„Cerbul de Aur” revine în forță pe micile ecrane și în topurile de audiență! Vezi aici care au fost marii caștigători ai serii.

0
1492

Miercuri, 29 august, relansarea Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe notabile, obținând locul patru în toate targeturile de referință în condiții de concurență acerbă, în paralel cu lansarea noilor sezoane de Exatlon” pe Kanal D și „Fructul oprit” pe Antena 1.

Total >> Total
Units >> Rtg(000)
Total Title Channel Start time End Time National Urban 18-49 Urban
LAS FIERBINTI (redifuzare) Pro TV 20:27 21:30 1251 560 263
EXATLON ROMANIA (II) Kanal D 19:30 22:40 1241 562 209
FRUCTUL OPRIT (II) Antena 1 19:59 23:02 1152 649 353
Film – SPIOANA Pro TV 21:30 23:56 817 426 268
CASH TAXI Kanal D 22:41 23:57 415 226 101
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AUR TVR 1 20:29 25:17 382 237 58
XTRA NIGHT SHOW Antena 1 23:02 25:00 378 219 132

Antena 1 a fost lider de piață cu primul episod al noului sezon din „Fructul oprit”. Pro TV s-a clasat pe locul doi în toate targeturile analizate în intervalul de 20:29-25:17 cu serialul de comedie „Las Fierbinți” (redifuzare) și a filmului de acțiune  „Spioana”. Kanal D s-a clasat pe locul trei cu lansarea celui de-al doilea sezon „Exatlon Romania” urmat de quiz-ul „Cash taxi” cu audiențe modeste. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu rezultate bune pentru maratonul live al festivalului internațional „Cerbul de Aur”.

 

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:29-25:17), miercuri 29 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>> National All
Interval>> 20:30-25:17
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Antena 1 14.0 4.5 804.9
Pro TV 13.8 4.4 792.6
Kanal D 13.5 4.3 776.4
TVR 1 6.7 2.1 382.1
Antena 3 5.1 1.6 295.1


PUBLICUL URBAN

Target>> Urban All
Interval>> 20:30-25:17
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Antena 1 14.1 4.7 452.4
Pro TV 12.6 4.2 404.9
Kanal D 11.6 3.9 372.5
TVR 1 7.4 2.5 237.1
Antena 3 5.8 1.9 185.9


PUBLICUL COMERCIAL

Target>> 18-49 Urban
Interval>> 20:30-25:17
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Antena 1 19.7 5.7 252.9
Pro TV 18.8 5.5 241.0
Kanal D 11.7 3.4 149.9
TVR 1 4.5 1.3 58.0
Antena 3 2.7 0.8 34.9

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.