Centrade Saatchi & Saatchi și Bulboacă & Asociații organizează seminarul „O marcă puternică: drumul de la o idee stralucită la un brand de succes” - RADAR DE MEDIA
Connect with us

ALL MEDIA

Centrade Saatchi & Saatchi și Bulboacă & Asociații organizează seminarul „O marcă puternică: drumul de la o idee stralucită la un brand de succes”

Published

on

Centrade Saatchi & Saatchi, în parteneriat cu firma de avocatură Bulboacă & Asociații organizează miercuri, 16 octombrie 2013, seminarul cu tema „O marcă puternică: drumul de la o idee stralucită la un brand de succes”.

În cadrul seminarului „O marcă puternică: drumul de la o idee strălucită la un brand de succes” speakerii vor oferi participanților informații despre crearea brandului din perspectiva “artiștilor” dintr-o agenție de publicitate, detalii despre transformarea brandului într-o poveste de succes, modalități de promovare a brandului, dar și informații despre cum un brand poate fi protejat juridic într-un mod cât mai eficient.

Speakerii seminarului sunt reprezentanți ai agenției de publicitate Saatchi & Saatchi Romania (Mona Opran – COO, Laura Iane – Creative Group Head și Raluca Gonzales Blanco – Senior Strategic Planner), precum și reprezentanții firmei de avocatură (Adrian Cătălin Bulboacă – Managing Partner, Valentin Berea – Partener, Ioana Naroși și Vicu Buzac – Avocați colaboratori).

“Suntem încântați de parteneriatul cu firma de avocatură Bulboacă & Asociații. Chiar dacă sunt domenii diferite, subiectele care vor fi dezbatute se completează reciproc, astfel încât viziunea artistică îmbină partea juridică a procesului de dezvoltare a unui brand de succes. Sper ca evenimentul să continue unei serii de seminarii de succes, cu teme variate și de maxim interes pentru public”, declară Radu Florescu (foto), CEO Centrade Saatchi & Saatchi.

“Suntem onorați de organizarea în parteneriat cu Centrade Saatchi & Saatchi a acestui seminar, tema aleasă fiind una provocatoare pentru ambele părți. În cadrul acestui seminar se vor dezbate subiecte precum conceperea brandului din perspectiva “creatorului artist”, construirea unui brand astfel încăt să beneficieze de o protecție juridică cât mai eficientă, promovarea brandului, mijloace de apărare față de imitatorii care vor să profite de renumele brandului construit și multe alte aspecte teoretice și practice de interes”, a declarat Valentin Berea, coordonatorul practicii de proprietate intelectuală din cadrul Bulboacă & Asociații.

Comentarii

comments

PREMIILE RADAR DE MEDIA

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending