Connect with us

Evenimente

CATENA a contribuit la succesul și recordul Galei Festivalului Brazilor de Crăciun 2017, Salvați Copiii România

Published

on

 

Într-o seară de vis, invitații speciali ai celei de-a 17-a ediții a Festivalului Brazilor de Crăciun au reușit să adune, pentru dreptul copiilor vulnerabili de a merge la școală, o sumă record: 673.700 de euro au fost strânși din licitația celor 30 de brazi creați special pentru acest eveniment și donați de către designeri celebri, dar și din biletele de tombolă și din sponsorizări.

Fondurile colectate în cadrul Galei Festivalului Brazilor de Crăciun, în scopul de a reduce abandonul școlar, vor fi folosite pentru a finanța programele educaţionale „Şcoală după Şcoală”, în care sunt incluși 4.500 de copii din medii defavorizate şi familiile acestora. „Le mulţumim tuturor companiilor, designerilor, persoanelor publice și nu numai, care ne sprijină și au încredere că împreună putem reda acestor copii șansa la educație și la un viitor decent” – a spus Gabriela Alexandrescu, președinte  executiv Salvați Copiii România

 

Printre invitații de onoare s-au aflat membri ai managementului de vârf FILDAS Trading, dar și CATENA – sponsor Diamond al evenimentului, în frunte cu directorul general, Alina Marinescu.

Anul aceasta, 15 brazi au intrat în licitaţia serii, iar bradul LUMEA CIRCULUI creat de DOINA LEVINTZA a fost licitat și achiziționat de CATENA, pentru suma de 60.000 de euro.

Iată cum și-a descris celebra creatoare opera din acest an:Circul este acel loc unde găseşti o atmosferă incredibilă, o magie care învăluie toată arena, nu ştii cine umblă, cine zboară şi totul pare ireal. Clovnul este personajul care râde plângând şi plânge râzând. El râde ca noi să nu plângem, el este cel care face magii ca toţi copiii să fie fericiţi”.

 

            „CATENA a participat în fiecare an la acest festival, a licitat și a achiziționat cei mai frumoși și mai râvniți brazi” – a spus Alina Marinescu, directorul general CATENA. A avut un brad preferat și în această seară, pe cel al Doinei Levintza, a așteptat până spre finalul serii de gală, a licitat și a câștigat. Acest brad simbolizează bucuria pe care o dăruim copiilor din familia CATENA, dar mai ales copiilor cărora SALVAȚI COPIII România le face viața mai frumoasă! Vă urăm LA MULȚI ANI și  vă dorim un an plin de realizări!”.

De remarcat și faptul că bradul Ștefania Mircea & Salvați Copiii a fost achiziționat de CATENA, Globalworth, Carrefour, RBC și Club Med, pentru suma totală de 58.000 de euro.

 

La Gala prezentată de Andreea Esca au participat aproape 300 de personalități din mediul de afaceri, media, cultură și sport. Gabriela Alexandrescu, președinte executiv Salvați Copiii România, a vorbit despre rolul esențial pe care responsabilitatea socială îl are pentru societate: „Festivalul Brazilor de Crăciun nu este doar un eveniment caritabil, ci a devenit, treptat, un pol al implicării și al asumării colective a faptelor bune. Este minunat să vezi cum, împreună, adunând binele cu bine, cum ne place nouă să spunem, copiii din medii vulnerabile reușesc să rămână la școală și să se integreze, astfel, social. Designeri, companii, voluntari, jurnaliști, tuturor le mulțumim pentru că au înțeles că fiecare dintre ei este parte a schimbării în bine. Mulțumiri speciale Andreei Esca, Andreei Raicu, dar și celor două grupuri care au susținut momentele artistice: Corul de Copii Radio, dirijat de domnul Voicu Popescu și Grupul SONG, toți implicându-se pro bono”. De-a lungul anilor, Salvați Copiii România a obținut, prin intermediul Festivalului Brazilor de Crăciun, aproape 4.000.000 de euro şi a reușit astfel să sprijine activ 28.195 de copii: 6.556 de copii au participat la Grădiniţele Estivale, 18.008 copii au fost incluşi în programul „Școala după Școală”, iar 3.631 de copii au fost sprijiniți prin programul „A Doua Șansă”.

 

            Catena sprijină în mod regulat mai multe fundații, printre care Salvați Copiii! – România, OvidiuRo, organizația HOSPICE Casa Speranței și fundația Light into Europe, iar ca o recunoaștere a solidei relații de parteneriat cu românii, construită în timp și bazată pe încredere, Catena a câștigat, în ultimii ani, numeroase premii, trofee și distincții de excelență. Catena a demonstrat, de-a lungul anilor, nu doar că vine în sprijinul sănătății românilor, dar că se implică activ în ample acțiuni de prevenție și de informare a populației, în activități de promovare și practicare a unui stil de viață sănătos, precum și în diverse campanii sociale și de ajutorare. Peste 4.700 de oameni formează în prezent echipa Catena – o echipă unită și profesionistă, a cărei misiune permanentă nu este doar aceea de o le oferi românilor servicii de înaltă calitate, ci și de a asigura o legătură directă cu aceștia, bazată pe încredere reciprocă și respect. Ca o dovadă de recunoaştere a excelenţei în afaceri, Fildas și Catena au fost desemnate TRUE LEADERS pentru anul 2016, de către ICAP România.

 

            Catena este în prezent Numărul 1 în retailul farmaceutic din România, poziție pe care, pe o piață puternic concurențială, o menține din 2012. Recent, Catena a fost recompensată cu trofeul HOSPICE Champion Award. Apoi, în cadrul galei Forbes 100 a fost lansată ediția specială Forbes România şi Forbes 500, dedicată celor mai importante 100 de personalităţi business care au marcat economia românească – „Forbes Romania 100 Greatest Living Business Minds”, Anca Vlad, preşedinte Fildas-Catena, fiind prima personalitate căreia i s-a înmânat acest trofeu, „drept recunoaştere a spiritului vizionar, dar şi a eforturilor şi perseverenței în afaceri”. La Gala Aniversară a Premiilor Capital 25Anca Vlad a fost distinsă cu premiul pentru Cea mai puternică femeie din antreprenoriatul românesc.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Giulia Tabără – locul I ” Festivalul Junior Music Fest 2019 ” – ediția a V- a Brașov

Published

on

 

La acest sfârșit de săptămână, respectiv 5-6 octombrie 2019,a avut loc la Brașov, a V-a ediție a Festivalului de muzică pop pentru copii și adolescenți “Junior Music Fest “.Peste 120 de concurenți din toate colțurile țării, un juriu de calibru format din Aurelian Temisan, Luminița Anghel, Monica Davidescu, Ciro de Luca și Nicole Cherry, premii atractive și recitalurile invitaților, au transformat Brașovul intr-o lume de poveste.

Câștigătoare a concursului internațional “Sanremo Junior ” la dor 10 ani,finalista în două ediții a concursului “Next Star “,Giulia Tabără obține locul I la “Festivalul Junior Music Fest Brașov 2019 ” – ediția a V-a, impresionand atât publicul cât și juriul cu interpretarea sa.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Atelierele ILBAH pentru a 3-a oara consecutiv la MODEXPO  

Published

on

 

Rampa de lansare pentru industria de fashion

Pentru a doua oara in acest an, in perioada 26-29 Septembrie am asistat la o demonstratie inedita oferita de Atelierele ILBAH, care pentru a 3-a oara au adus la ROMEXPO, in cadrul expozitiei internationale MODEXPO, 6 workshop-uri GRATUITE de Croitorie.

Expozitia MODEXPO a avut loc in Pavilionul B2, unde peste 50 de companii nationale si internationale au oferit vizitatorilor ocazia de a achizitiona tesaturi textile, imbracaminte, pielarie, blanarie, incaltaminte, marochinarie si accesorii.

Pe parcursul celor 4 zile de expozitie Atelierel ILBAH au sustinut 6 ateliere de Croitorie sub umbrela “Descopera Tainele Croitoriei”, atelierele care de fiecare data s-au bucurat de un succes rasunator si au adus zambetul pe buzele partcipantilor.

Atelierele ILBAH sustin industria textila, din care face parte si meseria de croitor, una dintre cele mai vechi si nobile meserii, la foarte mare cautare in marile orase ale tarii dar si in strainate. In cadrul celor 6 workshop-uri partcipantii, fie amatori sau pasionati, au primit o lectie gratuita de croitorie de la trainerii Atelierele ILBAH, traineri cu vaste cunostinte si experienta in domeniu. Cei prezenti au invatat cum sa foloseasca masinile performante de cusut marca Brother, partener official Atelierele ILBAH, si cum sa realizeze un obiect textil folosind tehnici de ultima generatie. La finalul celor 2 ore interactive vizitatorii au plecat cu zambet larg si cunostinte noi, cu care ulterior isi vor alimenta hobby-ul sau de ce nu vor urma acest drum spre o viitoare cariera.

 

Organizator: Atelierele ILBAH.

Eveniment sustinut de Romexpo.

Parteneri: Cusut si Brodat, Brother, Tipare de Croitorie

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BAZAR

De Ziua Internațională a cafelei, Starbucks aduce oamenii împreună

Published

on

 

În fiecare an, pe 1 octombrie, lumea se adună pentru a sărbători băutura care ne unește pe toți, cafeaua, dar și pentru a recunoaște meritele numeroaselor părți importante implicate în procesul obținerii acestei băuturi – de la fermieri, la prăjitori, la barista – care se dedică creării și servirii băuturii pe care toți o iubim. În prima zi de octombrie, Starbucks sărbătorește această unitate mondială prin evenimente semnificative în cafenelele din România, prin barista talentați care fac demonstrații inedite de preparare a cafelei și prin alte surprize.

Cafeaua Starbucks nu ar fi posibilă fără fermierii din întreaga lume care o cultivă. De aceea, brandul lucrează alături de aceștia pentru a sprijini practicile agricole durabile și comunitățile de care aparțin.

 „Cafeaua aduce oamenii împreună și suntem foarte mândri de acest lucru. Credem în sustenabilitate și în rolul nostru de a-i face pe fermieri mai puternici și mai încrezători”, a declarat Karol Zuradzki, Director Regional Starbucks România, Bulgaria și Serbia.  

Peste 25 de milioane de producători de cafea din întreaga lume se confruntă cu impactul unui climat în schimbare. Acesta este motivul pentru care, din punct de vedere al mediului, Starbucks lucrează pentru a soluționa provocările agricole care amenință traiul fermierilor, având misiunea de a face cafeaua primul produs agricol sustenabil din lume. Astăzi, 99% din cafeaua achiziționată de Starbucks la nivel mondial este verificată în conformitate cu Practicile „Coffee and Farmer Equity” (C.A.F.E.), practici care au ajutat fermierii să-și îmbunătățească performanțele legate de mediu, ținând sub control impactul schimbărilor climatice de mai bine de 15 ani.

Din punct de vedere economic, Starbucks face investiții financiare în susținerea fermierilor pe termen lung și în perioade de criză. Cafeaua rămâne o parte critică a economiei pentru mii de fermieri de cafea. Dar, ca orice cultură, este sensibilă la fluctuațiile de prețuri datorate unei varietăți de factori, cei mai mulți fiind în afara controlului fermierilor. Când prețurile globale ale cafelei s-au redus la sfârșitul anului 2018, Starbucks s-a angajat să obțină 20 de milioane de dolari în fonduri de ajutor de urgență pentru fermierii mici din Nicaragua, Guatemala, El Salvador și Mexic. Fondurile sporesc acum veniturile pe care le-au primit pentru recolta lor și contribuie la creșterea stabilității acestora.

Mai mult, Starbucks sprijină educația și inovația de tip open-source pentru a ajuta fermierii prin productivitate și durabilitate. Până în prezent, Starbucks a instruit peste 52.000 de fermieri oferind acces gratuit la educație și resurse prin Centrele sale de sprijin pentru fermieri, cu un obiectiv de a ajunge la 200.000 de fermieri până în 2020.

Așadar, a fi client Starbucks înseamnă mai mult decât a cumpăra o cafea, înseamnă că faci parte din toate aceste eforturi de susținere pentru a face comunitățile agricole locale mai puternice și mai încrezătoare.

„Experiența cafelei Starbucks poate fi rezumată astfel: o cafea excelentă, servită într-un decor modern și confortabil, într-o atmosferă amicală și relaxantă, de către barista zâmbitori și extrem de bine pregătiți, parte a unei echipe care nu se limitează doar la a vinde cafea, ci se preocupă și de amprenta sa asupra lumii și manifestă grijă față de toți cei implicați în producerea cafelei. Pe 1 octombrie nu sărbătorim doar cafeaua, ci îi sărbătorim pe toți cei care o fac specială pentru noi. Vă mulțumim că sărbătoriți alături de noi și că dovediți faptul că, într-adevăr, Cafeaua Unește!”, continuă Karol.

#CoffeeUnites

 

Despre Starbucks

Începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company și-a luat angajamentul de a aproviziona și a prepara cafea arabica de cea mai înaltă calitate, respectând normele de conduită etică şi profesională. În prezent, cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume. Prin angajamentul de neclintit pentru excelență și în conformitate cu principiile companiei noastre, aducem experiența unică Starbucks în viața fiecărui client prin intermediul fiecărei căni de cafea servite. Pentru a împărtăși cu noi experiența, vă rugăm să ne vizitați în locațiile noastre sau online pe news.starbucks.com și Starbucks.com.

Despre AmRest

AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importanți operatori de restaurante din Europa, listați public. Portofoliul Grupului este format din cele patru branduri în franciză (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King) și cinci branduri pe care le deține (La Tagliatella, Blue Frog, Kabb, Bacoa, Sushi Shop). În prezent AmRest operează rețeaua de peste 2100 restaurante în segmentele Restaurante cu Servire Rapidă și Restaurante Casual Dining din 26 țări: Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croația, Slovenia, Austria, Rusia, Spania, Portugalia, Franța, Germania, Armenia, Azerbaidjan, China, Belgia, Iran, Italia, Luxemburg, Arabia Saudită, Elveția, EAU, Marea Britanie. Mai multe informații disponibile pe webpage: www.amrest.eu/en

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: