Connect with us

ALL MEDIA

Ce flori e potrivit sa ducem la o inmormantare?

Avatar

Published

on

 

Atunci cand cineva apropiat, o cunostinta, ruda sau vecin trece la cele vesnice, ne dorim sa facem ceva mai mult pentru cei pe care i-a lasat in urma, decat simplul gest de a ne prezenta condoleantele in cadrul priveghiului sau a ceremoniei de inmormantare. Ideea de a duce un cos de flori este una pe care o putem imbratisa in acest context, cu intentia de a aduce o alinare familiei.

Intrebarea care apare la aceasta rezolvare, sa zicem asa, este tipul de flori pe care e potrivit sa il oferim in cadrul unei inmormantari. Un lucru cert in ceea ce le priveste este ca trebuie sa fie in numar cu sot – exista aceasta traditie cu radacini vechi, ce simbolizeaza incheierea ciclului vietii, uniunea cu divinul. Daca e sa fim foarte pretentiosi si aliniati traditiilor, ar trebui sa ascultam ore in sir batranii care ne-ar putea povesti despre traditiile de tot felul care exista in ceea ce priveste florile la inmormantari. Pe scurt insa, stim ca nu dorim sa dam gres cu o alegere nepotrivita si sa transmitem un mesaj gresit, deci ce flori e bine sa ducem la inmormantare?

Florile potrivite pentru o inmormantare

O astfel de alegere va trebui raportata la buget. Pentru un buchet generos, de preferat este sa mizezi pe garoafe, sunt si mai accesibile. Sunt de evitat orice culori foarte deschise, aprinse. Neimpachetate vor arata mai decent. Unii opteaza pentru cale, de asemenea o alegere inspirata.

Bineinteles, deja cand vorbim de un buget mai mare te poti orienta dupa trandafiri. Nici crinii nu sunt de trecut cu vederea. Ambele tipuri au un parfum special, care schimba putin aerul specific din camerele mortuare.

Un buchet funerar alcatuit din cale insa e inegalabil. In varianta alba acestea sunt niste flori deosebit de elegante si rafinate. Sunt alegerile cele mai frecvente, insa asta nu inseamna ca restul florilor sunt excluse. Mai poti consulta si floraria, respectiv firma funerara de unde le cumperi.

Mai conteaza si mesajul pe care il stii pe panglica specifica. De obicei, acestea trebuie sa fie succinte. Cel mai bine este sa il alegi raportandu-te si la relatia pe care ai avut-o cu cel trecut la cele vesnice.

Daca esti complet lipsit de inspiratie, poti vizita o firma de servicii funerare in Colentina sau in zona de care apartii pentru a primi recomandari in acest sens. In unele locatii gasesti aranjamente gata facute dintre care poti alege sau care pot fi o sursa de inspiratie in personalizarea unui alt model.

In ceea ce priveste mesajul inscris pe panglica, specialisti ca cei pe care ii vei intalni la agentia funerara Adysim iti pot oferi consultanta de care ai nevoie. In acest mod stii ca te prezinti la priveghi, respectiv inmormantare cu aranjamentul floral potrivit, fara riscul de a fi penibil sau de a cauza durere. E una dintre situatiile in care experienta echipei funerare isi spune cuvantul.

Descopera mai multe despre florile care se ofera la inmormantari si despre aceste servicii pe servicii-funerare-nonstop.ro.

 

Comentarii

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

O nouă emisiune in grila DIGI FM, “Ora de Poveste”

Avatar

Published

on

Pentru copiii cuminți și pentru copiii mai puțin cuminți. Pentru mami, pentru tati. Pentru cei care #augrijă de noi toți în aceste zile și pentru cei care #stauacasă, Digi FM lansează joi, 2 aprilie 2020, la ceas de seară, “Ora de Poveste”. 

În perioada aceasta, echipa Digi FM a ales pentru serile în familie, care vin după zile grele pentru părinţi, cele mai frumoase povești de la Humanitas Junior, în întregime sau fragmente, adunate în Biblioteca Copiilor care #StauAcasă. O bucurie pentru copii și un moment de respiro pentru părinți.

Realizatorii Digi FM, Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov, Bogdan Ciuclaru, Lucian Mîndruță, Nono Semen și Ramon Cotizo au aplaudat ideea și, rând pe rând, s-au înregistrat citind câte o poveste. Li s-au alăturat și prieteni din zona muzicală şi din alte domenii, vedete precum Irina Rimes, Sore, Seredinschi și alții, care doresc să ofere momente frumoase părinților și copiilor care #StauAcasă.     Din 2 aprilie, în fiecare seară, de la ora 20.00, de luni până vineri, înainte de culcare, părinți și copii sunt invitați pe pagina de facebook Digi FM, acolo unde ora 20:00 înseamnă “Ora de Poveste Digi FM”. Pentru cine are poftă de și mai multe povești, toate clipurile video se vor regăsi și pe site-ul www.digifm.ro , unde vor fi adăugate permanent ultimele clipuri şi poveşti noi. Toate poveștile citite la Digi FM se găsesc complete în colecția Humanitas Junior (https://humanitasjunior.ro/).

 

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Reviste Burda Romania, in continuare, la punctele de presa

Avatar

Published

on

Având în vedere contextul actual și măsurile impuse de autorități în scopul prevenirii răspândirii îmbolnăvirilor cu COVID 19, o bună parte din punctele de vânzare s-au închis, altele și-au redus activitatea, iar limitarea circulației persoanelor are ca efect scăderea substanțială și drastică a cererii pentru publicații periodice printate comercializate în puncte de desfacere cu amănuntul.

Pentru asigurarea siguranței angajaților, dar și pentru a reduce riscurile economice privind activitatea companiei, pe perioada stării de urgență, începând cu luna aprilie 2020, BURDA ROMÂNIA va publica în format print toate titlurile sale lunare – Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, National Geographic, Ioana, Auto, Motor și Sport, Grădina mea de vis, Burda Style, Sănătatea de azi, Practic în bucătărie, Practic Sudoku, Ioana Sudoku, Practic Integrame –, cu tiraj diminuat, iar revista săptămânală, Femeia de azi, va apărea cu frecvență redusă, de doar două ori pe lună, cu tiraj diminuat.

Aceste publicații pot fi achiziționate si online, de pe siteul burda.ro, cu livrare prin curier. Tot pe site-ul companiei  vor fi publicate datele de apariție pe piata pentru fiecare titlu, în fiecare săptămână.

Toate abonamentele vor fi onorate.

În același timp, vor rămâne active site-urile din portofoliul Burda Romania.

Ne rezervăm dreptul ca în viitor, în funcție de evoluția situației pieței, sub influența măsurilor luate în scopul diminuării efectelor Covid 19 asupra populației, să luăm decizii diferite, pe care vi le vom comunica.

Le mulțumim colegilor de la difuzare și vânzătorilor de la chioșcurile de presă. Le mulțumim cititorilor care aleg să își pună pe lista de necesar publicațiile favorite.

Îți mulțumim, stimate partener, că ne ești alături.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini”, un ghid muzical animat pentru spalatul corect pe maini

Avatar

Published

on

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini!”, un ghid muzical animat pentru promovarea spalatului corect pe maini care este prima si cea mai importanta masura de auto-protectie in lupta impotriva virusilor.

„Foarte putini dintre noi stiu sa se spele asa cum trebuie pe maini. Sunt doar 30 de secunde care, folosite corect, pot face diferenta intre sanatate si boala.”, spune Smiley care a pus la lucru resursele creative ale studioului HaHaHa Production pentru a transmite amuzant un mesaj atat de important zilele acestea pentru toate generatiile.

https:///watch?v=kzoAir3xFPI&feature=youtu.be

Artistii si producatorii HaHaHa Production isi doresc ca „Spala-te pe maini” sa reprezinte un indemn pentru toti cei care stau acasa zilele acestea sa repete pe piesa spalatul corect pe maini, sa se filmeze si sa trimita video cat mai multor persoane: „Pana ne intra in reflex spalatul corect pe maini, putem sa facem ca actiunea asta sa fie distractiva, asa ca va invit sa va distrati facand filmulete cu voi pe piesa noastra in timp ce respectati toti pasii obligatorii din acest proces.”, adauga Smiley care, intors recent din America, a ales sa ramana acasa timp de doua saptamani pentru a se proteja pe el si pe cei din jurul lui si sa faca pe conturile sale de Instagram, YouTube, Tik-Tok si Facebook un jurnal de autoizolare cu toate activitatile care ii compun zilele petrecute acasa.

 

Oricine isi doreste, il poatre suna sau ii poate trimite mesaje foto, video sau text lui Smiley, pentru ca acesta si-a ascuns numarul de telefon, cifra cu cifra, in videoclipul de la „Ce mai faci, straine?” https://www.youtube.com/watch?v=ZOdYsBA8w9M cea mai recenta piesa a sa, aflata de la lansare pe primele locuri in topul celor mai urmarite clipuri de pe YouTube. Aproape 5000 de persoane i-au scris mesaje si au comunicat cu el prin intermediul numarului sau de telefon: „Acum ca tot stau in casa, ma bucur de toate semnele de viata de la voi si incerc sa raspund fiecaruia. Si dupa, ma spal pe maini. Corect. Sper ca si voi.”, spune Smiley care incearca sa-si foloseasca muzica si toate resursele creative de la HaHaHa Production pentru a aduce, pe cat posibil, un plus de bine in jurul sau.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0