Connect with us
Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

             Luni seara a fost incontestabil seara Chefilor la cuțite. Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 9.3 puncte de rating și o cotă de piață de 25.7%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 7.7 puncte de rating și 21.4% cotă de piață.

 

Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 8.6 puncte de rating şi 19.7 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, Kanal D, a obținut 6.7 puncte de rating și 15.2 procente cotă de piață. Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România, cu o medie de 8.4 puncte de rating și o cotă de piață de 19.3 de procente, în timp ce Kanal D, clasat pe locul al doilea, a obținut 6.7 puncte de rating și 15.3 procente cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 21.10, aproape 1.8 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din ţară urmăreau momentele din cadrul degustărilor pe nevăzute de la Chefi la cuțite.

Luni seara chefii au fost cuceriți de o adevărată prințesă. Anastasia are 6 ani, iar prezența ei în platoul Chefi la cuțite i-a lăsat pe Scărlătescu, Dumitrescu și Bontea fără cuvinte. Ochii micuţei, dezinvoltura și răspunsurile pentru orice întrebare au făcut deliciul telespectatorilor. Actrița Adriana Trandafir a adus în fața chefilor nu doar o delicioasă ciorbă de lobodă, ci și o provocare. Aceștia au avut de reprodus o piesă din BD la munte și la mare, devenind din jurați, cei jurizați.

În această seară are loc penultima ediție a degustărilor pe nevăzute, iar chef Scărlătescu este cel care va decide cine merită amuleta. În platoul emisiunii își va face apariția o veche cunoștință, Răzvan Babană. De data aceasta vine în postura de susținător al unei bune prietene, de meserie cofetar. Babană a fost atât de încântat de experiența lui la Chefi la cuțite, încât i-a determinat și pe alții să o încerce.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 26 octombrie 2020

 

 

 

 

Comentarii

comments

Facebook

IN Trending