Connect with us

ALL MEDIA

Digi 24 și Hotnews.ro, cele mai citate surse în presa scrisă. Cum arată clasamentul pentru toate canalele media?

Published

on

 

Digi 24 și Hotnews.ro sunt cele mai citate surse media în presa scrisă. Raportul este realizat pe baza a 1.447 de materiale referitoare la publicaţii tipărite, online, posturi radio şi TV, care au apărut în perioada 01 aprilie – 31 iulie 2016, în presa scrisă, conform unui raport Mediatrust, remis, RADAR DE MEDIA

Digi24 conduce topul general al celor mai citate surse media cu 253 mențiuni în presa scrisă. Locul doi este ocupat de Hotnews.ro şi Antena 3 cu 129 mențiuni, urmate de RomâniaTV cu 111 mențiuni.

 

În perioada 1 aprilie – 31 iulie, ProTV a înregistrat 98 mențiuni în presa scrisă. Postul de televiziune B1TV este în top cu 91 de mențiuni. Realitatea TV a înregistrat 73 de mențiuni în perioada analizată, TVR1 este în top cu 45 de mențiuni, iar Ziarul Financiar cu 39 mențiuni.

Antena 1 ocupă locul 10 cu 34 mențiuni. DcNews.ro a înregistrat 32 mențiuni, Ziare.com are 30 mențiuni. Paginademedia.ro este în top cu 26 de menţiuni, iar Cancan.ro a înregistrat 25 mențiuni. Forbes are 24 mențiuni, urmat de Europa FM cu 22 menţiuni. Evenimentul Zilei are 21 menţiuni, iar Wowbiz.ro, 20 menţiuni.

Kanal D ocupă aceeași poziție cu RFI şi Rtv.net cu câte 16 mențiuni fiecare. Adevărul a înregistrat 15 mențiuni în presa scrisă, iar Capital 13 mențiuni. Jurnalul Naţional este în clasament cu 11 mențiuni, urmat de Ştirileprotv.ro şi Zf.ro cu câte 10 mențiuni fiecare. Urmează România Liberă, Libertatea, Realitatea.net şi Wallstreet.ro cu câte 9 mențiuni fiecare.
top surse media - grafic media trust

Topul celor mai citate publicații print este condus de Ziarul Financiar cu 39 mențiuni, urmat de Forbes cu 24 mențiuni și Evenimentul Zilei cu 21 mențiuni. Adevărul este în topul celor mai citate publicații print cu 15 mențiuni, Capital cu 13 mențiuni, Jurnalul Național a înregistrat 11 mențiuni, iar Libertatea 9 mențiuni. România Liberă a înregistrat 9 mențiuni, iar Click are 3 menținui și Business Magazin 2 mențiuni.

 

La categoria celor mai citate posturi de televiziune, primul loc este ocupat de Digi24 cu 253 de mențiuni în presa scrisă. Pe locul doi se află Antena 3 cu 129 de mențiuni, urmată de RomâniaTV cu 111 de mențiuni. Pro TV este pe locul patru cu 98 mențiuni. B1 TV este în top cu 91 de mențiuni, Realitatea TV a înregistrat 73 de mențiuni, iar TVR 1 cu 45 mențiuni. Antena 1 a înregistrat în perioada 1 aprilie – 31 iulie 2016, 34 mențiuni, Kanal D – 16 mențiuni, iar TVR2 , 6 mențiuni.

 

Europa FM este cel mai citat post de radio în presa scrisă cu 22 mențiuni. RFI este pe locul doi cu 16 mențiuni, urmat de România Actualități cu 6 mențiuni. Radio21 şi RadioZU sunt în clasament cu câte 5 mențiuni fiecare.

 

Hotnews.ro ocupă prima poziție în topul celor mai citate publicații online cu 129 mențiuni. Locul doi este ocupat de DcNews.ro cu 32 de mențiuni. Ziare.com ocupă locul 3 cu 30 mențiuni. Paginademedia a înregistrat în perioada analizată 26 mențiuni. Cancan.ro este în top cu 25 mențiuni. Wowbiz.ro a înregistrat 20 mențiuni și este urmat de Rtv.net cu 16 mențiuni. Stirileprotv.ro – 10 mențiuni, Zf.ro a înregistrat 10 mențiuni, Realitatea.net – 9 mențiuni, Wallstreet.ro – 9 menţiuni. Evz.ro și Adevarul.ro au avut câte 7 mențiuni fiecare. Gsp.ro – 6 mențiuni, Pressalert.ro și Libertatea.ro cu 5 mențiuni, Capital.ro – 4 menţiuni, Pressone.ro şi Gandul.info – 3 menţiuni fiecare, Jurnalul.ro şi Dailybusiness.ro – 2 menţiuni fiecare.

 

În topul publicațiilor de business se află Ziarul Financiar cu 39 mențiuni. Forbes se află pe locul doi cu 24 mențiuni înregistrate, urmat de Capital cu 13 mențiuni și Zf.ro cu 10 mențiuni. Wallstreet.ro are 9 mențiuni, urmat de Capital.ro cu 4 mențiuni. Dailybusiness.ro şi Business Magazin au înregistrat fiecare câte 2 menţiuni.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

AUDIENȚE. Romania a spulberat Norvegia, campioana mondială en-titre la handbal feminin! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

 

Miercuri, 05 decembrie, TVR 1 a difuzat meciul de handbal feminin ”Romania-Norvegia”, cu audiențe care au plasat stația în topurile serii, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
VISURI LA CHEIEPro TV20:2822:271586790414
FRUCTUL OPRIT (II)Antena 119:5822:551466638329
ISTANBULLU GELINKanal D19:5423:171012435104
PE BUNE?!Pro TV22:2723:31689340224
HANDBAL FEMININ – CAMPIONATUL EUROPEANTVR 121:5423:29609369147

Naţionala de handbal feminin a României a învins, ieri, fără drept de apel campioana europeană en-titre, Norvegia, scor 31-23 (18-12). Tricolorele încheie astfel grupa D pe primul loc şi merg mai departe cu maximum de puncte.

Finalul memorabilei partide, atunci când s-a înregistrat minutul de aur (23.25), a fost urmărit de 850.000 de persoane, la nivel naţional (4.7% rtg şi 14.9% share).

Următorul meci al României la CE de handbal va fi duminică, 9 decembrie, cu reprezentativa Olandei, în direct la TVR 1 şi TVR HD, de la ora 19.00. Apoi, fetele noastre vor întâlni Spania, în 11 decembrie, şi Ungaria, în data de 12 decembrie. Toate meciurile vor putea fi urmărite la TVR 1 şi TVR HD.

Pe intervalul de difuzare al meciului de handbal Antena 1 a fost pe primul loc cu serialul „Fructul oprit” care înregistrează audiențe foarte bune în toate targeturile de referință. PRO TV s-a clasat pe locul doi cu emisiunile „Visuri la cheie” şi „Pe bune?!”. Serialul turcesc ”Mireasa din Istanbul” se bucură de un public fidel care menține Kanal D in topuri chiar și în serile foarte competitive.

Topul posturilor TV românești în intervalul meciului „România-Norvegia” din grupele Campionatului mondial de handbal feminin, ieri 05 decembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:55-23:29
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.96.51163.5
Pro TV13.45.5979.7
Kanal D12.85.2937.9
TVR 18.33.4609.8
Antena 35.62.3406.5


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:55-23:29
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 113.55.3513.5
Pro TV12.55.0477.7
Kanal D10.54.2399.7
TVR 19.73.8369.4
Antena 36.82.7260.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:55-23:29
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 119.56.5285.6
Pro TV19.46.4283.1
TVR 110.03.3146.7
Kanal D6.32.191.5
Pro 23.51.251.8

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

TVR 1 si TVR 2 vor emite in format HD

Published

on

 

În ședința CNA din 29 noiembrie, SRTV a solicitat licențe audiovizuale (satelit și digital terestru) pentru televiziunile TVR 1 HD și TVR 2 HD. Solicitarea acestor licențe pentru emisia în HD a fost deja aprobata de Consiliul de Administrație . De asemenea, TVR va relansa platforma TVR+, inclusiv cu emisiuni de arhivă anunta site-ul hdsatelit.com .

Licențele pentru TVR 1 HD și TVR 2 HD au fost aprobate de CNA în unanimitate. Sunt menținute și licențele SD, dar este adăugată și modalitatea de difuzare HD. Consiliul a luat act și de notificarea privind serviciul media audiovizual la cerere TVR+ .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

TVR solicită ZDF să prezinte corect ştirea despre unirea Transilvaniei cu România

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Preşedintele-Director General SRTv, Doina Gradea, a transmis o scrisoare lui Thomas Bellut, Director General ZDF (Zweites Deutsches Fernsehen – televiziunea publică din Germania), referitoare la o ştire difuzată de postul tv în data de 1 decembrie a.c.

Materialul, preluat de la Deutsche Presse Agentur, a fost difuzat de televiziunea germană, chiar de Ziua Naţională a României, sub titlul  « Anexarea Transilvaniei – România sărbătoreşte aniversarea de 100 de ani ».

În scrisoare, PDG al TVR arată că ştirea, difuzată de agenţia de presă germană şi preluată, fără verificare, de către ZDF este tendenţioasă, aducând prejudicii imaginii României şi demonstrând necunoaşterea totală a istoriei României şi Europei.

Potrivit documentului, Preşedintele-Director General TVR solicită prezentarea corectă a momentului istoric de la 1 decembrie 1918, şi a ştirii care, prin modul în care a fost redactată, contravine misiunii publice a ZDF.

„Mă adresez dumneavoastră, ca de la un post public de televiziune la altul şi ca de la un membru EBU, la alt membru EBU şi care, în virtutea apartenenţei la această organizaţie, ar trebui să împărtăşească aceleaşi valori şi să aibă aceeaşi misiune publică, atât în România, cât şi în Germania, respectiv să informeze corect publicul”, argumentează Doina Gradea, în adresa către Directorul General ZDF.

Scrisoarea a fost transmisă, spre informare, şi conducerii European Broadcasting Union (EBU), Tony Hall, Preşedinte EBU şi Noel Curran, Director General EBU.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending