Connect with us

AUDIENȚE TV

Cea de-a doua gală a show-lui „Mireasa” a fost lider de audienţă

Published

on

Reclame

            Emoţii mari ieri în casa Mireasa în rândul concurenţilor care au pornit la drum în cadrul reality show-ului matrimonial de la Antena 1, cu gândul să-şi găsească jumătatea. Telespectatorii au urmărit în număr mare nominalizările, în cadrul celei de-a doua gale a emisiunii care s-a impus ca lider de piaţă, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban.

 

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cea de-a doua gală Mireasa s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 2 puncte de rating și 14.6% cotă de piață, în timp ce PRO TV ocupa poziţia secundã, cu o medie de 1.7 puncte de rating şi 12.1% cotă de piaţă.

Lider de audienţã şi la nivelul publicului din mediul urban, Mireasa a înregistrat o audiență medie de 2.4 puncte de rating și 12.6% cotă de piață, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de România TV cu 2.1 puncte de rating şi 11.3% cota de piaţă.

Zi cu emoţii pentru fete ieri în casa Mireasa, în cadrul primelor nominalizări ale mamelor în competiţie. Trei dintre acestea s-au aflat în pericol de a părăsi casa, mai exact Lorena, care a primit voturi din partea celor mai multe mame, Andreea şi Claudia. Cum doamna Ana a fost desemnată „Mama săptămânii”, cea care s-a aflat la un pas de eliminare a fost Lorena.

Din păcate, tânăra nu a fost printre primele trei cele mai votate fete, iar șansele ei de a rămâne în concurs erau foarte mici. Cu toate că nu spera la acest lucru, salvarea a venit din partea lui David. Băiatul doamnei Maia a afirmat că, atunci când a fost pus să nominalizeze o fată pe care vrea să o păstreze în casă, s-a gândit la mama sa, care este foarte apropiată de concurentă.

În fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 14:00 şi sâmbăta de la ora 13:30, în calitate de gazdã a reality show-ului matrimonial Mireasa, de la Antena 1, Simona Gherghe va aduce în centrul atenției povești de dragoste, momente pline de suspans şi îi va supune pe concurenți la reguli dure, confruntãri acide și încãrcate de emoție, dar și la multe provocãri, în care și telespectatorii vor avea un cuvânt de spus.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban
Perioada: 12 septembrie 2020

 

 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending