Connect with us

Evenimente

CATENA a contribuit la succesul și recordul Galei Festivalului Brazilor de Crăciun 2017, Salvați Copiii România

Published

on

 

Într-o seară de vis, invitații speciali ai celei de-a 17-a ediții a Festivalului Brazilor de Crăciun au reușit să adune, pentru dreptul copiilor vulnerabili de a merge la școală, o sumă record: 673.700 de euro au fost strânși din licitația celor 30 de brazi creați special pentru acest eveniment și donați de către designeri celebri, dar și din biletele de tombolă și din sponsorizări.

Fondurile colectate în cadrul Galei Festivalului Brazilor de Crăciun, în scopul de a reduce abandonul școlar, vor fi folosite pentru a finanța programele educaţionale „Şcoală după Şcoală”, în care sunt incluși 4.500 de copii din medii defavorizate şi familiile acestora. „Le mulţumim tuturor companiilor, designerilor, persoanelor publice și nu numai, care ne sprijină și au încredere că împreună putem reda acestor copii șansa la educație și la un viitor decent” – a spus Gabriela Alexandrescu, președinte  executiv Salvați Copiii România

 

Printre invitații de onoare s-au aflat membri ai managementului de vârf FILDAS Trading, dar și CATENA – sponsor Diamond al evenimentului, în frunte cu directorul general, Alina Marinescu.

Anul aceasta, 15 brazi au intrat în licitaţia serii, iar bradul LUMEA CIRCULUI creat de DOINA LEVINTZA a fost licitat și achiziționat de CATENA, pentru suma de 60.000 de euro.

Iată cum și-a descris celebra creatoare opera din acest an:Circul este acel loc unde găseşti o atmosferă incredibilă, o magie care învăluie toată arena, nu ştii cine umblă, cine zboară şi totul pare ireal. Clovnul este personajul care râde plângând şi plânge râzând. El râde ca noi să nu plângem, el este cel care face magii ca toţi copiii să fie fericiţi”.

 

            „CATENA a participat în fiecare an la acest festival, a licitat și a achiziționat cei mai frumoși și mai râvniți brazi” – a spus Alina Marinescu, directorul general CATENA. A avut un brad preferat și în această seară, pe cel al Doinei Levintza, a așteptat până spre finalul serii de gală, a licitat și a câștigat. Acest brad simbolizează bucuria pe care o dăruim copiilor din familia CATENA, dar mai ales copiilor cărora SALVAȚI COPIII România le face viața mai frumoasă! Vă urăm LA MULȚI ANI și  vă dorim un an plin de realizări!”.

De remarcat și faptul că bradul Ștefania Mircea & Salvați Copiii a fost achiziționat de CATENA, Globalworth, Carrefour, RBC și Club Med, pentru suma totală de 58.000 de euro.

 

La Gala prezentată de Andreea Esca au participat aproape 300 de personalități din mediul de afaceri, media, cultură și sport. Gabriela Alexandrescu, președinte executiv Salvați Copiii România, a vorbit despre rolul esențial pe care responsabilitatea socială îl are pentru societate: „Festivalul Brazilor de Crăciun nu este doar un eveniment caritabil, ci a devenit, treptat, un pol al implicării și al asumării colective a faptelor bune. Este minunat să vezi cum, împreună, adunând binele cu bine, cum ne place nouă să spunem, copiii din medii vulnerabile reușesc să rămână la școală și să se integreze, astfel, social. Designeri, companii, voluntari, jurnaliști, tuturor le mulțumim pentru că au înțeles că fiecare dintre ei este parte a schimbării în bine. Mulțumiri speciale Andreei Esca, Andreei Raicu, dar și celor două grupuri care au susținut momentele artistice: Corul de Copii Radio, dirijat de domnul Voicu Popescu și Grupul SONG, toți implicându-se pro bono”. De-a lungul anilor, Salvați Copiii România a obținut, prin intermediul Festivalului Brazilor de Crăciun, aproape 4.000.000 de euro şi a reușit astfel să sprijine activ 28.195 de copii: 6.556 de copii au participat la Grădiniţele Estivale, 18.008 copii au fost incluşi în programul „Școala după Școală”, iar 3.631 de copii au fost sprijiniți prin programul „A Doua Șansă”.

 

            Catena sprijină în mod regulat mai multe fundații, printre care Salvați Copiii! – România, OvidiuRo, organizația HOSPICE Casa Speranței și fundația Light into Europe, iar ca o recunoaștere a solidei relații de parteneriat cu românii, construită în timp și bazată pe încredere, Catena a câștigat, în ultimii ani, numeroase premii, trofee și distincții de excelență. Catena a demonstrat, de-a lungul anilor, nu doar că vine în sprijinul sănătății românilor, dar că se implică activ în ample acțiuni de prevenție și de informare a populației, în activități de promovare și practicare a unui stil de viață sănătos, precum și în diverse campanii sociale și de ajutorare. Peste 4.700 de oameni formează în prezent echipa Catena – o echipă unită și profesionistă, a cărei misiune permanentă nu este doar aceea de o le oferi românilor servicii de înaltă calitate, ci și de a asigura o legătură directă cu aceștia, bazată pe încredere reciprocă și respect. Ca o dovadă de recunoaştere a excelenţei în afaceri, Fildas și Catena au fost desemnate TRUE LEADERS pentru anul 2016, de către ICAP România.

 

            Catena este în prezent Numărul 1 în retailul farmaceutic din România, poziție pe care, pe o piață puternic concurențială, o menține din 2012. Recent, Catena a fost recompensată cu trofeul HOSPICE Champion Award. Apoi, în cadrul galei Forbes 100 a fost lansată ediția specială Forbes România şi Forbes 500, dedicată celor mai importante 100 de personalităţi business care au marcat economia românească – „Forbes Romania 100 Greatest Living Business Minds”, Anca Vlad, preşedinte Fildas-Catena, fiind prima personalitate căreia i s-a înmânat acest trofeu, „drept recunoaştere a spiritului vizionar, dar şi a eforturilor şi perseverenței în afaceri”. La Gala Aniversară a Premiilor Capital 25Anca Vlad a fost distinsă cu premiul pentru Cea mai puternică femeie din antreprenoriatul românesc.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Trei barmani români vor merge la Moscova în etapa următoare a celebrului concurs Bacardi Legacy

Published

on

 

Bacardi a încheiat cu succes etapa din România a legendarului concurs de cocktailuri pentru barmani Bacardi Legacy. După un eveniment spectaculos care a avut loc săptămâna trecută la LOFT, Andreea Brașovean, Marian Moisi și Sergiu Biriș au câștigat marele premiu pus în joc de echipa Bacardi: un loc în etapa de la Moscova! 

Bacardi Legacy este un concurs internațional care sprijină creativitatea în spiritul Bacardi și provoacă barmanii să găsească rețeta ideală pentru următorul cocktail de renume internațional, așa cum au devenit la rândul lor Mojito, Daiquiri sau Old Cuban.

Cei 10 barmani finaliști din România, care au participat la Bacardi Legacy, au avut la dispoziție câte 6 minute pentru a pregăti rețeta de cocktail creată de ei special pentru eveniment, argumentând alegerea făcută. Pe lângă tipul de Bacardi ales, ei au avut voie să folosească maxim 6 ingrediente pentru băutura creată.

Juriul internațional care a ales cei trei câștigători a fost format din Peter Gozon, campionul Ungariei la Bacardi Legacy, cu o experienta de peste 15 ani în industrie, brand ambasador Bacardi și bar manager la High Note Skybar din Budapesta, Ana Maria Pocora (Sterian), brand manager Bacardi Martini Group cu peste 10 ani experiență în domeniu, și “Mr. Big Fish” Vitaly Alekseyev, finalist mondial Bacardi Legacy și head bartender la The Dutchess, în Amsterdam.

„Bacardi Legacy este un proiect extrem de interesant și mă bucur că am reușit să organizăm într-un timp foarte scurt un eveniment de excepție. Evident succesul nu ar fi fost posibil fără prestația extraordinară a tuturor celor 10 concurenți care au venit foarte bine pregătiți și au fost pe cât de carismatici pe atât de talentați. Mi-ar fi plăcut să îi pot trece pe toți 10 în semifinala de la Moscova, însă doar trei au fost norocoși și evident s-au remarcat în fața juriului atât print talentul mixologiei, cât și prin arta de a vorbi cu pasiune despre ceea ce fac. Îi felicit pe toți și le țin pumnii finaliștilor la Moscova”, a declarat Ana Maria Pocora (Sterian), brand manager Bacardi Martini Group.

Experiența celor trei jurați și-a spus cuvântul în momentul deliberării. Ei au ales să premieze creativitatea, gustul și originalitatea participanților, transformându-i pe Andreea Brașovean, Marian Moisi și Segiu Biriș în adversari de temut în finala de la Moscova.

Mare premiu Bacardi Legacy de la Moscova este un loc în marea finală de la Amsterdam, unde se va premia campionul mondial Bacardi Legacy.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

La jumătatea Turneului Național #Confesiune, Smiley a cantat Acasa, la Pitesti

Published

on

 

Aflat deja la jumătatea primului Turneu Național #Confesiune, Smiley a cântat Acasă, la Pitești, la Casa de Cultură a Sindicatelor, pentru prima oară în fața bunicii sale.

„Nemaipomenit de bine, simţeam că zbor, plutesc. M-am bucurat nespus de mult!”, a spus bunica artistului.
“Întotdeauna am emoții foarte mari atunci când sunt acasă la mine, dar acum, mai ales, că a venit bunica să mă vadă pentru prima oară într-un concert. Sunt fericit pentru tot ceea ce mi se întâmplă și pentru bucuria oamenilor care ne sunt alături la fiecare concert ”, mărturisește Smiley.

La Pitești au fost două ore pline în care publicul a cântat pe piesele cele mai cunoscute ale artistului. Seredinschi, artistul nou intrat în portofoliul HaHaHa Production, a dat tonul cu Piesa mea de dor în deschiderea concertului #Confesiune.

Dorian, și el artist HaHaHa Production, a cântat cu Smiley, cea mai nouă piesă – Aprinde scânteia, o declarație despre libertatea de a fi.
Turneul va continua pe 13 noiembrie la Craiova, la Sala Polivalentă, unde locurile au fost deja suplimentate la cererea publicului, încă 400 de bilete fiind scoase la vânzare în ultimele zile.

La Târgu Jiu, Smiley va inaugura singura sala de sport în oraș prin concertul care va avea loc pe 14 noiembrie.
Ultimele două orașe vor fi Timișoara, pe 15 noiembrie și Constanța, pe 18 noiembrie, unde biletele s-au epuizat de câteva săptămâni.
Organizatorii Turneului Național Confesiune sunt HaHaHa Production și Sublime România, una dintre cele mai mari agenții de profil din industria muzicală din România, iar partenerul principal al turneului este Kaufland.

Kaufland România susține concertul Smiley pentru că spiritul fresh, mereu tânăr al artistului se îmbină armonios cu viziunea companiei, cu dorința de a se reinventa și de a rămâne, totodată, un punct de referință în viața românilor. Bucuria din cântecele și versurile lui Smiley sunt într-un acord perfect cu misiunea Kaufland România – aceea de a fi o prezență pozitivă în viața de zi cu zi a românilor, în demersul de a face din orice săptămână – o săptămâna bună.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Puritate Pandora – Noi bijuterii cu modele clasice reinterpretate

Published

on

 

Inspirate de puritatea formelor și a culorilor regăsite iarna în natură, noile bijuterii ale Seriei Puritate PANDORA reprezintă o reinterpretare contemporană a unor stiluri emblematice.

Seria Puritate PANDORA duce metalele prețioase și elementele de design într-o nouă dimensiune a eleganței. Materialele de înaltă calitate precum atemporalul argint 925 și arămiul PANDORA Rose au rolul de a capta toate privirile, dar și de a servi drept fundal pentru modelul mărgelat rafinat și perlele de cultură de apă dulce – un element cheie al ADN-ului PANDORA – aducând astfel colecției un sentiment de armonie și strălucire.

Texturi circulare, proporții inedite și detalii minunate, finisate manual, creează un mix fascinant între stilurile moderne și cele vintage. Perlele de cultură de apă dulce par că plutesc, iar sferele mobile adaugă o notă atemporală și o fluiditate sofisticată inelelor, cerceilor, colierelor, talismanelor și brățărilor.

Noua serie uimitor de versatilă cuprinde o gamă de modele pentru fiecare femeie și fiecare ocazie: inele statement de purtat zi de zi și cercei rotunzi împodobiți cu perle de cultură de apă dulce, coliere șic ajustabile și cercei mărgelați – piesele ideale pentru a transforma o ținută de zi într-una de seară, cât ai clipi.

În acest sezon, îndrăznește să experimentezi contrastele și creează-ți propriul tău mix special între elementele clasice și cele contemporane. Combină diferite forme și texturi pentru a realiza suprapuneri unice de inele și cercei. Abordează un look minimalist, suprapune coliere, pandantive și lanțuri de diferite lungimi pentru a fi în centrul atenției, sau atrage privirile printr-un echilibru perfect cu noile coliere în formă de Y.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending