Connect with us

Business

Cel mai frumos dar de Craciun pentru salariati: un spatiu curat de lucru !

Redactia Radar de Media

Published

on

Spatiile curate de lucru reprezinta cel mai important cadou pentru angajati, fiindca garanteaza sanatate acestora. Intr-o hala industriala, un atelier sau fabrica se strange mult praf. Daca poposim intr-un atelier de prelucrare a lemnului sau de facut mobila, aerul este impregnat cu rumegus minuscul, particule fine de lac, acarieni din materialul lemnos.

Toate acestea reprezinta amenintari ale aparatului respirator si ale intregului organism, fiindca impuritatile patrund in organism si genereaza infectii puternice. Intr-o croitorie praful si scamele necesita curatare profesionala si nu discutam despre maturatul zilnic, ci despre solicitare servicii de spalare si curatare hale industriale realizate de catre oamenii care au pregatirea necesara, echipamente performante si consumabile de cea mai buna calitate. Din pacate, salariatii nu au timp sa se ocupe de curatenia generala a locului unde isi desfasoara activitatea si nici nu sunt pregatiti pentru asta.

Pentru inlaturarea totala a mizeriei se impune curatarea pardoselii, a peretilor, a rafturilor suspendate pe verticala, dar si a geamurilor imense. Vara, usile pot fi larg deschise pentru aerisire, poate fi lasat deschis un geam, dar iarna din cauza gerului, aceste posibilitati de aerisire sunt interzise.

Echipa de la Curatart.ro ne invata arta curateniei, in sensul ca, daca vin o data sa curete spatiul, a doua oara devenim deja dependenti de serviciile lor complexe.

Bine pregatiti profesional, ordonati, capabili sa lucreze in echipa, operatorii de curatenie sunt capabili sa curete temeinic spatii uriase: supermarketuri, depozite, fabrici, depozite si hale de lucru, fara sa afecteze procesul productiv.

Un alt aspect benefic este acela ca vin pregatiti cu tot ceea ce au nevoie si nu solicita consumabile, recipiente sau echipamente de la clienti. Pe site-ul oficial al firmei se afla multe materiale martore care demonstreaza munca de calitate pe care o presteaza. Aici sunt expuse atat fotografii din diferite locatii, cat si filmulete. Portofoliul este lung si contine lista clientilor pretentiosi, care au fost fidelizati de prestatia reprezentantilor firmei amintite.

Iata pentru ce firme profesionistii prezentati mai sus fac periodic curatenie:

-Floria, una dintre florariile de top din Romania, care expediaza la domiciliu si comenzi plasate online. Va dati seama cat este de lucru in atelierele florale si in spatiile de depozitare! Florile au nevoie de aer curat, de lumina si curatenie sa se mentina proaspete. Nu este deloc usor sa cureti resturile vegetale, polenul si praful.

-Suite Home, apartamentele de lux pentru inchiriat in regim hotelier din Bucuresti. Si aici este mult de munca, fiindca clientii doresc sa se simta ca acasa, dar cand pleaca lasa in urma o dezordine de nedescris. Dupa fiecare oaspete, apartamentul trebuie curatat luna: mochetele curatate cu aspiratorul, fiindca s-a mancat in camera si cei care au inchiriat s-au plimbat incaltati prin toata casa. Asta inseamna ca au imprastiat noroiul si praful peste tot.

Murdare sunt si cada si chiuveta, iar urmatorul oaspete trebuie sa le gaseasca stralucind de curatenie. Peste tot trebuie sa miroase a proaspat, geamurile trebuie sa luceasca si ele si sa nu devina opace din cauza petelor, stropilor de ploaie si prafului.

Sunt musafiri pretentiosi care muta si patul sau dulapurile mici din loc sa vada daca este praf sub ele. Urmeaza frigiderele din bucatarii, vesela, mesele. Niciodata nu vor mai veni cei care gasesc o camera plina de praf si de mizerie.

-Adevarul Holding. In redactie trebuie sa fie curat, ca oamenii sa isi redacteze materialele multumiti. Si in locurile de depozitare a ziarelor se strang mucegai si o multime de praf. Toti cei care lucreaza acolo se pot imbolnavi grav, daca spatiul nu este curatat.

-Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului. Va dati seama de calitatea serviciilor firmei prezentate mai sus, daca si cei de la protectia consumatorului ii solicita. Inseamna ca niciodata nu au gasit o bresa in activitatea lor.

-Fabrica de lactate Albalact. Este suficient sa intrati intr-o incapere inchisa in care se proceseaza laptele si veti intelege cat de grea este misiunea. In fabricile de lactate persista un miros care nu este mereu agreat de catre toata lumea, iar recipientele trebuie spalate temeinic ca produsele realizate sa fie sanatoase si bune.

-Biblioteca Nationala a Romaniei. Desi se perinda munti oameni zilnic prin salile sale, aici este curat ca in farmacie, iar asta spune totul despre echipa care asigura curatenia. Cartile nu sunt niciodata pline de praf sau de mucegai, de aceea au si durata mare de viata, altfel s-ar deteriora.

-Intercontinental, un hotel urias, cu multe stele din Bucuresti. La calitatea serviciilor adaugam onestitatea operatorilor de curatenie, conditie fara de care nu li s-ar mai permite sa intre in camere si sa faca ordine. Managerul hotelului subliniaza faptul ca toti oaspetii, chiar si vedete pretentioase din strainatate au evaluat cu nota 10 curatenia si modul in care si-au gasit lucrurile lasate in camere.

-Farmacii. Curatenia din farmacii serveste ca etalon de evaluare omnivalabil a ordinii. Faptul ca acest furnizor de servicii este cel mai solicitat pentru aceste institutii ne demosntreaza faptul ca sunt cei mai buni si conduc in topul serviciilor de profil din tara.

-La Cotroceni. Inseamna ca si presedintele este multumit de modul in care acesti profesionisti se ocupa de birouri, de palat, de salile in care sunt primiti presedinti straini, delegatii, ambasadori.

Va recomand ca de sarbatori sa le oferiti si spatii curate de lucru salariatilor pe langa cadoul de Mos Nicolae si de Craciun!

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Business

Comerțul nu este afectat de coronavirus – magazinele de bricolaj online au un avantaj

Avatar

Published

on

Într-o perioadă de criză unii nu se pot gândi decât la necesitățile de întreținere. Totuși cine stă la casă, are gospodărie în întreținere mai ales în perioada în care primește recomandare de a sta cât mai mult timp acasă, își caută preocupare. Așa se face că, pe lângă magazinele alimentare sau farmacii, magazinele de bricolaj sunt în continuare în atenția publicului.

Desigur, în această perioadă în mod special au întâietate variantele online. Bricolaj Market este un exemplu în acest sens.

Activitatea restrânsă îndreaptă atenția către întreținerea spațiului personal

Pe măsură ce se impun reguli mai stricte în decursul perioadei de pandemie, oamenii își îndreaptă mai mult atenția spre timpul petrecut acasă. Aici sunt încă multe de făcut și suprapunându-se cu perioada de primăvară, întreținerea spațiilor verzi sau mici reparații ii vor ține ocupați pe mulți.

Sunt căutate în mod special echipamentele pentru grădină, pentru tăiat iarbă, tuns gazon, dar și tipuri diverse de aparat de sudura, printre altele. Sunt preferate variantele de echipamente de performanță, însă din clasa celor hobby. Prețurile sunt mai rentabile și se disting printr-o capacitate suficient de mare pentru a face față cerințelor gospodărești. Au, din fericire, varietatea necesară dintre care cei interesați pot alege.

Atenție la acest capitol! Bugetul clienților se va îndrepta strict către produsele necesare numaidecât în gospodărie. Pentru a fi o investiție rentabilă este recomandată consilierea. Spre exemplu un inverter de sudură ales poate fi mai scump ca achiziție, însă pe termen lung, la folosire, are capacitate mare cu un consum redus de energie electrică. Pentru utilizatorul casnic va conta de asemenea să fie un echipament compact, ușor de manevrat și de mutat.

Mulți trec munca în online și au de câștigat

Pentru un magazin precum Bricolaj Market activitatea extinsă și în mediul online nu este ceva nou. Acum însă mai mult ca oricând publicul adoptă această variantă ca fiind mai sigură. Ce trebuie să știe publicul este că eshop-urile sunt pregătite să facă față cerințelor. Astfel, ca și până acum, poate fi solicitată asistența tehnică, la preluarea comenzii, consiliere profesională în cazul în care clientul nu distinge opțiunea perfectă pentru nevoile sale.

Produsele cumpărate din magazinele online beneficiază desigur de garanție, așa cum o  oferă producătorul.  La unele tipuri de produse variază, la altele este aceeași pentru toată gama – aparatele de sudură au garanții de până la 2 ani spre exemplu.

De asemenea, comanda poate fi făcută simplu și rapid, fără a fi neapărat necesară înregistrarea unui cont. Și din acest punct de vedere clienții sunt îndrumați astfel încât să bifeze toți pașii în timp scurt.

Stocuri există, curieratul însă funcționează foarte bine, iar pentru grija publicului trebuie menționat că această metodă de cumpărare implică mai puțin contact față în față, limitând așadar riscurile, în contextul pandemiei actuale.

Notă!

Produsele care vin din țări europene unde sunt înregistrate cazuri de coronavirus nu reprezintă un pericol. Multe dintre acestea sunt stocuri pe care retailerii le dețineau și înainte de declanșarea epidemiei. Nu prezintă risc, iar comercianții își asumă toate normele de igienă și dezinfectare.

Comentarii

Continue Reading

Business

Pentru transport profesional chemaţi un specialist – cum sunt onorate astfel de cereri

Avatar

Published

on

transport marfa si mobila

Pentru orice serviciu există un nivel al amatorului și unul al profesionistului. Înțelegem pe deplin că așa cum mergem la specialist pentru orice problemă, atunci când vine vorba de nevoia ce ține de relocare, transport marfă sau alte bunuri vorbim despre recomandarea de a apela la firme specializate.

Serviciile pe această nișă s-au dezvoltat simțitor de mult în ultima vreme, ca drept dovadă a dezvoltării pe sectoare diverse. Deschiderea unui nou sediu, mutarea unei firme sau chiar mutarea în casă nouă sunt cazuri care impun necesitatea unui transport special.

Firmă cu experiență, care poate asigura transportul

Dacă vă întrebați ce poate merge rău atunci când alegeți pe oricine deține o mașină mai încăpătoare, să transporte anumite bunuri să ne gândim la scenarii: marfă sau bunuri deteriorate atunci când ajung la destinație, costuri mai mari, întrucât vor fi necesare mai multe rute, repetate tur-retur. Așadar, dacă punem în balanță practic nu merită.

Există firme de transport marfa ce pot onora comenzi în ceea ce privește necesitatea de a muta mobilă, bunuri de mare volum sau de a ajuta la relocarea unei societăți, cu tot ce înseamnă mutarea echipamentelor. O astfel de colaborare are la bază un contract, astfel că timpul în care se va desfășura întreaga operațiune este cel stabilit conform termenilor din contract.

Avantajele de a lucra cu o firma serioasă de transport marfă

Siguranță – o firmă de transport marfă și mobilă în București precum sunt serviciile pe care le regăsim la www.transport-marfa-mobila.ro poate asigura transportul. Astfel, la destinație nu există surprize, deteriorări.

Eficienţă și promptitudine – practic publicul își asigură un timp optimizat în care realizează mutările necesare.

Costuri rentabile – dacă ne gândim la soluții alternative, sunt necesare autovehicule încăpătoare și șoferi, există și factorul de efort fizic, așadar per total costurile sunt mai avantajoase atunci când alegerea este cea a unei firme care să realizeze transportul necesar. Vorbim spre exemplu inclusiv de șoferi cu experiență care vor contribui la efectuarea unui transport eficient.

Când apelăm la astfel de servicii

În principiu tot ce înseamnă o mutare complexă, cu bunuri de mare volum va impune nevoia de autovehicule mari pentru a fi transportate. Există însă tot felul de cazuri. Cei de la transport-marfă-mobilă.ro spre exemplu se adresează publicului bucureștean, indiferent de sector. Echipa este mereu pregătită pentru a răspunde solicitărilor privind transportul intern sau internațional. Pot fi soluția ideală pentru a transporta marfă, mobilă, electrocasnice și nu numai.

Serviciile profesionale de transport vor include și încărcarea, descărcarea, manipularea bunurilor. În plus, pentru rutele mai lungi, la transport internațional spre exemplu, sunt doi șoferi ce se vor asigura că transportul este efectuat în timp util, fără a compromite condițiile optime, inclusiv timpul de odihnă.

În ceea ce privește costurile lucrurile sunt relative și variază de la caz la caz. În mod cert însă, avantajele primează astfel pentru că sunt servicii rentabile. Detalii în acest sens pot fi solicitate și din cadrul paginii online mai sus menționată.

Comentarii

Continue Reading

Business

Avantajele de a avea un seif in casa sau la birou

Avatar

Published

on

Multi oameni sunt de parere ca inchirierea unei casete de valori la banca este cea mai buna modalitate de a-si pastra obiectele importante in siguranta. Dar daca este vorba de documente si articole la care ai nevoie de acces rapid? In acest caz, cea mai buna optiune este de a achizitiona un seif pentru casa sau birou. Iata care sunt beneficiile pe care ti le ofera un seif in propria casa sau birou:

Ai acces instant la documente

Exista documente de care ai nevoie imediat: din pacate, bancile nu sunt disponibile 24/7. Ce se intampla daca ai nevoie de un document in perioada in care bancile sunt inchise, in weekend sau in timpul sarbatorilor legale? Prin instalarea unui seif acasa sau la birou, poti avea acces rapid la documente precum pasaport, certificat de nastere, titluri, investitii, plan de asigurare si dosare importante, oricand doresti.

Protectie

Solicitand unui profesionist sa instaleze un seif acasa sau la birou, poti fi sigur ca obiectele tale valoroase sunt protejate in permanenta, iar seiful nu va putea fi mutat cu usurinta din loc. Pentru birou, este necesar sa alegi un seif de dimensiuni mari, de preferat cu fanta, pentru ca accesul la depunere sa fie permis oricui, insa la continut sa poata ajunge doar persoanele autorizate. Pentru protectie maxima, in special in cazul documentelor importante, poti alege seifuri cu dubla certificare, ceea ce inseamna ca vei fi protejat si impotriva efractiei dar si importiva incendiilor.

Un alt beneficiu al seifului, este faptul ca tii intr-un singur loc obiectele de care ai nevoie si astfel nu mai exista riscul sa le pierzi. Chiar daca nu sunt valoroase, sunt importante, iar documentele precum buletinul, pasaportul si alte acte, pot duce la un proces de recuperare stresant, obositor si durabil daca sunt pierdute sau ratacite.

Pastrezi armele de foc departe de raza copiilor

Prin achizitionarea unui seif, ai garantia ca pistolul sau munitia ta nu va ajunge pe maini gresite. Seiful pentru arme poate fi instalat intr-o zona mai putin accesibila, departe de ochii copiilor sau al persoanelor care iti calca pragul. Astfel, ai garantia ca accesul la arma iti este permis doar tie sau persoanelor autorizate.

Un seif nu numai ca iti ofera acces usor la documente si obiectele de valoare, dar ti le pastreaza in siguranta in orice moment al zilei. Asadar, nu-ti expune obiectele de valoare la riscuri inutile si pur si simplu achizitioneaza un seif pentru a beneficia de toate avantajele enumerate mai sus. Exista foarte multe modele de seifuri disponibile pe piata, in dimensiuni variate si cu utilitati diverse. Este important sa te documentezi si sa alegi produsul potrivit nevoilor tale, fie pentru birou sau casa. Seifurile pot fi instalate pe podea, in perete sau asezate in interiorul mobilei. Ia in considerare caracteristicile si achizitioneaza un seif pentru pastrarea in siguranta a obiectelor valoroase.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0