Connect with us

AUDIENȚE TV

Cea de-a doua ediție ”Totul pentru dragoste”, lider de audiență

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Poveștile impresionante de viață prezentate de Mirela Vaida, ieri, la ”Totul pentru dragoste”, i-au ținut pe telespectatori cu sufletul la gură, cea de-a doua ediție a emisiunii de la Antena 1 impunându-se ca lider de audiență, atât la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cât și la nivelul întregului public din mediul urban.

Astfel, în intervalul 14.00-16.00, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea ”Totul pentru dragoste” s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 2,7  puncte de rating și  14,5 cotă de piață.

Emisiunea prezentată de Mirela Vaida la Antena1  s-a impus ca lider de piață și la nivelul întregului public din mediul urban cu o audiență medie de 3,5 puncte de rating și 12 cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Antena 3 cu 3,2 puncte de rating și 11 cotă de piață, urmată de ProTv cu 3,2 puncte de rating și 10,8 cotă de piață.

 

În minutul de aur 15:41, peste 1.000.000 de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1. 

Marți, la ”Totul pentru dragoste” Maria, în vârstă de 36 de ani, a venit sã vorbească de problemele cu care ea se confruntă. Iubitul ei, cu care a făcut și un copil, are mari probleme cu alcoolul și ea speră să reușească să-l aducă pe drumul cel bun. Specialiștii s-au oferit să-l ajute pe partenerul de viață al Mariei, chiar și dincolo de platoul emisiunii, unde el a refuzat să apară.

Tot în ediția de marți, telespectatorii l-au cunoscut pe Irinel Calancea, un actor, cascador amator. El a venit cu speranța să reușească să recapete dragostea fiului său de 9 ani. Anul trecut, Irinel a fost parte dintr-un proiect de film special. El s-a implicat trup și suflet, iar timp de câteva luni nu a făcut altceva decât să se antreneze. Din nefericire, proiectul nu s-a mai finalizat si a făcut o depresie severă care s-a complicat cu afecțiuni fizice. Soția a luat într-o dimineață copilul de 9 ani și a plecat de acasă. Lui Irinel îi lipsește foarte mult fiul său și ar face tot ce-i stă în putință să poată fi prezent din nou în viața lui.

Alături de Irinel, în cadrul emisiunii a fost și mama lui  și, împreună, cei doi au vorbit despre copilăria actorului care a fost una marcată de violențe din partea tatălui. Surpriza cea mai mare pentru Irinel a fost însă prezența lui Adi în platou, prietenul său bun, care a venit pe viscol de la Arad, ca să-i fie alături.

Astăzi, în cea de-a treia ediție a emisiunii ”Totul pentru dragoste”, Mirela Vaida va aduce în atenția specialiștilor și a telespectatorilor alte două cazuri. Este vorba despre Beatrice, care are o poveste cutremurătoare, desprinsă parcă dintr-un scenariu de film.  Beatrice are 46 de ani, este o femeie divorțată, mamă a 2 copii. De meserie este contabila, dar în prezent este în concediu medical. A fost diagnosticată cu cancer la sân, iar în luna octombrie 2017 a terminat ultima serie de chimioterapie. În prezent urmeaza un tratament cu hormoni și abia așteaptă să-i crească părul. Ea speră să reușească să-și refacă viața.

Tot în ediția de astăzi a emisiunii ”Totul pentru dragoste” cu Mirela Vaida, va veni în platou și un cunoscut mentalist, Ștefan Simion, care a suferit enorm din dragoste, după ce a aflat că femeia pe care o iubea avea o relație cu cel mai bun prieten al lui.

Poveștile incredibile ale lui Beatrice și Ștefan, dar și sfaturile specialiștilor pentru cei doi vor putea fi urmărite de telespectatori, astăzi, de la ora 14.00, în cadrul emisiunii ”Totul pentru dragoste”, numai la Antena 1.

 


Sursa:Kantar Media, Copyright:ARMADATA S.R.L. 

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group.

 Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National Perioada 27 februarie 2018.

 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0