Connect with us

BUSINESS

Ce este un sistem ISO 9001 ?

Published

on

 

Este imposibil sa nu fi auzit de certificarea ISO si in special de ISO 9001. Chiar daca acesta este un termen destul de cunoscut de multi, putini stiu la ce se refera. Vom incerca, in randurile de mai jos, sa va explicam la ce se refera acest tip de certificare si cand este bine sa fie implementat intr-o companie.

Inainte de toate, trebuie sa va spunem ca o certificare ISO are ca scop dezvoltarea anumitor standarde de calitate comune la nivel international, aplicabile intr-o gama larga de domenii. Ca sa fim mai clari, certificarea ISO 9001 este un standard global de management al calitatii. Certificarea amintita este adoptata de companii din intreaga lume, cu scopul de a controla calitatea serviciilor oferite si de a se impune pe noi piete de desfacere. Adoptarea certificarii respective asigura o recunoastere la nivel international a produselor si serviciilor firmei in cauza. Certificarea ISO 9001 aduce dupa sine consolidarea brandului.

Trebuie sa va mai spunem ca orice tip de organizatie, indiferent de marimea acesteia, poate apela la aceasta certificare, un atfel de certificat fiind extrem de util in activitatea oricarei firme. De ce spunem asta? Pentru ca un certificat ISO 9001 poate veni in ajutorul firmelor axate pe servicii sau productie, ajutandu-le in acest mod sa se alinieze unor standarde de calitate recunoscute in intreaga lume si care vor fi extrem de benefcice bunei functionari a afacerii pe viitor. Cu alte cuvinte, avand implementat un astfel de standard global de management al calitatii, produsul sau serviciul tau va avea sanse mult mai mari sa fie folosit si in alte tari, certificarea ISO 9001 fiind, pana la urma, certificarea calitatii unui produs sau serviciu. Acest tip de certificare se poate numi si “pasaportul de calitate” al produsului.

Companiie folosesc acest standard al calitatii pentru a demonstra ca au capacitatea de a iesi pe piata cu produse si servicii de calitate. Avand implementat un asemenea standard global de management al calitatii, orice firma isi va optimiza procesele de productie, marindu-le in acest fel eficienta. Drept urmare, activitatea acestora va fi mult imbunatatita, ceea ce va conduce la prosperitate.

Acest standard sus-numit ajuta companiile sa asigure o calitate constanta a produselor si serviciilor pe care le ofera. Ce isi doreste fiecare firma atunci cand pleaca la drum si este orientata catre castig? Raspunsul corect ar fi clienti si bani. Ei bine, standarul ISO 9001 este garantia calitatii, acetsa aducand de la sine atat clienti, cat si fluxuri financiare importante. In acelasi timp, angajatii companiei respective vor fi multumiti, ca urmare a bunului mers la afacerii, ceea ce duce si la o crestere a veniturilor acestora. Avand implementat un astfel de standard al calitaii, companiile vor fi nevoite sa inoveze continuu si astfel sa isi imbunatateasca in mod contsnt serviciile si procesele de productie.

In ceea ce priveste partea financiara, implemntarea sistemului ISO 9001 poate ajuta companiile sa faca economie de resurse financiare si sa investeasca banii in mod inteligent. Pentru a obtine un certificat ISO 9001 trebuie sa aveti structurat pe hartie clar ce va doriti. Astfel, trebuie sa va faceti idei clare privitor la obiectivele pe care vreti sa le atingeti si, astfel, sa va bucurati de beneficiile care decurg din implementarea unui astfel de sistem al calitatii. Fiecare departamet al companiei trebuie sa fie anuntat, stiind care sunt asteptarile din parte lor si care sunt ariile lor de raspundere. Odata cu implementarea ISO 9001, fiecare angajat al companiei are rolul de a pune umarul la dezvoltarea continua a afacerii si astfel sa se ajunga la rezultatele dorite.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Recomandările specialiștilor în amenajarea spațiului office și avantajele mobilei la comandă

Published

on

 

Atunci când intenția este de a amenaja un spațiu de birou, sugestiile luate în considerare trebuie să fie întotdeauna dintre cele care asigură un ambient adecvat, potrivit pentru o focusare optimă și o relaxare asemenea. Nu orice tip de mobilier este potrivit, iar specialiștii în domeniu cunosc acest aspect. 

Pentru a completa cu succes o astfel de etapă, cea de a defini personalitatea unei companii printr-o amenajare pe măsura a spațiilor de birou, este necesar a face alegerea inspirată a producătorului de mobilier. Numai într-un mediu prielnic, amenajat strategic, angajații pot să își exploateze la maximum potențialul profesional.

În întâmpinarea celor care doresc să realizeze o alegere inspirată, cu efect de durată, vin specialiștii  Prodesignart.ro. Aceștia oferă opțiuni variate vizavi de o asemenea misiune, cu posibilitatea de a opta și pentru mobilă la comandă în București.

  • Avantajele mobilierului la comandă

Este de preferat și o recomandare chiar a opta pentru mobila la comanda Bucuresti întrucât reprezintă o oportunitatea de a crea spații moderne și aerisite, care să dispună de o amenajare în conformitate cu necesitățile celor ce vor beneficia de aceasta.

Soluția vine cu avantajul că permite dimensionarea exactă după particularitățile spațiului, precum și o atenție deosebită la detalii. Este o manieră la îndemână de a realiza spații complet funcționale. Când mobilierul din dotare este unul optim, atunci și focusul angajaților va fi stimulat, mediul contribuind cu succes la creativitatea lor, la conturarea capacității de concetrare sporită, din care va rezulta apoi și o evoluție vizibilă pe toate planurile.

Cei interesați găsesc în rândurile următoare câteva sugestii și sfaturi din partea specialiștilor ProDesignArt vizavi de o amenajare inteligentă a spațiilor de lucru.

Axați-vă pe partea de funcționalitate

Este o cerință obligatorie, pe care trebuie să se plieze toți cei care doresc să realizeze o amenajare de succes. Contează numeroase aspecte, ca de exemplu numărul de angajați și spațiul disponibil. ProDesignArt vine cu soluții vizând partea de proiectare, astfel ca mobilierul să se plieze pe dimensiunile pe care le impune fiecare zonă, dar și pentru a maximiza, pe cât posibil, aranjarea mobilei.

Totodată, specialiștii atrag atenția asupra importanței pe care o are amenajarea prin raportare la atribuțiile fiecărui angajat. De asemenea, trebuie avut în vedere întrucât în cazul unora deplasările de la birou sunt necesare, deci trebuie să permită mobilitate.

Sunt două părți de bifat deci vizavi de asta – asigurarea unui design funcțional și a unui confort optim. Începând deci de la forma birourilor și până la numărul de sertare, de compartimente, înălțime, toate sunt criterii la care cei interesați trebuie să se raporteze. Nevoile personalului dictează aceste aspecte. Conteaază enorm și materialele pe care mobilierul le are la bază, preferabil fiind ca acestea să fie înalt calitative, rezistente, care să permită o curățare, igienizare și întreținere facilă.

Aveți în vedere mascarea cablurilor

Pentru ca munca angajaților să fie favorizată pe cât de mult posibil, de asemenea este de preferat a bifa un mobilier care permite mascarea eficientă și estetică a cablurilor diverse. Contează acest aspect pentru a evita amenajarea unui spațiu neorganizat, aglomerat, cu aspect neglijent. De altfel, trebuie avut în vedere și faptul că astfel se asigură și un spațiu mai sigur de lucru. Iese din calcul riscul de accidentare din cauza împiedicării în circuite și cabluri. Mobila la comandă este deci o soluție potrivită și de bifat în acest sens. Se poate avea în vedere această soluție și privind problema dezordinii, riscul de deteriorare a acestora, din cauza lichidelor.

Vizați și spații speciale pentru depozitare

Dacă doriți să realizați arhivarea dosarelor și a documentelor diverse într-o manieră cât mai productivă și organizată, atunci mergeți pe varianta mobilei la comandă. Solicitați specialiștilor proiectarea mobilierului cu dulapuri speciale, care să dispună de un design potrivit. Stocarea documentelor este în acest fel mai simplă, iar accesarea lor mai la îndemână. E mai mare plăcerea în a lucra într-un astfel de spațiu.

Desigur că optând pentru mobilă la comandă în București, respectiv pentru serviciile oferite de Prodesignart.ro și altele sunt avantajele publicului. Cei care doresc amenajarea unui spațiu office modern, asupra căruia să pună amprenta personalității, pot opta pentru un element definitoriu în fabricarea mobilierului, care să îl evidențieze.

Atenția trebuie acordată și altor aspecte precum nuanța sau combinațiile de culori ale materialelor lemnoase, tipul accesoriilor sau a celorlalte articole utilizate în finalizarea mobilierului și așa mai departe. Prodesignart.ro oferă publicului interesat posibilități inepuizabile privind atât mobilierul pentru birou, cât și cel pentru alte spații și încăperii, dedicate atât sectorului industrial, cât și celui comercial și rezidențial.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Top trei stiluri de canapea extensibila cu 3 locuri

Published

on

 

Gusturile nu se discuta, dar… se interpreteaza! Astfel, daca esti in cautarea unui model de canapea extensibila cu 3 locuri care sa te satisfaca pe toate planurile (design – functionalitate – ergonomie), insa nu ai gasit varianta perfecta, specialistii de la Alberta Casa te pot indruma spre decizia corecta, punandu-ti la dispozitie o gama variata de modele de canapea extensibila cu 3 locuri care, in functie de cerintele si preferintele tale, poti f ajustate ca dimensiune sau, de ce nu, pot fi realizate la comanda intru totul.

Iata cateva sugestii de modele canapea extensibila 3 locuri, raportate la trei dintre cele mai la moda stiluri in materie de Home & Deco. S-ar putea ca cel putin unul dintre modelele prezentate sa-ti castige simpatia sau sa te cucereasca iremediabil. Asadar, arunca o privire peste randurile de mai jos!

 

  1. Cauti o canapea extensibila 3 locuri in stil scandinav? Esti pasionat de forme geometrice si linii drepte, toate combinate intr-un design minimalist?

In acest caz, modelul Stockholm este ceea ce cauti, reprezentand stilul nordic la superlativ:

  • culoare canapea gri;
  • extensie de dormit ocazional (grosime de 14 cm), prin deplasarea sezutului si a spatarului sub somiera;

  • saltea pentru extensie inclusa in pretul canapelei;

  • sezut si spatar realizate din burete;

  • materiale de calitate superioara;

  • made in Italy.

 

  1. Cauti o canapea extensibila 3 locuri in stil modern? Esti adeptul bratelor ,,minimalizate’’, reduse ca inaltime, si al spatarelor cu perne?

Zis si facut! Iti recomandam cu toata increderea modelul Marbella:

  • culoare gri inchis/gri deschis;
  • suprafata de dormit (dimensiune extinsa) de 190 x 142 cm;

  • plasa de arcuri Bonell de tip relaxa pe intreaga suprafata a sezutului format din saltele de tip relaxa si spuma poliuretanica de densitate medie (valabil pentru majoritatea canapelelor de la Alberta Casa);

  • confort maxim atat pe timp de noapte, cat si pe timp de zi;

  • spatiu pentru depozitarea lenjeriei de pat, sub sezut;

  • optional, se pot comanda si fotolii (set).

  •  

    1. Cauti o canapea extensibila 3 locuri in stil clasic, pentru casa de vacanta de la tara? Iti plac culorile terne si motivele florale care sa dea o nota rustica locuintei tale?

    Asadar, tot ce-ti trebuie este o canapea Havana:

    • culoare bej cu motive florale pe fundal maro;
  • dimensiune utila de dormit 195 x 158 cm;

  • plasa de arcuri pe intreaga suprafata a sezutului format din saltele de tip relaxa si spuma poliuretanica de densitate medie;

  • sistem de extensie ingenios si silentios (deschidere printr-o miscare lina si cursiva, fara efort);

  • lada pentru depozitare, pozitionata sub sezut;

  • optional, fotolii extensibile Havana.

  •  

    Atentie! Toate modelele de canapea extensibila cu 3 locuri prezentate mai sus se livreaza in stare neasamblata, cu instructiuni de montare incluse (este posibil sa ai nevoie de o cheie franceza). Curatarea produselor se face fara solventi organici. Pentru mai multe detalii sau comenzi personalizate, acceseaza site-ul Alberta Casa si cere ajutorul specialistilor!

    Lasa un comentariu aici!

    Continue Reading

    BUSINESS

    AXEM 4.0 – Instrumentul multifuncțional ideal pentru orice aventurier!

    Published

    on

     

    Aventurile în natură atrag din ce în ce mai mulți români, fiindcă, nu degeaba se spune “codrul este frate cu românul”. Cu toate acestea, orice explorare poate deveni periculoasă, mai ales dacă te aventurezi iarna sau prin locuri sălbatice și încă neexplorate.

    Cu un kit de supraviețuire așa cum este AXEM 4.0 (pe găsești în premieră în România un astfel de instrument mulți-funcțional) nu o să îți mai fie teamă de acum înainte. Mai mult ca sigur că o să te simți prin codrii și pădurile țării în deplină siguranță!

    Instrumentul de supraviețuire mulți-funcțional care încape în orice tip de buzunar!

    “Esențele tari se tin în sticluțe mici”, așa sună o expresie din ce în ce mai populară, iar acest instrument cu multiple funcțiuni o ilustrează perfect. Pe lângă faptul că îți oferă cel puțin 12 moduri de transformare pentru variate situații în care te-ai putea afla în sălbăticie, acest kit prezintă niște caracteristici uimitoare.

    Grosimea este de 2,5 mm, în timp ce lungimea și lățimea sunt de 103 mm, respectiv 75 mm; adăugăm o greutate super ușoară, de numai 110 grame și avem imaginea unui instrument care poate fi “uitat” în orice buzunar.

    Materialul din care este confecționat este din oțel inoxidabil, prelucrat prin tăiere cu laserul. Designul kitului este unul care atrage privirile, în acest sens, liniile de finisaj sunt evidențiate de oțelul satinat.

    Cu ajutorul acestei unelte, care este disponibilă pe site-ul Airsoft.ro, o să poți să-ți pregătești lemne de foc, țepușe pentru vânat sau chiar o undiță de pescuit. Se transformă cu ușurință într-un vârf de suliță, pe care o poți folosi atât pentru protecție, cât și pentru a vâna.

    Atașându-i un lemn mai solid îl poți transforma într-o toporișcă, iar dacă ai nevoie de un desfăcător de cutii, acesta este instrumentul ideal pentru a realiza astfel de acțiuni cu maximă rapiditate.

    Ai ajuns într-un loc pustiu și ai nevoie să înșurubezi ceva la mașină ori ai nevoie să tai vreo bucată de sfoară? Poate nu ai un desfăcător de conserve la tine? Îți trebuie o șurubelniță foarte rapid pentru diverse operațiuni prin cabană, dar primul magazin este la mare depărtare și-n jurul tău vezi doar copaci?

    Atât timp cât ai asupra ta acest kit de supraviețuire, nimic nu va mai fi imposibil. Nici deschiderea cutiilor sau a sticlelor, nici înșurubatul sau deșurubatul și orice acțiune ți-ar veni în minte nu o să mai fie o problemă.

    Având dimensiuni reduse, o greutate mai mică decât a unui telefon mobil și multiple funcționalități, atunci când te vei afla în mijlocul naturii, siguranța și protecția ta îți vor fi garantate de acest kit de supraviețuire mulți-funcțional!

    Lasa un comentariu aici!

    Continue Reading
    Advertisement
    Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

    PREMIILE RADAR DE MEDIA

    Advertisement
    Advertisement
    Advertisement

    Trending