept recunoaştere a spiritului vizionar, dar şi a eforturilor şi perseverenței în afaceri”. La Gala Aniversară a Premiilor Capital 25Anca Vlad a fost distinsă cu premiul pentru Cea mai puternică femeie din antreprenoriatul românesc.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Diskoteka Festival: 50 de vedete ale anilor ‘80-’90, 5 scene, 3 zile de concerte pe stadion

Published

on

 

Diskoteka Festival a fost prezentat oficial joi, la Timișoara, orașul care va găzdui timp de 3 zile, între 31 mai și,2 iunie 2019, crema artiștilor reprezentativi ai anilor ‘80-’90 în cadrul celui mare mare festival de muzică retro din Europa, festival care se va desfășura pe Stadionul ”Dan Păltinișanu”.

Anunțat încă de la sfârșitul anului trecut, noua manifestare muzicală grandioasă ce se alătură brandurilor ce fac populară România în lume – Untold, Electric Castle ori Neversea – este un pic diferită căci se adresează cu predilecție ”părinților”, celor care au prins perioada de aur a muzicii pop, rock și Eurodance în adolescență, însă și tinerilor din ziua de azi care sunt în căutare de experiențe festivaliere inedite și care cunosc remixurile hiturilor celor două decade – anii ‘80 si ‘90. Cinci scene, circa 50 de artiști, dansatori și DJ, din rândul cărora amintim fostele superstaruri: Modern Talking, Ace of Base, CC Catch, Alphaville, Sandra, Nana, Haddaway, East 17, No Mercy, Sabrina, Mr President, Captain Jack, Dr Alban, Boney M ori Ricchi e Poveri, condiții tehnice impresionante cu peste 400.000 wați sunet, zeci de metri pătrați ecrane led, elemente de decor fabuloase, un buget general de cca 1.500.000 euro, din care numai artiștii costă 786.000 euro, sunt repere ce definesc noul eveniment anunțat oficial joi, la Timișoara,

Diskoteka Festival. Anunțarea oficiala a conceptului și a detaliilor referitoare la festival a fost făcuta și cu participarea multor artiști români reprezentativi ai perioadei muzicale sus amintite: Nicolae Marin – Nick (N&D), Admiral C4C și Andreea Antonescu, cea care a făcut istorie cu duetul Andre, iar prezentatorul TVR, Radu Andrei Tudor, a moderat evenimentul.

Organziatorii au anunțat deja 21.000 abonamente vândute la Diskoteka Festival de la începutul anului (în perioada de promoție), iar la festival se așteaptă o medie de 40.000 de spectatori pe zi, care vor avea la dipoziție și 98 de puncte comerciale, plata urmând să se facă electronic prin intermediul brățărilor cu cip.  Organziatorii au menționat că au eliminat orice formă de implicare politică ori administrativă, bugetul pentru prima ediție Diskoteka Festival fiind 100% privat.

Diskoteka Festival promite sa readucă publicului atmosfera anilor ’80 și ’90 nu doar prin hiturile acelei perioade emblematice, ci și prin decoruri spectaculoase, acțiuni interactive, flash mob-uri inedite, suveniruri și cele mai delicioase food truck-uri. Premieră absolută pentru nostalgicii muzicii anilor de glorie ai genurilor europop, eurodance ori reggae, Diskoteka Festival va fi o nouă manifestare muzicală de anvergură ce se alătură celor mai mari evenimente muzicale din Europa în 2019.

Biletele pentru Diskoteka Festival pot fi achiziționate de pe www.diskoteka.ro și www.bilete.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

INNA, Irina Rimes și Nicoleta Nucă au acceptat invitația la un concert caritabil pentru copiii cu boli incurabile

Published

on

 

Sunt frumoase, talentate și se implică adesea în cauze sociale. INNA, Irina Rimes și Nicoleta Nucă au acceptat invitația de a urca pe scena Sălii Palatului și de a cânta pentru a-i susține pe copiii cu boli incurabile îngrijiți de Fundația Copii în Dificultate. Evenimentul are loc pe 16 aprilie, de la ora 19.00 și este dedicat împlinirii a 30 de ani de la înființarea fundației.

Bilete aici: https://eventbook.ro/other/bilete-30-fundatia-copii-in-dificultate

Toți banii din donații vor ajunge la Fundația Copii în Dificultate. Cei care doresc să îi ajute pe acești copii pot să doneze 2 Euro prin SMS, trimițând mesajul ZILE la 8844 sau pot face donații direct în contul RO60BRDE426SV39194474260.

Fundația Copii în Dificultate îngrijește peste 100 de copii care suferă de boli incurabile sau în fază terminală, sunt infectați cu HIV/SIDA, au tulburări din spectrul autist sau sunt abandonați. Acești copii au nevoie de îngrijiri speciale, articole de hrană și de igienă personală (inclusiv scutece), servicii medicale, de recuperare, de asistență socială etc. Pentru fiecare copil, costul lunar al acestor servicii și consumabile este de 7.819 lei.

Evenimentul care va avea loc în data de 16 aprilie, la Sala Palatului, își propune să contribuie la sensibilizarea publicului pentru cauza acestor copii și la strângerea de fonduri pentru îngrijirea lor, pentru a le oferi, la propriu, ZILE. În sprijinul copiilor de la Fundația CID și-au anunțat până acum susținerea personalități importante precum Simona Halep, Cristina Vărzaru, Cristian Chivu, Ivan Patzaichin, Marcel Iureș, Ștefan Bănică Jr. sau Dumitru Prunariu. Ei s-au alăturat campaniei caritabile Jeans4Dreams, care susține eforturile Fundației CID și contribuie la împlinirea visurilor pe care le au micuții îngrijiți de angajații și voluntarii fundației. Vedetele au donat câte o pereche de blugi pentru susținerea cauzei, iar în cadrul evenimentului de la Sala Palatului va fi organizată o Alee a Blugilor Celebri, unde aceștia vor fi expuși.

Totodată, alături de eforturile Fundației CID au venit în ultimul an numeroși oameni pe care îi numim simpli, dar cu suflet mare. Aceștia au participat la curse de semimaraton, competiții de alergare în oraș sau la munte, turnee de volei. În această primăvară, este organizată expediția Himalaya Climb4Dreams, care vizează atingerea vârfului Lobuche (6.119 m) și are ca scop sensibilizarea publicului pentru cauza copiilor îngrijiți de Fundația Copii în Dificultate.

Fondată în anul 1989 de către Children in Distress Marea Britanie, Fundația CID a derulat încă de la început programe pentru 18.000 de copii în dificultate, construind și operând centre rezidențiale tip hospice pentru copii infectați HIV/SIDA, cu boli cronice neurologice severe și copii ai străzii.

În cei 28 de ani de activitate în România, Fundația CID a efectuat 518.400 de ședințe de terapie ABA, 155.520 de ședințe de kinetoterapie și 54.000 de sesiuni de terapie cognitiv comportamentală destinate copiilor cu tulburări neurologice severe, 2.450 de evaluări psihologice complexe și 1440 de ședințe de hipoterapie pentru copiii cu TSA, 750 de ședințe de consiliere psihologică pentru 150 de copii cu anxietate și tulburări de învățare și de comportament.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Recordul Deliei în materie de schimbat ținute: 30 de secunde

Published

on

FOTO CREDIT: FABRICA DE PR
 

În timpul concertelor, fanii se bucură de show-ul pe care artiștii îl fac pe scenă, dar nici în culise spectacolul nu se lasă mai prejos. De multe ori, pentru ca totul să respecte desfășurătorul, echipele sunt atât de organizate încât fiecare secundă devine importantă.

La ultimul concert „Acadelia” de la Sala Palatului, Delia și echipa ei au mai stabilit un record împreună: doar 30 de secunde a durat schimbarea unei ținute, tot atât cât intro-ul piesei „Vino la mine”.

Nici înainte de concert lucrurile nu sunt simple pentru artistă. Pentru a se asigura că prestația ei de pe scenă se ridică la nivelul așteptărilor celor care au visat atât de mult să o cunoască, Delia face pauză vocală de 12 ore. O astfel de apariție implică un look ieșit din comun, iar pentru asta machiajul și coafura durează două ore.

Delia se pregătește să dea startul primului ei turneu național, iar astfel „Acadelia” va îndulci mai multe orașe din țară. Cel mai spectaculos moment al show-ului, în care artista cântă suspendată deasupra scenei, se va regăsi în toate concertele susținute în cadrul acestui turneu.

 

Seria de concerte va debuta la Timișoara, de Dragobete (24 februarie, Sala Constantin Jude), și va continua cu orașele Craiova (1 martie, Sala Polivalentă), Târgu Jiu (2 martie, Sala Sporturilor) Galați (8 martie, Sala Sporturilor), Buzău (9 martie, Sala Sporturilor), Bacău (15 martie, Teatrul de vară), Piatra Neamț (16 martie, Sala Polivalentă), Brașov (23 martie, Sala Sporturilor) și Iași (29 martie, Sala Polivalentă). Biletele pentru toate show-urile vor fi disponibile exclusiv pe http://bilete.deliaofficial.ro/.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending