Connect with us

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite a fost lider de audiență pe toate segmentele de public

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

             Luni seara a fost incontestabil seara Chefilor la cuțite. Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 9.3 puncte de rating și o cotă de piață de 25.7%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 7.7 puncte de rating și 21.4% cotă de piață.

 

Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 8.6 puncte de rating şi 19.7 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, Kanal D, a obținut 6.7 puncte de rating și 15.2 procente cotă de piață. Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România, cu o medie de 8.4 puncte de rating și o cotă de piață de 19.3 de procente, în timp ce Kanal D, clasat pe locul al doilea, a obținut 6.7 puncte de rating și 15.3 procente cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 21.10, aproape 1.8 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din ţară urmăreau momentele din cadrul degustărilor pe nevăzute de la Chefi la cuțite.

Luni seara chefii au fost cuceriți de o adevărată prințesă. Anastasia are 6 ani, iar prezența ei în platoul Chefi la cuțite i-a lăsat pe Scărlătescu, Dumitrescu și Bontea fără cuvinte. Ochii micuţei, dezinvoltura și răspunsurile pentru orice întrebare au făcut deliciul telespectatorilor. Actrița Adriana Trandafir a adus în fața chefilor nu doar o delicioasă ciorbă de lobodă, ci și o provocare. Aceștia au avut de reprodus o piesă din BD la munte și la mare, devenind din jurați, cei jurizați.

În această seară are loc penultima ediție a degustărilor pe nevăzute, iar chef Scărlătescu este cel care va decide cine merită amuleta. În platoul emisiunii își va face apariția o veche cunoștință, Răzvan Babană. De data aceasta vine în postura de susținător al unei bune prietene, de meserie cofetar. Babană a fost atât de încântat de experiența lui la Chefi la cuțite, încât i-a determinat și pe alții să o încerce.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 26 octombrie 2020

 

 

 

 

Comentarii

comments

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider de audienţă cu serialul “Hercai”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

Miercuri, 24 februarie, Kanal D a fost lider de piață cu serialul “Hercai”, atât la nivel național, cât și în rândul publicului de la orașe, conform datelor furnizate de Kantar Media România.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Ieri, în intervalul orar 20:00 – 23:12, Kanal D s-a poziționat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 9,1% puncte de rating, și 19,5% cota de piață, la nivelul populației întregii țări, si cu 7,7% puncte de rating, și 17,2% cota de piață la oraşe, conform Kantar Media România.

 

Episodul de aseară, din îndrăgita producție turcească “Hercai”, a fost urmărit, în medie, în fiecare minut al difuzării, de 1.608.000 telespectatori din întreaga țară, iar minutul de aur, atins la 20:42, a adunat în fața micilor ecrane 1.851.000 de fani ai serialului. Serialul fenomen “Hercai” poate fi urmărit săptămânal, de luni până miercuri, de la ora 20:00, la Kanal D.

 

Audiențe Target Național:

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
HERCAI Kanal D 9.1 19.5 1608
20:00-23:12 Pro TV 6.9 14.6 1211
  Antena 1 5.6 12.0 988
Sursa: Kantar Media România
Data: 24.02.2021

 

 

Audiențe Target All Urban:

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
HERCAI Kanal D 7.7 17.2 740
20:00-23:12 Pro TV 6.6 14.7 632
  Antena 1 4.7 10.6 455
Sursa: Kantar Media România
Data: 24.02.2021

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Imperiul Leilor a fost lider de audiență miercuri seară

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Antreprenori mari și mici au intrat ieri în Imperiul Leilor cu gândul de a-i convinge pe cei cinci investitori să finanțeze afacerile lor. Ediția de miercuri seară a fost lider de audiență.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescu au încercat să găsească potențial și să finanțeze o școală de reconversie profesională, un shop online cu invenții făcute de doi copii, un prototip de castron care reține stropii, o clinică medicală pentru animalele de companie, o platformă online de cursuri de make-up, un business cu dulciuri sănătoase și un restaurant cu produse pe bază de ou, pentru micul dejun și prânz. Deși toți au venit în fața leilor cu speranță, doar unii au plecat acasă cu banii.

Porțile Imperiului au fost deschise aseară pentru milioane de români, PRO TV fiind lider de audiență și înregistrând în intervalul 20:28 – 22:32, 8.9 puncte de rating și 23.8% cotă de piață, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea clasată pe poziția secundă avea 5.8 puncte de rating și 15.5% share.

 

Frații Robert și Aaron Zicman au fost primii copii antreprenori care au reușit să primească finanțare în ediția din această săptămână. Toți cei cinci lei vor investi 40.000 de euro în magazinul lor cu invenții. Mina David, un tânăr de 18 ani a reușit să declanșeze o adevărată luptă între cei cinci investitori, care s-au duelat aseară pentru castronul prototip care reține stropii. Într-un final, Dan Șucu și Bogdan Micu și-au adjudecat investiția de 200.000 de euro pentru 20% din afacere. Alexandra Ardelean, dublă campioana națională la make-up a primit 50.000 de euro de la Cristina Bâtlan pentru platforma ei de cursuri de make-up, în schimbul a 30%. Ultimul concurent care a plecat acasă cu finanțare pentru visul lui a fost Andrei Isac. Deși a cerut 50.000 de euro pentru dezvoltarea unor restaurante cu produse pe bază de ou, Mohammad Murad i-a oferit 500.000 de euro, în schimbul a 30% din companie.

Leii revin săptămâna viitoare cu noi investiții în antreprenori tineri și idei geniale. Miercuri, de la ora 20:30, un concurent va pleca acasă cu o finanțare record: 1 milion de euro. Cine îi va oferi acești bani și pentru ce afacere, vedem în continuare, la Imperiul Leilor.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Reacții puternice și lacrimi de bucurie aseară la Șef sub acoperire! Emisiunea a fost lider de audiență!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Aseară, Șef sub acoperire l-a avut în prim plan pe Dragoș Anastasiu, cunoscut om de afaceri de la noi, fondatorul grupului Eurolines. Emisiunea a fost lider de audiență și a înregistrat o medie de 8.4 puncte de rating și 24.7 % share, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.0 puncte de rating și 14.6 % share. La nivel național, peste 1.4 milioane de telespectatori au urmărit aseară emisiunea.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Protagonistul ediției, Dragoș Anastasiu, vrea să pună umărul la dezvoltarea turismului din România, iar pentru că este atât de dedicat misiunii sale, a decis să coboare la firul ierbii și să experimenteze o sumedenie de joburi în cadrul companiei sale. Experiența l-a ajutat să înțeleagă mai bine cum funcționează lucrurile în afacerea sa și ce se poate îmbunătăți, într-o perioadă în care industria ospitalității suferă pierderi. Aseară, emisiunea ne-a purtat prin locuri spectaculoase din Deltă și Transilvania, unde omul de afaceri are business-uri în industria ospitalieră de nișă. Cu această ocazie, șeful și-a cunoscut și angajații îndeaproape, aflând poveștile lor de viață impresionante.

Marcel Paimschi, unul dintre angajații lui Dragoș Anastasiu, este un om dedicat, exigent și mereu gata să învețe lucruri noi. Acesta l-a impresionat pe șeful său, etalându-și cunoștințele vaste despre Delta Dunării: „E o adevărată enciclopedie!” a concluzionat șeful. Recompensa pe care a primit-o, un motor pentru barca personală, în valoare de 5000 de euro, îl va ajuta să câștige banii necesari pentru a-și rezolva problemele. Iar șeful nu s-a oprit la asta: i-a oferit și o vacanță de o săptămână în Transilvania, pentru el și soția sa. Reacția angajatului a fost pe măsură, iar barcagiul Marcel, emoționat până la lacrimi de atenția șefului, a spus: „Mulțumesc că ați aflat că exist cu adevărat! Există Dumnezeu! Sunt cele mai mari surprize din viața mea!”

 

Șeful a rămas și el impresionat de oamenii pe care i-a descoperit prin intermediul emisiunii și de poveștile lor emoționante. „Acesta este adevăratul moment de încărcare, atunci când dai ceva și oamenii se bucură. Pentru că noi de fapt trăim pentru ceilalți. Mă simt împlinit, mă simt bucuros datorită acestei experiențe!” a declarat Dragoș Anastasiu la finalul experienței din emisiune.

Săptămâna viitoare vedem un alt șef care s-a încumentat să intre sub acoperire în propria companie. Iar emisiunea oferă surprize plăcute telespectatorilor și în online. Premii care mai de care, oferite de Șef sub acoperire și de protagoniști, îi așteaptă pe pagina de Instagram a emisiunii, în fiecare săptămână. Șef sub acoperire, marți, de la 21:30, la PRO TV! Oameni adevărați, povești surprinzătoare!

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Florin Călinescu a acordat un nou golden buzz! Iar show-ul a fost din nou lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

”Lumea iubește această emisiune pentru că are nevoie de ceva real”, a spus Andi Moisescu și fiecare ediție demonstrează că publicul trăiește la intesitate maximă minutele oferite de Românii au talent! Cea de-a șasea seară din acest sezon a oferit râsete, bucurii și clipe în care tristețea și fericirea s-au îmbinat armonios printr-o cântare și un buton auriu.

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

GIM, Ghintan Ion Mihai, este cel de-al patrulea concurent care a reușit să obțină butonul auriu și calificarea directă în semifinale. ”Ce-i aici înăuntru, e grav. Am emoții față de mine”, a spus el înainte de intrarea pe scenă. Povestea vieții lui a adus o liniște bruscă la masa juriului: tânărul a fost abandonat la 9 ani la orfelinat, iar la 12 ani a fugit de acolo și a locuit pe străzi. Cu toate acestea, el nu a renunțat la visurile lui și a continuat să cânte. Iar aseară, Florin Călinescu a decis că este timpul să îl facă pe GIM să creadă în a doua șansă. ”Crezi în povestea cu peștișorul de aur?”, a întrebat juratul și a apăsat butonul auriu. Fericit, concurentul a transmis un mesaj puternic spre cei de acasă: ”Trageți și îndurați că într-o zi vă pune Dumnezeu mâna în cap”.

 

Și vineri și luni… Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public, pe întreaga durată a difuzării! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 11.7 puncte de rating și 32.4% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut numai 5.2 puncte de rating și 14.4% share.

Aseară, peste 2.4 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul oferit de emisiunea Românii au talent. În minutul de maximă audiență de la 21:42, aproape 3 milioane de români au fost cu ochii pe spectacolul de pe scenă.

Concurenții care au impresionat juriul și au primit din partea acestora 3 sau 4 DA sunt: Florian Geanovu, Duo Fătu, Yustin Boroș, Yannis Boroș, Dinamic, MAGITOT, Andrei Ioniță și Oskar Mauricio.

 

Vineri, de la 20:30, luminile se reaprind, iar talentul iese la iveală! Nu ratați o nouă ediție a celui mai iubit show de divertisment!

Românii au talent – #unusiunu

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Weekend de top pentru Kanal D! Află aici audienţele de la “Survivor România”!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

Kanal D a fost lider incontestabil de audiență în weekend cu reality-ul “Survivor România”. Stația s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din ţară, pe toate categoriile de public monitorizate. Conform datelor furnizate de Kantar Media, milioane de telespectatori au urmărit edițiile difuzate sâmbătă și duminică ale celui mai iubit reality televizat, duelurile sportive între Faimoși și Războinici au ținut fanii în faţa micilor ecrane.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Sâmbătă, 20 februarie, în intervalul orar 19:58 – 24:04, Kanal D a fost primul în preferințele telespectatorilor, reality-ul “Survivor România” fiind urmărit, în fiecare minut al difuzării, de o medie de aproape 2 milioane de fani (1.982.000) din întreaga țară. Kanal D s-a impus ca lider de piață, pe toate targeturile monitorizate, înregistrând 11,2% rating și 24,7% cota de piață, pe targetul Național, 9,3% rating și 21,5% cota de piață, pe targetul All Urban, și 7,9% rating și 23,3% cota de piață, pe tagetul Comercial. În minutul de maximă audiență, atins la 22:43, 2.691.000 de telespectatori erau cu ochii pe Kanal D!

Și aseară Kanal D și-a menținut poziția de lider de piață,cu “Survivor România”. Duminică, 21 februarie, în intervalul orar 19:59 – 23:57, Kanal D a surclasat detașat celelalte stații TV, pe toate categoriile de public, înregistrând 12,5% rating și 26,7% cota de piață, pe targetul Național, 10,4% rating și 23,0% cota de piață, pe targetul All Urban, și 9,9% rating și 25,7% cota de piață, pe targetul Comercial. Ediția de duminică “Survivor România” a fost urmărită, în medie, în fiecare minut al difuzării, de peste 2.2 milioane (2.215.000) de telespectatori din întreaga țară. Minutul de aur, atins la 21:46, a adunat în față micilor ecrane, la Kanal D, 2.758.000 de fani ai emisiunii.

Faimoasa Simona Hapciuc a fost eliminată din competiție, în urma votului publicului

Aseară, în cadrul consiliului de eliminare, publicul a decis cine părăsește competiția “Survivor România”. Faimoasa Simona Hapciuc a părăsit competiția, ea având cele mai puține voturi din partea telespectatorilor. Nominalizate au mai fost Roxana Nemeș (în urma voturilor concurenților echipei roșii) și Majda (nominalizată de Jador, preferatul publicului în săptămâna precedentă).

 

 “Sunt foarte fericită deoarece părăsesc competiția cu capul sus. Ultimul traseu pe care l-am avut, l-am câștigat, de două ori; ultimul meci avut l-am încheiat cu câștigarea a două puncte. (…) Plec acasă mândră de ce am făcut în această competiție, de cine sunt și de cum am luptat. Am dat totul. Din punct de vedere sportiv, consider că nu ar fi trebuit să plec, dar astea au fost jocurile colegilor”, a spus Simona Hapciuc cu ochii în lacrimi.

 

Aseară, jocul de Comunicare a fost câștigat de Faimoși, cu scorul de 10 la 6, punctul decisiv fiind înscris de Simona Hapciuc, în duelul cu Războinica Mellina. Pe lângă premiul mult râvnit – mesaje din partea susținătorilor de acasă – Faimoșii au avut parte și de un prânz copios, tradițional românesc.

În cadrul ediției de aseară, Dan Pavel a anunțat și cine este concurentul care a acumulat cele mai multe voturi din partea publicului. Jador a fost favoritul publicului și de această dată, din echipa Faimoşilor. Astfel, acesta a nominalizat-o aseară, spre eliminare, pe Majda, invocând motive strict sportive.

 

“Judecătorul nostru este publicul, el să decidă cine merită să plece acasă. Eu îmi doresc să rămână toți pentru că fiecare are un vis. Trebuie să fiu corect cu noi, ca echipă, și nu cu mine, personal. Eu o iubesc cel mai mult din tot grupul ăsta… Este cea mai iubitoare, dar trebuie să o votez pentru că este cea mai slabă din punct de vedere sportiv și voi spune Majda”, și-a motivat Jador alegerea, aseară, în Consiliul de eliminare.

 

Continuare audienţe în pag. 2

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

iLike IT a revenit în forță ca lider de audiență! Află cine s-a alăturat emisiunii!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

iLike IT, ediția de weekend, a revenit sâmbăta aceasta, de la ora 10:00, la PRO TV, cu o surpriză frumoasă pentru fanii emisiunii. Iuliei Ionescu i s-a alăturat Marian Andrei, iar împreună ne vor aduce pe micile ecrane cele mai noi informații din domeniu. Emisiunea a fost lider de audiență sâmbătă și a înregistrat o medie de 4,2 puncte de rating și 25.4% share, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 2.2 puncte de rating și 13.3 share.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Marian Andrei are o experiență de mai bine de 10 ani în televiziune. În perioada 2012 – 2019 a fost corespondent PRO TV pe tehnologie și s-a ocupat de emisiunea iLike IT, unde a realizat review-uri și reportaje în exclusivitate, iar în 2020 s-a dedicat unui proiect online. Acum, spre bucuria publicului, revine la iLike IT.

 

“Ultimul an ne-a arătat cât de importantă este tehnologia pentru noi. Ne-a ținut în permanență conectați și informați despre ce se întâmplă în jurul nostru. Avem o mulțime de noutăți despre care abia așteptăm să vă povestim și produse pe care o să le testăm riguros. Sezonul este lung și o să-l ținem proaspăt cu lansări importante, dar și subiecte din știință sau călătorii în spațiu”, ne spune Marian Andrei.

“Momentan suntem doar doi, dar eu visez ca la un moment dat să avem propria noastră redacție. Tehnologia este tot mai prezentă în viețile noastre și avem foarte multe subiecte de acoperit, dar partea bună este că pentru noi este deja un stil de viață. Urmărim tot ce este nou pe piață și ne place foarte mult ceea ce facem”, adaugă Iulia Ionescu.

 

Emisiunea iLike IT poate fi urmărită în fiecare sâmbătă, de la ora 10:00, la PRO TV, dar și de luni până vineri, în cadrul Știrilor Dimineții.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Peste 2 milioane de telespectatori au urmărit aseară Las Fierbinți!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Las Fierbinți aduce voie bună în casele românilor, în fiecare săptămână. Serialul este în continuare lider de audiență, fiind în topul preferințelor telespectatorilor.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Atât marți, cât și joi, Las Fierbinți a fost lider de audiență. Aseară, producția a înregistrat o medie de 10,2 puncte de rating și 27.5% share, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 8,6 puncte de rating și 23,3% share. Peste 2 milioane de români au urmărit serialul, la nivel național.

Actorii din Las Fierbinți sunt bucuroși să vadă că personajele lor aduc veselie în casele a milioane de români, în fiecare săptămână. Iată ce a declarat Anca Dumitra: „Avem parte de o echipă de oameni profesioniști, atât în fața camerei, cât și în spatele camerei, care își fac treaba cât pot de bine. Când ai și entuziasmul și mâna de lucru bună, se prea poate să rezulte un lucru de succes. Noi ne bucurăm că de la an la an numărul de spectatori a crescut, că oamenii se uită în continuare, că le place în continuare Las Fierbinți. Pentru mine este o bucurie de fiecare dată să mă întorc la Gianina, să fiu alături de colegii mei și să putem să facem de fiecare dată un lucru de succes.”

Săptămâna aceasta ne-am amuzat alături de fierbințeni și am urmărit cum simpaticul Celentano și-a făcut un nou plan: să deschidă o cârciumă. Și Giani duce o „luptă” și i s-a năzărit că vrea să se închidă școlile. Urmează noi încurcături amuzante și glume care mai de care. Nu ratați porția de comedie săptămânală! Las Fierbinți, marți și joi, de la ora 20:30, la PRO TV.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Survivor România, lider absolut de audiență cu ediția de aseară!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

Jocul pentru recompensă al săptămânii, disputat aseară la Survivor România, a ținut în fața micilor ecrane la Kanal D peste 2.5 milione de fani ai emisiunii. Astfel, stația a fost lider absolut de audiență. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D s-a poziționat pe primul loc în topul televiziunilor din România, pe toate categoriile de public, cu ediția de joi a reality-ului fenomen “Survivor România”.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Ieri, în intervalul orar 20:00 – 23:24, Kanal D a înregistrat 11,4% rating și 24,2% cota de piață, pe targetul Național, 9,7% rating și 22,1% cota de piață, pe targetul All Urban, și 8,6% rating și 24,6% cota de piață, pe targetul Comercial. O medie de peste 2 milioane de fani ai emisiunii “Survivor România” au umărit aseară la Kanal D, în fiecare minut al difuzării, duelul sportiv între Faimoși și Războinici. Minutul de aur, atins la 22:03, a adunat în fața micilor ecrane 2.507.000 de telespectatori din întreaga țară.

 

Înainte de startul duelului pentru recompensă, Marilena și-a anunțat abandonul din competiție, motiv pentru care a fost descalificată. Tânăra Războinică a mărturisit că “Survivor România” este o competiție dificilă, căreia nu îi mai poate face față. Vizibil emoționată și neputându-și stăpâni lacrimile, aceasta a părăsit competiția în aplauzele tuturor.

 

“Nu am putut să îmi depășesc anumite limite, mă credeam o persoană mult mai tare, dar am descoperit că am un psihic slab. Nu îmi este rușine să ridic mâna și să spun că nu mai pot. Deși sunt o luptătoare și asta am vrut să demonstrez tot timpul, de când am intrat în această competiție. Cred că rezervele mele s-au terminat mult prea repede, de aceea am ajuns la concluzia că nu mai pot și nu mai vreau”, a spus Marilena aseară.

Războinicii nu au avut nicio șansă în duelul sportiv de aseară, Faimoșii au fost mai motivați că oricând pentru miza uriașă și necesară pusă la bătaie. Jocul de aseară, de la Survivor România, pentru premiul ales de public – câte 10 bucăți de pui shanghai pentru fiecare concurent al echipei învingătoare – a fost câștigat detașat de Faimoși, cu scorul de 10 la 2. Punctul victoriei a fost înscris de Roxana Nemeș, în duelul cu Maria.

 

Tot în cadrul ediției de aseară a avut loc un Consiliu special de urgență, în cadrul căruia Daniel Pavel avea să anunțe o veste șoc pentru echipa roșie. Din motive medicale, Alexandra Stan nu mai poate continua parcursul ei la “Survivor România”, motiv pentru care Faimoasa a părăsit competiția.

 

“Sunt foarte emoționată… Survivor România este o competiție foarte solicitantă, din toate punctele de vedere. Noi suntem aici sută la sută, în această competiție, pentru că nu avem acces la familie, prieteni, telefon și pentru că lipsa hranei ne facem să trăim și mai intens fiecare moment. De când am venit aici, am spus că aceasta va fi provocarea vieții mele, mi-am dorit foarte mult să stau cât mai mult în această competiție, dar începusem să fiu chiar uneori răutăcioasă cu colegii mei, poate nu mai vedeam lucrurile așa cum ar fi trebuit să le văd. Simt că mi se rupe inima acum…”, a spus Alexandra Stan aseară, înainte de a părăși competiția.

În ediția din această seară “Survivor România”, difuzată de la ora 20:00, la Kanal D, Faimoșii și Războinicii se vor duela în primul joc de imunitate al săptămânii, într-un duel sportiv solicitant și plin de tensiune.

 

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 11,4 24,2 2018
  Pro TV 8,3 17,5 1459
  Antena 1 5,0 10,6 887
SURVIVOR Romania TV 3,0 6,3 526
20:00-23:24 Antena 3 2,3 4,8 399
Happy Channel 1,0 2,2 185
Pro Cinema 1,0 2,1 175
TVR 2 0,9 1,8 153
Diva 0,8 1,8 149
TVR 1 0,8 1,7 145
Source: Kantar Media Romania
Date: 18.02.2021

 

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 9,7 22,1 928
  Pro TV 7,1 16,2 680
  Antena 1 4,0 9,1 383
SURVIVOR Romania TV 2,9 6,6 275
20:00-23:24 Antena 3 2,7 6,2 259
  Happy Channel 1,1 2,6 109
  Diva 1,1 2,4 102
  DigiSport 1 0,9 2,0 82
  Digi 24 0,9 1,9 82
  TVR 2 0,7 1,5 65
Source: Kantar Media Romania
Date: 18.02.2021

 

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 8,6 24,6 365
  Pro TV 7,7 22,0 326
  Antena 1 3,5 9,9 146
SURVIVOR DigiSport 1 1,0 2,7 40
20:00-23:24 Digi 24 0,9 2,5 37
  Diva 0,8 2,4 35
  Romania TV 0,6 1,8 27
  Pro Cinema 0,6 1,8 26
  Antena 3 0,6 1,7 25
  AMC 0,6 1,7 25
Source: Kantar Media Romania
Date: 18.02.2021

 

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

Leii au investit mii de euro si au fost lider de audienta, la PRO TV

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Miercuri seară, în cea de-a doua ediție Imperiul Leilor, Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescu au întâlnit tineri antreprenori cu viziune și business-uri cu un potențial incredibil. Aseară, încă o dată, PRO TV a fost lider de audiență.

 

Imperiul a găzduit întâlnirea dintre 5 lei dornici să investească în business-uri inovative și tinerii antreprenori care vor să-și vadă visul finanțat. Au ajuns rând pe rând, în fața investitorilor, un business cu lămpi produse din lemn reciclat, o colecție exclusivistă de parfumuri, o afacere cu îmbrăcăminte pentru tineri, o școală de percurție, o companie care dezvoltă o aplicație de recrutare bazată pe gamification, dar și o idee de parteneriat pentru o fabrică de îmbuteliere a apei.

Ediția Imperiul Leilor de miercuri seară a fost lider de audiență. Show-ul a înregistrat 8 puncte de rating și 21.4% cotă de piață în rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce KANAL D  avea 6.6 puncte de audiență și 17.6% share.

NEW Publicam si scriem advertoriale pentru tine!

Leii au investit aseară 475.000 de euro în business-urile propuse în această săptămână. Anamaria Saragia, tânăra designer cu o poveste impresionantă de viață, a bătut palma cu Dan Șucu pentru 150.000 de euro investiție în schimbul a 25% din afacerea ei. Mohammad Murad a pariat pe școala de percurție a lui Nicu Dumitrescu, iar pentru dăruirea cu care acesta îi învață pe copii să cânte la instrumente i-a oferit 150.000 de euro pentru 5% din companie. După o luptă strânsă între lei, Bogdan Micu și-a adjudecat parteneriatul cu Mihai Cepoi pentru aplicația de recrutare, care poate fi folosită de departamentele de resurse umane. Acesta din urmă a primit 75.000 de euro pentru un procent de 1.25%. Lămpile din lemn reciclat l-au făcut pe Dan Șucu să investească 100.000 de euro în schimbul a 40% din afacere.

Porțile Imperiul se redeschid săptămâna următoare pentru noi oportunități și noi idei de afaceri. Cei cinci investitori, Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescu revin în Imperiul Leilor miercuri, de la ora 20:30, la PRO TV.

Imperiul Leilor – Investește în tine!

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Șef sub acoperire, în continuare lider absolut de audiență!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Al doilea episod din noul sezon al reality show-ului Șef sub acoperire a fost lider absolut de audiență aseară și a avut-o ca protagonistă pe Georgiana Mutu, moștenitoarea grupului Annabella-Râureni. Emisiunea a înregistrat o medie de 10,9 puncte de rating și 29.6% share, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.0 puncte de rating și 13.5% share. La nivel național, peste 1.6 milioane de telespectatori au urmărit acțiunea sub acoperire a Georgianei Mutu.

 

 

NEW Publicam si scriem advertoriale pentru tine!

 

Georgiana a renunțat la biroul său și la confortul de acasă și a lucrat sub acoperire în compania fondată de către părinții ei, Dorina și Dan Mutu, o afacere de peste 100 de milioane de euro. „Șefa” sub acoperire a trecut la munci grele, atât în fabrică, în sere, precum și în magazinele grupului, pentru a vedea cum funcționează lucrurile, iar prin această experiență a cunoscut și poveștile de viață impresionante ale unor angajate.

„Pentru mine a fost dublu stresul, atât pentru că este pentru prima oară când apar la TV, dar și pentru că am fost pusă în fața muncii de teren și toate task-urile îmi erau străine, pentru că jobul meu curent presupune mai mult muncă de birou. Niciodată nu am fugit de muncă, dar nu îmi imaginam că poate fi atât de solicitant. În timpul acesta m-am simțit ca un adevărat student neîndemânatic în practică. Cu toate acestea, nu mai contează că a fost obositor, out of my comfort zone, copleșitor, ci este foarte important că am rămas cu multe lecții de viață. Poate suna a clișeu, dar sunt extrem de bucuroasă că le-am cunoscut pe cele 4 doamne care mi-au fost mentori în fabrică, magazine și sere. Am descoperit în ele patru femei puternice și extrem de pozitive, deși au fost încercate de viață. Experiența “Șef sub acoperire” a fost ca un duș rece de care aveam nevoie, o adevărată lecție de viață și, nu în ultimul rând, una dintre cele mai tari nebunii pe care le-am făcut vreodată”, a spus Georgiana Mutu.

Una dintre angajatele care i-a fost mentor Georgianei este doamna Jeni, care a arătat că este o luptătoare, iar pentru devotamentul ei a fost răsplătită cu un bonus. În timp ce se aflau în seră, culegând roșii, femeia i-a povestit că își dorește foarte mult să termine construcția casei. Pentru munca ei, la final, femeia a primit un bonus care o va ajuta să-și termine casa. ”Nu-mi vine să cred, o să-mi termin casa!”, a spus aceasta.

 

Săptămâna viitoare vedem un alt șef care s-a încumetat să intre sub acoperire în propria companie. Telespectatorii vor avea parte de o mulțime de surprize, nu doar la TV, ci și în online. În fiecare săptămână, aceștia pot câștiga un premiu oferit de Șef sub acoperire și de protagoniștii emisiunii, în cadrul giveaway-ului săptămânal desfășurat pe pagina de Instagram a emisiunii.

 

Șef sub acoperire, marți, de la ora 21:30, la PRO TV! Oameni adevărați, povești surprinzătoare!

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

SHOW MAGAZINE

IN Trending