Connect with us

AUDIENȚE TV

Chef Cãtãlin Scãrlãtescu, marele câştigãtor al ediţiei speciale Chefi la cuţite- Titani la cuţite. Show-ul, lider detaşat de audienţã

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

După două ediții spectaculoase, în care cei trei juraţi Chefi la cuţite, Sorin Bontea, Cãtãlin Scãrlãtescu şi Florin Dumitrescu au luptat din greu, alãturi de nouã chefi celebri din România, asearã, chef Scãrlãteascã şi-a adjudecat trofeul – propria statuie, în platoul emisiunii, pe întreaga duratã a celui de-al optulea sezon.

Telespectatorii au urmãrit cu sufletul la gurã confruntarea celor trei chefi, cea de-a doua ediţie specialã Chefi la cuţite – Titani la cuţite impunându-se ca lider detaşat de audienţã, la nivelul tuturor categoriilor de public.

Așadar, conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării Chefi la cuţite – Titani la cuţite (20:23-23:00), o audiență medie de 11.1 puncte de rating și o cotă de piață de 31.5%, faţã de urmãtorul clasat, Pro TV, ce înregistra atunci 7.2 puncte de rating și o cotă de piață de 20.5%. Și în mediul urban, Chefi la cuţite – Titani la cuţite a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând 9 puncte de rating şi 20% cotã de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã de Pro TV, care la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar înregistra 8.1 puncte de rating şi 18.1% cota de piaţã. Și la nivelul întregii țări, cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească prima ediţie Chefi la cuţite – Titani la cuţite, show ce a fost lider de audiență cu o medie de 9.2 puncte de rating și 19.8% cota de piață, în vreme ce Pro TV ocupa din nou poziţia secundã în clasament.

            În minutul de aur, înregistrat la 22:10, peste 2 milioane de telespectatori la nivel național urmãreau cu sufletul la gură confruntarea chefilor în noua competiţie. Antena 1 s-a impus ca lider detaşat de audienţã ieri, atât la nivelul Prime Time-ului, cât şi la nivelul întregii zile, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani.

            Dupã o luptã foarte strânsã, Chef Sorin Bontea a pierdut asearã primul șansa de-a câștiga statuia de la Titani la cuțite, așa că lupta finală s-a dat între Chef Cătălin Scărlătescu și Chef Florin Dumitrescu. Pentru proba de street food de Paște, bucătarii au avut la dispoziție 75 de minute pentru gătit. Și ca totul să fie și mai complicat, echipele au gătit prin rotație: când s-a auzit alarma, după zece minute, a ieșit prima echipă și a intrat cealaltă! Regula aceasta inedită de la Chefi la cuţite – Titani la cuțite a cam puse bețe în roate concurenților, dar toți și-au dat silința și au încercat să pregătească rețete savuroase și aspectuoase!

Chiftea de miel cu baba ghanoush și tabboulleh și frăgăruie din carne de miel și ananas (echipa lui Florin Dumitrescu), tacos din carne de miel cu chipsuri din cartofi dulci (echipa lui Sorin Bontea) și platou de miel din souvlaki, bruschetă cu jumări din burtă de miel, tortilla cu mușchi de miel și kebab de miel (echipa lui Cătălin Scărlătescu) sunt preparatele care au ajuns în faţa actorilor din serialul Sacrificiul de la Antena 1, pentru degustare. La final, chef Scãrlãtescu şi-a adjudecat trofeul şi a sãrbãtorit într-un mod autentic: mândru tare de statuia sa, pe care o va ține la loc de cinste în sezonul 8 Chefi la cuțite, s-a răzbunat pe adversarii săi, spărgându-le statuile într-un mod de-a dreptul spectaculos!

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 30 aprilie 2020

 

Comentarii

Analize

A început votarea pentru premiul de originalitate la Românii au talent! Show-ul, lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Concurenții care au impresionat de-a lungul acestui sezon prin unele dintre cele mai surprinzătoare momente văzute în competiție au intrat aseară în lupta pentru premiul de originalitate! Telespectatorii s-au putut bucura de un spectacol pe cinste în care și-au făcut loc acrobațiile, contorsionismul, dansul, poezia și muzica.

 

De aseară și până joi, 28 mai, cei 22 concurenți pot fi votați pe site-ul romaniiautalent.protv.ro, cât și prin sms la numărul 1264, unde limita de voturi este de 10 mesaje/concurent. Cine va câștiga premiul de 10.000 euro, vom afla în marea finală!

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.0 puncte de rating și 31.1% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 17.1% share.

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:13, mai mult de 3 milioane de români se uitau la PRO TV.

Cei 22 concurenți care luptă pentru premiul de originalitate sunt: Kiriku Brothers, Anastasia Ciobanu, Vlad Ciobanu, Tumar KR, Valentin Alexiu, Silviu Carabă, Bianca Purice, Patrizio Ratto, Cornel Hrișcă – Mun, Kseniya Simonova, Oleksandr Bozhyk, Kalashnyk Brothers, Ana Maria Bogza, Roman Kricheli, Laura Muruzuc, George Faining, Ștefan Simion, Nat&Jo, Ștefan Nistor, Mauricio Cugat – Desole, Oleg Shibetzchii & Timofey Lisovets și William Close & The Earth Harp Collective.

Vinerea viitoare, de la 20:30, emoțiile cresc pentru cei 10 concurenți care au obținut golden buzz în acest sezon. Ei se vor înfrunta în finală pentru marele premiu al sezonului 10 Românii au talent. 

Comentarii

Continue Reading

Analize

KANAL D a spulberat din nou audienta! Iata ce cifre a obtinut

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

AudienteTV: Serialul “Ma numesc Zuleyha” cucereste tot mai multi privitori

 Kanal D a acaparat peste 20% cota de piata, pe doua targeturi, National si All Urban, in Prime Time

 Kanal D a inregistreaza in continuare cifre spectaculoase in audienta cu serialul “Ma numesc Zuleyha”. In intervalul difuzarii acestuia (20:00-22:00), statia s-a pozitionat pe primul loc la nivel national si la orase, cu peste 20% cota de piata. Astfel, s-au inregistrat urmatoarele valori, conform Kantar Media Romania: 10,3% Rating si 22,7% Share, pe target National, si 8,5% Rating si 20,1% Share, pe All Urban.

In ceea ce priveste publicul commercial (18-49 Urban), statia a inregistrat cifre ce au plasat-o pe locul doi in clasamentul audientelor, cu 5,6% Rating si 18,2% cota de piata.

Aproape doua milioane de telespectatori (1.806.000) au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, episodul de aseara, in intervalul mai sus mentionat, iar minutul de aur  (21:16) a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai productiei (2.108.000).

Incepand de saptamana viitoare, serialul “Ma numesc Zuleyha” va fi difuzat cinci zile pe saptamana,  de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,322,71806
 Pro TV9,821,61714
 Antena 15,411,8940
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,04,4347
20:00-22:00Antena 31,83,9312
 National TV1,73,7291
 Prima TV1,12,5198
 TVR 11,12,5196
 Pro Cinema0,81,7139
 ETNO0,81,7133

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,520,1812
 Pro TV8,319,5789
 Antena 15,011,7472
BIR ZAMANLAR CUKUROVAAntena 32,35,5221
20:00-22:00Romania TV2,25,3213
 National TV1,43,3135
 TVR 11,12,5102
 Digi 240,92,082
 Happy Channel0,92,082
 Pro Cinema0,81,872

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Peste doua milioane de telespectatori cu ochii pe “Ma numesc Zuleyha”, la Kanal D

Avatar

Published

on

Serialul turcesc “Ma numesc Zuleyha” a plasat Kanal D pe primul loc in clasamentul audientelor, aseara, la nivelul publicului din intreaga tara si de la orase, conform cifrelor furnizate de Kantar Media Romania. Astfel, in intervalul difuzarii productiei (20:00-22:00), statia a inregistrat 10,0% Rating si 21,5% cota de piata, pe targetul National, si 8,2% Rating si 19,0% cota de piata, pe All Urban.

1 751.000 de telespectatori au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, serialul, iar minutul de aur, inregistrat la 21:13, a tinut in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai serialului (2.059.000).

 

Incepand de saptamana viitoare serialul “Ma numesc Zuleyha” va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri de la ora 20:00. Modificarea in grila vine in contextul in care semifinalele “Survivor Romania” vor fi difuzate in acest weekend, sambata si duminica (23 mai, 24 mai),  urmand ca Finala “Survivor Romania” sa fie difuzata pe 30 mai. Astfel ca serile de luni si marti vor face loc serialului turcesc “Ma numesc Zuleyha” care a cucerit deja milioane de privitori.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,021,51751
 Pro TV7,516,21320
 Antena 17,315,71277
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV3,06,6535
20:00-22:00Antena 31,73,6295
 TVR 21,53,2264
 Prima TV0,91,9155
 TVR 10,81,8143
 National TV0,81,7137
 Happy Channel0,81,6132
     
     

 

 

     
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,219,0785
 Antena 16,515,0622
 Pro TV6,214,2586
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,86,4265
20:00-22:00Antena 32,35,3217
 TVR 21,12,4101
 Prima TV0,92,187
 Happy Channel0,81,980
 B1TV0,81,979
 National TV0,71,770
     
     

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0