Connect with us

Evenimente

CATENA, laureată cu HOSPICE Champion Award 2017

Published

on

 

Zeci de invitați au fost prezenți la Edelweiss „Magic of the Musicals Dinner”, eveniment de tradiţie organizat de HOSPICE Casa Speranței, în beneficiul copiilor și adulților care suferă de boli incurabile, aflați în îngrijirea fundației care sărbătorește în acest an 25 de ani de la înființare.

 

Susținut și de Catena, acesta este cel mai important eveniment de strângere de fonduri pentru îngrijirea paliativă a celor aflați în suferinţă. Organizația, condusă de fondatorul Graham Perolls, președinte HOSPICE Casa Speranței, a oferit până acum sprijin gratuit şi necondiţionat pentru 22.000 de pacienţi şi familiile acestora, însă niciunul dintre aceste lucruri nu ar fi fost posibil fără sprijinul şi susţinerea sponsorilor.

Deloc întâmplător, unul dintre cele mai aşteptate momente ale galei a fost decernarea premiilor HOSPICE Champion Award. Și asta pentru că una dintre principalele surse de venit ale HOSPICE Casa Speranței este reprezentată de fondurile atrase din comunitate, prin implicarea persoanelor fizice şi a companiilor în campaniile și evenimentele organizației.

 

Catena, compania care este o susţinătoare de tradiţie a cauzei, a fost prima premiantă a serii fiindu-i decernat trofeul HOSPICE Champion Award. Premiul a fost înmânat doamnei Alina Marinescu, Director General Catena, companie reprezentată la eveniment de membre ale managementului de vârf din cadrul FILDAS Trading, CATENA și TONICA Group.

 

Catena sprijină în mod regulat mai multe fundații, printre care Salvați Copiii! – România, OvidiuRo, organizația HOSPICE Casa Speranței și Fundația Light into Europe, iar ca o recunoaștere a solidei relații de parteneriat cu românii, construită în timp și bazată pe încredere, Catena a câștigat, în ultimii ani, numeroase premii, trofee și distincții de excelență. Catena a demonstrat, de-a lungul anilor, nu doar că vine în sprijinul sănătății românilor, dar că se implică activ în ample acțiuni de prevenție și de informare a populației, în activități de promovare și practicare a unui stil de viață sănătos, precum și în diverse campanii sociale și de ajutorare:  campania „O inimă sănătoasă iubește mai mult!”, pliantele gratuite „Broșura Inimii”, „Ziua de luptă împotriva diabetului”, broșura gratuită „Ințelege și controlează diabetul”, plus cardurile cu reduceri de prețuri pentru diferite categorii de pacienți – cardul pentru pensionari, cardul pentru elevi și studenți, cardul „Mama si Copilul”. Peste 4.700 de oameni formează in prezent echipa Catena – o echipă unită și profesionistă, a cărei misiune permanentă nu este doar aceea de a le oferi românilor servicii de înaltă calitate, ci și de a asigura o legatură directă cu aceștia, bazată pe încredere reciprocă și respect.

 

Pe tot parcursul Edelweiss „Magic of the Musicals Dinner” au avut loc tradiţionalele Silent Auction Slide – licitația fără strigare a obiectelor expuse și licitația cu strigare – Live Auction, în beneficiul HOSPICE Casa Speranței. „Le mulțumim invitaților pentru generozitate! Dincolo de obiectele minunate pe care le licitați, veți face mai bună viața cuiva care se confruntă cu un diagnostic nedrept!” – au spus organizatorii. Două momente artistice de excepţie au fost prezentate la Edelweiss „Magic of the Musicals Dinner” pentru HOSPICE Casa Speranței: fragmentele din musicalurile „Mizerabilii” şi „Chicago”, în regia şi coregrafia lui Răzvan Mazilu.

Fondurile strânse cu ocazia Edelweiss „Magic of the Musicals Dinner” vor fi folosite de HOSPICE Casa Speranței pentru a asigura în 2018 îngrijirea a peste 4.000 de pacienți și a familiilor lor.

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

La 11 ani, Smiley si-a sarbatorit HaHaHa Production printr-o petrecere de nota 10

Published

on

 

11 ani de HaHaHa Production au fost sarbatoriti cu peste 3 ore de muzica live, cu sute de persoane alaturi, cu amintiri si imbratisari, in cea mai extinsa familie, cu toti artistii si prietenii din istoria companiei, dar si cu cei mai mari producatori muzicali internationali, aflati acum la finalul sesiunii muzicale #MusicJourney din Romania.

Feli, Liviu Teodorescu, Corina, Alex Velea, Adda, Nicole Cherry, Ruby, Anda Adam, Jo, Cabron, What’s Up, Sore, Dorian, Seredinschi, Speak, Raluk, Damian Draghici sunt doar o parte dintre cei care au urcat pe scena si au cantat live, alaturi de Smiley, de band-ul lui si de toti invitatii prezenti cele mai cunoscute piese din istoria lor alaturi de HaHaHa Production. Tot Smiley a fost cel care a dat tonul petrecerii, el a cantat una dintre cele mai cunoscute si premiate piese, Acasa. Dupa aproape trei ore de muzica live, Smiley a valsat cu Feli, a stat cu Damian Draghici “In statie la Lizeanu” si a aprins scanteia cu Dorian, in timp ce artistii HaHaHa Production au urcat pe scena cu 11 torturi in corul de “Multi ani traiasca” al prietenilor prezenti.

Cand ajung in momente din astea festive, realizez cat timp a trecut si ca, de fapt, am lucrat cu aproape toti artistii din Romania. HaHaHa Production este un vis al meu pe care l-am inceput doar cu o dorinta uriasa de a face muzica, sperand mereu sa ajunga la cat mai multi oameni. Atat!”, povesteste emotionat Smiley care acum 11 ani a pornit acest drum cu o mana de prieteni si o mare dragoste fata de muzica.

Alaturi de Smiley la petrecerea sa au venit inarmati cu multa pofta de distractie si dans printre altii si Andreea Esca alaturi de sotul sau, Alexandre Eram, Pavel Bartos, Marius Moga, Iulian Moga, Iulia Vantur, Adrian Sarbu, Cristina Iacob, George Pistereanu, Lino Golden, Tequila, Raluca si Walter Zenga, fosti si actuali concurenti de la Vocea Romaniei sau Romanii au talent, oameni de radio si televiziune si cei mai multi dintre artistii noi sau vechi ai HaHaHa Production.

11 ani inseamna in primul rand prietenii multe castigate, unele pierdute, munca multa si ore nedormite, dar mai ales, sute de piese scrise si compuse de noi. Sunt fericit ca am avut curajul sa pornesc la drum doar cu un vis si cativa prieteni. Sunt si mai fericit ca muzica noastra e ceruta si ascultata de atatia oameni. Dupa un deceniu de HaHaHa Production sunt convins ca asteptarile vor fi si mai mari de la noi”, marturiseste Smiley.

11 ani de HaHaHa Production inseamna si peste 700 de piese compuse, 110 artisti pentru care s-a scris si compus muzica si nenumarate premii adjudecate. HaHaHa Production este un pionier si in online-ul romanesc, primul canal pe Youtube si primul cont de Facebook, iar canalele artistilor aduna azi peste 1 milliard de vizualizari, cu aproape 3 milioane de subscribers. Dintre cele mai importante premii oferite de industria muzicala, peste 25 de premii au fost castigate de Smiley de-a lungul anilor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Au început înscrierile la ediția a 6-a a Crosului IT-iștilor

Published

on

 

Crosul IT-iștilor powered by Infodesign revine cu ediția numărul 6. Sute de IT-iști și iubitori ai sportului sunt așteptați și în acest an să alerge, pe 22 iunie, în Parcul Tineretului din Capitală. Înscrierile se fac pe site-ul evenimentului: https://infodesign.ro/crosulitistilor/ până pe 20 iunie.

Kitul și participarea celor care activează în domeniul IT (fie că sunt studenți, fie că lucrează în departamente ori companii din industria tehnologiei informației) sunt gratuite. Cu toate acestea, competiția se adresează tuturor persoanelor dornice să facă parte dintr-o comunitate care timp de 5 ani consecutivi a spus ”Log out, shut down, go run”, promovând astfel mișcarea în aer liber și un stil de viață activ și sănătos.

Kitul de participare va conține un tricou tehnic, număr de concurs, insignă, baton energizant, dar și alte surprize din partea sponsorilor. Pe lângă acestea, organizatorii își așteaptă concurenții echipați, ca de fiecare dată, cu energie și voie bună.

Programul evenimentului începe cu distribuirea kiturilor de concurs, la ora 7.30, continuă cu sesiunea de încălzire, la ora 9.00, urmând ca startul competiției să fie dat la ora 9.30. Startul și festivitatea de premiere vor fi amenajate lângă Intrarea Cafeneaua Actorilor din Parcul Tineretului.

Cei care doresc să se înscrie vor putea opta pentru Cursa Hobby de 3km (o tură de lac) sau pentru Cursa Expert de 10 km (trei ture de lac). Indiferent de timpii obținuți pe traseu, participanții se pot simți niște învingători pentru că au renunțat la confortul și sedentarismul cotidian.

Crosul IT-iștilor este organizat de Infodesign, în parteneriat cu F-Secure România. Printre primii sponsori anunțați ai evenimentului se numără: Genesis, Marvo, Redis Nutriție, Buff România, Aqua Carpatica, Answear, Nutrislim, The Cage, Anvergura, Discovery Arena, Mojo Sailing.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Iubitorii de sport, natura si muzica sunt asteptati la Prima editie a festivalului “Sambata X3”

Published

on

 

In perioada 26-28 iulie, Gradina Ielelor din Sambata de Sus, isi va deschide portile pentru a primi miile de iubitori ai sportului, naturii si muzicii de calitate la cel mai mare festival care  imbina armonios elemente de entertaiment si lifestyle: muzica live, gastronomie romaneasca, sport si activitati in aer liber, activitati culturale, de protectia si conservarea mediului, de responsabilitate sociala.

 

Organizatorii festivalului isi propun sa aduca impreuna amatorii de festival si sportivii iubitori de alegare montana, cross, airsoft si montain bike, in cadrul unei atmosfere de socializare si entertainment, de care se poate bucura intreaga familie. Nu vor lipsi ingredientele de succes ale unui festival: muzica live, zona de food si multe ateliere de creatie dedicate, deopotriva, si celor mari si celor mici.

Aerul curat, cele 6 hectare ale Gradinii Ielelor, locul unde se va desfasura festivalul,infrastructura demna de marile festivaluri internationale: apa curenta, energie electrica,  statie de epurare, 3 lacuri artificiale, sistem de drenaj prin canale colectoare, toalete moderne la standarde europene in container sanitar, container dusuri, vor oferi participantilor o experienta unica alaturi de cei dragi.

 

“Ne-am dori sa creionam un festival care sa aduca impreuna familiile, un festival unde pot veni sa se bucure de muzica, miscare, natura dar si de siguranta si de o atmosfera linistita. In peisajul festivalurilor cred ca era nevoie de un astfel de concept, pentru ca, in acest moment, sunt foarte multe festivaluri de nisa, fie ca vorbim de muzica house, electric music sau rock. Noi am vrut sa oferim o alternativa pentru intreaga familie”, a declarat Lucian Savoiu, unul dintre organizatorii Sambata X3.

Cu o investitie de sute de mii de euro in infrastructura si amenajare, Gradina Ielelor poate acomoda mii de oameni care vor regasi in mijlocul naturii comfortul dorit si de cei mai exigenti dintre participanti:

 

Ø  Zone umbra naturala / copaci

Ø  Zona campare gratuita 15.000 mp

Ø  Parcare gratuita

Ø  Energie elctrica

Ø  1 scena de 6 x 7 ptr concerte pe timp de zi

Ø  1 scena mare de 10 x 10 pentru concerte pet imp de noapte

Ø  Iluminat perimetral

Ø  Iluminat ambiental

Ø  Gard imnprejuitor

Ø  Ambulanta permanenta

Ø  Punct de prim ajutor in interiorul festivalului

Ø  Paza firma specilatizata atat interior cat si exterior

Ø  Pct acces festival

Ø  Instalatie de canalizare de 400 ml

Ø  Statie de epuarare proprie de 15.000 lt

 

Gradina Ielelor va gazdui baruri, foișoare, scene permanente,  zone de relaxare, zone amenajate pentru copii, dușuri și toalete. Capacitatea de campare este de pana la 1.500 de corturi, in regim gratuit. Organizatorii au incheiat parteneriate cu companii care vor inchiria, in cadrul locatiei, celor care nu doresc sa isi aduca de acasa: corturi pentru campare, biciclete pentru mountain bike si echipamente complete de airsoft.

 

Iubitorii de alergare montana si cross, MTB si airsoft, amatori sau profesionisti, sunt asteptati sa se  inscrie la competitiile organizate in cadrul Festivalului  SX3

Timp de trei zile, Sambata de Sus va fi un centru important al sportului  și distracției pentru participantii de toate varstele. Specialisti in cele trei discipline sportive au gandit trasee cu diferite grade de dificultate, astfel incat sa raspunda cerintelor celor mai putin antrenati dar si sportivilor de performanta.

 

Cursele de alergare montana si cross sunt concepute pentru diferite distanțe și adaptate pentru diferite grupe de varste, astfel incat intreaga familie sa faca miscare si sa se bucure de aerul curat de munte. Celor mai mici participanti, dar si amatorilor de distractie, organizatorii le-au pregatit o cursa de 1 KM , respectiv Family Music Run, o cursa de 3 km pe ritmuri muzicale. In functie de gradul de pregatire, ceilalti participanti se pot inscrie la una dintre cele 2 curse de alergare, respectiv 10 km și 21 km (half marathon). Partener oficial al curselor de alergare montana și cros este Federația Romana de Atletism.

 

Cursele MTB se vor desfasura pe trasee de 20, respectiv 40 de km, cu grade diferite de dificultate, pentru a spori  intensitatea acestor competitiei.

Iubitorii de adrenalina oferita de practicarea Airsoft vor avea parte de o experienta inedita. Inscrierile sunt deschise pentru o competitie in stil militar, din care nu vor lipsi numeroase provocari, trageri la

tinta fixa, cursa cu obstacole in echipa de 5 tragatori.

Competițiile sportive se vor desfasura pe suprafata a 3 localitati: Sambata de Sus, Lisa si Dragus intr-un areal de peste 1.000 ha.

Cei care doresc sa se inscrie la competitiile sportive sau vor mai multe informatii despre festival o pot face accesand: https://sambatax3.ro/

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending