Connect with us

A-Z NEWS

Centrade Saatchi & Saatchi și Bulboacă & Asociații organizează seminarul „O marcă puternică: drumul de la o idee stralucită la un brand de succes”

Published

on

Reclame

Centrade Saatchi & Saatchi, în parteneriat cu firma de avocatură Bulboacă & Asociații organizează miercuri, 16 octombrie 2013, seminarul cu tema „O marcă puternică: drumul de la o idee stralucită la un brand de succes”.

În cadrul seminarului „O marcă puternică: drumul de la o idee strălucită la un brand de succes” speakerii vor oferi participanților informații despre crearea brandului din perspectiva “artiștilor” dintr-o agenție de publicitate, detalii despre transformarea brandului într-o poveste de succes, modalități de promovare a brandului, dar și informații despre cum un brand poate fi protejat juridic într-un mod cât mai eficient.

Speakerii seminarului sunt reprezentanți ai agenției de publicitate Saatchi & Saatchi Romania (Mona Opran – COO, Laura Iane – Creative Group Head și Raluca Gonzales Blanco – Senior Strategic Planner), precum și reprezentanții firmei de avocatură (Adrian Cătălin Bulboacă – Managing Partner, Valentin Berea – Partener, Ioana Naroși și Vicu Buzac – Avocați colaboratori).

„Suntem încântați de parteneriatul cu firma de avocatură Bulboacă & Asociații. Chiar dacă sunt domenii diferite, subiectele care vor fi dezbatute se completează reciproc, astfel încât viziunea artistică îmbină partea juridică a procesului de dezvoltare a unui brand de succes. Sper ca evenimentul să continue unei serii de seminarii de succes, cu teme variate și de maxim interes pentru public”, declară Radu Florescu (foto), CEO Centrade Saatchi & Saatchi.

„Suntem onorați de organizarea în parteneriat cu Centrade Saatchi & Saatchi a acestui seminar, tema aleasă fiind una provocatoare pentru ambele părți. În cadrul acestui seminar se vor dezbate subiecte precum conceperea brandului din perspectiva „creatorului artist”, construirea unui brand astfel încăt să beneficieze de o protecție juridică cât mai eficientă, promovarea brandului, mijloace de apărare față de imitatorii care vor să profite de renumele brandului construit și multe alte aspecte teoretice și practice de interes”, a declarat Valentin Berea, coordonatorul practicii de proprietate intelectuală din cadrul Bulboacă & Asociații.

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show4 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentaro săptămână ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending