Connect with us

BUSINESS

Ce firma sa alegi cand pui geamuri termopan

Published

on

 

Dotarea locuintelor cu tamplarie de geam termopan a devenit demult o necesitate pentru fiecare dintre noi. Recunoscute pentru ca izoleaza extrem de bijne casa de temperaturile de afara, indiferent de anotimp, geamurile termopan ne ofera si siguranta unei odihne relaxante, pentru ca fac aproape imposibila patrunderea zgomotului din exterior. Tamplaria este cea care poate schimba aspectul casei tale, atat pe interior cat si pe exterior, iar geamul termopan este certitudinea unei izolatii termice eficiente. Impreuna, tamplaria si termopanul completeaza prin stil si eleganta orice proiect.

Fiind o piata atat de ofertanta, este bine sa fim extrem de atenti cu cine alegem sa executam lucrarile care tin de acest domeniu. Odata cu explozia sectorului imobiliar, a crescut exponential si numarul firmelor care doteaza imobilele cu tamplarie PVC-termopan. Fiind o concurenta atat de mare intre firmele care ofera asemenea servicii, batalia pentru castigarea clientilor se da pe segmentul de pret, fiecare incercand sa lanseze oferte din ce in ce mai tentante pentru a atrage cat mai multa clientela.

Nu intotdeauna, insa, pretul este si etalonul calitatii. Ce cele mai multe ori, este exact invers. De obicei, isi permit sa ofere lucrari la preturi mici firmele care lucreaza la negru  si care aleg sa negocieze cu clientul ce suma trebuie sa treaca pe factura. Nu putini sunt cei care aleg sa lucreze cu astfel de firme, din dorinta de a economisi bani, nefiind prea interesati de garantia calitatii. Surprizele ulterioare lucrarilor pot fi mari iar, peste ani, acestia s-ar putea trezi ca tamplaria PVC nu este chiar ceea ce au gandit la inceput.

Piata de tamplarie PVC este plina, la ora actuala, de asa-zisi meseriasi care, de cele mai multe ori, nu isi fac treaba cum trebuie. Asemenea firme fac lucrari de mantuiala, iau banii si pleaca. De cele mai multe ori, ele nu ofera garantie sau servicii postmontaj. Nu expun proceduri de lucru clare si nu ofera servicii conexe. Pare ca singura lor preocupare este sa termine cat mai repde lucrarea si sa se deplaseze in tromba la un alt client. Fugiti cat puteti de asemenea oferte “tentante”.

Poate va intrebati, totusi, de ce sa alegeti geamuri termopan si nu puteti ramane la clasicele geamuri cu toc de lemn? Ei bine, totul tine de reducerea costurilor energetice. Tinand cont ca, inainte de vanzarea unui imobil, acesta trebuie sa detina certificare de eficienta energetica, geamurile termopan ajuta la indeplinirea cerintelor nationale legate de protectia termica. Alaturi de o izolatie termica corespunzatoare si a unei etansari ridicate, tamplaria PVC contribuie la reducerea costurilor legate de consumul de energie.

Izolarea termica excelenta este posibila datorita caracteristicii naturale de izolare a materialului PVC. Un sistem termic PVC Gealan, de pilda, care are o adancime de constructie de 83 mm accentueaza capacitatea de izolare termica. De asemenea, sistemul de executie a profilului, cu pana la sase camere, face ca pastrarea caldurii in interiorul locuintei sa fie indeplinita in regim de 100 la suta. Cu astfel de tamplarie, frigul ramane sigur in exterior, iar iernile nici nu vor fi simtite.

Astfel, tamplaria PVC va scuteste de cheltuieli mari cu intretinerea, fiecare putand economisi sume importante de bani pe care sa le foloseasca pentru a cumpara altceva de trebuinta pentru casa. Totodata, confortul ambiental va fi unul ridicat, indiferent de anotimp. Dupa cum aminteam si mai sus, tamplaria PVC-termopan ofera o buna izolatie fonica a locuintei, aceasta ferindu-e de zgomotele provocate de muzica ce razbate din boxele vecinului sau de strigatele diversilor comericanti de ocazie care se plimba pe strada. In orase, scapam de zgomotul infernal al tramvaielor, masinilor sau autobuzelor care circula pe marile bulevarde si nu numai.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

FILDAS Trading – desemnată lider al pieței de distribuție a medicamentelor, la Gala CAPITAL Companii de Elită

Published

on

 

Compania Fildas Trading SRL a fost desemnată liderul pieței de distribuție a medicamentelor, in cadrul primei editii a Galei Companii de Elită, organizată marți, 16 octombrie 2018, de revista Capital.

Premiile au fost acordate celor mai performante companii din mai multe domenii de activitate ce apar în TOP 300 Companii, anuarul lansat de Capital cu ocazia Galei. Criteriile de selecţie au fost demersurile jurnalistice combinate cu expertiza specialiştilor în consultanță, bazate pe cifra de afaceri, profitul net și numărul de angajaţi al fiecărei companii.

Premiul pentru Fildas Trading a fost înmânat domnilor Dragoș Mihai, Director General al companiei, și Claudiu Păcurariu, Director Medical. Trofeul reprezintă o lucrare din 1987 a pictorului Mihai Sârbulescu.

 

„Jucător de top în domeniul distribuției de medicamente, FILDAS Trading SRL are peste 1.000 de angajați și asigură acoperirea națională printr-o rețea de 14 depozite de medicamente și o impresionantă flotă de transport, iar Catena, rețeaua de farmacii afiliată, are peste 720 de unități și peste 5.000 de angajați” – au fost argumentele organizatorilor în privința desemnării companiei Fildas Trading drept lider în domeniul său de activitate.

În cadrul primei ediții a evenimentului Gala Companii de Elită au fost acordate premii pentru performanţele companiilor din mediul de business românesc, companii care au înregistrat, pe parcursul anului 2017 și începutul acestui an, rezultate remarcabile ce au schimbat sau au contribuit pozitiv la economia României. Astfel, au fost acordate 10 premii către cele mai valoroase companii, veritabile modele și repere în economia românească, și 5 premii speciale pentru companiile care au avut rezultate remarcabile în activitatea pe care o desfășoară.

Totodată, în cadrul Galei a fost lansată și noua revistă Capital, într-un nou format, cu peridiocitate lunară, de 100 de pagini și cu o structură editorială ce acoperă arii de interes diverse: „Concurența a devenit mult mai dură, iar dinamica ne obligă să fim cât mai creativi. Din acest motiv, astăzi, lansăm noul Capital. Este o altă revistă decât acum 26 de ani, atunci când a apărut, și care încearcă să țină cont de schimbările care au loc în societate și de modul în care românii consumă presă”, a declarat Dan Andronic, proprietarul Editurii Evenimentul și Capital.

La Gala Companii de Elită 2018 au fost prezenți atât reprezentanți ai mediului de business, cât și invitați speciali, printre care și Petru Bogdan Cojocaru, Ministrul Comunicațiilor și Societății Informaționale, Anton Anton, Ministrul Energiei, Bogdan Andronic, Secretar de Stat în Ministerul Economiei, și Sorin Naș, Secretar de Stat în Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat.

Înființată în anul 1991, Fildas a devenit în timp una dintre cele mai importante companii de import și distribuție de medicamente, suplimente alimentare, produse tehnico-medicale și dermato-cosmetice de pe piața românească, având ca scop principal îmbunătățirea sistemului de distribuție a medicamentelor către farmacii, spitale și alte tipuri de clienți.

Toate depozitele Fildas sunt autorizate de către autoritățile de profil și funcționează în conformitate cu standardele internaționale de Bună Practică în Distribuție.

Fildas este o companie cu capital integral românesc, având-o ca fondatoare și acționar majoritar pe antreprenoarea Anca Vlad.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

AllProWeb – agenție de publicitate cu servicii create să asigure succesul!

Published

on

 

AllProWeb este agenția de publicitate online cu un portofoliu generos de clienți – peste 400 – convinși de profesionalismul echipei de specialiști și de randamentul obținut în campaniile derulate de către aceasta. Faptul că promovarea firmelor pe internet are o importanță covârșitoare în evoluția companiilor nu mai surprinde pe nimeni. Antreprenorii care au conștientizat importanța mediului online pentru afacerile pe care le dețin au dat curs ofertelor de promovare AllProWeb și au ajuns să obțină rezultate mai bune decât cele pe care le așteptau.

 

Prin activitatea pe care o desfășoară, AllProWeb reușește să poziționeze în cele mai bune poziții Google atât firme renumite, cât și societăți despre existența cărora puțini utilizatori online știau. Rezultatul unei bune poziționări în motorul de căutare este materializat în vânzări mai mari de produse și servicii. De altfel, pentru bunul mers al activității unei firme cu prezența online, cea mai importantă condiție – cheia afacerii – este vizibilitatea.

 

Servicii de top oferite de AllProWeb

Descrisă în linii mari, activitatea companiei poate fi comprimată în setarea și administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads, SEO, Facebook Ads, optimizarea ratei de conversie și branding online. Concret, toate abordările menționate includ o serie de pași importanți în atingerea obiectivelor propuse.

 

Optimizare SEO

Obiectivele unei campanii SEO sunt reprezentate atât de obtinerea unei poziții în prima pagina de rezultate organice Google, cât și de imbunatatirea prezentei online a companiei promovate. Serviciile oferite sunt garantate contractual și diferă în funcție de tipul de abonament ales. Abonamentele SEO oferite de agenția AllProWeb sunt special concepute pentru a satisface nevoile oricărei firme, indiferent de dimensiune, cifra de afaceri și concurență. În anumite cazuri, se pot recomanda și servicii personalizate de SEO.

 

Campanii Facebook Ads

Astfel de campanii sunt arme redutabile utilizate pentru atragerea de vizitatori pe site-ul de prezentare a serviciilor sau magazinelor online. Soluții complete de marketing, aceste campanii urmăresc obiective bine țintite, ce pot fi materializate în creșterea numărului de fani pe pagină, creșterea vânzărilor în perioada imediat următoare, creșterea traficului pe site, dar și popularizarea brandului.

 

Campanii Google Ads

O campanie Google AdWords realizată fără cunoștințe în domeniu, cel mai probabil nu va avea rezultatele urmărite. La modul concret, astfel de campanii constau în afișarea unor anunțuri sponsorizate în motorul de cautare Google și pe site-uri din rețeaua Google Adsense, care aduc pe site-ul promovat vizitatori interesați de serviciile sau produsele pe care acesta le oferă.

AllProWeb este agenție parteneră Google Ads și derulează astfel de campanii de promovare prin intermediul a trei pachete – Basic, Business și Pro, prin intermediul cărora va puteți asigura de faptul ca bugetele dumneavoastră sunt directionate corect, iar campaniile Ads și administrare de către specialisti certificati Google.

Optimizarea Ratei de Conversei (CRO by AllProWeb)

Simpla atragere a traficului pe site nu mai este suficientă pentru generarea de converșii (comenzi sau vânzări). Astfel, pentru a va asigura de faptul că procesul de comandă este cât mai simplu cu putință, experiența de cumpărare nu este anevoioasă, ba chiar încurajează potențialul cumpărător și design-ul site-ului este „prietenos” cu utilizatorul, specialiștii AllProWeb analizează numărul de comenzi, rată de conversie, raportată la numărul de vizitatori și rată de abandon, pentru a identifica cele mai bune modalități de obținere a mai multor comenzi. Deși complex, corect implementat, procesul de optimizare a ratei de conversie va poate aduce vânzări mult mai mari într-un timp scurt. Astfel, nu numai că va asigurați de faptul că site-ul va ajută să transformați vizitatorii în clienți, chiar obțineți venituri mai mari fără investiții suplimentare în atragerea de trafic nou pe site.

 

Branding online

AllProWeb deține logistică și experiență necesară de a face site-urile vizibile în mediul online, dar și pentru a îmbunătății reputația acestora. De asemenea, lista serviciilor oferite de AllProWeb include și publicarea comunicatelor de presă pe site-uri de profil, înscrierea site-urilor în cataloage web și multe altele.

Cu o astfel de suită de servicii, AllProWeb se dovedește un partener eficient pentru toți proprietarii de afaceri cu prezența online, al căror scop este unic: de a obține succesul!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Evaluarea imobilelor – factori de interes la stabilirea valorii

Published

on

 

Simțul proprietății este destul de accentuat la români, dacă facem spre exemplu o comparație cu Europa occidentală. Acolo numărul celor care aleg să locuiască în spații închiriate este considerabil mai mare, însă la noi există acea nevoie de a avea locuința proprie.

Cum o mare parte dintre imobile sunt cumpărate prin contractarea unor credite bancare a căror garanție este reprezentată de imobilul în sine, este necesară și o evaluare pentru a determina valoarea reală a respectivelor imobile. Această evaluare poate fi realizată doar de un evaluator autorizat ANEVAR și există numeroase aspecte care o pot influența. Specialiștii www.evaluari24.ro ne oferă câteva lămuriri în acest sens.

În primul rând se pare că trebuie avută în vedere vandabilitatea proprietății. Există o diferență notabilă între un imobil situat într-o zonă urbană, spre exemplu, comparativ cu unul aflat într-o localitate din mediul rural. În egală măsură contează și dacă proprietăți similare din zonă au mai fost vândute recent și la ce prețuri, pentru ca evaluatorul să poată să estimeze cât mai corect valoarea imobilului în cauză, având și un termen de comparație relevant. Realizarea evaluării este considerabil îngreunată dacă în zona respectivă nu s-au înregistrat vânzări-cumpărări ale imobilelor similare într-o perioadă relativ recentă.

Care sunt elementele care contează la stabilirea valorii unui imobil?

Chiar dacă prețul final al imobilului va fi stabilit în funcție de altele similare, există o serie de caracteristici care fac diferența și care pot influența valoarea în sensul creșterii sau scăderii. Iată care sunt acestea:

Amplasarea – imobilele din mediul urban vor avea tot timpul o cotație de preț mai ridicată, comparativ cu cele din mediul rural. Chiar și cele din mediul urban se diferențiază însă în funcție de amplasament. Ca simplu exemplu, un apartament situat la periferia orașului va avea o valoare mai scăzută față de unul amplasat ultracentral.

Vechimea – această caracteristică contribuie de asemenea la determinarea valorii unui imobil. Dacă acesta este mai vechi, poate prezenta un risc seismic ceva mai ridicat sau poate necesita îmbunătățiri post-achiziție, ceea ce duce la o scădere inevitabilă a valorii. La polul opus, dacă vorbim despre un imobil construit relativ recent, în principiu după anul 2000, acesta va avea automat o valoare mai ridicată comparativ cu cel menționat anterior, indiferent dacă este construit înainte sau după 1977.

Suprafața utilă – interesul populației a cunoscut fluctuații și din acest punct de vedere. După experiența locuințelor construite în perioada comunistă, în care suprafața utilă era destul de limitată, a apărut nevoia de apartamente cu suprafețe cât mai ample. Acest trend s-a diminuat însă, pentru că foarte rapid cei care și-au cumpărat apartamente sau case cu suprafețe foarte mari au realizat că întreținerea lor și încălzirea pe timpul iernii generează cheltuieli destul de serioase.

Proximitate față de puncte de interes – și acest element poate avea o mare influență la evaluarea unui imobil. Cu siguranță va avea un preț mai mare astfel un apartament situat în centrul orașului, aproape de instituții, bănci, centre comerciale și alte astfel de puncte de interes, comparativ cu un apartament situat undeva la periferie.

Alte facilități – la valoarea unui imobil pot aduce creșteri considerabile unele facilități precum locul de parcare, spații de depozitare suplimentare sau chiar un garaj. De asemenea, dacă respectivul imobil este sau nu mobilat, dacă este la un etaj intermediar sau nu, dacă dispune de izolație termică sau diverse alte finisaje și îmbunătățiri poate să influențeze prețul final, valoarea stabilită de evaluatorul autorizat.

Când este indicat apelul la un expert evaluator?

Situațiile în care sunt necesare serviciile unui evaluator imobiliar pot fi din cele mai diverse. Unele dintre cele mai frecvente se referă însă la contractarea unui credit pentru care se garantează cu un imobil sau vânzarea-cumpărarea.

În cel din urmă caz, stabilirea valorii imobilului cu ajutorul serviciilor unui evaluator autorizat prezintă avantaje atât pentru vânzător, care va cunoaște prețul real, cât și pentru cumpărător, care acordă un vot suplimentar de încredere valorii astfel obținute a imobilului.

Cu siguranță serviciile de evaluare realizate de persoane autorizate în acest sens sunt o necesitate în situații dintre cele mai diverse. Pentru informații suplimentare legate de evaluări, criterii în baza cărora se realizează sau chiar pentru a solicita o ofertă, cei interesați pot să acceseze site-ul www.evaluari24.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending