Chef Victor Melian a readus pe linia de plutire un restaurant bucureștean condus de doi prieteni. Relația de prietenie durează de peste 40 de ani, însă neînțelegerile dintre cei doi au creat o prăpastie, împingând restaurantul spre limita falimentului. Schimbările și sfaturile practice ale echipei Vine CHEFul! au fost urmărite cu interes în minutul de maximă audienţă, de la 21:31, de aproape 1.3 milioane de telespectatori.
Ediția din această săptămână a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Vine CHEFul! înregistrând 6.9 puncte de rating și 19.8% share, în timp ce următorul post clasat, Antena 1 a obținut 4.4 puncte de rating și 12.5% .
O prietenie de peste 40 de ani deteriorată din pricina afacerii neprofitabile, un restaurant în care ospătarii luau în derâdere bucătăresele și clienți nemulțumiți sunt doar câteva dintre aspectele identificate de Chef Victor Melian în momentul sosirii la restauranul La Garaje. Pe lângă toate acestea, preparatele comandate de Victor au fost dezastruoase: cartofii prăjiți erau înecați în ulei, friptura era rece și nefăcută iar la salata Caesar lipsea sosul specific.
Într-un timp record, de doar 4 zile, Chef Victor Melian a regândit complet meniul, integrând preparate ușor de pregătit, dar cu gust și aspect extrem de plăcut. Pe lângă acest lucru, Victor a organizat o surpriză pentru cei doi proprietari, totul cu scopul de a consolida relația de prietenie dintre aceștia.
„Visul american s-a împlinit în Drumul Taberei! Prietenii s-au reîntâlnit și sper să-i găsesc la fel de fericiți și peste 15 ani”, a declarat Chef Victor Melian.
Echipa Vine CHEFul! își propune să îmbunătățească modul în care ar trebui să funcționeze un restaurant, înglobând o serie extinsă de aspecte: de la modul de preparare al alimentelor, la noțiuni de business, design și concepere a meniurilor.
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media