Connect with us

Film

Catrinel Marlon (Menghia), ambasador Chopard la Festivalul de Film de la Cannes 2018

Published

on

 

Fotomodelul și actrița română Catrinel Marlon (Menghia) este ambasadorul brandului Chopard la ediția de anul acesta a Festivalului de Film de la Cannes, unde a lansat pe 9 mai proiectul „Cannes is in the air”.

Catrinel Marlon este imaginea aleasă de Caroline Scheufele, proprietara Maison Chopard, principalul sponsor al Festivalului de Film de la Cannes, pentru noua campanie a brandului.

Ea prezintă, în cadrul proiectului, o poveste a cinematografiei exprimată în șase episoade regizate de Alexis Weller, ce este promovată pe platformele social media.

Casa Chopard este creatoarea trofeului Palme d’Or, prestigiosul premiu oferit în cadrul festivalului.

În afara carierei de model, Catrinel Marlon a fost implicată în mai multe proiecte cinematografice, cel mai recent, în lungmetrajul „Gomera”, pe care regizorul Corneliu Porumboiu l-a filmat în România și Spania. În coproducția România-Franța-Germania, care va fi lansată în 2019, ea deține rolul principal.

În plus, ea este personajul principal în cel mai recent videoclip al lui Andrea Bocelli, care va fi lansat la finalul acestui an. Ei colaborează și la evenimentul caritabil „Celebrity Fight Night in Italy”, organizat de Bocelli și soția lui, Veronica. Catrinel Marlon va fi amfitrioana uneia dintre serile viitoarei ediții, care va avea loc pe 6 septembrie. Sumele care vor fi strânse în cadrul evenimentului vor fi donate către Andrea Bocelli Foundation și Muhammad Ali Parkinson.

În ultimii ani, Catrinel a fost promotor a peste 30 de mărci comerciale prezente la nivel mondial. A apărut pe coperțile a peste 80 de publicații de modă printre care Vogue, Elle, FHM, Maxim, Sports Illustrated.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Film

“Oh, Ramona”, record de audiențe în cinematografe cu 111.881 spectatori după primul weekend

Published

on

 

Filmul “Oh, Ramona”, regizat de Cristina Jacob după bestseller-ul scris de Andrei Ciobanu, a bătut toate recordurile de audiență pentru o producție românească, cinematografele raportând 111.881 spectatori după primul weekend de la lansarea peliculei.

Comedia românească a intrat pe primul loc în box-office-ul din acest an,  realizând venituri comparabile cu blockbuster-uri americane precum “Avengers”, “Aquaman”, “Fifty Shades Freed”, “Venom” și “Deadpool 2”.

Cristina Jacob, regizorul care își întrece acum propria performanță de audiență stabilită în 2016 cu “Selfie 69”, a declarat: “Mulțumesc că ați fost la film în număr atât de mare! Este cea mai frumoasă recompensă pentru munca întregii echipe. Pentru mine înseamnă mai mult decât orice premiu. 111.881 spectatori în primul weekend este un prag depășit pentru prima dată de un film românesc. E un semn că publicul nostru, în primul rând cel tânăr, începe să aibă încredere în filmele noastre. Răspunsul entuziast al generației Z arată că noi am reușit să le răspundem așteptărilor lor, să-i surprindem”.

Mult așteptat de publicul tânăr, filmul a primit mii de feedback-uri și recomandări pozitive pe social media de la cei care l-au văzut: “Un film la care râzi cu lacrimi de la început până la sfârșit. Era sala plină, am stat în primul rând și nu m-a deranjat. E mai fain decât comediile americane”, “A fost genial. Am fost entuziasmată la toate scenele, iar analogiile mi-au plăcut la nebunie”, “Cea mai tare idee de film românesc. Mă bucur că în sfârșit am prins bilete”, sau “Un film nemaipomenit, pe care l-aș revedea de sute de ori”.

Protagonistul Bogdan Iancu și cei șase actori principali englezi și americani (Aggy K. Adams, Holly Horne, Basil Eidenbenz, Andromeda Godfrey, Leonardo Boudreau și Melanie Ebanks) au fost deopotrivă apreciați pentru performanța lor.

Și multe vedete tinere au văzut filmul. “A fost foarte amuzant, am râs mult și ne-au plăcut scenele cu analogii”, mărturisesc frații MunteanuLaura Giurcanu adaugă: “În film vezi Marea Neagră, Brașovul și Bucureștiul într-un fel în care nu le-ai mai văzut până acum”, iar Alina Eremia conchide “Va invit și pe voi să veniți să îl vedeți. Am stat cam tot timpul cu gura până la urechi”.

Comedia “Oh, Ramona” este o producție Zazu Film, distribuită de Jacob Bros, și  rulează în prezent în 109 săli de cinema din 50 orașe din România.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Film

Vertical Entertainment prezintă „Marea Aventură LEGO® 2” din 15 februarie la cinema

Published

on

 

Din 15 februarie, pe marile ecrane, mult așteptata continuare a animației care a dat startul freneziei LEGO®, „Marea Aventură LEGO® 2” îi reunește pe eroii din Bricksburg într-o nouă misiune de salvarea a orașului lor. După cinci ani în care totul a fost grozav, locuitorii sunt din nou în pericol: invazia extraterestră LEGO DUPLO® distruge orașul mai repede decât poate fi reconstruit.

Lupta pentru a învinge inamicul și a restaura armonia îi va transporta pe Emmet, Lucy, Batman și prietenii lor în ținuturi foarte foarte îndepărtate, către lumi neexplorate, inclusiv într-o galaxie unde totul este cântat. Misiunea le va testa curajul, creativitatea și abilitățile de reconstrucție, dar îi va ajuta în același timp să afle cât de speciali sunt.

O producție Warner Bros. Pictures și Warner Animation Group, în asociere cu LEGO System A/S, Lin Pictures/Lord Miller/Vertigo Entertainment, animația „Marea Aventură LEGO® 2” are premiera pe marile ecrane din 15 februarie, în varianta 3D dublată în limba română.

LEGO, DUPLO, logo-ul LEGO, minifigurinele, piesele și îmbinarea lor sunt marca înregistrată The LEGO Group. ©2018 The LEGO Group. Toate drepturile rezervate.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Film

,,Faci sau Taci” face publice imaginile de la filmări cu două luni înainte de lansarea comediei în cinematografe

Published

on

Foto Credit: Vertical Entertainment
 

Este pentru prima dată când un film românesc face publice imaginile de pe set, prin realizarea unei serii de aproximativ 20 de episoade de making-of, în care distribuţia impresionantă a comediei ,,Faci sau Taci” poate fi observată într-un cadru neconvenţional şi diferit de cel în care publicul are ocazia să îi urmărească de obicei pe: Augustin Viziru, Levent Sali, Gică Craioveanu, Cătălin Cazacu, Codin Maticiuc, Cosmin Nedelcu (Micutzu), Bogdan Mălăele, Diana Dumitrescu, Sandra Izbaşa, Giulia, Oana Moşneagu, Ana Baniciu, Cristina Visterneanu, Monica Bârlădeanu, Maria Popoviciu şi Horia Brenciu.

Cu exact două luni înainte de lansarea filmului pe marile ecrane, comedia ,,Faci sau Taci” îşi invită fanii să asiste la activitatea de pe set şi implicit să experimenteze atmosfera din culise. Conform spuselor regizorului Iura Luncaşu, motivul pentru care şi-a dorit să realizeze această serie de episoade este acela că: ,,De multe ori în campania de promovare a unui film, suntem întrebaţi cum a fost la filmări, dacă au fost momente amuzante, memorabile, care au fost dificultăţile întâmpinate şi aşa mai departe. Aşa că de această dată am decis să le oferim oamenilor ocazia să fie prezenţi cu noi, pe set. Multe dintre aceste acţiuni se uită, aşa că dorinţa noastră a fost să oferim din timp mai multe informaţii şi să dăm publicului ocazia de a-şi construi chiar înainte de premieră propria poveste şi viziune asupra filmului.”, a concluzionat regizorul.

Primul episod al seriei de making of-uri ,,Faci sau Taci” îl prezintă pe Iura Luncaşu înainte de începerea filmărilor, când a vrut să se asigure că toţi actorii ştiu să folosească o armă pentru a fi cât mai convingători pe marele ecran. Acesta este motivul pentru care, sub atenta îndrumare a regizorului şi a unui coordonator cascador, cei cărora le erau rezervate scene de acţiune în film au fost mobilizaţi la o sesiune de antrenament în pădure. Levent Sali, Bogdan Malaele, Ana Baniciu, Giulia, Sandra Izbasa, Cristina Visterneanu, Ana Moşneagu şi Diana Dumitrescu şi-au luat rolurile în serios şi au dat tot ce au avut mai bun la primele repetiţii, iar declaraţiile lor, precum şi câteva scene de la antrenamente pot fi vizionate în primul episod al seriei de making of-uri.

Un film independent semnat de casa de producţie Next Spot, comedia ,,Faci sau Taci” a fost realizată cu sprijinul Vertical Entertainment şi The Story Lab, divizia de conţinut a agenţiei internaţionale Dentsu Aegis Network.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending