Connect with us

Digital

Central European Media Enterprises Ltd. (CME) anunţă rezultatele financiare ale grupului! Toate detaliile, aici!

Avatar

Published

on

Logo CME

Central European Media Enterprises Ltd. (CME) anunţă rezultatele pentru trimestrul 3 şi pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015

 

TRIMESTRUL III

– Veniturile nete au crescut cu 5%, la rate constante ale cursului de schimb, până la

117,3 milioane USD

– Profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare (OIBDA) aproape s-a triplat, la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 8,4 milioane USD

 

PRIMELE NOUĂ LUNI

– Veniturile nete au crescut cu 7%, la rate constante ale cursului de schimb, până la

410,3 milioane USD

– OIBDA a crescut de peste două ori, la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 66,6 milioane USD

– Fluxul de numerar liber a crescut cu 87,2 milioane USD, până la 52,9 milioane USD

 

Veniturile nete pentru trimestrul 3 al anului 2015 au crescut cu 5% la rate constante ale cursului de schimb, până la 117,3 milioane USD, datorită creşterii cu 5% a veniturilor din publicitate TV faţă de acelaşi interval al anului trecut. Profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare (OIBDA) pentru trimestrul 3, care s-a încheiat la 30 septembrie 2015, aproape s-a triplat, la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 8,4 milioane USD.

În primele nouă luni ale anului curent, veniturile nete au crescut cu 7% la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 410,3 milioane USD, determinate de o creştere cu 8% a veniturilor din publicitate TV faţă de acelaşi interval al anului trecut. În aceeași perioadă, OIBDA a crescut de peste două ori la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 66,6 milioane USD. Fluxul de numerar liber a crescut cu 87,2 milioane USD, până la 52,9 milioane USD.

 

Principalele informaţii despre situaţia operaţională şi financiară:

  • Veniturile din publicitate TV în cele şase ţări în care operează grupul CME au crescut cu aproximativ 7% în primele nouă luni ale anului 2015.
  • Veniturile din publicitate TV au crescut cu 8% la rate constante ale cursului de schimb, iar cota noastră pe piaţa de publicitate TV a crescut în patru dintre cele şase ţări în primele nouă luni ale anului 2015.
  • În perioada ianuarie – septembrie, ne-am menţinut sau mărit cota de audienţă în prime time în cinci dintre cele şase ţări.
  • Pe parcursul celui de-al treilea trimestru al anului 2015, am inversat cheltuielile din trimestrul 4 al anului 2014 şi trimestrul 1 din 2015, legate de auditurile fiscale din România, care au fost excluse din OIBDA.
  • Îmbunătăţirea semnificativă a fluxului de numerar liber reflectă îmbunătăţirea situaţiei operaţionale, dobânda mai mică la lichidităţi şi cerinţele de capital de lucru normalizat.
  • Am contractat un împrumut în euro cu scadenţa în 2019, pentru a rambursa obligaţiunile convertibile care ajung la maturitate în noiembrie 2015.

 

Michael Del Nin, Co-Chief Executive Officer CME, a declarat: “De când ne-am alăturat companiei CME, acum doi ani, am întreprins absolut toate acţiunile necesare pentru a redresa compania, iar această etapă de redresare poate fi considerată încheiată. Creşterea veniturilor şi diminuarea semnificativă a costurilor companiei au dus la şapte trimestre consecutive de creştere a marjei OIDBA, de la an la an.

 

Christoph Mainusch, Co-Chief Executive Officer CME, a adăugat: “Principalele programe din prime time au depăşit în anul precedent concurenţa în intervalul orar respectiv, în condițiile în care am continuat să ne concentrăm asupra reducerii costurilor. Le oferim cumpărătorilor de publicitate accesul la o cotă de audienţă fără egal pe pieţele pe care operăm, astfel încât ne aflăm într-o poziţie ideală pentru a valorifica cererea solidă şi în continuă creştere de publicitate TV.

Profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare (OIBDA), care include amortizarea şi deprecierea drepturilor asupra programelor, este definit ca venitul / (pierderea) operaţional(ă) înainte de depreciere, amortizarea valorilor imateriale şi deprecierea activelor, precum şi anumite elemente neobişnuite sau sporadice care nu sunt luate în considerare de factorii de decizie ai companiei în evaluarea performanţei.

[nextpage title=”Rezultatele totale pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015- pe urmatoarea pagina!”]

Rezultatele totale pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015

 

Veniturile nete pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 au fost de 117,3 milioane USD, comparativ cu 131,1 milioane USD în aceeași perioadă a anului trecut.

Venitul operaţional pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 28,9 milioane USD, comparativ cu 8 milioane USD pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2014. Pierderea din operaţiuni curente pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 21,5 milioane USD, comparativ cu 51,3 milioane USD în 2014. Pierderea diluată per acţiune din operaţiuni curente pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 0,17 USD, comparativ cu 0,38 USD pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2014.

OIBDA pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 8,4 milioane USD, comparativ cu 2,9 milioane USD în acelaşi interval încheiat la 30 septembrie 2014. Marja OIBDA[1] pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2015 a fost 7,1%, comparativ cu 2,2% pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2014.

Principalele rezultate pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2015 şi, respectiv, la 30 septembrie 2014, au fost următoarele:

 

(mii USD, cu excepţia datelor per acţiune)Pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie
(neauditat)20152014% Efectiv%Lfl[2]
Venituri nete$ 117.322$ 131.081(10,5)%5,2 %
OIBDA8.3532.937184,4 %198,7 %
Marja OIBDA7,1 %2,2 %4,9 p.p.4,6 p.p.
Venit / pierdere operaţional(ă)28,853(8.023)NM[3]NM3
Pierdere din operaţiuni curente(21.510)(51.308)58,1 %50,7 %
Pierdere diluată per acţiune din operaţiuni curente$ (0,17)$ (0,38)55,3 %46,9 %

 

Rezultatele totale pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015

 

Veniturile nete pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 au fost de 410,3 milioane USD, comparativ cu 464,6 milioane USD pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2014. Venitul operaţional pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 48,1 milioane USD, comparativ cu 0,0 milioane USD pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2014.

Pierderea din operaţiuni curente pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 103,4 milioane USD, comparativ cu 133,7 milioane USD în 2014. Pierderea diluată per acţiune din operaţiuni curente pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 0,79 USD, comparativ cu 0,99 USD pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2014.

OIBDA pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 66,6 milioane USD, comparativ cu 40,4 milioane USD în acelaşi interval încheiat la 30 septembrie 2014. Marja OIBDA pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2015 a fost 16,2%, comparativ cu 8,7% pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2014.

 

Principalele rezultate totale pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2015:

 

(mii USD, cu excepţia datelor per acţiune)Pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie
(neauditat)20152014% Efectiv% Lfl2
Venituri nete$ 410.289464.597(11,7)%7,3 %
OIBDA66.61240.35265,1 %108,1 %
Marja OIBDA16,2%8,7 %7,5 p.p. 7,9 p.p.
Venit / pierdere operaţional(ă)48.055(18)NM3 NM3
Pierdere din operaţiuni curente(103.422)(133.660)22,6 % 10,6 %
Pierdere diluată per acţiune din operaţiuni curente$ (0,79)$ (0,99)20,2 %8,1 %

[1] Marja OIBDA este definită ca raportul dintre OIBDA şi veniturile nete, după cum sunt definite acestea în secţiunea “Date pe segmente şi indicatori financiari neincluşi în principiile contabile general acceptate” de mai jos.

[2] Fluctuația like-for-like (Lfl) reflectă impactul aplicării mediei cursului de schimb pentru perioada curentă la veniturile şi cheltuielile din perioada anterioară.

[3] Numărul nu este semnificativ.


 

OIBDA pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 66,6 milioane USD, comparativ cu 40,4 milioane USD în acelaşi interval încheiat la 30 septembrie 2014. Marja OIBDA pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2015 a fost 16,2%, comparativ cu 8,7% pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2014.

 

Principalele rezultate totale pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2015:

(mii USD, cu excepţia datelor per acţiune)Pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie
(neauditat)20152014% Efectiv% Lfl2
Venituri nete$ 410.289464.597(11,7)%7,3 %
OIBDA66.61240.35265,1 %108,1 %
Marja OIBDA16,2%8,7 %7,5 p.p. 7,9 p.p.
Venit / pierdere operaţional(ă)48.055(18)NM3 NM3
Pierdere din operaţiuni curente(103.422)(133.660)22,6 % 10,6 %
Pierdere diluată per acţiune din operaţiuni curente$ (0,79)$ (0,99)20,2 %8,1 %

 

Comentarii

Business

AttoSoft sustine performanta si ofera soft pentru service-uri auto

AllProWeb.ro

Published

on

AttoSoft.ro

AttoSoft.ro este o companie a carei activitate are in prim plan evolutia clientilor sai si performanta business-urilor, oferind de la soft pentru service-uri auto, la programe de gestiune pentru retail, programe de salarizare bugetari si pana la software pentru invatamant.

Incepand cu anul 1995, compania ofera solutii software competitive, materializate in programe si servicii smart. In momentul in care echipa AttoSoft a inceput sa creeze software ERP, singurii competitori din tara erau firmele care traduceau si adaptau cerintelor antreprenoriale software-uri din tari precum Franta sau Italia. Azi, se poate vorbi despre ani de experienta, produse si servicii diferite, despre performanta.

Luand in considerare necesitatile antreprenorilor cu afaceri auto, AttoSoft.ro a creat aplicatii care sa raspunda pozitiv solicitarilor acestora. In mod cert, utilizarea unui program de gestiune piese auto este net superior oricarei alte abordari.

MyManager, primul soft romanesc pentru service-uri auto

La 5 ani de la infiintare, AttoSoft a lansat a doua generatie de software, profitand de experienta anterioara. Cu un concept nou in ceea ce priveste bazele de date si cu o interfata mult pe plus, aplicatiile create reusesc sa convinga peste 600 de antreprenori. MyManager, de exemplu, era in 2001 singura aplicatie romaneasca dedicata afacerilor cu piese auto, o aplicatie cu un succes notabil la Salonul Auto Bucuresti din acelasi an.

MyManager este in prezent aplicatia optim de utilizat de catre cei care se regasesc in urmatoarele situatii:

  • detin un service auto si pun accent pe calitatea serviciilor pe care le ofera;

  • pun accent pe productivitatea activitatilor si isi doresc sa gaseasca solutii pentru a inlocui intocmirea documentelor manual;

  • urmaresc sa identifice o sursa care sa ofere informatii corecte si relevante, in functie de care sa ia cele mai bune decizii.

Potrivit reprezentantilor AttoSoft, “Implementarea solutiei software MyManager® reprezinta serviciul prin care sistemul informatic este configurat pentru a elimina neajunsurile activitatii dumneavoastra (…) Rolul firmei noastre este de a realiza configurarile tehnice ale software-ului si ale hardware-ului, dar mai ales de a organiza procesele de analiza a activitatii, inventariere, modificare a procedurilor de lucru, instruire teoretica si practica a operatorilor etc.”

Avantajele utilizarii MyManager

MyManager ofera o serie de avantaje, indiferent de versiunea pe care proprietarul service-ului decide sa o achizitioneze. Cele mai importante, le includ pe urmatoarele:

  • optimizarea tuturor activitatilor desfasurate in service si programarea eficienta a clientilor, prin programarea posturilor de lucru;
  • obtinerea automata a documentelor de gestiune primara, in speta, devize (oferta, comanda, final de lucrari), procese verbale si note de comanda;
  • consultarea automata a stocurilor;
  • transmiterea comenzilor pentru piese auto catre furnizori;
  • receptia pieselor auto.

Toate aceste avantaje cumulate, au ca rezultat reducerea numarului de angajati, fluidizarea activitatilor si, in consecinta, performanta business-ului. Managementul operational va fi eficient si controlul sporit va permite o gandire strategica eficienta pentru viitor.

AttoSoft sustine dezvoltarea companiilor pe care le detin clientii, prin implementarea unor solutii inteligente care sustin calitatea si performanta. Nu exista business care sa nu functioneze optim atunci cand se fac eforturi, iar service-ul auto nu face abatere de la aceasta regula.

Continue Reading

Tehnologie

Oferte de calculatoare si inchirieri sisteme IT de nerefuzat

AllProWeb.ro

Published

on

Calculator-ieftin.ro

Magazinul online Calculator-ieftin.ro se adreseaza in aceeasi masura clientilor persoane fizice si persoane juridice cu oferte de calculatoare imposibil de trecut cu vederea. Din stocul magazinului online nu lipsesc laptopurile, monitoarele, imprimantele, multifunctionalele, copiatoarele, plotterele, sistemele POS, videoproiectoarele, serverele si retelistica si incarcatoare de diverse tipuri si conectica. De astfel, activitatea magazinului online este definita de vanzarea de produse IT si refurbished si asigurarea de servicii dedicate acestei nise.

Avantajele achizitiilor realizate in magazin sunt numeroase, insa accentul este pus pe calitatea produselor si a serviciilor.

Magazinul online are oferte la calculatoare

Diversitatea calculatoarelor expuse la vanzare determina in mod cert satisfactia clientilor care, indiferent de necesitati, vor putea gasi produsul dorit. Aceste calculatoare refurbished si SH sunt importate din Franta, Anglia, Germania si Olanda, facand parte din stocuri care nu au fost vandute sau au fost putin utilizate in companii mari.

Din magazin pot fi cumparate sisteme complete de calculatoare – desktop, monitor LCD/TFT, tastatura si mouse, inclusiv componente sau elemente de conectica. Calculatoarele sunt produse de branduri cunoscute, precum: HP, IBM, Lenovo, Sony, Dell, Toshiba, Acer, Asus, Packard Bell, Lexmark, Fujitsu Siemens, Belinea, Samsung, LG. Acestea pot fi configurate dupa cum isi doreste clientul, care poate sa aleaga intre Pentium 4, DualCore, Core2Duo sau Core2Quad.

Monitoarele aferente pot fi LCD sau TFT, iar dimensiunile se pot alege intre 15″, 17″, 19″ sau 23″. Pot fi normale sau wide. De asemenea, si monitoarele provin de la branduri foarte cunoscute, situate in topul industriei IT. Atat monitoarele, cat si calculatoarele sunt testate si aduse intr-o stare de functionare impecabila, daca este cazul, inainte de a fi incluse in oferta de vanzare. Livrarea calculatoarelor si monitoarelor comandate nu doar ca este rapida, ci este insotita de toate accesoriile necesare.

Magazinul online Calculator-Ieftin inchiriaza avantajos sisteme IT

Mangementul companiei care gestioneaza magazinul online vine in intampinarea clientilor sai persoane fizice cu o oferta de inchiriere care sa ii ajute sa evite pe cat se poate unele investitii mari. Este greu de crezut ca mai exista un IMM care sa functioneze eficient fara sa aiba la dispozitie imprimante, multifunctionale sau copiatoare. Aceste dispozitive au insa un cost si acesta nu este mic. Pentru a nu-si bloca resursele de capital antreprenorii pot decide sa inchirieze echipamentul necesar, motiv pentru care vor trebui sa faca un abonament.

O astfel de solutie ofera numeroase avantaje, inclusiv pentru faptul ca in contract se stipuleaza ca toate posibilele defectiuni ulterioare inchirierii intra in sarcina companiei IT care va trebui sa le rezolve.

Pretul unui abonament este accesibil, indiferent de tipul acestuia. In acest pret intra si transportul echipamentului acolo unde este solicitat (sediu sau punct de lucru), instalarea acestuia, instruirea angajatilor care il vor utiliza, suport tehnic si multe alte elemente in legatura cu care clientul va fi informat in cadrul discutiilor cu specialistii companiei IT.

Continue Reading

Digital

Adsem – pentru rezultate mai bune!

Avatar

Published

on

Cele mai bune rezultate in comertul online se obtin, doar daca proprietarii busines-urilor aplica tehnici de optimizare SEO sau campanii active pe diverse retele de socializare. Adsem este o agentie promovare online, foarte eficienta care adopta concepte noi de marketing, destinate sa aduca 100% succes in cadrul oricarei firme care apleaza la serviciile lor.

Metoda de promovare social media a devenit un  instrument comun, folosit in toata lumea, deoarece informatia pe internet circula rapid, mai ales daca este plasata in cadrul unei retele de socializare precum Facebook sau Instagram, unde publicul este receptiv la orice informatie postata.

De asemenea, unealta cea mai folosita in acest tip de marketing este procesul de optimizare SEO. SEO reprezinta strategiile sau procesul prin care websiteul sau anumite pagini devin vizibile gratuit in lista rezultatelor pe care le ofera motorul de cautare. SEO inseamna Optimizare pentru Motoarele de Cautare. Acronimul SEO provine din expresia Search Engine Optimization.

Avand in vedere ca acum Google este cel mai folosit motor de cautare, optimizarea pentru motoarele de cautare inseamna sa aplici tehnici si strategii, astfel incat website-ul tau sa fie listat in Google pe o pozitie cat mai buna. Pentru acest trafic nu trebuie sa platesti. Daca vrei sa atragi trafic pe website-ul tau, folosind tehnici de optimizare SEO, iti recomad aceasta firma specializata in optimizare SEO,  ce iti pot oferi sfaturi si solutii rapide si eficiente depre optimizarea website-ului.

Pentru asta, trebuie folosita o structura cat mai buna a cuvintelor cheie. Este bine sa se foloseasca cuvinte cheie in descriere, in numele domeniului, in blog, in titlurile paginilor, etc. Aceasta utilizare trebuie sa fie cat mai naturala posibil. Firma Adsem poate sa implementeze tehnici SEO, avand la dispozitie o echipa de specialisti care stiu cum sa procedeze in acest domeniu. Adsem ramane o investitie de viitor pentru toti cei care vor sa se remarce online!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0