Connect with us

AUDIENȚE TV

Cea de-a treia ediție iUmor a fost lider de audiență

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Antena 1

Cea de-a treia ediţie a celui mai nou sezon iUmor, difuzată miercuri seara, între orele 20.30 – 22.56, la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial din mediul urban.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 8.1 puncte de rating și 22.5% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat PRO TV cu o medie de 7.4 puncte de rating şi 20.5% cotă de piaţă. În minutul de aur, 20:54, peste 1.6 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1.

 

Totodată, serialul ”iMai Mult Umor”, difuzat în intervalul 22.56 – 23.10, a fost în topul preferințelor la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cu o audiență medie de 5.1 puncte de rating și 19.1% cotă de piață

 

Cel de-al zecelea sezon iUmor, continuă în fiecare miercuri, de la ora 20.30, la Antena 1, și se anunță cu totul neașteptat. De la concurenți, la invitați și momente speciale, jurații, dar și cei de acasă, vor avea de descoperit surprize la tot pasul. Delia, Cheloo și Mihai Bendeac vor juriza momentele pregătite de concurenți din toate colțurile lumii. Fiecare dintre cei trei jurați își exprimă opţiunea prin „Thumbs Up” pentru „DA” şi „Thumbs Down” pentru „NU”, iar dacă obține minimum două voturi favorabile, un concurent merge mai departe în show.

 

Mai mult, actorul Vlad Drăgulin va avea grijă să nu rateze niciun moment important din culise. Serialul ”iMai Mult Umor”, al cărui protagonist este, va însoți fiecare ediție de audiții din cel de-al zecelea sezon iUmor și va fi difuzat săptămânal, pe site-ul a1.ro. ”iMai Mult Umor” este povestea nevăzută din spatele produsului finit ”iUmor”, este spectacolul din spatele spectacolului”, a spus Vlad Drăgulin. Actorul va urmări tot ce se întâmplă în culise prin ochii personajului Niros, un producător perfecționist, și nu se va teme să pună toate întrebările incomode, atât persoanelor din echipă, cât și juraților sau concurenților.

 

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L. 

Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group

Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban și Național

Perioada 3 martie 2021

 

 

 

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

I accept the Privacy Policy * for Click to select the duration you give consent until.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENTE TV: Bogdan Micu a investit 500.000 de euro într-o aplicație fashion. Aseară, show-ul a fost lider de audiență!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Miercuri, leii au redeschis porțile Imperiului într-o seară de poveste, în care emoția și speranța au arătat că nimic nu e imposibil atunci când crezi în visul tău. Show-ul Imperiul Leilor s-a clasat pe primul loc în topul audiențelor.

 

Aseară, emisiunea Imperiul Leilor a fost lider de audiență și a întregistrat 8.8 puncte de rating și 20.2% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce ANTAEAN 1 avea 7.1 puncte de rating și 16.3% cotă de piață. În ceea ce privește publicul cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a fost pe primul loc, iar în intervalul 20:30 – 22:28 a înregistrat 7.8 puncte de audiență și 21.8% share, în timp ce ANTEANA 1avea 6.3 puncte de rating și 17.5% cotă de piață.

Primii concurenți care au dat nas în nas cu leii au fost Anda și Tudor Maxim, cei doi au venit în Imperiu cu un concept de case mici, din lemn, care pot deveni locuri de cazare pe plajă. Mohammad Murad a fost singurul leu care a văzut dincolo de idee un business cu adevărat și le-a oferit celor doi 300.000 de euro pentru 48% din afacere.

 

În această săptămână, două băuturi ”s-au duelat” pentru a rămâne în fața investitorilor și a primi o șansă la finanțare. ”Miedul” s-a duelat cu ”cidrul”, iar într-un final, cel din urmă a câștigat. Sergiu Serdean și Daniel Crișan sunt cei doi antreprenori pentru care trei lei s-au luptat. În cele din urmă, dealul a fost adjudecat de Dragoș Petrescu – el a oferit 75.000 de euro pentru 25% din companie.

 

Cosmin Ciolacu, un tânăr de 21 de ani, din Tecuci, le-a arătat leilor că nimic nu e imposibil atunci când crezi în visul tău. Bolnav de tetrapareză spastică și sindrom extrapirapidal, Cosmin a dezvoltat o platformă online care le poate ușura munca elevilor și profesorilor. Cei cinci investitori s-au arătat impresionați de produsul lui și au ales să investească toți – 30.000 de euro pentru 30%.

Alexandru Tudoroiu a venit în emisiune cu o aplicație care ajută la customizarea produselor de îmbrăcăminte folosind inteligența artificială. După ce patru lei s-au retras, Bogdan Micu i-a făcut o ofertă surprinzătoare: 500.000 de euro pentru 45% din companie.

Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescu revin și săptămâna viitoare în Imperiul Leilor, gata să reaprindă speranța în viețile tinerilor antreprenori la început de drum. Miercuri, de la ora 20:30, la PRO TV.

Imperiul Leilor – Investește în tine!

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite – lider de audiență. Chef Bontea a părăsit platoul la proba amuletei

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Antena 1

            Marți seara, Chefi la cuțite a fost din nou lider de audiență și s-a situat în topul preferințelor telespectatorilor, atât la nivelul publicului comercial, cât şi la nivelul întregului public urban. Conform Kantar Media, cooking show-ul de la Antena 1 a obținut la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, o audiență medie de 8.1 puncte de rating și o cotă de piață de 24%. Pe locul al doilea s-a situat PRO TV cu o medie de 7.4 puncte de rating și 21.9% cotă de piață. 

 

 

Chefi la cuțite a fost pe prima poziție și la nivelul întregului public din mediul urban, cu o audiență medie de 8.7 puncte de rating și o cotă de piață de 20.1 procente. Locul doi a fost ocupat de această dată de Kanal D cu 6.5 puncte de rating şi 15.2% cota de piaţă, urmat de PRO TV cu 6.3 puncte de rating şi 14.9% cota de piaţă. În minutul de aur, 22:00, aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România au urmărit personajele și farfuriile din audițiile pe nevăzute Chefi la cuțite.

 

Cea mai nouă ediţie a cooking show-ului de la Antena 1 a pus la bătaie o amuletă puternică: deținătorul poate schimba un concurent din echipă cu un altul din celelalte două echipe, cu excepția cuțitelor de aur. Specială a fost și tema amuletei, de a compune un main course a la bunica, „cu touch-ul unui chef de top”. Chefii au gătit cu emoție și nostalgie, retrăind amintiri dragi din copilărie. O provocare în plus pentru ei a fost și prezența invitatului jurat, chef Amalia Stanciu, cu vastă experiență în gastronomia românească autentică.

 

Chifteluțele marinate cu piure de cartofi ale lui chef Dumitrescu au recreat cel mai bine „gustul de acasă”, drept pentru care i-a revenit amuleta. Cum era de aşteptat, vestea i-a dezamăgit pe Sorin Bontea și pe Cătălin Scărlătescu. De fapt, câștigătorul „Asia Express” a fost atât de supărat, încât s-a ridicat de pe scaunul de la masa jurizării și a părăsit platoul, dezvăluind faptul că se simte nedreptățit. „M-am ridicat şi am plecat! Îmi pare rău, n-am ce să fac, m-am supărat, consider că am fost nedreptăţit!”, a mărturisit Chef Bontea.

O adevărată surpriză a fost prezența îndrăgitei actrițe Marinela Chelaru, care a purtat un dialog savuros cu chefii, presărat cu glume și tachinări. Actrița a dezvăluit marea sa dragoste față de emisiune și a împărtășit momentele dificile prin care a trecut, departe de scenă. Ca să îi impresioneze pe chefi, actrița a ales să pregătească o rețetă specială de plăcintă cu praz și cu pui și o plăcintă cu coacăze, numită de ea „prăjitura inteligentă”.

 

Un alt moment inedit din episodul de marți seara l-a oferit Ioana Crișan. Absolventă de medicină și campionă absolută bikini fitness, concurenta i-a cucerit pe chefi cu un plating cu totul inedit. Ideea ei de a-și prezenta desertul în replici ale trofeelor pe care le-a câștigat de-a lungul anilor i-a amuzat copios pe chefi, care au început să se tachineze între ei pe seama siluetei. Prin farfuria sa, un cheescake cu cocos și zmeură, Ioana Crișan a reușit să demonstreze că „poți să mănânci desert și să arăți fit”, după cum a mărturisit chiar ea.

 

Duminică, de la ora 20.00 Chefi la Cuțite revine cu un nou episod al audițiilor pe nevăzute îi va aduce pe cei trei chefi față în față cu farfurii spectaculoase sau extrem de ciudate și cu concurenți unul și unul.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban și Național
Perioada 13 aprilie 2021

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Las Fierbinți conduce audiențele în continuare! Aseară, serialul a fost urmărit de peste 2 milioane de români!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Las Fierbinți rămâne cel mai iubit și urmărit serial din România, iar telespectatorii își descrețesc frunțile în fiecare săptămână, bucurându-se de replicile personajelor preferate și de universul fierbințean. În fiecare marți și joi, serialul conduce topul audiențelor. Aseară telespectatorii au urmărit cu entuziasm noi aventuri și glume spumoase ale personajelor simpatice din celebrul sat. La nivel național, peste 2 milioane de români au urmărit serialul.

 

Las Fierbinți a fost lider de audiență și a înregistrat 11.4 puncte de rating și 27.7% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce ANTENA 1 a înregistra 7.8 puncte de rating și 18.9% share. În același timp, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani din mediul urban, show-ul a înregistrat 9.7 puncte de rating și 28.9% share, în timp ceANTENA 1 a înregistra 7.1 puncte de rating și 21.1 share.

Bobiță, Giani, Dorel, Aspirina, Celentano, Firicel, Gianina și toți ceilalți „rezidenți” din Las Fierbinți își continuă viața în ritmul haios care i-a făcut atât de îndrăgiți. Îi așteaptă noi aventuri pe ulițele și în casele celui mai celebru sat din România, iar în următoarele episoade vedem cum vor face față peripețiilor. În fiecare săptămână avem același sat, aceeași țară, aceleași personaje îndrăgite dar…glume și întâmplări proaspete și inedite.

 

Urmăriți serialul în fiecare marți și joi, de la ora 20:30, la PRO TV.

 

Las Fierbinți – Țara o arde pe comedie!

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite, lider de audiență! Mihai Bendeac și Radu Micu intră în bucătărie în această seară

Avatar

Published

on

Foto Credit: Antena 1

Luni seara, Chefi la cuțite a fost din nou lider de audiență și s-a situat în topul preferințelor telespectatorilor. Conform Kantar Media, cooking show-ul difuzat în intervalul 20.24 – 23.54 la Antena 1 a obținut la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, o audiență medie de 8.6 puncte de rating și o cotă de piață de 27.2%.

 

Pe locul al doilea s-a situat PRO TV cu o medie de 6.6 puncte de rating și 21.1 % cotă de piață. În minutul de aur, 21:42, două milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România au urmărit personajele și farfuriile din audițiile pe nevăzute Chefi la cuțite.

 

O amuletă prețioasă ce îi permite deținătorului să ia în echipa sa un concurent eliminat din grupele rivalilor a ajuns seara trecută pe mâna lui Florin Dumitrescu, după ce preparatul său cu spanac a obținut votul Andreei Moldovan, pastry chef.

 

Tot seara trecută, trei sportivi valoroși, Lola Crudu – personal trainer, multipla campioană internațională Kovacs Diana Alexandra și Pavel Florin, primul român în liga campionilor pentru cricket, au uluit nu doar cu palmaresul de premii, ci și prin abilitățile gastronomice. Totodată, invitații speciali Maria Măgirescu și Andrei Păunescu au oferit, pe lângă preparatul de praz și halva, câteva refrene îndrăgite ale unei generații întregi, ducând mai departe legenda Cenaclului Flacăra.

 

În această seară, Chefi la cuțite continuă, de la 20.30, la Antena 1, cu rețete străvechi reinterpretate, porții generoase de umor și o amuletă cu totul surprinzătoare. Actorul Radu Micu, susținut de amicul său din facultate Mihai Bendeac, le va pregăti chefilor o rețetă românească din 1841 cu totul specială. Pasiunea sa, descoperită în timpul pandemiei, l-a împins să înceapă un proiect măreț: să cerceteze și să recreeze rețete culinare autohtone foarte vechi. „Îmi doresc să creez o poezie”, ne va spune el. Dacă i-a impresionat sau nu pe chefi, telespectatorii vor afla astăzi, la ora 20.30 la Antena 1.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 12 aprilie 2021

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Show-ul #unusiunu, din nou lider. Florin Călinescu: ”E o împletire între pericolul vieții și frumusețea ei”

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

A început o nouă săptămână, iar seara de luni a adus încă o ediție în care talentul a fost la putere. Concurenții au oferit un spectatol total, iar momentele pregătite au fost dintre cele mai diverse: de la dans modern la balet, de la interpretări de folclor la muzică clasică și de la acrobații de circ la spoken words. Fiecare dintre ei a pus suflet și a vrut să demonstreze că merită aprecierea juraților și a celor de acasă.

 

”Este minunat că ați adus din parfumul circului de demult”, a spus Alexandra Dinu după ce a văzut momentul pregătit de Tony Nistorov. Acrobatul a pregătit un moment clasic de strongman care a fost transmis de patru generații în familia lui. Cel ce i-a urmat pe scenă a fost fiul lui, Thomas, care a pregătit un moment în care echilibrul a fost esențial. Impresionat, Florin Călinescu a concluzionat: ”Spectatorul trăiește în adrenalină. E o împletire între pericolul vieții și frumusețea ei”.

Spiritul stațiunii Vama Veche, omul care a scris istorie cu vocea și prezența lui, Constantin Garbiș, cunoscut drept Jaguarul a fost marea surpriză a serii. La 64 ani, acesta a urcat pe scenă și a atras admirația juraților atât pentru interpretare, cât și pentru ceea ce el reprezintă. Andi Moisescu i-a transmis că este ”singurul care a rămas autentic în Vama Veche”, iar Florin Călinescu a subliniat că ”ăsta este spiritul pe care-l salut”.

 

În intervalul 20:29 – 22:29, PRO TV a înregistrat 10.2 puncte de rating și 24.7% share în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce ANTENA 1 avea 9.3 puncte de rating și 22.5% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, show-ul a înregistrat 8 puncte de rating și 23.5% share.

Alisa Doțenco, Adrian Galbinu, Thomas Nistorov, Tony Nistorov, Sara Cernega, Constantin Garbiș, Eugenia Nicolae, Magic Girls și Anda Cheche – Arsintioaia sunt cei nouă concurenți care s-au calificat în următoarea etapă.

Nu uitați că vineri, de la 20:30, spectacolul #unusiunu revine cu o nouă ediție din această etapă a competiției. Concurenții continuă să impresioneze prin creativitate și dăruire, iar munca lor va fi răsplătită prin DA-urile mult visate!

Românii au talent – #unusiunu

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending

# EXMARKETPLACE - GOOGLE CERTIFIED PUBLISHING PARTNER - info@exmarketplace.com; +971 56 626 6430 google.com, pub-9021387890731428, RESELLER, f08c47fec0942fa0 yahoo.com, 1881359, RESELLER #Gemini advertising.com, 28919, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonD appnexus.com, 3292, RESELLER #VerizonD appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonD EMXDGT.com, 1291, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonD indexexchange.com, 183965, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonD openx.com, 540236670, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD openx.com, 537143344, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD pubmatic.com, 156458, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156325, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156674, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD contextweb.com, 561707, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonD rubiconproject.com, 18222, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonD appnexus.com, 11665, RESELLER #VerizonD yahoo.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV aol.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV appnexus.com, 1868, RESELLER #VerizonV appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonV EMXDGT.com, 273, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonV indexexchange.com, 184110, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV openx.com, 537125356, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539129292, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539088779, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV pubmatic.com, 158430, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160042, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160048, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 155967, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 133799, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV contextweb.com, 558299, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV rubiconproject.com, 13132, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV rubiconproject.com, 17250, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV xad.com, 240, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #VerizonV indexexchange.com, 184349, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 183875, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 184626, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV appnexus.com, 11664, RESELLER #VerizonV contextweb.com, 562258, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV indexexchange.com, 189200, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #Index indexexchange.com, 192256, RESELLER #Index pubmatic.com, 158214, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic pubmatic.com, 158883, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic appnexus.com, 10970, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #Xandr spotxchange.com, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx spotx.tv, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx sovrn.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680-eb, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn appnexus.com, 1360, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #sovrn gumgum.com, 11645, RESELLER, ffdef49475d318a9 #sovrn openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn openx.com, 539924617, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn pubmatic.com, 137711, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156212, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156700, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn rubiconproject.com, 17960, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #sovrn rhythmone.com, 1923001931, RESELLER,a670c89d4a324e47 #rhythmone video.unrulymedia.com, 1923001931, RESELLER #unruly aps.amazon.com, cf78b987-05be-4f10-bde4-2e3308b639ce, DIRECT #amazon pubmatic.com, 157150, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon pubmatic.com, 160006, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon openx.com, 540191398, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #amazon rubiconproject.com, 18020,RESELLER, 0bfd66d529a55807 #amazon appnexus.com, 1908, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon appnexus.com, 3663, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon adtech.com, 12068, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon districtm.io, 100962, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #amazon rhythmone.com, 1654642120, RESELLER, a670c89d4a324e47 #amazon ad-generation.jp, 12474, RESELLER #amazon yahoo.com, 55029, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon indexexchange.com, 192410, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #amazon smartadserver.com, 3138, RESELLER #smart contextweb.com, 560288, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smart pubmatic.com, 156439, RESELLER #smart pubmatic.com, 154037, RESELLER #smart rubiconproject.com, 16114, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #smart openx.com, 537149888, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smart appnexus.com, 3703, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smart districtm.io, 101760, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #smart loopme.com, s-2411, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart loopme.com, 5679, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart xad.com, 958, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smart improvedigital.com, 1503, RESELLER #improve improvedigital.com, 1842, RESELLER #improve smartadserver.com, 1827, RESELLER #sublime improvedigital.com, 335, RESELLER #sublime appnexus.com, 3538, RESELLER #sublime appnexus.com, 3539, RESELLER #sublime appnexus.com, 3540, RESELLER #sublime appnexus.com, 11988, RESELLER #sublime vdopia.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate chocolateplatform.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate rubiconproject.com, 22390, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon rubiconproject.com, 22388, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon adyoulike.com, 660a4ec82056cc3d110c021ac670f9ed, RESELLER #Adyoulike appnexus.com, 9733, RESELLER #Adyoulike rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Adyoulike openx.com, 541048855, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #OpenX advertising.com, 3679, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 5831, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8044, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8022, RESELLER #VerizonVideo smaato.com, 1100047117, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato smaato.com, 1100004890, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato adcolony.com, 496220845654deec, RESELLER, 1ad675c9de6b5176 #smaato admanmedia.com, 552, RESELLER #smaato appnexus.com, 1752, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato appnexus.com, 4052, RESELLER #smaato appnexus.com, 8790, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato bidmachine.io, 36, RESELLER #smaato bidmachine.io, 60, RESELLER #smaato bidmachine.io, 74, RESELLER #smaato bidmachine.io, 77, RESELLER #smaato blis.com, 86, RESELLER, 61453ae19a4b73f4 #smaato contextweb.com, 558622, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smaato engagebdr.com, 16, RESELLER #smaato gammassp.com, 1516331892, RESELLER, 31ac53fec2772a83 #smaato indexexchange.com, 183920, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato indexexchange.com, 184270, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato inmobi.com, 55049d2e109d4ac1820ca1432dda4e13, RESELLER, 83e75a7ae333ca9d #smaato mobilefuse.com, 2281, RESELLER #smaato openx.com, 540421297, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smaato pokkt.com, 5886, RESELLER, c45702d9311e25fd #smaato pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156389, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156424, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156425, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubnative.net, 1004796, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato pubnative.net, 1007194, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato rhythmone.com, 4201299756, RESELLER, a670c89d4a324e47 #smaato smartadserver.com, 3117, RESELLER #smaato startapp.com, smt, RESELLER #smaato xad.com, 241, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smaato # ExMarketPlace - end