marți, februarie 20, 2024
More
    AcasăAUDIENȚE TVAnalize Audiente TV„Cerbul de Aur” strălucește și în a doua seară pe micile ecrane!...

    „Cerbul de Aur” strălucește și în a doua seară pe micile ecrane! Vezi aici topurile de audiență de ieri

    Joi, 30 august, cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe bune, plasând TVR1 pe locul patru în toate targeturile de referință. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale cu meciuri de fotbal contând pentru calificările în grupele Europa League, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau filmul de acțiune de pe Antena 1.

    Total>> Total
    Unit>> Rtg(000)
    Total Title Channel Start time End Time National Urban 18-49 Urban
    Fotbal: FCSB – RAPID WIEN Pro TV 21:30 23:21 2053 1117 532
    EXATLON ROMANIA Kanal D 19:57 23:12 1224 552 229
    LAS FIERBINTI (redifuzare) Pro TV 20:18 21:22 1180 543 230
    Film: CAPCANA PENTRU PARINTI Antena 1 20:00 22:38 485 259 136
    FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AUR TVR 1 20:30 23:52 334 230 53

    Pro TV a fost lider de piață detașat cu redifuzarea sitcom-ului „Las Fierbinți” urmat de meciul de fotbal „FCSB – RAPID WIEN”. Kanal D s-a clasat pe locul secund cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul trei în toate targeturile analizate din intervalul 20:30-23:52 cu filmului de acțiune  „Capcană pentru părinți”. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din calificarile grupelor Europa League „CFR CLUJ – DUDELANGE”.

    Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-23:52), joi 30 august.

    PUBLICUL NAȚIONAL

    Target>> National All
    Interval>> 20:30-23:52
    Channels Share Rtg% Rtg(000)
    Pro TV 23.4 8.9 1602.4
    Kanal D 16.4 6.3 1122.8
    Antena 1 6.4 2.5 440.1
    TVR 1 4.8 1.8 328.3
    Antena 3 4.3 1.6 295.6

    PUBLICUL URBAN

    Target>> Urban All
    Interval>> 20:30-23:52
    Channels Share Rtg% Rtg(000)
    Pro TV 23.4 8.8 845.5
    Kanal D 14.0 5.2 504.3
    Antena 1 6.3 2.4 227.8
    TVR 1 6.2 2.3 224.8
    DigiSport 1 4.7 1.8 170.7

    PUBLICUL COMERCIAL

    Target>> 18-49 Urban
    Interval>> 20:30-23:52
    Channels Share Rtg% Rtg(000)
    Pro TV 30.2 9.1 403.9
    Kanal D 16.3 4.9 218.4
    Antena 1 9.0 2.7 120.4
    TVR 1 3.9 1.2 52.2
    DigiSport 1 3.9 1.2 52.1

    Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

    Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

    Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

     

    Radu Voicu

    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente