Connect with us

Tehnologie

Ce trebuie sa stii despre dezvoltarea unui magazin online

Published

on

 

Te gandesti la dezvoltarea unei afaceri cu un magazin online? Punerea in aplicare unui plan pentru dezvoltarea si promovarea unui site e-commerce este dificila, cu numerosi pasi si decizii care trebuie luate la momentul oportun. Iata ce trebuie sa stii daca te gandesti sa urmezi drumul infiintarii propriei afaceri cu comert electronic.

Momentul  potrivit pentru crearea unui magazin online. Prea devreme sau prea tarziu nu exista atunci cand vine vorba de creare magazin online. Indiferent de varsta pe care o ai, poti incepe imediat dezvoltarea ideii tale daca ai incredere deplina in aceasta, iar primul aspect extrem de important este sa nu te gandesti la bani ca la o problema.

Conceptul business-ului tau online. Acum este momentul sa dai frau liber imaginatiei tale si sa fii cat mai creativ. Inainte de a incepe procesul de realizare magazin online ai de parcurs cativa pasi importanti care sa asigure succesul acestuia. Este necesar sa arunci o privire in jurul tau, sa iti dai seama ce lipseste sau ce ar mai putea fi imbunatatit si sa folosesti aceste aspecte in favoarea afacerii tale online.

Numele brand-ului tau. Denumirea aleasa pentru brand-ul tau trebuie sa fie relevanta pentru afacerea ta si, probabil cel mai important, numele sa fie unic si disponibil pentru prezenta online pe toate canalele. Incearca sa nu sari acest pas, oricat de neimportant ti se pare a fi, pentru ca, in realitate, este un factor care conteaza si cantareste foarte greu in dezvoltarea acestui tip de business.

Pregatirea pentru dezvoltarea unui magazin online. Pregateste-te sa intri intr-o bucla nesfarsita cu numeroase ore dedicate intreg procesului specific unui magazin online. Acest tip de business iti va ocupa aproape tot timpul, astfel ca este bine sa iti setezi asteptarile si sa iei in calcul acest aspect. In cazul in care iti doresti sa imparti responsabilitatile cu un partener/co-fondator este bine sa investesti timp pentru a-l gasi pe cel potrivit. Acesta trebuie sa iti impartaseasca visul si sa fie dedicat, pentru ca afacerea cu comert electronic sa ajunga sa fie una de succes. Important este sa iti alegi un partener care dispune de un set de abilitati diferit de al tau pentru a va putea completa pe plan profesional si a conduce armonios afacerea. Chiar daca nu atat de usor de pus in practica, incearca sa stai departe de gandurile negative, pentru ca aceste distrageri iti vor afecta drastic performanta si daca vrei sa ai succes acest lucru nu este permis.

Implementarea ideii tale. Acum ca ai pregatit tot, trebuie sa iti alegi cu grija echipa care te va ajuta sa dezvolti magazinul online. Oamenii care te inconjoara sunt motoarele care vor genera succesul afacerii tale. Inconjoara-te cu oameni inteligenti, puternici si care cunosc foarte, foarte bine domeniul lor de activitate. Pentru realizare magazin online indreapta-te catre o companie care a dedicat ani buni pentru dezvoltarea acestora si care are un portofoliu impresionant. Nu face rabat de la calitate, chiar daca asta inseamna o investitie mai mare, pentru ca mai tarziu o sa regreti.

Promovarea magazinului online. Multi antreprenori ai acestui tip de business online, considera ca realizarea magazinului online de catre o echipa de programare este ultimul pas catre succes, iar dupa cateva luni bune constata ca succesul intarzie sa apara si, fie continua sa spere la un miracol, fie inteleg ca in realitate business-ul nu va avea niciodata succes fara a implica partea de promovare a produselor catre audienta potrivita. Chiar daca site-ul nu este finalizat, poti incepe sa configurezi mai intai profilurile de social media si sa generezi continut pe blog, astfel ca in ziua 1 sa nu incepi de la zero, ci sa ai deja un istoric pregatit. Dupa ce magazinul online devine functional, nu uita, fara promovare este ca si cand acesta nu exista, pentru ca poate vor dura ani intregi pana ce site-ul va fi descoperit de potentialii clienti sau, in cel mai rau caz, nu va fi niciodata accesat.

Sa dezvolti propriul magazin online nu este nici pe departe o sarcina usoara. De la alegerea produselor, evaluarea si aprovizionarea acestora si pana la dezvoltarea si lansarea site-ului si cresterea semnificativa a vanzarilor, exista numeroase piese de puzzle care trebuie alaturate. Cu toate acestea, cu un plan bine stabilit, bazat pe o cercetare amanuntita, visul tau poate sa se implineasca, asigurandu-ti succesul in acest domeniu.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Tehnologie

Noutăți Google în zona de securitate și protecție a datelor personale

Published

on

 

La începutul lunii octombrie, Google vine cu un update important al serviciilor de securitate și protecție a confidențialității. Ce aduce nou: Modul Icognito în Google Maps, Auto-delete pentru YouTube, un manager de parole îmbunătățit.

Icognito este una dintre cele mai populare măsuri de protejare a confidențialității online, încă de la lansarea Chrome în 2018. O astfel de funcție a fost introdusă în YouTube în prima parte a lui 2019, iar acum va fi disponibilă și pentru Google Maps.
Cum funcționează: când activezi modul Icognito în Maps, activitatea pe acel dispozitiv – precum locurile pe care le cauți – nu va fi salvată în contul de Google și nu va fi utilizată pentru personalizarea experienței pe Google Maps. Activarea modului Icognito se face din poza de profil și poate fi realizată oricând. Modul Icognito va fi introdus în săptămânile următoare pe dispozitivele cu Android, urmând apoi pentru iOS.

În luna mai a acestui an, Google anunța introducerea funcție de ștergere automată pentru Location History și activitatea pe internet și în aplicații. Aceasta includea lucrurile pe care le-ai căutat și paginile vizitate online, precum și comenzile vocale. Funcția auto-delete va fi de acum disponibilă și pentru istoricul YouTube. Funcția se poate seta pentru declanșare automată, la intervale de 3 sau 18 luni.

Mulți dintre noi avem multe conturi și este foarte dificil să ținem minte toate parolele acestora. Din acest motiv oamenii tind să mențină un obicei nesănătos și să folosească aceeași parolă pentru mai multe conturi. Un obicei periculos: dacă cineva fură parola odată, poate avea acces la mai multe servicii cu aceasta.

Pentru a rezolva aceasta situație, Google oferă de multă vreme un manager de parole, care salvează parolele diferitelor conturi asociate serviciilor online. Începând din această lună, managerul de parole vine cu o îmbunătățire majoră. Verificare parolei este un instrument nou, care îți verifică o parolă și îți spune dacă este puternică sau slabă, dacă este reutilizată sau dacă a fost expusă unei breșe de securitate care a afectat o terță parte.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Cum faci diferența dintre un oțel inoxidabil de calitate și unul inferior?

Published

on

rigola dus
 

Din viața noastră nu lipsesc obiectele confecționate din diferite materiale sau aliaje. Intrăm în contact cu ele voluntar și chiar involuntar. Însă atunci când vine vorba de produse pe care le vom folosi doar noi, lucrurile se schimbă puțin.

Românii s-au obișnuit să aleagă calitatea înaintea prețului și a aspectului – lucru deloc greșit. Aici intervine o problemă – nu toate produsele care se doresc a fi achiziționate pot garanta calitatea doar prin caracteristicile indicate pe ambalaj. Oțelul inoxidabil intră în această categorie. De multe ori, calitatea lui se poate aprecia abia după o lungă utilizare.

Ce este mai exact oțelul inoxidabil

Oțelul este unul dintre cele mai importante și rezistente aliaje ale fierului, componente principale fiind carbonul și cromul în proporție de minimum 11%. Duritatea, elasticitatea, rezistența la acizi și coroziune se pot măsura în funcție de celelalte componente ale aliajului – titaniu, fosfor, nichel, siliciu, sulf, cobalt și așa mai departe.

În prezent se cunosc peste 200 de tipuri de oțeluri inoxidabile. Domeniile în care acest aliaj este folosit sunt diverse și cuprind industrii precum cea alimentara, chimică, medicală, navală, auto etc.

Cum testezi oțelul inoxidabil?

Povestea oțelului inoxidabil magnetic este la baza o teorie, teorie simplă și ușor de realizat de oricine acasă pentru a testa calitatea materialului. Mai pe scurt, cu ajutorul unui magnet, se poate dovedi dacă produsul este vitabil sau nu – conține sau nu crom și nichel. Cele 4 tipuri de structuri de bază ale inoxului inoxidabil sunt austenita, duplexul, ferita și martensita.

Diferența dintre oțel inoxidabil și inox

De multe ori lumea tinde să creadă că oțelul inoxidabil și inoxul sunt lucruri total diferite. Acest lucru este greșit. Inoxul este de fapt o gama variantă de oțeluri inoxidabile cu trăsături diferite și utilizări independente, variate.

De cele mai multe ori, inoxul este folosit pentru confecționarea produselor de bucătărie și cele pentru industria medicinei – au caracteristici de bază strict necesare în aceste domenii.

Rigolele și sifoanele – din oțel inoxidabil sau de calitate inferioară?

Baia și bucătăria sunt încăperile unei locuințe în care nu este loc de decizii neglijente. Având în vedere cât de des sunt folosite, pentru ca totul să se desfășoare așa cum trebuie, trebuie să fie compuse doar din materiale calitative.

Rigolele și sifoanele – nelispite din baie și bucătărie – se recomandă a fi din oțel inoxidabil. Schimbarea acestora nu este un proces ce trebuie repetat la un interval de timp, de aceea sunt recomandate cele din oțel inoxidabil.

Cei ce au nevoie de rigole cabine dus trebuie să cunoască proprietățile oțelului inoxidabil. Fiind cea care se ocupă de scurgerea apei din cădiță de dus, rigola din acest aliaj nu va căpăta miros neplăcut. Apa ce rămâne pe rigolă până aceasta se usucă, în cazul uneia necalitative, va împrăștia în baie un miros greu, înțepător.

Cele din oțel inoxidabil nu doar că nu emană un miros neplăcut, ci nu își schimbă nici culoarea în timp. Ele pot fi curățate cu diferite produse fără ca suprafața lor aderentă să își schimbe proprietățile. Nu în ultimul rând, procesul de curățare este unul ușor datorită suprafeței și formei netede pe care o prezintă.

Alte proprietăți țin de rezistența în timp. De exemplu, toate aceste rigole pentru cabine de dus sunt imune la totalitatea factorilor externi – rezistă la presiunea corpului uman, la temperaturile ridicate și sunt prietene cu soluțiile de curățare.

Pentru unele persoane, înfățișarea clasică a rigolelor poate fi deranjantă sau poate chiar să strice întreg aspectul băii. De aceea s-au creeat cele cu acoperire ceramică. Pe lângă design-ul atractiv prin care se prezintă, rigolele cu acoperire ceramică dau același randament pe care îl dau și cele clasice.

Sunt indicate a se folosi în baia ce adoptă un anumit design, tipar, mai ales atunci când nu există alte lucruri ce s-ar putea integra mai bine în context. Sunt confecționate într-o mare măsură din oțel inoxidabil, ceea ce diferă este acoperirea, din ceramică.

În aceeași ordine de idei, o rigolă de calitate este și cea care nu se înfundă. Cum o recunoști? Cea care nu se va înfundă este cea care poate scurge o cantitate mare de apă într-un timp foarte scurt.

Cei interesați de rigole sub certificarea calității, din oțel inoxidabil, pot accesa rigolesifoane.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

Platforma AntenaPlay îşi simplificã experienţa de vizionare

Published

on

 

Platforma AntenaPlay, dezvoltată integral de echipa Digital Antena TV Group, se reinventeazã mereu  pentru abonaţii sãi şi aduce noi funcţii pentru o simplificare a experienţei de vizionare.

Cu peste 1,3 milioane de descãrcãri pe Smart TV,  Android şi  iOS, AntenaPlay a fãcut pasul recent şi cãtre dispozitivele Chromecast şi AirPlay.

“Noi updatãm constant AntenaPlay, iar ultimul refresh simplificã experiența de vizionare. Playerul permite skip de 10 secunde la un simplu tap şi pãstreazã watch time-ul vizionãrii precedente, la fel ca Netflix, spre exemplu. O altã funcție utilã, având în vedere volumul mare de materiale video, emisiuni sau seriale, este păstrarea unui listing din clipurile urmãrite dar nu pânã la capãt, astfel încât sã poţi relua vizionarea din punctul în care ai rãmas”, a declarat Augustin Roman, Head of Digital Antena TV Group.

Platforma AntenaPlay oferă 9 canale LIVE, extra conținut nedifuzat la TV, fiind singurul loc în care se pot urmãri emisiunile integrale produse de Antena TV Group, din orice colţ al lumii şi de pe orice device.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: