Connect with us

BUSINESS

Ce tip de magazin sa alegi cand vrei sa vinzi lenjerii de pat

Published

on

 

Orice magazin de specialitate, pozitionat pe o anumita nisa de piata, care vinde lenjerii de pat se gândește ce strategie de afaceri sa aplice pentru a avea succes. In primul rand, un comerciant care este poziționat pe acest segment si care se afla la inceput de drum, are în vedere, atunci cand se afla in faza preliminara a proiectului, dacă va deschide un magazin fizic sau unul online.

Fiind la acest stadiu preliminar, orice om de afaceri pune in balanta avantajele și dezavantajele ambelor formate de magazin. Orice plan de afaceri trebuie sa puna in balanta punctele tari si punctele slabe ale diverselor variante pe care vrea sa le adopte. Nimeni nu trebuie sa se apuce de o afacere fara un plan bine pus la punct, elaborat cu mult timp inainte.

Magazinul fizic, daca vorbim de o asemenea varianta de luat in calcul, îți poate oferi mai multa vizibilitate și un trafic mai mare de clienti, mai ales dacă acesta este poziționat într-un centru comercial de succes unde traficul de persoane este unul consistent.  Aceeasi vizibilitate o poti avea si daca magazinul tau este pozitionat pe o artera intens circulata dintr-un oras. Intotdeauna, insa, astfel de pozitii aduc implicit si costuri mai mari legate de chirie.

In același timp, daca ne referim la avantajele si dezavantajele unui magazin fizic, trebuie sa stim ca acesta îți aduce și costuri mult mai mari cu chiria și, in același timp, cu plata angajaților. Fata de un magazine online, unde marfa expusa nu se vede, intr-un magazin fizic aceasta trebuie sa fie frumos aranjata si atent expusa in magazine. Toate acestea se fac pentru a convinge ochiul critic al clientului, intotdeuna circumspect cand vine vorba sa cumpere de la un magazin aflat la inceput de drum, despre care nu are prea multe date de identificare.

Nu poti face toate aceste lucruri decat cu ajutorul oamenilor pe care va trebui sa ii angajezi in magazin.

Dacă ne vom referi la alegerea unui magazin online ca firma de desfacere a produselor, aici putem găsi atât avantaje, cât și dezavantaje. Magazinul online te scutește, in primul rand, de plata unei chirii către un centru comercial sau către orice alta persoana care ți-ar fi închiriat un spatiu de vânzare.

In același timp, magazinul online te scapă de grija unui număr mare de angajați, aici nefiind nevoie de oameni care sa aranjeze marfa sa arate cat mai bine și ordonat pentru ochiul clientului. Clientul nu poate privi decat virtual magazinul online si nu va fi deranjat decat, eventual, de slaba structura a site-ului care poate fi neatragator pentru ochiul sau. Asta inseamna un magazine online haotic pentru client: experienta neplacuta de navigare.

Dacă ar fi sa vorbim de dezavantajul magazinului online, am face referire, in prima faza, la vizibilitatea mai slabă pentru eventualii clienți. Chiar daca mediul online te scutește de plata unei chirii către un centru comercial, și aici intervin anumite cheltuieli care țin de găzduirea domeniului de internet pe un server, dar și de mentenanța site-ului.

Succesul unui magazin online este dat de cat de bine este el poziționat în motoarele de căutare de pe internet. Devine necesar astfel ca, pentru a ajunge cunoscut, un magazin online de acest gen să apeleze la specialiști în SEO care sa ajute la creșterea vizibilității și a traficului pe site.

Chiar daca inceputul afacerii poate crea anumite neajunsuri, cu rabdare și cu seriozitate site-ul poate ajunge destul de repede în atenția clienților. Odată câștigată încrederea acestora, ea trebuie întreținută prin eforturi de branding și poziționare. Aici intra in joc alti specialisti care iti vor construi o identitate vizuala care sa te mentina mult timp in atentia publica.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Internetul a schimbat complet mediul antreprenorial

Published

on

 

Dacă înainte aveai nevoie de cel puțin câteva mii/zeci de mii de euro ca să îți deschizi o afacere, acum poți porni cu un laptop și o conexiune la Internet.

Astăazi vom vedea câteva exemple clare de idei de afaceri care deja există și sunt foarte profitabile. Vei descoperi atât idei de afaceri care se pot porni cu câteva sute de lei și o conexiune la internet, cât și afaceri care au nevoie de o investiție mai mare.

Să-i dăm drumul.

 

1. Organizator de evenimente

Ești o persoană care poate să coordoneze oameni foarte ușor? Un business de organizare de evenimente se poate porni cu câteva sute de lei.

Practic, ca investiție, tot ce ai nevoie este o formă legală și un sediu social. Nu ai nevoie de stocuri, nu ai nevoie de echipament performant și la început, nici de angajați.

 

Câteva sfaturi înainte de a porni la drum:

  • Învață meseria bine, de la cei care au deja succes
  • Nu începe business-ul fără o imagine solidă
  • Creează un plan de marketing realist
  • Fă un curs de comunicare și marketing
  • Atrage primii clienți ajutând oamenii în mod gratuit.

Ulterior, poți investi în crearea unei platforme speciale pentru organizarea de evenimente. Aici poți atrage toți colaboratorii de care ai nevoie, iar oamenii pot găsi tot ce au nevoie pentru organizarea unui eveniment într-un singur loc.

 

2. Magazin online de articole sportive

Practicarea unui sport este unul dintre trendurile în creștere, peste tot în lume. Oamenii devin din ce în ce mai conștienți de importanța sănătății și implicit de importanța sportului.

Tocmai de aceea și un magazin online de articole sportive este o idee de afacere profitabilă.

Totuși, un astfel de business nu se poate deschide cu doar câteva sute de lei investiție. Ai nevoie de un stoc destul de mare pentru a porni, altfel vei pierde foarte mulți clienți pentru că oamenii vor să aibă de unde să aleagă.

De asemenea, este foarte important să nu investești tot bugetul în stoc sau în crearea unui site. Ai nevoie și ca oamenii să găsească acel magazin online, ceea ce înseamnă că va trebui să investești o bună parte din bugetul alocat și în marketing.

 

Principalele canale la care ar trebui să te gândești sunt:

  • Reclamele Google Ads (pe termen scurt, sunt cea mai rapidă modalitate de a avea vânzări)
  • SEO (optimizarea pentru motoarele de căutare) – durează până să apară rezultate
  • Facebook Ads – la fel ca Google Ads, sunt o modalitate rapidă de a atrage clienți

 

3. Traducător autorizat

Oamenii mereu vor avea nevoie de traducerea, autorizarea și legalizarea actelor. Prin urmare și aceasta e o idee de afacere care va fi mereu profitabilă.

Avantajul în această industrie este faptul că nu ai nevoie de o investiție inițială foarte mare. Tot ce ai nevoie este o formă legală și un sediu frumos amenajat (de preferat într-o locație ușor accesibilă).

Bineînțeles, la fel ca în orice alt business, nu uita să aloci o bună parte din buget marketing-ului. Până vei avea o bază inițială de clienți care să te recomande, vei avea nevoie de un buget pentru a ajunge la potențialii clienți.

Și aici internetul îți oferă posibilitatea de a scala afacerea. Poți crea ușor o platformă de traduceri online ce îți permite astfel să ajungi și la clienții din alte orașe.

 

4. Agenție de turism

Turismul este una dintre acele industrii care mereu va avea clienți. Ne place să călătorim și ne place să o facem din ce în ce mai des.

Studiile arată că 1 din 4 români are în plan să călătorească mai des. Iar mediul economic ne și permite acest lucru.

Și în acest caz, nu ai nevoie de o investiție enormă pentru că nu ai nevoie de un echipament costisitor sau de investiția într-un stoc mare de marfă.

Pe lângă o formă legală de funcționare, mai ai nevoie de un punct de lucru (de preferat cât mai central), de o investiție în marketing și de colegi dornici de a face treabă bună.

Atenție însă, competiția în această industrie este foarte mare și există deja jucători vechi pe piață, mai ales dacă vrei să pornești o agenție de turism online.

Ce poți face la început este fie să îți găsești o nișă nu foarte aglomerată, fie să investești foarte mult într-un singur canal de marketing. Încearcă să nu dispersezi bugetul de promovare în toate direcțiile posibile pentru că îți vei diminua șansele de a avea rezultate pozitive.

 

Înainte de a începe

Orice afacere ai dori să începi, ține cont de aceste elemente:

  • Ai grijă ca business-ul tău să rezolve o nevoie destul de mare
  • Asigură-te că începi cu o strategie, cu un plan de marketing
  • Asigură-te că ai alocat un buget de marketing suficient de mare

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Cum să faci bani prin cumpărare și vânzare de case și apartamente

Published

on

 

Doriți să faceți niște bani ? În timp ce există o mulțime de modalităţi de a atinge acest obiectiv, cumpărarea și vânzarea de case și apartamente este un mod sigur de a câștiga bani. Iată exact ceea ce trebuie să faceți pentru a câștiga o grămadă de bani.

În primul rând, gândește. Trebuie să câmpul de joc și să puteți profita de acesta. Scopul tău? Găsiţi un vânzător în dificultate . Pe de altă parte, un cumpărător cu banii în mână. De ce un cumpărător cu banii în mână? Pentru că doriți că tranzacția să se închidă rapid. Și, desigur, doriți să profitați în cele din urmă. Cum faci asta repede?Găsiți cumpărători potriviți. Există mai multe metode de marketing pe care le puteți utiliza pentru a vă asigura că găsiţi cumpărătorii potriviți. Că de exemplu,ai putea pune ad-uri pe Facebook sau să faci un webinar. Ar fi inutil să identificăm vânzătorii aflați în dificultate și motivați, fără a selecta cumpărătorii . Trebuie să aveți ambele părți pregătite.

 

Uitați o strategie formată din 5 păși pentru a avea succes:

Identificați piețele potrivite
În primul rând, trebuie să identificați piețele potrivite. Poate că piața dumneavoastră nu este bună chiar acum. Poate e chiar o piaţă într-un alt județ sau stat. Căutaţi piața potrivită. Scopul? Descoperiți unde își pun banii cumpărătorii cu banii în mână. Asta e cheia. În timp ce nu aveți nevoie de un sistem care să vă ajute să identificați piețele potrivite, cu siguranţă vă ajută.

Dar, în final, piețele potrivite sunt cruciale. De ce? La sfârșitul zilei, dacă luați un contract pentru a achiziționa o casă și nu puteți să-l înapoiați unui cumpărător cu banii în mână, ați putea fi răspunzător. O modalitate rapidă de a rezolva problema este de a aborda piețele potrivite.

 

Identificați prețul potrivit
Nu numai că trebuie să găsiţi piața potrivită, dar trebuie să identificați prețul potrivit. Vorbim despre prețul pe care nu numai că îl plătiţi pentru proprietate. Dar, de asemenea, prețul pe care cineva va fi dispus să îl plătească pentru a-l cumpăra de la dumneavoastră. Care este prețul potrivit? Există algoritmi dovediți care vă vor ajuta să identificați și să justificați acest lucru.

  • Luaţi ultimele 30 de zile de tranzacții care au fost date în numerar pentru un anumit cartier sau bloc unde doriți să cumpăraţi o proprietate.
  • Folosiţi un site online pentru estimarea prețului cu amănuntul. Puteți folosi Flatfy.ro, unul dintre cele mai mari motoare de căutare din România. Faceți diferența.

Flatfy.ro este un motor de căutare de locuințe propuse spre vânzare și este adresat persoanelor care caută să cumpere și/sau să închirieze case, apartamente și vile atât pe piața secundară cât și  pe piața imobiliarelor noi construite în România. Acesta încorporează reclame de la o multitudine de surse pentru a-I asigura clientului o gamă largă de conținut relevant în ceea ce privește industria imobiliară.

În plus, vizitatorii site-ului Flatfy.ro pot alege secțiunea de care sunt interesați printr-un singur click și pot adăuga foarte ușor anunţurile imobiliare care îi interesează în secțiunea “Favorite” unde vor avea posibilitatea de a compara ușor cu alte oferte, fără a pierde timpul pe alte site-uri prezentate pe internet.

Flatfy.com lucrează în 37 de țări, inclusiv cele Est Europene, deci puteți compara prețurile în aceste țări : România ( new.flatfy.ro ), Moldova și Ungaria.

  • Luaţi media tuturor acestor diferențe. Tocmai ați identificat decalajul. Această diferenţă este marcajul mediu (sau marjă de marcare) de la comerțul cu amănuntul pentru orice proprietate dată pe acea piaţă.  – Când găsiţi o listă, utilizați diferența medie pentru a estima prețul pe care un cumpărător de numerar ar fi dispus să îl plătească pentru acea proprietate.  – Asiguraţi-vă că, indiferent de domiciliul pe care îl asigurați că un contract, că este mai mic decât decalajul. Cum faci acest lucru? Va trebui să vă asigurați că aveți un vânzător motivat și o ofertă totală în numerar.

 

  1. Identificați proprietatea potrivită Acum că ați identificat acest decalaj, trebuie să găsiţi proprietatea potrivită. Sau, căutaţi online prin canale de vânzare cu amănuntul. Căutaţi locuințe distruse. Din nou, este mai ușor să aveți un sistem pentru a face acest lucru. Dar chiar și fără unul, puteți învăţa. Trebuie doar să începi undeva.   Cu toate acestea, nu este întotdeauna vorba despre utilizarea website-urilor de vânzare . Discutați cu agenții imobiliari. Adresați-vă prietenilor sau vecinilor.     4. Identificați cumpărătorii potriviți  Trebuie să vă selectaţi cumpărătorii. Rețineți că, atunci când vă asigurați un contract de a cumpăra o locuinţă, aveți de obicei aproximativ 30 de zile pentru a închide. Trimiteți scrisori fiecărui cumpărător pe care îl puteți găsi în ultimele 30-60 de zile. De obicei, puteți localiza adresele din înregistrările județene. Prezintă-te. Spune-le cine sunteți și ce intenționați să faceți. Încercați să programați un apel și să aflați ce căutaţi. Dezvoltați o relație. Găsiţi o modalitate prin care puteți adăuga valoare bursei.  5. Identificați vânzătorii potriviți
  • Căutaţi termeni cheie în descrierea anunțurilor. De exemplu, puteți găsi ceva de genul “trebuie să fie vândut repede”.
  • Căutaţi bunuri pe proprietate; pot veni sub forma unor datorii fiscale. Acestea ar putea fi, de asemenea, din acte.

  • Puteţi, de asemenea, să conduceți prin cartiere și să inspectați casele. Căutați semne la case. Puteți să vorbiți cu vecinii aflați în jurul proprietăţii și întrebați-i despre casă.

  • Rețineți că vânzătorul potrivit este cheia. Ei trebuie să fie motivați. Fără motivația adecvată, nu există dorința ca aceștia să încheie cu dumneavoastră un contract de vânzare cu valoare inferioară pieței. Da, există o mulțime de lucruri de luat în considerare. Dar dacă doriți să faceți bani reali în domeniul imobiliar, acesta este modul în care faceți acest lucru. În plus, nu uitați să folosiți Flatfy. Motorul de căutare  inovativ și confortabil, unde totul este organizat simplu și clar, astfel economisind clienților timpul de căutare, acesta fiind orientat spre necesitatea consumatorului .

    Lasa un comentariu aici!

    Continue Reading

    BUSINESS

    Cazanul pe peleți, înlocuitorul perfect pentru centralele bazate pe resursele clasice

    Published

    on

     

    Peleții sunt văzuți drept înlocuitorul perfect pentru resursele energetice tradiționale, care se împuținează pe zi ce trece.

    Din momentul în care omenirea a înțeles că efectul de seră este o problemă serioasă, pe care nu o putem trata cu indiferență, cei în măsură au început să identifice soluții de substituire a modalităților clasice de încălzire a locuințelor de pe întreg Globul. Așa a apărut în anii ’70 primul dispozitiv care folosea peleții drept combustibil; ulterior, atât America (țara de origine), cât și țările din Europa au început să ia în serios această formă de încălzire a locuințelor. Astfel, dispozitivele de tip cazan peleți au înregistrat o creștere constantă în privința cererii, în momentul actual fiind o opțiune care este luată în calcul pentru obținerea de căldură în mai toate regiunile lumii.

    Peleții – sursă regenerabilă de căldură, care contribuie la protejarea naturii!

    O astfel de posibilitate de generare de căldură nu putea să nu fie folosită la nivel intens de către statele dezvoltate ale lumii, printre acestea remarcându-se SUA, Germania, Marea Britanie, Suedia, Danemarca, Austria sau Italia. Aceste state au înțeles pericolul limitării resurselor tradiționale, dar și impactul pe care exploatarea excesivă a acestora îl are asupra mediului înconjurător și a ecosistemului, așa că, scopul principal al acestor centrale pe peleți este constituirea într-o alternativă fiabilă, prietenoasă și avantajoasă atât pentru om, cât și pentru natură.

    Nici nu este de mirare că noile modele care sunt disponibile pe piață și pe care le poți găsi pe Qmag.ro se încadrează în categoria dispozitivelor compacte și care pun accentul pe eficiență și emisii de dioxid de carbon minime. De altfel, în Protocolul semnat la Kyoto, peleții și toate dispozitivele care utilizează acest tip de energie biodegradabilă sunt catalogate ca fiind ideale pentru reducerea nivelului de gaze dăunătoare mediului înconjurător și pentru micșorarea efectului de seră. În România centralele pe peleți au început să fie utilizate din ce în ce mai mult, majoritatea acestor dispozitive găsindu-se în zonele de munte și de câmpie, în locuințele de tip individual.

    Cu siguranță că în viitor, din ce în ce mai multe regiuni ale țării vor dispune de centrale termice pe peleți, mai ales că dispozitivele pe gaz natural nu mai reprezintă o soluție atât de atractivă pentru utilizator. Avându-se în vedere faptul că peleții au continuat să reprezinte o opțiune eficientă de încălzire a locuințelor la nivel mondial, iar utilizarea acestora este recomandată de către Uniunea Europeană, cu certitudine din ce în ce mai mulți români vor folosi de acum înainte cazanele pe peleți ca modalitate de obținere a căldurii și apei calde menajere în locuințele lor.

    Lasa un comentariu aici!

    Continue Reading
    Advertisement
    Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

    PREMIILE RADAR DE MEDIA

    Advertisement
    Advertisement

    Trending