joi, martie 28, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăDigitalCentral European Media Enterprises Ltd. (CME) anunţă rezultatele financiare ale grupului! Toate...

    Central European Media Enterprises Ltd. (CME) anunţă rezultatele financiare ale grupului! Toate detaliile, aici!

    Central European Media Enterprises Ltd. (CME) anunţă rezultatele pentru trimestrul 3 şi pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015

     

    TRIMESTRUL III

    – Veniturile nete au crescut cu 5%, la rate constante ale cursului de schimb, până la

    117,3 milioane USD

    – Profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare (OIBDA) aproape s-a triplat, la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 8,4 milioane USD

     

    PRIMELE NOUĂ LUNI

    – Veniturile nete au crescut cu 7%, la rate constante ale cursului de schimb, până la

    410,3 milioane USD

    – OIBDA a crescut de peste două ori, la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 66,6 milioane USD

    – Fluxul de numerar liber a crescut cu 87,2 milioane USD, până la 52,9 milioane USD

     

    Veniturile nete pentru trimestrul 3 al anului 2015 au crescut cu 5% la rate constante ale cursului de schimb, până la 117,3 milioane USD, datorită creşterii cu 5% a veniturilor din publicitate TV faţă de acelaşi interval al anului trecut. Profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare (OIBDA) pentru trimestrul 3, care s-a încheiat la 30 septembrie 2015, aproape s-a triplat, la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 8,4 milioane USD.

    În primele nouă luni ale anului curent, veniturile nete au crescut cu 7% la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 410,3 milioane USD, determinate de o creştere cu 8% a veniturilor din publicitate TV faţă de acelaşi interval al anului trecut. În aceeași perioadă, OIBDA a crescut de peste două ori la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 66,6 milioane USD. Fluxul de numerar liber a crescut cu 87,2 milioane USD, până la 52,9 milioane USD.

     

    Principalele informaţii despre situaţia operaţională şi financiară:

    • Veniturile din publicitate TV în cele şase ţări în care operează grupul CME au crescut cu aproximativ 7% în primele nouă luni ale anului 2015.
    • Veniturile din publicitate TV au crescut cu 8% la rate constante ale cursului de schimb, iar cota noastră pe piaţa de publicitate TV a crescut în patru dintre cele şase ţări în primele nouă luni ale anului 2015.
    • În perioada ianuarie – septembrie, ne-am menţinut sau mărit cota de audienţă în prime time în cinci dintre cele şase ţări.
    • Pe parcursul celui de-al treilea trimestru al anului 2015, am inversat cheltuielile din trimestrul 4 al anului 2014 şi trimestrul 1 din 2015, legate de auditurile fiscale din România, care au fost excluse din OIBDA.
    • Îmbunătăţirea semnificativă a fluxului de numerar liber reflectă îmbunătăţirea situaţiei operaţionale, dobânda mai mică la lichidităţi şi cerinţele de capital de lucru normalizat.
    • Am contractat un împrumut în euro cu scadenţa în 2019, pentru a rambursa obligaţiunile convertibile care ajung la maturitate în noiembrie 2015.

     

    Michael Del Nin, Co-Chief Executive Officer CME, a declarat: „De când ne-am alăturat companiei CME, acum doi ani, am întreprins absolut toate acţiunile necesare pentru a redresa compania, iar această etapă de redresare poate fi considerată încheiată. Creşterea veniturilor şi diminuarea semnificativă a costurilor companiei au dus la şapte trimestre consecutive de creştere a marjei OIDBA, de la an la an.

     

    Christoph Mainusch, Co-Chief Executive Officer CME, a adăugat: „Principalele programe din prime time au depăşit în anul precedent concurenţa în intervalul orar respectiv, în condițiile în care am continuat să ne concentrăm asupra reducerii costurilor. Le oferim cumpărătorilor de publicitate accesul la o cotă de audienţă fără egal pe pieţele pe care operăm, astfel încât ne aflăm într-o poziţie ideală pentru a valorifica cererea solidă şi în continuă creştere de publicitate TV.

    Profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare (OIBDA), care include amortizarea şi deprecierea drepturilor asupra programelor, este definit ca venitul / (pierderea) operaţional(ă) înainte de depreciere, amortizarea valorilor imateriale şi deprecierea activelor, precum şi anumite elemente neobişnuite sau sporadice care nu sunt luate în considerare de factorii de decizie ai companiei în evaluarea performanţei.

    [nextpage title=”Rezultatele totale pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015- pe urmatoarea pagina!”]

    Rezultatele totale pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015

     

    Veniturile nete pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 au fost de 117,3 milioane USD, comparativ cu 131,1 milioane USD în aceeași perioadă a anului trecut.

    Venitul operaţional pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 28,9 milioane USD, comparativ cu 8 milioane USD pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2014. Pierderea din operaţiuni curente pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 21,5 milioane USD, comparativ cu 51,3 milioane USD în 2014. Pierderea diluată per acţiune din operaţiuni curente pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 0,17 USD, comparativ cu 0,38 USD pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2014.

    OIBDA pentru cele trei luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 8,4 milioane USD, comparativ cu 2,9 milioane USD în acelaşi interval încheiat la 30 septembrie 2014. Marja OIBDA[1] pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2015 a fost 7,1%, comparativ cu 2,2% pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2014.

    Principalele rezultate pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2015 şi, respectiv, la 30 septembrie 2014, au fost următoarele:

     

    (mii USD, cu excepţia datelor per acţiune) Pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie
    (neauditat) 2015 2014 % Efectiv %Lfl[2]
    Venituri nete $ 117.322 $ 131.081 (10,5)% 5,2 %
    OIBDA 8.353 2.937 184,4 % 198,7 %
    Marja OIBDA 7,1 % 2,2 % 4,9 p.p. 4,6 p.p.
    Venit / pierdere operaţional(ă) 28,853 (8.023) NM[3] NM3
    Pierdere din operaţiuni curente (21.510) (51.308) 58,1 % 50,7 %
    Pierdere diluată per acţiune din operaţiuni curente $ (0,17) $ (0,38) 55,3 % 46,9 %

     

    Rezultatele totale pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015

     

    Veniturile nete pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 au fost de 410,3 milioane USD, comparativ cu 464,6 milioane USD pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2014. Venitul operaţional pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 48,1 milioane USD, comparativ cu 0,0 milioane USD pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2014.

    Pierderea din operaţiuni curente pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 103,4 milioane USD, comparativ cu 133,7 milioane USD în 2014. Pierderea diluată per acţiune din operaţiuni curente pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 0,79 USD, comparativ cu 0,99 USD pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2014.

    OIBDA pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 66,6 milioane USD, comparativ cu 40,4 milioane USD în acelaşi interval încheiat la 30 septembrie 2014. Marja OIBDA pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2015 a fost 16,2%, comparativ cu 8,7% pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2014.

     

    Principalele rezultate totale pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2015:

     

    (mii USD, cu excepţia datelor per acţiune) Pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie
    (neauditat) 2015 2014 % Efectiv % Lfl2
    Venituri nete $ 410.289 464.597 (11,7)% 7,3 %
    OIBDA 66.612 40.352 65,1 % 108,1 %
    Marja OIBDA 16,2% 8,7 % 7,5 p.p.  7,9 p.p.
    Venit / pierdere operaţional(ă) 48.055 (18) NM3  NM3
    Pierdere din operaţiuni curente (103.422) (133.660) 22,6 %  10,6 %
    Pierdere diluată per acţiune din operaţiuni curente $ (0,79) $ (0,99) 20,2 % 8,1 %

    [1] Marja OIBDA este definită ca raportul dintre OIBDA şi veniturile nete, după cum sunt definite acestea în secţiunea „Date pe segmente şi indicatori financiari neincluşi în principiile contabile general acceptate” de mai jos.

    [2] Fluctuația like-for-like (Lfl) reflectă impactul aplicării mediei cursului de schimb pentru perioada curentă la veniturile şi cheltuielile din perioada anterioară.

    [3] Numărul nu este semnificativ.


     

    OIBDA pentru cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie 2015 a fost de 66,6 milioane USD, comparativ cu 40,4 milioane USD în acelaşi interval încheiat la 30 septembrie 2014. Marja OIBDA pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2015 a fost 16,2%, comparativ cu 8,7% pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2014.

     

    Principalele rezultate totale pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2015:

    (mii USD, cu excepţia datelor per acţiune) Pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie
    (neauditat) 2015 2014 % Efectiv % Lfl2
    Venituri nete $ 410.289 464.597 (11,7)% 7,3 %
    OIBDA 66.612 40.352 65,1 % 108,1 %
    Marja OIBDA 16,2% 8,7 % 7,5 p.p.  7,9 p.p.
    Venit / pierdere operaţional(ă) 48.055 (18) NM3  NM3
    Pierdere din operaţiuni curente (103.422) (133.660) 22,6 %  10,6 %
    Pierdere diluată per acţiune din operaţiuni curente $ (0,79) $ (0,99) 20,2 % 8,1 %

     

    Dorin Huntai- Redactor-Șef

    Editor-in-Chief, Founder, Owner | dorin.huntai@radardemedia.ro

    Dorin Huntai- Redactor-Șefhttps://www.radardemedia.ro
    Editor-in-Chief, Founder, Owner | dorin.huntai@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente