Connect with us

ALL MEDIA

Caz umanitar: Ajutati-l pe Stefan

Published

on

 

Ma numesc SAVITCHI SANDICA, sunt o mama disperata, am un baietel de 3 ani si 10 luni – SAVITCHI STEFAN CRISTIAN, care este foarte grav bolnav.

Pe data de  30.06.2009 a fost diagnosticat cu PURPURA TROMBOCITARA IDIOPATICA.

Am crezut ca este o boala mai usoara,  insa m-am inselat. Pentru aceasta boala a copilasului nostru nu mai exista tratament in ROMANIA . S-au incercat mai multe metode de tratament insa raspunsul acestora a fost de moment, trombocitele scad  foarte mult, ajungand si la 1000 (valoarea normala fiind de peste 150000). Riscul de a face hemoragie intracraniana este foarte mare, baietelul meu  facand  de la cortizon hipertensiune arteriala -170/110 mmhg, diabet medicamentos, tahicardie medicamentoasa, de la imunoglobuline febra foarte mare, dureri de cap, diaree, transfuzia de mese trombocitare fiind zilnica. Medicii, ca ultima metoda terapeutica, au decis sa il opereze de splina crezind ca aceasta distruge trombocitele. L-au operat, insa nu splina a fost de vina, trombocitele continuand sa scada f mult.

Medicii de la Spit Fundeni au spus ca nu mai exista tratament in  Romania . Am primit un raspuns din ISRAEL, sa  mergem urgent cu copilul pentru a-i oferi o sansa la viata. Ne-au spus ca 10 zile de investigatii costa  8000 dolari. Dupa ce se va stabili diagnosticul exact, vom avea nevoie de alti bani pentru tratament.  Suntem disperati. Acesti bani nu ii avem.

Va rugam din suflet sa ne ajutati. Viata lui este in mainile dumneavoastra. Conturile, in care va rugam cu disperare sa depuneti orice suma puteti, sunt:  RO97BRDE426SV41485844260(ron) si  RO17BRDE426SV41485504260(eur), deschise la  BRD GSG Sucursala TITAN. Telefoanele noastre sunt  0745949159 – SAVITCHI SANDICA si 0744805478 – SAVITCHI CLAUDIU. VA RUGAM AJUTATI-NE  SA IL SALVAM. Spit. Fundeni ne-a completat si formularul E112  insa raspunsuri nu avem decat din Israel care nu accepta acest formular.

Va rog din suflet sa ne ajutati cu orice suma puteti. Copilasul nostru risca sa faca hemoragie intracraniana oricand  si ne ingrozeste gandul ca l-am putea pierde.

Am atasat raportul medical, formularul E112 si poze cu Stefan.

Va multumim, si asteptam cu disperare ajutorul dumneavoastra.

MEDICAL REPORT

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending