Connect with us

DIGITAL

Central European Media Enterprises Ltd. (CME) anunţă rezultatele financiare ale grupului! Toate detaliile, aici!

Published

on

Logo CME
 

Central European Media Enterprises Ltd. (CME) anunţă rezultatele pentru trimestrul 3 şi pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015

 

TRIMESTRUL III

– Veniturile nete au crescut cu 5%, la rate constante ale cursului de schimb, până la

117,3 milioane USD

– Profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare (OIBDA) aproape s-a triplat, la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 8,4 milioane USD

 

PRIMELE NOUĂ LUNI

– Veniturile nete au crescut cu 7%, la rate constante ale cursului de schimb, până la

410,3 milioane USD

– OIBDA a crescut de peste două ori, la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 66,6 milioane USD

– Fluxul de numerar liber a crescut cu 87,2 milioane USD, până la 52,9 milioane USD

 

Veniturile nete pentru trimestrul 3 al anului 2015 au crescut cu 5% la rate constante ale cursului de schimb, până la 117,3 milioane USD, datorită creşterii cu 5% a veniturilor din publicitate TV faţă de acelaşi interval al anului trecut. Profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare (OIBDA) pentru trimestrul 3, care s-a încheiat la 30 septembrie 2015, aproape s-a triplat, la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 8,4 milioane USD.

În primele nouă luni ale anului curent, veniturile nete au crescut cu 7% la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 410,3 milioane USD, determinate de o creştere cu 8% a veniturilor din publicitate TV faţă de acelaşi interval al anului trecut. În aceeași perioadă, OIBDA a crescut de peste două ori la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 66,6 milioane USD. Fluxul de numerar liber a crescut cu 87,2 milioane USD, până la 52,9 milioane USD.

 

Principalele informaţii despre situaţia operaţională şi financiară:

  • Veniturile din publicitate TV în cele şase ţări în care operează grupul CME au crescut cu aproximativ 7% în primele nouă luni ale anului 2015.
  • Veniturile din publicitate TV au crescut cu 8% la rate constante ale cursului de schimb, iar cota noastră pe piaţa de publicitate TV a crescut în patru dintre cele şase ţări în primele nouă luni ale anului 2015.
  • În perioada ianuarie – septembrie, ne-am menţinut sau mărit cota de audienţă în prime time în cinci dintre cele şase ţări.
  • Pe parcursul celui de-al treilea trimestru al anului 2015, am inversat cheltuielile din trimestrul 4 al anului 2014 şi trimestrul 1 din 2015, legate de auditurile fiscale din România, care au fost excluse din OIBDA.
  • Îmbunătăţirea semnificativă a fluxului de numerar liber reflectă îmbunătăţirea situaţiei operaţionale, dobânda mai mică la lichidităţi şi cerinţele de capital de lucru normalizat.
  • Am contractat un împrumut în euro cu scadenţa în 2019, pentru a rambursa obligaţiunile convertibile care ajung la maturitate în noiembrie 2015.

 

Michael Del Nin, Co-Chief Executive Officer CME, a declarat: “De când ne-am alăturat companiei CME, acum doi ani, am întreprins absolut toate acţiunile necesare pentru a redresa compania, iar această etapă de redresare poate fi considerată încheiată. Creşterea veniturilor şi diminuarea semnificativă a costurilor companiei au dus la şapte trimestre consecutive de creştere a marjei OIDBA, de la an la an.

 

Christoph Mainusch, Co-Chief Executive Officer CME, a adăugat: “Principalele programe din prime time au depăşit în anul precedent concurenţa în intervalul orar respectiv, în condițiile în care am continuat să ne concentrăm asupra reducerii costurilor. Le oferim cumpărătorilor de publicitate accesul la o cotă de audienţă fără egal pe pieţele pe care operăm, astfel încât ne aflăm într-o poziţie ideală pentru a valorifica cererea solidă şi în continuă creştere de publicitate TV.

Profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare (OIBDA), care include amortizarea şi deprecierea drepturilor asupra programelor, este definit ca venitul / (pierderea) operaţional(ă) înainte de depreciere, amortizarea valorilor imateriale şi deprecierea activelor, precum şi anumite elemente neobişnuite sau sporadice care nu sunt luate în considerare de factorii de decizie ai companiei în evaluarea performanţei.

[nextpage title=”Rezultatele totale pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015- pe urmatoarea pagina!”]

Rezultatele totale pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015

 

Veniturile nete pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 au fost de 117,3 milioane USD, comparativ cu 131,1 milioane USD în aceeași perioadă a anului trecut.

Venitul operaţional pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 28,9 milioane USD, comparativ cu 8 milioane USD pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2014. Pierderea din operaţiuni curente pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 21,5 milioane USD, comparativ cu 51,3 milioane USD în 2014. Pierderea diluată per acţiune din operaţiuni curente pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 0,17 USD, comparativ cu 0,38 USD pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2014.

OIBDA pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 8,4 milioane USD, comparativ cu 2,9 milioane USD în acelaşi interval încheiat la 30 septembrie 2014. Marja OIBDA[1] pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2015 a fost 7,1%, comparativ cu 2,2% pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2014.

Principalele rezultate pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2015 şi, respectiv, la 30 septembrie 2014, au fost următoarele:

 

(mii USD, cu excepţia datelor per acţiune)Pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie
(neauditat)20152014% Efectiv%Lfl[2]
Venituri nete$ 117.322$ 131.081(10,5)%5,2 %
OIBDA8.3532.937184,4 %198,7 %
Marja OIBDA7,1 %2,2 %4,9 p.p.4,6 p.p.
Venit / pierdere operaţional(ă)28,853(8.023)NM[3]NM3
Pierdere din operaţiuni curente(21.510)(51.308)58,1 %50,7 %
Pierdere diluată per acţiune din operaţiuni curente$ (0,17)$ (0,38)55,3 %46,9 %

 

Rezultatele totale pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015

 

Veniturile nete pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 au fost de 410,3 milioane USD, comparativ cu 464,6 milioane USD pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2014. Venitul operaţional pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 48,1 milioane USD, comparativ cu 0,0 milioane USD pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2014.

Pierderea din operaţiuni curente pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 103,4 milioane USD, comparativ cu 133,7 milioane USD în 2014. Pierderea diluată per acţiune din operaţiuni curente pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 0,79 USD, comparativ cu 0,99 USD pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2014.

OIBDA pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 66,6 milioane USD, comparativ cu 40,4 milioane USD în acelaşi interval încheiat la 30 septembrie 2014. Marja OIBDA pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2015 a fost 16,2%, comparativ cu 8,7% pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2014.

 

Principalele rezultate totale pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2015:

 

(mii USD, cu excepţia datelor per acţiune)Pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie
(neauditat)20152014% Efectiv% Lfl2
Venituri nete$ 410.289464.597(11,7)%7,3 %
OIBDA66.61240.35265,1 %108,1 %
Marja OIBDA16,2%8,7 %7,5 p.p. 7,9 p.p.
Venit / pierdere operaţional(ă)48.055(18)NM3 NM3
Pierdere din operaţiuni curente(103.422)(133.660)22,6 % 10,6 %
Pierdere diluată per acţiune din operaţiuni curente$ (0,79)$ (0,99)20,2 %8,1 %

[1] Marja OIBDA este definită ca raportul dintre OIBDA şi veniturile nete, după cum sunt definite acestea în secţiunea “Date pe segmente şi indicatori financiari neincluşi în principiile contabile general acceptate” de mai jos.

[2] Fluctuația like-for-like (Lfl) reflectă impactul aplicării mediei cursului de schimb pentru perioada curentă la veniturile şi cheltuielile din perioada anterioară.

[3] Numărul nu este semnificativ.


 

OIBDA pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 66,6 milioane USD, comparativ cu 40,4 milioane USD în acelaşi interval încheiat la 30 septembrie 2014. Marja OIBDA pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2015 a fost 16,2%, comparativ cu 8,7% pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2014.

 

Principalele rezultate totale pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2015:

(mii USD, cu excepţia datelor per acţiune)Pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie
(neauditat)20152014% Efectiv% Lfl2
Venituri nete$ 410.289464.597(11,7)%7,3 %
OIBDA66.61240.35265,1 %108,1 %
Marja OIBDA16,2%8,7 %7,5 p.p. 7,9 p.p.
Venit / pierdere operaţional(ă)48.055(18)NM3 NM3
Pierdere din operaţiuni curente(103.422)(133.660)22,6 % 10,6 %
Pierdere diluată per acţiune din operaţiuni curente$ (0,79)$ (0,99)20,2 %8,1 %

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Simona Simon – Group Creative Director la McCann PR – în juriul Cannes Lions 2019

Published

on

 

Simona Simon, Group Creative Director la McCann PR, reprezintă România în juriul de Relații Publice al Cannes Lions 2019, urmând să evalueze lucrările ce se vor califica pe lista scurtă. McCann PR a fost desemnată cea mai performantă agenție de PR în cadrul premiilor BIZ PR Awards 2018, iar în 2017 a obținut titlul de „Agenția anului” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, câștigând totodată 20 de premii și cel mai mare număr de nominalizări din competiție.

Simona s-a alăturat echipei de creație a McCann PR în urmă cu trei ani și coordonează din perspectiva creativă conturile de FMCG & finance și retail, ale agenției, contribuind la dezvoltarea campaniilor de comunicare locală pentru clienți precum Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-cola Zero, Dorna, Fanta, Fuzetea, Sprite, Schweppes, Cappy, Coca-Cola Energy), Coca-Cola HBC, CCC Shoes, Ponderas.

“Este un adevarat privilegiu să fac parte din juriul unei competiții de o asemenea anvergură. Mă bucur mult că efortul, implicarea și rezultatele excelente obținute alături de echipa McCann PR, sunt recunoscute și prin această experiență. Sunt sigură că va fi o oportunitate extraordinară de dezvoltare profesională, dar și o ocazie inedită de a interacționa cu cei mai buni specialiști și de a evalua, la cele mai înalte standarde, campanii din toată lumea.”, a declarat Simona Simon, Group Creative Director.

Simona are o personalitate puternică și e un experimentalist prin definiție. A invățat să șofeze camioane la 18 ani, sare cu parașuta, trage cu arcul și o găsim adesea, la jocurile de airsoft, într-un scenariu MilSim (military simulation), echipată complet și cu arma în mână.

Intersecțiile cu domeniile care nu sunt feminine prin definiție i-au permis accesul la un alt mod de a gândi, evalua și aborda situațiile. Simona e pasionată de documentare, consumă research pe pâine și e motivată de acel “extra-mile”.

A absolvit Universitatea Națională de Arte București, iar primul contact cu festivalul Cannes Lions a fost prin intermediul The Alternative School for Creative Thinking. A urmat „Cursul pentru jurnaliști care transmit din zone de conflict”, organizat de Ministerul Apărării Naționale, unde s-a antrenat cu militari ai Forţelor pentru Operaţii Speciale, din cadrul Batalionului 610 Operații Speciale.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Servicii SEO de calitate în 2019, pentru o vizibilitate bună pe termen lung pe Google

Published

on

 

Nu este adevărat că SEO a murit, așa cum afirmă tenebros unii adversari ai optimizărilor pentru motoarele de căutare. Chiar dacă avem de-a face cu o scădere a calității în mai toate domeniile vieții noastre reale, pe internet lucrurile stau puțin diferit.

Și în 2019, nu poți ca să fii memorabil dacă nu aduci plusvaloare acelora ce ajung pe site-ul de firmă sau pe blogul tău.

 

O agenție SEO te poate ajuta cu servicii adaptate noilor cerințe de optimizare

 

Doar că regulile după care se face SEO (Search Engine Optimization) se modifică într-un ritm amețitor, de aceea, mai ales dacă vorbim despre o afacere online, nu poți ca să mai ajungi în top azi (și mai ales să rămâi acolo!) dacă nu apelezi la o agenție specializată, precum este, de exemplu,  Digital Metrics.

 

Chiar și în prezent, pentru ca Google, Bing sau alte motoare online să afle de existența ta și să te pună în fruntea căutărilor este nevoie ca să apelezi la oameni care chiar se pricep la optimizare web, deoarece ei:

  • analizează trendurile și găsesc cele mai relevante cuvinte-cheie pentru domeniul tău de activitate;
  • pot să insereze acei termeni în url-uri, titluri, subtitluri, descrierile fotografiilor postate, ca să nu mai vorbim de conținutul propriu-zis, pentru ca să ai relevanța visată în online.

 

Chiar dacă sub o nouă formă, pe baza unor algoritmi noi, dacă este făcut așa cum trebuie, un SEO de calitate, făcut după o strategie clară, nu „heirupistic”, poate să îți dea satisfacția de a-ți vedea site-ul și/sau blogul pe prima pagină de căutări. Iar acest lucru înseamnă automat un trafic mai mare, traficul conduce la lead-uri, iar acestea se pot transforma în clienți pe care urmează ca să-i fidelizezi prin secrete specifice, pe care tot specialiștii unei agenții  SEO bune le cunosc.

Dacă o să intri pe site-ul de prezentare Digital Metrics o să vezi acolo că promovarea online este un proces complex, ce include multiple acțiuni interconectate ce converg spre atingerea unor obiective bine stabilite și eșalonate în timp.

Căile de atingere ale acestora pot să fie diverse, dar în linii generale ele se păstrează, chiar dacă se mai ajustează pe parcurs în raport de elementele noi care apar.

Există instrumente specifice pentru atragerea unui număr mereu în creștere de vizitatori, pentru a-ți putea crește brandul de firmă sau brandul personal, iar pe cale de consecință, dacă ai răbdare, o să te bucuri de o victorie răsunătoare.

Optimizarea pentru motoarele de căutare este în prezent un război dur, unde doar cei mai pregătiți strategi pot învinge.

 

Optimizarea de calitate nu se poate face peste noapte!

 

Cert este că nu se pot vedea rezultate senzaționale peste noapte, dacă se dorește ca ele să dureze. O perioadă de circa 6 – 12 luni este una rezonabilă, dacă un client dacă cumpără un pachet de promovare SEO vrea să își atingă obiectivele scontate în online, să își învingă concurenții direcți.

Doar cu ajutorul unei firme specializate în SEO ai să îți poți eficientiza website-ul și/blogul, poți să ai parte de un conținut irezistibil pentru aceia care citesc postările de pe paginile tale din online, poți ca să îți construiești cu timpul o prezență virtuală magnetică care să dureze, nu să fie doar o apariție efemeră.

 

Dacă în urmă cu 2 – 3 ani circa 75% dintre internauți nu treceau de prima pagină a motoarelor de căutare, în prezent, din cauza telefoanelor mobile, care permit afișarea pe ecranele lor a unui număr și mai mic de rezultate decât se pot vedea pe un monitor de laptop, lupta pentru primele poziții (maxim 5) pe Google s-a acutizat și mai mult.

Dar apelând la o agenție bună din domeniu, precum este Digital Metrics poți câștiga acest război!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin

Published

on

 

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin, poziție din care coordonează departamentul de Creație al agenției. Joaquin are o experiență de peste 20 ani în comunicare și se alătură echipei Golin după ce a lucrat în agenții internaționale și locale, unde a dezvoltat campanii creative pentru clienți din industrii precum FMCG, food, auto, finance & banking.

Joaquin este responsabil de dezvoltarea și consolidarea soluțiilor creative oferite clienților agentiei, îmbinând o abordare de tipul earned first cu un puternic nucleu de brand și customer experience. Irina Guțan (Copywriter) și Emanuel Ignat (Art Director) completează echipa de creație Golin, contribuind cu un know-how creativ extins la construirea campaniilor creative ale diviziilor Consumer și Corporate din cadrul agenției și întregind competențele The BridgeTM, departamentul de social media și digital PR al agenției.

“Suntem prima agenție de PR din România care a avut un director de creație, încă de acum aproape 10 ani. Suntem curajoși și ne place să fim mereu cu un pas înaintea celorlalți, inovăm și căutăm relevanța în tot ceea ce facem, iar în ADN-ul nostru scrie courageously happy și progressive PR. Același spirit l-am regăsit și la Joaquin și am știut că împreună facem o echipă excelentă. Focusul departamentului de creație al Golin este să conceapă pentru clienții nostri soluții creative earned-first, utilizând instrumente de customer experience (CX), fără să piardă esența PR-ului: construirea și consolidarea reputației, câștigarea atenției consumatorilor, relațiile cu influencerii”, a spus Irina Roncea, Managing Director Golin.

Mă bucur că am oportunitatea de a mă alătura echipei de aur Golin. Sunt încântat să îmi folosesc energia și pasiunea creativă pentru clienții agenției, jucători de top în industriile lor, branduri și companii pentru care orice creativ din piață would really kill J. Cred în creativitate în toate formele ei, și mai ales în PR, și sunt convins că, împreună cu noul departament de creație al agenției, vom duce mai departe povestea de succes pe care Golin o scrie de atâția ani pe piața românească”, a declarat Joaquin Bonilla, Executive Creative Director Golin.

Golin a anunţat la sfârșitul anului trecut noua sa abordare progresivă pentru redefinirea domeniului relaţiilor publice. Într-o eră în care există o confuzie fără precedent în comunicare, Golin îşi propune să genereze sentimentul de mândrie pentru această profesie şi să livreze rezultate măsurabile clienţilor săi.

Ca parte a strategiei sale progresive, agenţia a lansat un nou sistem de operare global ce include o serie de produse de date şi analiză. Instrumentele de lucru trademark Golin, precum Relevance RadarTM, platforma care utilizează inteligența artificială pentru a ajuta la anticiparea și măsurarea oportunităților de buzz, sharing și talkability, și CXPRTM, platforma ce reunește insight-uri din social data pentru a susține decizii de business, aliniază relațiile publice cu traseul consumatorului pentru a maximiza impactul comunicării.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending