Connect with us

AUDIENȚE TV

Cea de-a doua ediție ”Totul pentru dragoste”, lider de audiență

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Poveștile impresionante de viață prezentate de Mirela Vaida, ieri, la ”Totul pentru dragoste”, i-au ținut pe telespectatori cu sufletul la gură, cea de-a doua ediție a emisiunii de la Antena 1 impunându-se ca lider de audiență, atât la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cât și la nivelul întregului public din mediul urban.

Astfel, în intervalul 14.00-16.00, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea ”Totul pentru dragoste” s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 2,7  puncte de rating și  14,5 cotă de piață.

Emisiunea prezentată de Mirela Vaida la Antena1  s-a impus ca lider de piață și la nivelul întregului public din mediul urban cu o audiență medie de 3,5 puncte de rating și 12 cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Antena 3 cu 3,2 puncte de rating și 11 cotă de piață, urmată de ProTv cu 3,2 puncte de rating și 10,8 cotă de piață.

 

În minutul de aur 15:41, peste 1.000.000 de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1. 

Marți, la ”Totul pentru dragoste” Maria, în vârstă de 36 de ani, a venit sã vorbească de problemele cu care ea se confruntă. Iubitul ei, cu care a făcut și un copil, are mari probleme cu alcoolul și ea speră să reușească să-l aducă pe drumul cel bun. Specialiștii s-au oferit să-l ajute pe partenerul de viață al Mariei, chiar și dincolo de platoul emisiunii, unde el a refuzat să apară.

Tot în ediția de marți, telespectatorii l-au cunoscut pe Irinel Calancea, un actor, cascador amator. El a venit cu speranța să reușească să recapete dragostea fiului său de 9 ani. Anul trecut, Irinel a fost parte dintr-un proiect de film special. El s-a implicat trup și suflet, iar timp de câteva luni nu a făcut altceva decât să se antreneze. Din nefericire, proiectul nu s-a mai finalizat si a făcut o depresie severă care s-a complicat cu afecțiuni fizice. Soția a luat într-o dimineață copilul de 9 ani și a plecat de acasă. Lui Irinel îi lipsește foarte mult fiul său și ar face tot ce-i stă în putință să poată fi prezent din nou în viața lui.

Alături de Irinel, în cadrul emisiunii a fost și mama lui  și, împreună, cei doi au vorbit despre copilăria actorului care a fost una marcată de violențe din partea tatălui. Surpriza cea mai mare pentru Irinel a fost însă prezența lui Adi în platou, prietenul său bun, care a venit pe viscol de la Arad, ca să-i fie alături.

Astăzi, în cea de-a treia ediție a emisiunii ”Totul pentru dragoste”, Mirela Vaida va aduce în atenția specialiștilor și a telespectatorilor alte două cazuri. Este vorba despre Beatrice, care are o poveste cutremurătoare, desprinsă parcă dintr-un scenariu de film.  Beatrice are 46 de ani, este o femeie divorțată, mamă a 2 copii. De meserie este contabila, dar în prezent este în concediu medical. A fost diagnosticată cu cancer la sân, iar în luna octombrie 2017 a terminat ultima serie de chimioterapie. În prezent urmeaza un tratament cu hormoni și abia așteaptă să-i crească părul. Ea speră să reușească să-și refacă viața.

Tot în ediția de astăzi a emisiunii ”Totul pentru dragoste” cu Mirela Vaida, va veni în platou și un cunoscut mentalist, Ștefan Simion, care a suferit enorm din dragoste, după ce a aflat că femeia pe care o iubea avea o relație cu cel mai bun prieten al lui.

Poveștile incredibile ale lui Beatrice și Ștefan, dar și sfaturile specialiștilor pentru cei doi vor putea fi urmărite de telespectatori, astăzi, de la ora 14.00, în cadrul emisiunii ”Totul pentru dragoste”, numai la Antena 1.

 


Sursa:Kantar Media, Copyright:ARMADATA S.R.L. 

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group.

 Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National Perioada 27 februarie 2018.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Kanal D, pe podiumul audientelor cu „Exatlon”, sambata si duminica

Published

on

 

Duminica, 21 octombrie, Kanal D a fost lider de audienta in Prime Time, cu cea mai iubita competitie sportiva televizata, „Exatlon”, pe intreaga durata de difuzare a show-ului.

Statia s-a pozitionat pe primul loc in preferintele romanilor, atat la nivelul populatiei din intreaga tara, cat si la orase. In cele peste trei ore si jumatate de competitie sportiva televizata, Kanal D a fost lider de audienta, detasandu-se net de competitori. Peste 1.7 milioane de fani ai reality-ului „Exatlon” au urmarit aseara emisiunea difuzata la Kanal D.

Aseara, in intervalul 20:10 – 23:32, Kanal D a inregistrat 7,3% rating si 16,4% cota de piata, pe targetul National, si 5,4% rating si 12,3% cota de piata, pe targetul All Urban. „Exatlon” a fost urmarit, pe intreaga durata de difuzare, in fiecare minut, de peste 1.3 milioane (1.312.000) de telespectatori din intreaga tara.

Minutul de aur, atins la 20:54, a fost si unul dintre momentele de tensiune maxima intre Faimosi si Razboinici, duelul intre Alin Andronic, de la Razboinici si Mirel Dragan , de la Faimosi, urmarit de 1.775.000 de romani.

Si editia de sambata a emisiunii „Exatlon” a plasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, la nivel National, conform datelor furnizate de Kantar Media. Cu 7,9 puncte de rating si 18,5% cota de piata, la nivelul intregii tari, Kanal D a fost lider incontestabil de audienta, devansand statiile concurente. Aproape un milion si jumatate de romani au urmarit editia de sambata „Exatlon”, in fiecare minut al difuzarii, in cele peste trei ore de difuzare.

 

Audiente duminica, 21 octombrie

Target Natonal

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000) 
 Kanal D7,316,41312 
 Pro TV4,610,4831 
 Antena 13,68,0643 
EXATLONDigiSport 13,37,4592 
20:05-23:43Prima TV2,65,9470 
 Romania TV2,65,8460 
 Antena 32,14,6369 
 TVR 11,84,1329 
 Look Plus1,53,4270 
 TVR 21,32,9232 
Source: Kantar Media Romania     
Date: 21.10.2018     

 

Target All Urban

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Kanal D5,412,3517
 DigiSport 14,710,8455
 Pro TV4,510,3433
EXATLONAntena 13,88,6362
20:05-23:43Antena 32,66,0253
 Romania TV2,45,4227
 Prima TV2,04,6193
 TVR 11,74,0167
 Pro 21,12,6110
 Look Plus1,12,5105
Source: Kantar Media Romania    
Date: 21.10.2018    

 

Audiente sambata, 20 octombrie

Target National

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,918,51418
 Pro TV7,016,31248
 Antena 15,913,81056
EXATLONAntena 32,45,7434
20:10-23:32Romania TV1,94,4340
 National TV1,63,7286
 TVR 21,12,6197
 DigiSport 11,12,5192
 Prima TV0,92,2168
 Pro 20,92,1163
Source: Kantar Media Romania    
Date: 20.10.2018    

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vocea Romaniai, lider de audienta cu ultima etapa a auditiilor pe nevazute!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

S-a încheiat etapa audițiilor pe nevăzute din sezonul 8 Vocea României, iar echipele antrenorilor sunt complete, însă mai mult decât atât, pentru prima dată în cea mai tare competiție a vocilor, Smiley și Tudor merg în runda Confruntărilor cu câte 15 concurenți, cu unul mai mult decât colegele lor, Andra și Irina.

Vineri seară, chiar dacă aveau câte 14 voci în echipă, antrenorii nu au rezistat atunci când au auzit două participante cu timbre vocale uimitoare și și-au întors scaunele pentru ele. A fost o ediție plină de energie, de momente care au ridicat publicul în picioare și de decizii surprinzătoare.

Cea de-a opta ediție a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 10.8 puncte de rating și 31.4 % share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.4 puncte de rating și 12.8 % share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:49, aproape 2.4 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Tensiune, luptă și voci incredibile

Aseară, ultimii concurenți au urcat pe scena vocilor determinați să impresioneze și plini de entuziasm. Toți au fost răsplătiți cu aplauze din partea publicului, iar șapte dintre ei au reușit să întoarcă scaunele antrenorilor și să meargă în următoarea etapă a competiției, Confruntările. A fost un spectacol formidabil, melodiile interpretate au făcut sala să vibreze, iar antrenorii și-au folosit toate argumentele pentru a-și completa echipele cu cele mai bune voci din acest sezon. Chiar dacă avea formula completă, de 14, Smiley nu a rămas indiferent la auzul unei concurente, așa că s-a întors alături de colegii lui și a fost și ales. Însă Tudor nu s-a lăsat mai prejos și, aflându-se în aceeași situație, și-a întors scaunul pentru o concurentă, dar le-a întors și pe cele ale colegelor sale, pentru a avea o luptă în trei pentru cel de-al 15-lea concurent din echipă. În final, participanta a ales echipa Tudor.

Cei care au convins aseară antrenorii sunt: Alexandra Cuza, Mihai Meiroș și Teodora Stoica – echipa Tudor, Silvia Virlan – echipa Irina, Florin Popa – echipa Andra, Evelina Găvan și Geanina Militaru – echipa Smiley.

Vinerea viitoare, de la 20:30, tensiunea crește la Vocea României, în etapa Confruntărilor! Antrenorii formează duetele și lucrează împreună cu echipele lor pentru a găsi cele mai bune piese și pentru a crea momente memorabile.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Milioane de romani au urmarit joi seara serialele Las Fierbinți și Triplusec!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Joi seară, românii s-au bucurat de comedie împreună cu personajele lor preferate din serialele Las Fierbinți și Triplusec.

Distracția a atins cote maxime aseară prin situațiile în care au ajuns Bobiță, Celentano, Aspirina și toți ceilalți fierbințeni, dar și prin prestația lui Nicu din Triplusec de pe scena Vocea României. Cele două producții românești s-au clasat pe primul loc în preferințele telespectatorilor.

Serialul Las Fierbinți a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. La nivel comercial, în rândul publicului cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, producția a înregistrat 12.2 puncte de rating și 34.5%, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, KANAL D avea 4.3 puncte de rating și 12.1% share. La nivel național, peste 2.2 milioane de telespectatori au urmărit, minut cu minut, episodul Las Fierbinți de joi seară. În minutul de aur, de la ora 20.56, peste 2.7 milioane de telespectatori se distrau împreună cu fierbințenii.

Aseară, Nicu din Triplusec și-a încercat norocul la Vocea României, iar prietenii lui i-au dat o mână de ajutor pentru a trece cu bine de audițiile pe nevăzute. Chiar dacă norocul nu a fost de partea lui și nu a reușit să întoarcă vreun scaun, băiatul a reușit să-și impresioneze apropiații, dar și pe dirigintă. Episodul Triplusec de joi seară a fost lider de audiență înregistrând 6.6 puncte de rating și 19.8% share pe segmentul de public comercial, în timp ce televiziunea de locul doi, KANAL D avea 4.4 puncte de rating și 13% share.

Comedia continuă și săptămâna viitoare cu alte aventuri în Las Fierbinți, marți și joi, de la ora 20:30, dar și cu un nou episod Triplusec, joi, de la 21:30, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending