Connect with us

BUSINESS

Ce este un sistem ISO 9001 ?

Published

on

 

Este imposibil sa nu fi auzit de certificarea ISO si in special de ISO 9001. Chiar daca acesta este un termen destul de cunoscut de multi, putini stiu la ce se refera. Vom incerca, in randurile de mai jos, sa va explicam la ce se refera acest tip de certificare si cand este bine sa fie implementat intr-o companie.

Inainte de toate, trebuie sa va spunem ca o certificare ISO are ca scop dezvoltarea anumitor standarde de calitate comune la nivel international, aplicabile intr-o gama larga de domenii. Ca sa fim mai clari, certificarea ISO 9001 este un standard global de management al calitatii. Certificarea amintita este adoptata de companii din intreaga lume, cu scopul de a controla calitatea serviciilor oferite si de a se impune pe noi piete de desfacere. Adoptarea certificarii respective asigura o recunoastere la nivel international a produselor si serviciilor firmei in cauza. Certificarea ISO 9001 aduce dupa sine consolidarea brandului.

Trebuie sa va mai spunem ca orice tip de organizatie, indiferent de marimea acesteia, poate apela la aceasta certificare, un atfel de certificat fiind extrem de util in activitatea oricarei firme. De ce spunem asta? Pentru ca un certificat ISO 9001 poate veni in ajutorul firmelor axate pe servicii sau productie, ajutandu-le in acest mod sa se alinieze unor standarde de calitate recunoscute in intreaga lume si care vor fi extrem de benefcice bunei functionari a afacerii pe viitor. Cu alte cuvinte, avand implementat un astfel de standard global de management al calitatii, produsul sau serviciul tau va avea sanse mult mai mari sa fie folosit si in alte tari, certificarea ISO 9001 fiind, pana la urma, certificarea calitatii unui produs sau serviciu. Acest tip de certificare se poate numi si “pasaportul de calitate” al produsului.

Companiie folosesc acest standard al calitatii pentru a demonstra ca au capacitatea de a iesi pe piata cu produse si servicii de calitate. Avand implementat un asemenea standard global de management al calitatii, orice firma isi va optimiza procesele de productie, marindu-le in acest fel eficienta. Drept urmare, activitatea acestora va fi mult imbunatatita, ceea ce va conduce la prosperitate.

Acest standard sus-numit ajuta companiile sa asigure o calitate constanta a produselor si serviciilor pe care le ofera. Ce isi doreste fiecare firma atunci cand pleaca la drum si este orientata catre castig? Raspunsul corect ar fi clienti si bani. Ei bine, standarul ISO 9001 este garantia calitatii, acetsa aducand de la sine atat clienti, cat si fluxuri financiare importante. In acelasi timp, angajatii companiei respective vor fi multumiti, ca urmare a bunului mers la afacerii, ceea ce duce si la o crestere a veniturilor acestora. Avand implementat un astfel de standard al calitaii, companiile vor fi nevoite sa inoveze continuu si astfel sa isi imbunatateasca in mod contsnt serviciile si procesele de productie.

In ceea ce priveste partea financiara, implemntarea sistemului ISO 9001 poate ajuta companiile sa faca economie de resurse financiare si sa investeasca banii in mod inteligent. Pentru a obtine un certificat ISO 9001 trebuie sa aveti structurat pe hartie clar ce va doriti. Astfel, trebuie sa va faceti idei clare privitor la obiectivele pe care vreti sa le atingeti si, astfel, sa va bucurati de beneficiile care decurg din implementarea unui astfel de sistem al calitatii. Fiecare departamet al companiei trebuie sa fie anuntat, stiind care sunt asteptarile din parte lor si care sunt ariile lor de raspundere. Odata cu implementarea ISO 9001, fiecare angajat al companiei are rolul de a pune umarul la dezvoltarea continua a afacerii si astfel sa se ajunga la rezultatele dorite.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Care sunt domeniile de activitate in care este necesar un vestiar metalic?

Published

on

 

Orice domeniu are nevoi specifice, precum tipul de spatiu sau mobilierul de interior, pentru o mai buna organizare a activitatii. In aceasta idee, vom discuta despre aportul unui vestiar metalic in cadrul afacerii sau companiei tale, precum si de tipul de model pe care il poti alege pentru a eficientiza activitatea din cadrul firmei.

Vestiarele metalice sunt piese de mobilier foarte utile atunci cand este nevoie de pastrarea ordinii in cadrul unei companii sau a unei institutii publice. Fiind foarte practice, acestea isi gasesc cu usurinta locul in orice incapere, unde servesc angajatilor care fie folosesc uniforme speciale, fie trebuie sa isi schimbe hainele la locul de munca. Astfel, un vestiar metalic de calitate garanteaza pastrarea hainelor in conditii optime, contribuind in acelasi timp si la mentinerea ordinii in spatiul de lucru. Din acest motiv iti prezentam mai multe modele de vestiare metalice, clasificate in functie de domeniul de activitate:

 

Educatie

Probabil cunosti acele seriale sau filme americane cu liceeni sau scolari, din care nu lipseste deja clasicul cadru cu vestiare aliniate de-a lungul unui perete. Fiind fabricat dupa modelul american, acest tip de vestiar metalic le permite celor mici sa isi pastreze atat materialele didactice si rechizitele, cat si echipamentul pentru ora de educatie fizica. In plus, acesta are un design ergonomic si vine dotat cu multiple spatii de stocare, motiv pentru care este ideal in institutii de invatamant sau in alte domenii educationale, putand fi amplasat cu usurinta pe holurile de acces.

 

Domeniul medical

De regula, in acest mediu exista cerinte specifice cu privire la uniforme si la regulile de ordin sanitar. In acest caz, cea mai buna solutie este un vestiar metalic cu 2 sau 3 compartimente, care este prevazut cu despartitor pentru hainele curate si murdare, dar si cu bara de umerase pentru atarnarea halatului. Astfel, acest model poate adaposti cu usurinta atat uniformele medicale, cat si accesoriile speciale care fac obiectul acestei meserii.

 

Sport

Pasionatii de educatie fizica au de asemenea nevoi specifice. In acest domeniu este ideal un model care poate adaposti atat bunurile si obiectele personale, cat si echipamentul sportiv si accesoriile aferente. Astfel, acest model este unul complex, prevazut cu numeroase compartimente. In functie de preferinte, poti intalni mai multe variante de vestiare metalice, atat cu seifuri pentru depozitarea bunurilor de valoare, cat si cu compartimente de mari dimensiuni, destinate depozitarii in mare a articolelor sportive.

 

Tehnic

Domeniile care au un profil tehnologic pot beneficia de un model de vestiar metalic special conceput, care sa eficientizeze activitatea la locul de munca. Astfel, atat in ateliere auto, cat si in fabrici, mecanicii si inginerii vor avea de operat cu echipamente, instrumente sau scule specifice, care pot fi adapostite cu usurinta intr-un vestiar metalic de mari dimensiuni.

 

Birouri si agentii

Un vestiar metalic isi gaseste cu usurinta intrebuintarea in birouri si in spatiile similare de lucru, gratie usurintei de folosire, dar si a spatiului restrans pe care il ocupa. Astfel, de la pastrarea materialelor de lucru pana la arhivarea documentelor importante, vestiarele metalice, acompaniate de fisete metalice de buna calitate, vor face fata cu brio cerintelor oricarei companii.

Intra pe Viamond.ro si descopera ofertele imbatabile din categoria mobilier de birou. Ai parte de promotii, vouchere si reduceri, dar si de transport rapid prin propriul serviciu de curierat!

vestiar metalic

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Agenția SEO E-Advertising mizează pe abordări personalizate pentru planul de promovare al unui site

Published

on

 

Un site înscris în cursa pentru supremație pe o anumită nișă are nevoie de un plan de promovare bine pus la punct.

Dată fiind rapiditatea cu care circulă informația în mediul online, este cert că aici sunt și șansele mai mari de a eficientiza planul de promovare. De la rețele sociale la site-uri de specialitate, de la articole în presă și până la tehnici de optimizare pentru pagina în sine, experții SEO știu pe ce să se bazeze pentru a reuși să aducă rezultate precum cele așteptate.

Munca în SEO nu este una ușoară. Înseamnă comunicare, dedicare, cunoștințe și o actualizare constantă de tehnici, pentru că și Google își schimbă algoritmii. O agentie SEO trebuie să îndeplinească mai multe sarcini, iar situația este cu atât mai grea cu cât aceasta este elementul de legătură între supunerea față de regulile de la Google și cei care dețin site-urile și le doresc optimizate.

E-Advertising, agenție SEO cu experiență pe nișa aceasta, ne explică provocarea pe care o întâlnește când vine vorba de a pune cunoștințele tehnice în slujba practică de a demonstra capacitățile în domeniu. Specialiștii parte din echipa E-Advertising își demonstrează însă abilitățile ținând cont de faptul că au o abordare unică.

Servicii personalizate

E-Advertising diferențiază nu nișele site-urilor ce doresc promovare, ci tehnic vorbind șansele acestora de a ajunge în topul căutărilor, în funcție de cât este dispus deținătorul de site să investească. De aceea, cum bugetul fiecăruia este diferit, serviciile SEO vor cunoaște o abordare de asemenea. Nu este mereu în favoarea lor să se întâmple asta, dar astfel au șansa de a reuși, profesional vorbind, ceea ce își propun.

Întâmpină și dificultăți, dar asta nu înseamnă că dau înapoi ci au astfel șansa de a fideliza clientul, de a oferi o experiență completă și mulțumitoare. S-a întâmplat spre exemplu ca de la comanda unor articole și până la înfăptuire să se schimbe prețul cerut de trusturile de presă. O diferență ce ar reuși să zguduie încrederea clientului a fost însă suportată de cei de la E-Advertising, păstrând astfel zona de confort al clientului și o stabilitate. Exact pe principiul ce înseamnă valoarea unui om – cât spune și promite celor din jur.

Încredere și comunicare

Cum de la un matematician nu te prea aștepți să fie sentimental din fire, ci mai degrabă pragmatic, când vine vorba de un specialist SEO te aștepți să fie mai degrabă ancorat în munca din spatele ecranelor și a rapoartelor, mai degrabă decât îndreptat spre clientul său. Greșit. Experiența le-a demonstrat celor de la E-Advertising că partea de comunicare este un element ce sporește colaborarea.

Nu toată lumea poate să înțeleaga lumea SEO și cum funcționează aceasta, cum ajungi  în topul rezultatelor de căutare, dar mai ales cum te menții acolo. Despre link-uri și unde sunt puse, de ce, de ce unele do follow, altele no follow, care sunt efectele tehnicilor SEO on page și așa mai departe este destul de complicat. Raportându-se însă la un limbaj pe înțelesul tuturor, experții SEO reușesc să îi facă pe ai lor clienți mai deschiși către oportunitățile de promovare ale site-ului.

Trebuie să știi să te promovezi, pentru a demonstra că știi să faci asta și pentru clienții tăi. Este un principiu util care demonstrează până la urmă nivelul de implicare. Dacă îți dorești reușite, muncești pentru asta. Dacă îți dorești să ajungi în primele rezultate ale căutărilor când un utilizator caută un serviciu din nișa ta, atunci știi clar că ai nevoie de SEO și vei căuta și specialistul în acest sens.  E-Advertising recomandă ca în momentul în care devii conștient de maniera modernă și actuală de promovare, prin SEO, să alegi corespunzător cu ce îți dorești: o agenție de profil cu rezultate modeste, echivalentul a ceea ce vei primi la rândul tău sau mai degrabă cei din top, pentru că prin însăși experiența lor și evoluția până la acel punct să îți poată oferi aceeași poziție și site-ului tău, adică fruntașă.

Pachetele de servicii SEO variate, completate de explicații și sprijin total de-a lungul colaborării înseamnă un rezumat a ceea ce E-Advertising oferă. În fapt se referă la mai mult de atât, la șansa oferită de a excela, de a revendica un loc fruntaș în topul celor care sunt pe aceeași nișă.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Amanetul Auto in Bucuresti – Cea mai simplificata metoda de creditare

Published

on

 

Un credit cu garanție auto este soluția ideală pentru a intra în posesia unei sume de bani în cel mai scurt timp posibil, fără prea multe griji și birocrație.

MC Amanet Auto, una dintre primele case de amanet auto aparute in Romania , oferă împrumuturi pe termen scurt, folosind autovehiculul dumneavoastră ca si garanție. Sistemul de procesare a creditelor este rapid și eficient, comisioanele sunt competitive, iar compania acceptă toate tipurile de vehicule drept garanție, singura condiție impusă fiind ca acestea să fie integral plătite și deținute legal de beneficiarul împrumutului.

 

Amanetarea mașinii la MC Amanet Auto: un proces ușor în 3 pași

Puteți împrumuta bani amanetând mașina, barca, motocicleta sau chiar barca sau scuterul  în cel mai scurt timp, procesul de acordare a împrumuturilor fiind simplificat până la minimum în avantajul clienților MC Amanet Auto:

Pasul 1: Apelați sau trimiteți un e-mail cu detaliile despre vehiculul dumneavoastră pe care intenționați să îl amanetați pentru a afla pe loc suma maxima pe care o puteti imprumuta. Dacă totul este în ordine, MC Amanet Auto va întocmi în cel mai scurt timp documentația pe care urmează să o agreați de ambele părți, pentru a fi semnată în timp optim.

Pasul 2: Vizitează sediul MC Amanet Auto pentru o discuție amănunțită cu unul dintre reprezentanții companiei. Acesta îți va face o ofertă de împrumut finalizată. Dacă sunteți mulțumit de suma oferită și termenii și condițiile împrumutului, puteți încheia contractul. Vi se va solicita să furnizați o copie a actului dumneavoastră de identitate, și documentele originale de înmatriculare ale mașinii.

Pasul 3: Semnați contractul de amanet auto și înmânați vehiculul pentru a fi depozitat în siguranță pentru durata termenului de împrumut. Fondurile vor fi eliberate in numerar sau transferate electronic în contul dumneavoastră bancar, înainte de a părăsi sediul oficial al MC Amanet. Totul in maximum 15 minute !

Locație accesibilă în București și Ilfov

Sucursala MC Amanet este situată ideal la intrarea în București, în proximitatea Târgului de mașini Autovit. Acest amplasament este unul extrem de ofertant, tot aici fiind depozitate și autoturismele amanetate, supravegheate pe întreagă perioada a desfășurării împrumutului. Locatia este sigura , discreta , usor de ajuns.  Pentru a vă asigura că beneficiați de cel mai bun serviciu posibil, o echipă de consultanți vă este pusă la dispoziție în regim non-stop, la numărul de telefon 0728.061.799 și e-mail, la adresa marescreditamanet@gmail.com.

 

De ce să alegeți MC Amanet Auto ?

– Compania nu impune niciun cost ascuns sau penalități față de clienții săi;

– Spre deosebire de alte companii, procedura MC Amanet Auto  în cazul împrumuturilor prevede a nu se lua dreptul de proprietate asupra mașinii atunci când vă asigurați un împrumut;

– Comisioanele sunt fixe si conforme cu regulile stabilite de autoritățile legitime;

– Filiala MC Amanet se află într-o zonă accesibilă tuturor bucureștenilor si nu numai ,  care doresc să obțină un împrumut simplu și ușor, în timp util;

MC Amanet Auto posedă o experiență indelungata si stabila și oferă servicii de încredere și o reputație desăvârșită.

-Programul este flexibil in functie de nevoile clientilor.

Amanetul auto este o potențială soluție atat  pentru bucureșteni cat si pentru oricine din orasele invecinate care are nevoie de acces rapid la numerar, dar nu poate aștepta să obțină un răspuns favorabil din partea băncilor sau nu este eligibil pentru împrumuturi bancare. De aici decurg și principalele avantaje pe care vi le oferă un imprumutut auto la MC Amanet Auto:

– Deoarece vehiculul dumneavoastră este utilizat pentru a asigura împrumutul, nu solicităm dovada venitului și nu verificăm statutul din Biroul de Credit;

– Nu există birocrație, astfel că procesul de aplicare va decurge fluid. De obicei, veți avea acces la fondurile împrumutate în decurs de maximum 15 minute !

– Comisioanele MC Amanet Auto sunt transparente si fixe, iar ratele dobânzilor respectă regulile publicate de autoritățile reglementate și legitime;

– Spre deosebire de alți furnizori de împrumuturi cu garanție auto, nu luăm dreptul de proprietate asupra vehiculului dumneavoastră, ci doar îl păstrăm într-o unitate securizată, cu acces restricționat, pentru ca nimeni să nu se folosească de el pe perioada depozitării. Odată ce ați rambursat împrumutul cu dobânda convenită, mașina vă va fi returnată în aceeași stare în care ați lăsat-o.

Blocajul financiar ne poate afecta pe oricare dintre noi  în cele mai nepotrivite momente, însă MC Amanet Auto vă propune soluția ideală in timp record. Puteți beneficia de un credit rapid cu garantie auto in Bucuresti fără birocrație și timp pierdut inutil. MC Amanet Auto eficientizează procesul de acordare a împrumutului, mizând pe transparență și o comunicare optimă cu fiecare client pe care îl onorează.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending