Connect with us

AUDIENȚE TV

Chef Cãtãlin Scãrlãtescu, marele câştigãtor al ediţiei speciale Chefi la cuţite- Titani la cuţite. Show-ul, lider detaşat de audienţã

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

După două ediții spectaculoase, în care cei trei juraţi Chefi la cuţite, Sorin Bontea, Cãtãlin Scãrlãtescu şi Florin Dumitrescu au luptat din greu, alãturi de nouã chefi celebri din România, asearã, chef Scãrlãteascã şi-a adjudecat trofeul – propria statuie, în platoul emisiunii, pe întreaga duratã a celui de-al optulea sezon.

Telespectatorii au urmãrit cu sufletul la gurã confruntarea celor trei chefi, cea de-a doua ediţie specialã Chefi la cuţite – Titani la cuţite impunându-se ca lider detaşat de audienţã, la nivelul tuturor categoriilor de public.

Așadar, conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării Chefi la cuţite – Titani la cuţite (20:23-23:00), o audiență medie de 11.1 puncte de rating și o cotă de piață de 31.5%, faţã de urmãtorul clasat, Pro TV, ce înregistra atunci 7.2 puncte de rating și o cotă de piață de 20.5%. Și în mediul urban, Chefi la cuţite – Titani la cuţite a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând 9 puncte de rating şi 20% cotã de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã de Pro TV, care la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar înregistra 8.1 puncte de rating şi 18.1% cota de piaţã. Și la nivelul întregii țări, cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească prima ediţie Chefi la cuţite – Titani la cuţite, show ce a fost lider de audiență cu o medie de 9.2 puncte de rating și 19.8% cota de piață, în vreme ce Pro TV ocupa din nou poziţia secundã în clasament.

            În minutul de aur, înregistrat la 22:10, peste 2 milioane de telespectatori la nivel național urmãreau cu sufletul la gură confruntarea chefilor în noua competiţie. Antena 1 s-a impus ca lider detaşat de audienţã ieri, atât la nivelul Prime Time-ului, cât şi la nivelul întregii zile, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani.

            Dupã o luptã foarte strânsã, Chef Sorin Bontea a pierdut asearã primul șansa de-a câștiga statuia de la Titani la cuțite, așa că lupta finală s-a dat între Chef Cătălin Scărlătescu și Chef Florin Dumitrescu. Pentru proba de street food de Paște, bucătarii au avut la dispoziție 75 de minute pentru gătit. Și ca totul să fie și mai complicat, echipele au gătit prin rotație: când s-a auzit alarma, după zece minute, a ieșit prima echipă și a intrat cealaltă! Regula aceasta inedită de la Chefi la cuţite – Titani la cuțite a cam puse bețe în roate concurenților, dar toți și-au dat silința și au încercat să pregătească rețete savuroase și aspectuoase!

Chiftea de miel cu baba ghanoush și tabboulleh și frăgăruie din carne de miel și ananas (echipa lui Florin Dumitrescu), tacos din carne de miel cu chipsuri din cartofi dulci (echipa lui Sorin Bontea) și platou de miel din souvlaki, bruschetă cu jumări din burtă de miel, tortilla cu mușchi de miel și kebab de miel (echipa lui Cătălin Scărlătescu) sunt preparatele care au ajuns în faţa actorilor din serialul Sacrificiul de la Antena 1, pentru degustare. La final, chef Scãrlãtescu şi-a adjudecat trofeul şi a sãrbãtorit într-un mod autentic: mândru tare de statuia sa, pe care o va ține la loc de cinste în sezonul 8 Chefi la cuțite, s-a răzbunat pe adversarii săi, spărgându-le statuile într-un mod de-a dreptul spectaculos!

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 30 aprilie 2020

 

Comentarii

AUDIENȚE TV

Digi24 și digi24.ro continuă să fie lideri de audiență și trafic

Avatar

Published

on

             Platforma media digi24.ro continuă să fie lider de trafic a șasea lună consecutiv, în categoria site-urilor de media din România, conform Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT). De asemenea, postul de știri Digi24 este în continuare pe primul loc în topul audiențelor, pe segmentul publicului comercial. Astfel, canalul TV continuă şi în iulie să fie pentru a treia lună consecutiv, lider de audiență, conform datelor Kantar Media.

 

În ultimele șase luni, Digi24.ro a reprezentat, lună de lună, principala platformă media de informare online din România, conform măsurătorilor BRAT. Astfel, în perioada februarie-iulie 2020, peste 11 milioane de vizitatori unici în medie, au accesat lunar atât site-ul, cât și aplicația Digi24.

Digi24 continuă pentru a treia lună consecutiv să fie lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial) și pe locul patru în clasamentul general. În medie, peste 19.000 de telespectatori au urmărit emisiunile postului, ceea ce s-a tradus într-un rating mediu de 0,46% și o cotă de piață de 3,4%. În perioada mai-iulie, românii au ales Digi24 pentru a se informa corect. În data de 4 mai, la Știrile Zilei de la ora 15:00, 82.000 de telespectatori se uitau la Digi24. Astfel a fost înregistrat un rating mediu de 1,96% și o cotă de piață de 11,5% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani).

 

Echipele Digi24 și digi24.ro îi asigură pe telespectatori și cititori că vor respecta în continuare misiunea deontologică de informare corectă și riguroasă și le mulțumeşte pentru fidelitatea și încrederea arătate !

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D îşi menţine poziţia de lider absolut de audienţă cu Ştirile Kanal D, de la ora 12:00

Avatar

Published

on

            Luni, 3 august, Kanal D a fost lider absolut de audienţă, cu Ştirile Kanal D de la ora 12:00, conform datelor furnizate de Kantar Media. Grupajul informativ de prânz Kanal D, prezentat de Ilinca Obadescu, s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, pe toate categoriile de public monitorizate.

 

Peste o jumătate de milion (526.000) de români au urmărit ieri, în medie, în fiecare minut al difuzării, informaţiile relatate în Ştirile Kanal D, de la ora 12:00. Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat staţiile concurente, înregistrând 3,0% rating şi 18,8% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 2,1% rating şi 14,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 1,7% rating şi 18,9% cota de piaţă, pe targetul Comercial.

 

Minutul de aur, atins la 12:21, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, peste 608.000 de telespectatori din întreaga ţară.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.018.8526
 Romania TV2.214.1394
 Pro TV1.59.2258
STIRILE KANAL D 12:00Antena 11.49.0253
12:00-13:00Cartoon Network0.74.4123
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.114.1205
 Romania TV1.912.3178
 Antena 11.59.9144
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV1.59.7140
12:00-13:00Digi 240.95.884
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D1.718.972
 Antena 11.213.150
 Digi 240.910.038
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV0.99.436
12:00-13:00Romania TV0.77.529
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Ştirile Kanal D de la ora 12:00, lider absolut de audienţă

Avatar

Published

on

            Kanal D a fost lider incontestabil de audienţă cu Ştirile prânzului difuzate joi, 30 iulie. Conform datelor furnizate de Kantar Media, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat celelalte staţii concurente, pe toate categoriile de public monitorizate, înregistrând aproape 30% cota de piaţă, pe targetul Comercial, de peste două ori mai mult faţă de următorul post TV clasat.

 

Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D s-a poziţionat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 2,0% rating şi 28,3% cota de piaţă, pe targetul Comercial, 3,0% rating şi 18,0% cota de piaţă, pe targetul Naţional, şi 2,2% rating şi 16,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban.

 

O medie de peste o jumătate de milion (536.000) de telespectatori din întreaga ţară, urmăreau ieri materialele prezentate în Ştirile Kanal D. Minutul de maximă audienţă, atins la 12:20, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, 595.000 de privitori.

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.028.382
 Antena 10.811.333
 Romania TV0.57.321
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV0.57.121
12:00-13:00Antena 30.33.811
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    
    
     
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.216.1210
 Romania TV1.611.8154
 Antena 11.39.3122
STIRILE KANAL D 12:00Antena 31.28.7113
12:00-13:00Pro TV1.18.3109
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.018.0536
 Romania TV2.212.9384
 Antena 12.011.8350
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV1.59.1270
12:00-13:00Antena 31.05.6168
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0