Connect with us

Industria de Publicitate

Cea de-a saptea editie ADfel incepe astazi la Fabrica

Published

on

 

Cea de-a saptea editie a evenimentului de branded entertainment ADfel, organizat de IQads, va debuta astazi, 13 august, pe terasa Fabrica. Pe parcursul unei saptamani, participantii la eveniment vor putea interactiona cu brandurile prezente la ADfel intr-o maniera inedita si relaxata – de la competitiile de improvizatii si de jucat scene din filme in 60 de secunde pana la jocuri multiplayer combinate cu videomapping interactiv pe fatada Fabrica sau activari unde vor fi create cocktailuri, muzica si filme epice. Intrarea la toate activitatile evenimentului este libera.
Evenimentul va gazdui peste 40 activari neconventionale din partea a 30 branduri comerciale, organizatii neguvernamentale, asociatii nonprofit si institute culturale. Evenimentul debuteaza cu Zilele Culturale ADfel (care dureaza in premiera 3 zile, de luni pana miercuri, alaturi de activarile brandurilor comerciale), iar aceasta sectiune se adreseaza in principal organizatiilor din zonele culturale, sociale, ecologice sau educationale, care isi vor promova programele antrenand publicul in activitati ale caror numitor comun este tot neconventionalul. Cele 19 branduri care participa la Zilele culturale ADfel sunt: Atelierul de Panza, BeWhere, Biciclop, Bicicletele Pegas, Carturesti, Greenpeace, Incubator107, IQads Kadett, Mai Mult Verde, Dr.Like, Mixtopia, PRIME Romania, Revista de Povestiri, Scoala ADC, Scrie despre Tine, VIP Romania, alaturi de Agrafa, ARWorks si Zumzi.

Acestia vor implica participantii la ADfel in diferite activari, de la ateliere de pictat pe sacose de panza sau de impartasit povesti bazate pe intamplari reale, personalizare de biciclete si confectionare de gradini verticale sau de jonglerie, jocuri si exercitii pentru cei care isi doresc sa inceapa o cariera in industria de marcom, dar si concursuri de dans si de cunoastere urbana.
Cele 11 branduri comerciale prezente pe tot parcursul ADfel sau in momente punctuale din saptamana dedicata neconventionalului sunt: Orange, Samsung, Desperados, Praktiker,  Ciuc Premium, Axe, Havana, Jameson, Intersport, Tomi si ABSOLUT.
Pe intreaga durata ADfel, Orange va demonstra cum comunicarea poate fi simpla, jucausa si surprinzatoare. Participantii la ADfel vor castiga premii in joaca, vor cauta inspiratia pe internet, vor arata cat de spontani sunt impreuna cu echipa Improvisneyland si vor avea Wi-Fi gratuit intr-o zona relaxanta.
Samsung Galaxy Beam va demonstra participantilor de la ADfel cum tot ce inregistreaza sau fotografiaza cu telefonul mobil devine epic. Astfel, in cadrul Epic Film Fest, vor putea fi vizionate la ADfel finalistele competitiei, transformate din simple filme create cu telefonul mobil in trailere epice (sambata, pe 18 august). Iar de miercuri pana duminica fotografiile facute cu telefonul mobil de cei din terasa vor putea fi transformate instantaneu in postere epice de film.


Spiritul wild Desperados va fi reaprins la ADfel 2012, cei din terasa putand testa nebunia berii petrecerilor fara ora de sfarsit urmarind proiectiile Wild Party Tutorial care prezinta reclame care descriu momentele cheie ale pregatirii unei petreceri demente (marti, pe 14 august) si prezentarea lucrarilor castigatoare la Wild Comics, competitia de creatie inceputa inainte de ADfel (sambata, pe 18 august). Si tot sambata si duminica, fatada terasei Fabrica va deveni suprafata necconventionala de proiectie, gazduind mai multe sesiuni de videomapping interactiv, in cadrul Wild Paint Shooting – o lupta salbatica ce implica bere, impuscaturi si vopsea.
Pe tot parcursul saptamanii ADfel, participantii vor fi suprinsi cu solutiile Praktiker pentru oamenii cu idei neconventionale pentru casa si gradina, oferite sub umbrela „Iti permiti chiar si cu venituri mici”. Acestea vor fi prezentate tot surprinzator, in legatura cu achitarea notelor de plata.
Dupa ce in 2011 a facut ca ingeritele sa cada in ispita la ADfel, AXE Excite readuce ingeritele la ADfel, in cadrul competitiei Battle of the Six Words, unde va premia cele mai bune design-uri de tricouri si cele mai destepte replici de cucerit fiinte angelice. Proiectia design-urilor finaliste si premierea lor va avea loc vineri, pe 17 august.
Brandul de rom cubanez Havana Club va recrea pe 19 august la ADfel un colt din Havana, capitala in care cultura, muzica si romul de buna calitate se amesteca pentru a crea un mod autentic de viata. Cei prezenti la eveniment vor invata sa prepare singuri un mojito perfect, intr-o piata autentic cubaneza, unde vor asculta muzica originala a Havanei.
Jameson aduce adevaratul spirit easygoing Irish pe terasa Fabrica, pe 15 august, prezentand participantior cele mai bune scurtmetraje castigatoare din cadrul competitiei Done in 60 Seconds, precum si pe realizatorii filmului castigator din Romania, pentru a-i inspira pe cei prezenti sa creeze alte povesti pentru editia din 2013 a competitiei. De asemenea, pasionatii de film vor fi incurajati sa recunoasca soundtrack-urile unor filme celebre si sa interpreteze scene de film.
Pentru ca e indicat sa faci sport oriunde mergi, Intersport pune la dispozitia participantilor ADfel mai multe mijloace prin care pot face acest lucru, in cele mai surrprinzatoare locuri, pe toata perioada evenimentului. Astfel, in terasa va fi recreat cover photo-ul de Facebook al brandului, caruia participantii vor trebui sa-i dea Like la propriu, nimerind butonul cu ajutorul echipamentului sportului favorit, cei mai buni dintre ei fiind recompensati de catre brand.
Tomi Xtra Iute aproape ca va incendia terasa Fabrica prin prezenta sa din seara de 16 august, cand va demonstra ce anume se poate intampla atunci cand se consuma cel mai iute ketchup.
Seara de joi, 16 august, va include cea de-a sasea editie a Grand Spoof, oferita de Ciuc Premium. Atunci vor fi prezentate publicului cele mai votate lucrari din cea mai spectaculoasa editie de pana acum a singurei competitii de parodii de reclame din Romania, care s-a desfasurat pe The Creator.
Tot in seara de 16 august, oricine va participa la ADfel va putea deveni un compozitor genial cu ajutorul ABSOLUT, care va pune la dispozitia participantilor toate resursele necesare ca acestia sa se simta inspirati si sa creeze un hit de la prima incercare, aplaudat de toti cei din terasa.
Iar pe tot parcursul ADfel, cele mai premiate campanii neconventionale la nivel international vor putea fi vazute la ADfel Galleries, o expozitie de printuri sustinuta de Agrafa.
Saptamana trecuta a fost lansat si Suplimentul ADfel, distribuit impreuna cu ghidul 24FUN. Sub umbrela “Romania iubeste neconventionalul”, suplimentul cuprinde opinii de la creativi din teatru, design, stand-up comedy sau publicitate cu exemplul lor preferat prin care romanii se diferentiaza creativ de alte popoare. De asemenea, editorii IQads semneaza materiale despre campanii neconventionale dezvoltate local si comenteaza exemple de situatii in care romanii se dovedesc a fi inventivi.
ADfel se va desfasura la Fabrica, Str. 11 Iunie, nr. 50. Programul incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe Facebook.com/IQads si pe IQads vor fi prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.
ADfel 2012 este sustinut de Realitatea TV, Animal Planet, Discovery Channel, TLC, Mixtopia, Decat o Revista, Mvcom, Cocor Media Channel, Metropotam, realitatea.net, money.ro, BestJobs, Betacons | Euromedia, Bursa de Reclame, Feeder, Agrafa, 220.ro, Q2M si Funky Donkey. Evenimentul este realizat cu sprijinul 24FUN si Radio Guerrilla.
IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin

Published

on

 

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin, poziție din care coordonează departamentul de Creație al agenției. Joaquin are o experiență de peste 20 ani în comunicare și se alătură echipei Golin după ce a lucrat în agenții internaționale și locale, unde a dezvoltat campanii creative pentru clienți din industrii precum FMCG, food, auto, finance & banking.

Joaquin este responsabil de dezvoltarea și consolidarea soluțiilor creative oferite clienților agentiei, îmbinând o abordare de tipul earned first cu un puternic nucleu de brand și customer experience. Irina Guțan (Copywriter) și Emanuel Ignat (Art Director) completează echipa de creație Golin, contribuind cu un know-how creativ extins la construirea campaniilor creative ale diviziilor Consumer și Corporate din cadrul agenției și întregind competențele The BridgeTM, departamentul de social media și digital PR al agenției.

“Suntem prima agenție de PR din România care a avut un director de creație, încă de acum aproape 10 ani. Suntem curajoși și ne place să fim mereu cu un pas înaintea celorlalți, inovăm și căutăm relevanța în tot ceea ce facem, iar în ADN-ul nostru scrie courageously happy și progressive PR. Același spirit l-am regăsit și la Joaquin și am știut că împreună facem o echipă excelentă. Focusul departamentului de creație al Golin este să conceapă pentru clienții nostri soluții creative earned-first, utilizând instrumente de customer experience (CX), fără să piardă esența PR-ului: construirea și consolidarea reputației, câștigarea atenției consumatorilor, relațiile cu influencerii”, a spus Irina Roncea, Managing Director Golin.

Mă bucur că am oportunitatea de a mă alătura echipei de aur Golin. Sunt încântat să îmi folosesc energia și pasiunea creativă pentru clienții agenției, jucători de top în industriile lor, branduri și companii pentru care orice creativ din piață would really kill J. Cred în creativitate în toate formele ei, și mai ales în PR, și sunt convins că, împreună cu noul departament de creație al agenției, vom duce mai departe povestea de succes pe care Golin o scrie de atâția ani pe piața românească”, a declarat Joaquin Bonilla, Executive Creative Director Golin.

Golin a anunţat la sfârșitul anului trecut noua sa abordare progresivă pentru redefinirea domeniului relaţiilor publice. Într-o eră în care există o confuzie fără precedent în comunicare, Golin îşi propune să genereze sentimentul de mândrie pentru această profesie şi să livreze rezultate măsurabile clienţilor săi.

Ca parte a strategiei sale progresive, agenţia a lansat un nou sistem de operare global ce include o serie de produse de date şi analiză. Instrumentele de lucru trademark Golin, precum Relevance RadarTM, platforma care utilizează inteligența artificială pentru a ajuta la anticiparea și măsurarea oportunităților de buzz, sharing și talkability, și CXPRTM, platforma ce reunește insight-uri din social data pentru a susține decizii de business, aliniază relațiile publice cu traseul consumatorului pentru a maximiza impactul comunicării.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

McCann Worldgroup Romania desemnata AGENCY OF THE YEAR la Festivalul Golden Drum pentru a 5-a oara

Published

on

 

În premieră pentru Festivalul Golden Drum, rețeaua McCann Worldgroup și agenția McCann Worldgroup Romania au fost desemnate NETWORK OF THE YEAR și respectiv AGENCY OF THE YEAR, pentru a 5-a oară fiecare, record absolut în istoria festivalului.

Anterior, McCann Worldgroup Romania a caștigat titlul de AGENCY OF THE YEAR în 2006, 2007, 2011 si 2015 iar rețeaua McCann Worldgroup a caștigat distincția NETWORK OF THE YEAR în 2013, 2014, 2016 si 2017.

Campania Bihor Couture a adus agenției McCann Worldgroup Romania 2 Grand Prix-uri, premiul The Best of WHAT, dar și Golden Watch Award pentru directorii de creație Cătălin Dobre și Adrian Boțan.

Campaniile “Race a Nation” (Vodafone), “Real Life Tests” (Vodafone), “The Festival Bottle” (Coca-Cola Romania) și “Bihor Couture” (Beau Monde) au fost nominalizate de 14 ori și au câștigat 9 Gold & Silver Drums.

Rețeaua McCann Worldgroup a câștigat titlul de Network of the Year datorită rezultatelor extraordinare a 8 agenții din rețea: Cehia, Italia, România, Israel, Spania, Ucraina, Serbia si Polonia.

“Să câștigi e bine, însă să reușești să câștigi an de an, cu atât de multe agenții din rețea, este extraordinar. Este cea mai onestă apreciere a creativității și a muncii de calitate pe care o oferim clienților globali, regionali și locali. Ne mândrim cu asta!” declară John Wright, Regional Officer CEE.

“Sunt mândră de echipa agenției McCann Worldgroup Romania pentru valorile după care se conduce, pentru felul în care nevoile și business-ul clienților sunt analizate și adresate, pentru talentul oamenilor din agenție. Totul fără a compromite motivele pentru care facem ce facem: pasiunea și relevanța. Clienții noștri dragi împărtășesc aceste valori cu noi și este foarte ușor de văzut asta din rezultatele campaniilor noastre și a business-ului lor.

Felicitări! Este o adevarata onoare să aducem acasă acest titlu!” declară Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Worldgroup Romania.

“Plecăm acasă cu titlul Network of the Year pentru al 3-lea an consecutiv și cu Agency of the Year pentru McCann Worldgroup Romania pentru a 5-a oară în istoria festivalului. Ne bucură toate premiile, dar ce ne încântă cel mai tare este faptul că nu vorbim de o campanie, de un an sau de un premiu. Vorbim de recunoașterea performanței an dupa an. Și asta vine dintr-o cultură creativă construită din ambiție, talent și multă muncă.

O cultură creativă pe care o împărțim cu clienții noștri, o cultură care ne permite și ne încurajează să ne depășim limitelele constant.                                                                               E multă muncă în spatele acestor performanțe și sunt foarte mândru de echipa extraordinară pe care o avem“ declară Cătălin Dobre, Regional Creative Director for McCann CEE si Creative Director McCann Worldgroup Romania.

 

Campaniile câștigătoare la Golden Drum în 2018 sunt:

  • Campania “Bihor Couture” dezvoltată pentru revista Beau Monde: 2 Grand Prix, The Best of WHAT, Golden Drum în categoria Local Spirit și 2 Silver Drums pentru Brand Building/Brand Introduction și Entertainment/Online&Mobile.
  • Campania “Race a Nation”, dezvoltată pentru clientul Vodafone: 3 Silver Drums în categoriile Digital& Mobile/ Games; Activation; Entertainment/Live Experience.
  • Campania “Real Life Tests” dezvoltată pentru clientul Vodafone: un Golden Drum în categoria Brand Building/Brand Vitality

Campania “The Festival Bottle” dezvoltată pentru clientul Coca-Cola România a fost premiată cu 2 Silver Drums în categoriile Activation și Functional Efficiency.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Grupul Digi | RCS & RDS lansează prima campanie de imagine corporate

Published

on

 

Digi | RCS & RDS lansează prima campanie de imagine a grupului, prin care aduce în atenția publicului povestea companiei și evoluția acesteia, în paralel cu transformarea societății românești.

Sub sloganul “De 25 de ani, conectați #Nelimitat”, campania vorbește despre modul în care Digi | RCS & RDS a intrat în viețile românilor, odată cu televiziunea prin cablu, continuând cu internetul și telefonia fixă și mobilă. În peste 25 de ani de activitate, compania a devenit unul dintre reperele pieței de comunicații electronice, în regiune, iar creșterea sa a atras și nevoia transformării.

”Campania arată cum Digi | RCS & RDS a contribuit la îmbunătățirea vieții românilor, introducând treptat tehnologii tot mai performante și conținuturi tot mai diverse. Azi, grație unei viziuni de business curajoase, suntem lideri în România pe piața serviciilor de televiziune prin cablu și a serviciilor de internet. Ca să ajungem aici, am muncit, am inovat, am experimentat, am făcut pionierat în domeniul telecomunicațiilor. Așa am reușit să le oferim milioanelor de abonați servicii de comunicații electronice de cea mai bună calitate la prețuri competitive și să ducem brand-ul Digi dincolo de granițe, în Ungaria, Spania, Italia. Suntem mândri de aceste reușite ale echipelor noastre, obținute cu ajutorul unei rețete unice: am fost și suntem conectați nelimitat la aspirațiile românilor”, a spus Serghei Bulgac, CEO al Grupului Digi | RCS & RDS.

 

Un spot TV inspirat de o ”istorie personală

Spotul TV este ”piesa de rezistență” a campaniei și povestea sa se construiește pe baza momentelor cheie din existența unui român născut în zilele Revoluției din 1989.

Pentru a duce mai departe conceptul, producția spotului TV a fost realizată cu oameni obișnuiți, care lucrează împreună pentru idealurile lor. Asistenta medicală în rolul mamei, pensionarul pasionat de electronică în rolul bunicului mecanic de motociclete, modelul în rolul mamei tinere sunt doar trei dintre ei. Alți 80 de figuranți și 17 protagoniști completează reprezentarea – simbol a milioanelor de români conectați #nelimitat de un singur nume – Digi.

Locațiile în care s-a filmat sunt la fel de diverse precum momentele scenariului – un garaj din Militari, Școala generală nr. 8 Câmpina, o terasă din zona Ateneului Român, Barajul Paltinu (Prahova), un bar, o stradă veche din București și câteva cadre pe platourile Castel Film.

Campania se desfășoară timp de o lună, începând din 27 august, la TV, radio, în online și social media. În perioada octombrie – noiembrie, spotul va rula și în cinematografe.

Echipa: Tudor Dumitrașcu (creație și regie), Tony Pisaroglu (producător), Claudiu Boboc (Production Unit Manager), Liviu Pojoni și Adrian Rugină (DOP), George Popa (coloană sonoră originală), Petru Mărgineanu (voce), Safe-Frame.com (grafică), O-Video (colorizare). Casa de producție: H5.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: