
Centrade Cheil a creat primul bot lansat de un retailer in Romania
-
Claudiu Dumitrache: „nu pot să fur valorile Bisericii și să mi le asum autonom”
-
Au fost desemnaţi finaliştii America Express! Ediţia de aseară, record de audiență
-
O războinică a părăsit competiția, chiar înainte ca Daniel Pavel să facă anunțul: ”Săptămâna viitoare este săptămâna Unificării”
-
Cât costă biletele la Ziua lui Ștefan! Connect-R pregătește cel mai tare concert aniversar pe 9 iunie!
Agenția de publicitate Centrade | Cheil a adăugat în portofoliul său un nou proiect de pionierat digital, dezvoltând primul bot lansat de un retailer în România. Aplicația Carrefour ChatBot adresează funcționalități cheie pentru business-ul unui retailer, atât pe partea de customer service, cât şi recrutare.
Centrade | Cheil a implicat în proiect specialiști care înțeleg business-ul clientului și au, totodată, experiență de creație și digital. Echipa coordonată de Teodor Gurgui, Digital Project Manger, şi formată din Alexandru Sucher, Head of Digital Development, Bogdan Deaconescu, Senior Web Developer, Mircea Alexandrescu, Head of Digital Experience, Monica Garbur, Head of AVF Production, Alexandru Buta, Digital Art Director, Ioana Hurjui, Digital Copywriter, a fost prezentă pe parcursul întregului proces, de la momentul primirii brief-ului, la analiză şi cercetare, design, dezvoltarea şi implementare, comunicare de produs şi, în prezent, analiză post-lansare.
„Ne-am concentrat foarte mult pe calitatea interacțiunii cu utilizatorii – de la ușurința cu care aplicația poate fi accesată și folosită, până la naturalețea întregii experiențe”, subliniază Teodor Gurgui. „Fiind primul bot dezvoltat local și in-house de către agenţia noastră, am dedicat mult timp cercetării domeniului per ansamblu. Cu toţii am învăţat prin intermediul acestui proiect şi putem spune că învăţăm în continuare, pentru că acum suntem în etapa post-lansare, care ne ajută să verificăm funcționalitatea sa în timp real și să o adaptăm cât mai bine la comportamentul și nevoile utilizatorilor”.
Centrade | Cheil a lucrat alături de echipele de Resurse Umane și Digital din partea Carrefour pentru un produs ușor de folosit și eficient care să genereze rezultate imediate pe 3 paliere de interes: accesul la piața muncii – funcția Cariere, accesul utilizatorilor la magazinele din reţea – funcția Magazin, respectiv trimiterea direct către responsabilii de magazine a mesajelor clienților – funcția Sesizări.
Teodor Gurgui, Digital Project Manager și coordonatorul echipei, adăugă: „Am plecat de la trei nevoi diferite de business, pe care le-am integrat într-o platformă interactivă bazată pe aspecte şi situaţii concrete. Ne-a preocupat foarte mult mecanismul de aplicare la un job, posibilitatea de a aplica spontan pentru un job, (atunci când utilizatorul este interesat de o poziție pe care angajatorul nu o are încă deschisă), permanenta informare a clienților despre magazinele Carrefour, de exemplu, cataloage valabile, orar, adresă, mijloace de transport etc., și direcționarea mult mai rapidă a mesajelor și sesizărilor utilizatorilor din social media.”
El a explicat că integrarea în platforma de Facebook Messenger a venit ca o decizie firească, pentru că aceasta este accesibilă atât celor peste un milion de fani ai Carrefour România, cât și celorlalţi utilizatori ai canalului de socializare – de la Millennials și Gen Z, la generațiile mature Gen X și Baby Boomers.
„Viitorul este deja aici”, spune Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil South East Europe. „Tehnologia rescrie comportamente și, implicit, modul de a face business. Companiile cu care lucrăm înţeleg să îşi adapteze procesele în acest sens, iar acest lucru se vede foarte bine dacă analizăm proiectele pe care agenţia noastră a lucrat în ultimii doi – trei ani. Practic, funcţia digital a crescut exponențial ca volum de activitate și a devenit parte integrată în toate campaniile noastre de comunicare (în unele cazuri, este chiar punctul de plecare în strategia clientului). În ceea ce ne priveşte, ne dezvoltăm echipa în consecinţă, investind tot mai mult în know-how şi dezvoltarea resurselor pe zona de digital”.
-
Vedete2 săptămâni ago
Ce bani au câștigat Faimoșii, în reality show-ul fenomen SURVIVIOR ROMÂNIA
-
Vedeteo săptămână ago
Scandal monstru la Survivor România! Doi concurenți s-au luat la bătaie pe insulă: „Ai venit să arunci cu noroi în toată lumea!”
-
Premieră TV7 zile ago
Zece concurente vor intra în cea mai frumoasă competiţie a stilului, la Kanal D2
-
Reality Showo săptămână ago
SURVIVIOR ROMÂNIA. Faimoșii, în pragul disperări nu mai găsesc drumul spre victorie!
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Au început filmările pentru cel de-al 19-lea sezon Te cunosc de undeva!
-
Reality Showo săptămână ago
Cel mai scandalos concurent din tribul Faimoșilor a părăsit competiția. Dan Pavel: ”Suntem la jumătatea cursei pentru câștigarea marelui premiu”
-
Premieră TV2 săptămâni ago
Marea premieră a sezonului 11 Chefi la cuțite le aduce lui Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu adversari surpriză la lupta pentru amuletă
-
Reality Show2 săptămâni ago
Victorii pentru Războinici, lacrimi și conflicte pentru Faimoși, la Survivor: ”Indiferent de tensiuni, sunt și momente foarte frumoase”
-
Vedete2 zile ago
Mihai Zmărăndescu și Remus Boroiu de la Survivor România s-au luat la bătaie înainte de a participa la concurs
-
Reality Show2 zile ago
Șapte concurenți se află în pericol de eliminare la Survivor România! Diseară… ”urmează un moment epocal”
-
AUDIENȚE TVo săptămână ago
America Express, prima opțiune a telespectatorilor! Diseară, cea mai mare comoară aduce imunitatea! Finala se apropie!
-
Program TV3 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 06-12 martie 2023
-
Analize Audiente TV2 săptămâni ago
America Express, pe primul loc în topul audiențelor. Diseară se decid echipele care intră în etapa semifinală
-
AUDIENȚE TV2 săptămâni ago
America Express își păstrează poziția de lider! Amuleta aduce adrenalină la maximum: sporturi extreme într-un peisaj spectaculos
-
Reality Show3 săptămâni ago
Astăzi, începe o nouă săptămână la Survivor România: ”Ați demonstrat că se poate face față cu zâmbetul pe buze”
-
AUDIENȚE TV2 săptămâni ago
După 8 etape, Puya și Melinda și-au încheiat aventura pe Drumul aurului, la AMERICA EXPRESS