Connect with us

DIGITAL

Central European Media Enterprises Ltd. (CME) anunţă rezultatele financiare ale grupului! Toate detaliile, aici!

Published

on

Logo CME
 

Central European Media Enterprises Ltd. (CME) anunţă rezultatele pentru trimestrul 3 şi pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015

 

TRIMESTRUL III

– Veniturile nete au crescut cu 5%, la rate constante ale cursului de schimb, până la

117,3 milioane USD

– Profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare (OIBDA) aproape s-a triplat, la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 8,4 milioane USD

 

PRIMELE NOUĂ LUNI

– Veniturile nete au crescut cu 7%, la rate constante ale cursului de schimb, până la

410,3 milioane USD

– OIBDA a crescut de peste două ori, la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 66,6 milioane USD

– Fluxul de numerar liber a crescut cu 87,2 milioane USD, până la 52,9 milioane USD

 

Veniturile nete pentru trimestrul 3 al anului 2015 au crescut cu 5% la rate constante ale cursului de schimb, până la 117,3 milioane USD, datorită creşterii cu 5% a veniturilor din publicitate TV faţă de acelaşi interval al anului trecut. Profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare (OIBDA) pentru trimestrul 3, care s-a încheiat la 30 septembrie 2015, aproape s-a triplat, la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 8,4 milioane USD.

În primele nouă luni ale anului curent, veniturile nete au crescut cu 7% la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 410,3 milioane USD, determinate de o creştere cu 8% a veniturilor din publicitate TV faţă de acelaşi interval al anului trecut. În aceeași perioadă, OIBDA a crescut de peste două ori la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 66,6 milioane USD. Fluxul de numerar liber a crescut cu 87,2 milioane USD, până la 52,9 milioane USD.

 

Principalele informaţii despre situaţia operaţională şi financiară:

  • Veniturile din publicitate TV în cele şase ţări în care operează grupul CME au crescut cu aproximativ 7% în primele nouă luni ale anului 2015.
  • Veniturile din publicitate TV au crescut cu 8% la rate constante ale cursului de schimb, iar cota noastră pe piaţa de publicitate TV a crescut în patru dintre cele şase ţări în primele nouă luni ale anului 2015.
  • În perioada ianuarie – septembrie, ne-am menţinut sau mărit cota de audienţă în prime time în cinci dintre cele şase ţări.
  • Pe parcursul celui de-al treilea trimestru al anului 2015, am inversat cheltuielile din trimestrul 4 al anului 2014 şi trimestrul 1 din 2015, legate de auditurile fiscale din România, care au fost excluse din OIBDA.
  • Îmbunătăţirea semnificativă a fluxului de numerar liber reflectă îmbunătăţirea situaţiei operaţionale, dobânda mai mică la lichidităţi şi cerinţele de capital de lucru normalizat.
  • Am contractat un împrumut în euro cu scadenţa în 2019, pentru a rambursa obligaţiunile convertibile care ajung la maturitate în noiembrie 2015.

 

Michael Del Nin, Co-Chief Executive Officer CME, a declarat: “De când ne-am alăturat companiei CME, acum doi ani, am întreprins absolut toate acţiunile necesare pentru a redresa compania, iar această etapă de redresare poate fi considerată încheiată. Creşterea veniturilor şi diminuarea semnificativă a costurilor companiei au dus la şapte trimestre consecutive de creştere a marjei OIDBA, de la an la an.

 

Christoph Mainusch, Co-Chief Executive Officer CME, a adăugat: “Principalele programe din prime time au depăşit în anul precedent concurenţa în intervalul orar respectiv, în condițiile în care am continuat să ne concentrăm asupra reducerii costurilor. Le oferim cumpărătorilor de publicitate accesul la o cotă de audienţă fără egal pe pieţele pe care operăm, astfel încât ne aflăm într-o poziţie ideală pentru a valorifica cererea solidă şi în continuă creştere de publicitate TV.

Profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare (OIBDA), care include amortizarea şi deprecierea drepturilor asupra programelor, este definit ca venitul / (pierderea) operaţional(ă) înainte de depreciere, amortizarea valorilor imateriale şi deprecierea activelor, precum şi anumite elemente neobişnuite sau sporadice care nu sunt luate în considerare de factorii de decizie ai companiei în evaluarea performanţei.

[nextpage title=”Rezultatele totale pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015- pe urmatoarea pagina!”]

Rezultatele totale pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015

 

Veniturile nete pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 au fost de 117,3 milioane USD, comparativ cu 131,1 milioane USD în aceeași perioadă a anului trecut.

Venitul operaţional pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 28,9 milioane USD, comparativ cu 8 milioane USD pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2014. Pierderea din operaţiuni curente pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 21,5 milioane USD, comparativ cu 51,3 milioane USD în 2014. Pierderea diluată per acţiune din operaţiuni curente pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 0,17 USD, comparativ cu 0,38 USD pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2014.

OIBDA pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 8,4 milioane USD, comparativ cu 2,9 milioane USD în acelaşi interval încheiat la 30 septembrie 2014. Marja OIBDA[1] pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2015 a fost 7,1%, comparativ cu 2,2% pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2014.

Principalele rezultate pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2015 şi, respectiv, la 30 septembrie 2014, au fost următoarele:

 

(mii USD, cu excepţia datelor per acţiune) Pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie
(neauditat) 2015 2014 % Efectiv %Lfl[2]
Venituri nete $ 117.322 $ 131.081 (10,5)% 5,2 %
OIBDA 8.353 2.937 184,4 % 198,7 %
Marja OIBDA 7,1 % 2,2 % 4,9 p.p. 4,6 p.p.
Venit / pierdere operaţional(ă) 28,853 (8.023) NM[3] NM3
Pierdere din operaţiuni curente (21.510) (51.308) 58,1 % 50,7 %
Pierdere diluată per acţiune din operaţiuni curente $ (0,17) $ (0,38) 55,3 % 46,9 %

 

Rezultatele totale pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015

 

Veniturile nete pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 au fost de 410,3 milioane USD, comparativ cu 464,6 milioane USD pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2014. Venitul operaţional pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 48,1 milioane USD, comparativ cu 0,0 milioane USD pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2014.

Pierderea din operaţiuni curente pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 103,4 milioane USD, comparativ cu 133,7 milioane USD în 2014. Pierderea diluată per acţiune din operaţiuni curente pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 0,79 USD, comparativ cu 0,99 USD pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2014.

OIBDA pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 66,6 milioane USD, comparativ cu 40,4 milioane USD în acelaşi interval încheiat la 30 septembrie 2014. Marja OIBDA pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2015 a fost 16,2%, comparativ cu 8,7% pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2014.

 

Principalele rezultate totale pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2015:

 

(mii USD, cu excepţia datelor per acţiune) Pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie
(neauditat) 2015 2014 % Efectiv % Lfl2
Venituri nete $ 410.289 464.597 (11,7)% 7,3 %
OIBDA 66.612 40.352 65,1 % 108,1 %
Marja OIBDA 16,2% 8,7 % 7,5 p.p.  7,9 p.p.
Venit / pierdere operaţional(ă) 48.055 (18) NM3  NM3
Pierdere din operaţiuni curente (103.422) (133.660) 22,6 %  10,6 %
Pierdere diluată per acţiune din operaţiuni curente $ (0,79) $ (0,99) 20,2 % 8,1 %

[1] Marja OIBDA este definită ca raportul dintre OIBDA şi veniturile nete, după cum sunt definite acestea în secţiunea “Date pe segmente şi indicatori financiari neincluşi în principiile contabile general acceptate” de mai jos.

[2] Fluctuația like-for-like (Lfl) reflectă impactul aplicării mediei cursului de schimb pentru perioada curentă la veniturile şi cheltuielile din perioada anterioară.

[3] Numărul nu este semnificativ.


 

OIBDA pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 66,6 milioane USD, comparativ cu 40,4 milioane USD în acelaşi interval încheiat la 30 septembrie 2014. Marja OIBDA pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2015 a fost 16,2%, comparativ cu 8,7% pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2014.

 

Principalele rezultate totale pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2015:

(mii USD, cu excepţia datelor per acţiune) Pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie
(neauditat) 2015 2014 % Efectiv % Lfl2
Venituri nete $ 410.289 464.597 (11,7)% 7,3 %
OIBDA 66.612 40.352 65,1 % 108,1 %
Marja OIBDA 16,2% 8,7 % 7,5 p.p.  7,9 p.p.
Venit / pierdere operaţional(ă) 48.055 (18) NM3  NM3
Pierdere din operaţiuni curente (103.422) (133.660) 22,6 %  10,6 %
Pierdere diluată per acţiune din operaţiuni curente $ (0,79) $ (0,99) 20,2 % 8,1 %

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Tehnologie

Platforma AntenaPlay îşi simplificã experienţa de vizionare

Published

on

 

Platforma AntenaPlay, dezvoltată integral de echipa Digital Antena TV Group, se reinventeazã mereu  pentru abonaţii sãi şi aduce noi funcţii pentru o simplificare a experienţei de vizionare.

Cu peste 1,3 milioane de descãrcãri pe Smart TV,  Android şi  iOS, AntenaPlay a fãcut pasul recent şi cãtre dispozitivele Chromecast şi AirPlay.

“Noi updatãm constant AntenaPlay, iar ultimul refresh simplificã experiența de vizionare. Playerul permite skip de 10 secunde la un simplu tap şi pãstreazã watch time-ul vizionãrii precedente, la fel ca Netflix, spre exemplu. O altã funcție utilã, având în vedere volumul mare de materiale video, emisiuni sau seriale, este păstrarea unui listing din clipurile urmãrite dar nu pânã la capãt, astfel încât sã poţi relua vizionarea din punctul în care ai rãmas”, a declarat Augustin Roman, Head of Digital Antena TV Group.

Platforma AntenaPlay oferă 9 canale LIVE, extra conținut nedifuzat la TV, fiind singurul loc în care se pot urmãri emisiunile integrale produse de Antena TV Group, din orice colţ al lumii şi de pe orice device.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

3 moduri in care o agentie SEO iti poate impulsiona vanzarile

Published

on

 

Sunteti in cautarea unor noi strategii care sa va ajute afacerea sa se dezvolte in mediul online? O agentie SEO are experti in domeniu si resursele necesare pentru a va ajuta sa va atingeti obiectivele de afaceri pe termen scurt si lung.

Sigur, este nevoie de un program de marketing digital complex si personalizat pentru a profita pe deplin de puterea Internetului. Folosirea serviciilor SEO oferite de catre o agentie nu este recomandata doar pentru ca starneste cresterea afacerii, ci si pentru ca va poate ajuta sa economisiti timp, sa scapati de stres si sa va conturati un brand puternic in online.

Iata 3 moduri practice prin care o agentie SEO va poate ajuta sa va dezvoltati afacerea si sa va cresteti vanzarile.

 

1. Cresterea traficului site-ului

Daca tineti cont de traficul online (si este recomandat sa faceti acest lucru), insa nu ajungeti la rezultatele pe care le doriti, o agentie de optimizare SEO poate efectua pentru dumneavoastra o analiza complexa a site-ului si a conturilor social media pentru a determina ce oportunitati de optimizare exista. In practica, se dovedeste ca multe companii nu au site-uri care contin cuvinte cheie relevante sau expresii pentru activitatea pe care o desfasoara. Alte firme, pot cadea in plasa de a folosi cuvintele cheie in mod haotic, fara o strategie clara sau un research prealabil.

Efectul?

Afacerea are de suferit, pentru ca in continuare nu exista traficul dorit pe site. Aceste strategii gresite de umplere a site-ului cu multe cuvinte cheie este atat de riscanta, incat poate atrage dupa site penalizare din partea Google.

Prin urmare, este imperios necesar sa aveti o analiza seo inainte de a decide ce strategie de marketing si optimizare seo adoptati mai departe. Continutul fiecarei pagini din site, postarile de pe social media si de pe blog ar trebui sa contina termeni de cautare relevanti si populari pentru a creste traficul. Nu oricum, ci intr-un mod studiat.

 

2. Transformarea site-ul intr-o platforma prietenoasa

O agentie SEO va poate ajuta sa faceti acest lucru intr-un mod studiat, cu efecte vizibile. Ca antreprenor sau administrator al unui site, trebuie sa intelegeti ca oamenii nu au rabdare. Ei cer din ce in ce mai multe lucruri cand vine vorba despre experienta online. Acest lucru inseamna ca, daca site-ul dumneavoastra nu se va ridica la inaltimea asteptarilor lor, afacerea va avea de suferit. In prezent, poti pierde un posibil cumparator sau vizitator pe site in doar cateva secunde.

Iata cateva probleme cu care se confrunta un site ce nu este atractiv pentru utilizatori:

  • Site-ul se incarca foarte greu; cei mai multi utilizatori vor parasi imediat pagina
  • Site-ul nu este bine afisat pe dispozitivele mobile si ingreuneaza experienta utilizatorilor (de consultare produsele, de a face o comanda etc). Cand se intampla acest lucru, ratele de conversie sunt puternic afectate. Nu uitati ca in prezent un procent incredibil de cautari provin de pe dispozitivele mobile.
  • Designul site-ului este respingator sau insuficient de atractiv
  • Utilizatorul nu gaseste usor informatiile de care are nevoie
  • Experianta de utilizare generala este una precara: exista prea multi pasi pentru finalizarea unei comenzi, clientul nu obtine usor detaliile pe care le doreste etc
  • Lasand deoparte maximizarea impactului continutului unui site, o agentie SEO are capacitatea de a restructura o platforma pentru a fi cat mai aproape de asteptarile utilizatorilor.

3. Impulsionarea vanzarilor

O agentie seo buna va poate ajuta sa primiti mai multe comenzi si sa va cresteti vanzarile online. Dar este important sa retineti ca nu este suficient ca site-ul dumneavoastra sa fie gasit de catre potentialii clienti. Continutul din site trebuie sa reflecte in mod dinamic produsele si serviciile pe care le oferiti, pentru a convinge utilizatorii sa dea click pe butonul de cumparare.

Din acest punct de vedere, trebuie sa va puneti urmatoarea intrebare: “Cum este informatia de pe site-ul meu, in comparatie cu cea prezenta pe site-urile concurentei mele?”

Convertirea utilizatorilor in cumparatori poate fi un drum cu multe obstacole virtuale, iar colaborarea cu o agentie SEO profesionista, cu rezultate dovedite, va poate ajuta sa avansati spre concurenta si chiar sa o depasiti, bifand astfel vanzari mai bune.

Daca ati inteles cat de benefica este colaborarea cu o agentie seo pentru cresterea vanzarilor, urmatorul pas va fi sa gasiti o agentie sau un specialist seo cu referinte foarte bune. La seoagency.ro avem toate cunostintele si instrumentele necesare pentru o promovare online, care va aduce mai multe venituri pentru afacerea dumneavoastra.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România

Published

on

 

Începând cu luna iulie 2019, Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România, rol pe care îl va împărți cu Simona Suman, care se află în echipa de management a MRM//McCann România din 2017.

Cu o experiență de 9 ani în publicitate, Ioana Zamfir va conduce, alături de Simona Suman, un departament de creație în continuă creștere, care în prezent numără 26 creativi și care dezvoltă campaniii pentru peste 15 clienți, la nivel local și internațional.

De asemenea, Ioana va lucra alături de “veteranii” echipei, Ion Cojocaru (Content Director MRM//McCann România), Alex Budin (Head of Technology), Maria Doda (Creative Lead B2B) și Andrei Balan (Head of Strategy).

“Agenția are, din această lună, doi directori de creație, ca parte din eforturile strategice de a consolida și dezvolta echipa. Oferim soluții și servicii complexe, de branded content, digital storytelling, digital utilities sau technology, iar pentru asta avem nevoie de oameni cu background complex, cu experiență de brand și insights valoroase”, a declarat Ionela Buta, Executive Director MRM//McCann București.

Ioana Zamfir a ocupat anterior poziția de Creative Director al Cheil România iar înainte de mutarea la Cheil, Ioana a făcut parte din echipa de creație McCann București timp de 7 ani, dintre care 2 ani in pozitia de Group Creative Director. În cei 9 ani de carieră Ioana a lucrat pentru clienți locali și internaționali precum Vodafone, Coca-Cola, Samsung, Mastercard, Unilever, Nestle sau Julius Meinl. Ioana este unul dintre cei mai premiați directori de creație din România, campaniile dezvoltate de ea fiind premiate la cele mai importante festivaluri globale si regionale: Cannes Lions, D&AD, LIA Awards, Clio Awards, Eurobest, Epica, Golden Drum. De asemenea, Ioana a fost desemnată Copywriterul Anului în România în anul 2017 și a făcut parte din juriul celor mai prestigioase festivaluri globale, inclusiv Cannes Lions si New York Festivals.

“Cu MRM//McCann suntem cu siguranță într-un sweet spot pe piață. Devenim un real motor de creștere al grupului McCann în România și avem un display de capabilități extraordinare, de la tech, la content, la brand building solid. Faptul că niște vârfuri în specizălizarile lor își pun mințile împreună e de regulă o sursă de magie. Și cred foarte tare în viziunea asta, cred că ne pregătește pentru viitorul industriei, pe care eu îl văd interdisciplinar. Daca aș fi un client care se gândește la cum să fie meaningful și azi și mâine, ne-aș alege de fiecare dată. Iar pentru mine personal, nu e doar cel mai bun context de business în care puteam sa vin. E și familie, e și acasă”, declară Ioana Zamfir.

“Ioanei ii spunem “Bine ai revenit acasă!”. Ea e parte din familie, a crescut în cultura de aici, o înțelege foarte bine și acesta este mediul în care poate să impingă atât limitele personale cât și pe cele ale clienților.  Este pozitivă, plină de energie și pusă pe fapte mari. E gata de urmatorul nivel”, declară Catalin Dobre, Chief Creative Officer si Regional Creative Director McCann CEE.
MRM//McCann România este agenția digitală din cadrul grupului McCann Erickson, cu peste 15 ani de activitate pe piața locală. În 2018, MRM//McCann a fost desemnată Agenția Anului pentru al 3-lea an consecutiv în cadrul Internetics.

Agenția numără în portofoliu peste 35 premii la festivalurile locale și internationale, ultimul trofeu fiind câștigat la Cannes 2019, un bronz la categoria Social & Influencers cu campania Tecșești pentru Albalact.

Rețeaua globală MRM//McCann face parte din grupul IPG si are 64 de birouri in 37 de țări.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: